Alles over trouwen > Doe-het-zelf

Do It Yourself -Projectjes

<< < (324/324)

CasaLuisa:

--- Citaat van: daphne89 op 23 mei 2014, 15:13:49 ---Ck71, die is echt gaaf!!!!

Mijn grootste project waren 1000 kraanvogels:

--- Einde van citaat ---

Dit ben ik ook van plan. Ik vind het zo geweldig. Binnenkort ga ik er alvast aan beginnen. Dan hoef ik maar iedere dag twee of drie te maken ;-) (ga er vanuit dat ik er meer red en dat we over een jaar wel trouwen  :blush:)

Verder wil ik zelf nog dromenvangers maken als 'backdrop' voor de trouwceremonie. En na de bruiloft mag onze slaapkamer vol hangen met al die troep  :applaus:

daphne89:
@CasaLuisa, ik was er eerst ook vol goede moed aan begonnen, maar na een tijdje werd het steeds minder. En in de laatste twee maanden voor de bruiloft heb ik het afgemaakt. Het was wel de moeite waard, veel leuke reacties op gehad :biggrin:

CasaLuisa:
Ik denk ook dat het veel last minute word uiteindelijk  :))
Maar vind het inderdaad wel heel mooi er uitzien en juist door het enorme werk heeft waarschijnlijk niet iedereen het. Lijkt het me al meer dan waard!

SofiaSofia:
Wat een gaaf topic. Heb al veel inspiratie op kunnen doen! Helaas geen recente berichten.. iemand anders nog leuke DIY-projectjes gemaakt/gepland? Wij willen ook heel veel zelf doen voor onze bruiloft, dus meer ideeën zijn altijd mooi meegenomen!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie