collapse

Auteur Topic: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?  (gelezen 41533 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ireen

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Gepost op: 24 maart 2007, 18:42:45 »
Vandaag ben ik meegegaan het pak uitzoeken van mijn aanstaande echtgenoot. Zo weet ik nu dat hij strak in het pak zit op onze trouwdag. Ik vond het leuk om mee te gaan en hij gelukkig ook. Als hij het liever niet had gehad dat ik het van te voren al zou zien, dan was ik thuisgebleven.

't Is echt een supermooi pak, kleurt mooi bij mijn jurk en hij zag er fantastisch uit!

calenzia

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2007, 18:47:03 »
Hij heeft gevraagd of ik mee wil gaan en dat wil ik wel. Zijn moeder gaat waarschijnlijk ook mee. Het pak moet nog gehaald worden.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2007, 19:20:58 »
Ik mag niet mee!!
Ruben zegt, ik mog niet mee met jouw jurk dus mag jij lekker ook niet mee met mijn pak.  :dry:  :biggrin:
Het blijft dus nog een verassing, hij krijgt wel een stofje mee in de kleur van mijn jurk, incl foto in een een dichte envelop.
Hij gaat met zijn moeder binnenkort op pad.

rupsje

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2007, 21:41:18 »
Ik mocht ook niet mee! Beetje mn eigen schuld, ik plaag Stefan ook veel te veel met mijn jurk:
'Joehoe, Steef, de foto van mn jurk zit in deze enveloppe en die leg ik HIER neer. Niet kijken he?'  :tongue:

Z'n moeder, oma en beste vriend waren er wel bij toen hij een pak liet aanmeten.
Gelukkig zijn die razend enthousiast!

Ik ben in ieder geval heeeeel nieuwsgierig  :rolleyes:

Gwen

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #4 Gepost op: 25 maart 2007, 10:25:43 »
Ik ben ook niet mee geweest en ga ook niet mee.
Hij heeft nog steeds niks gevonden.
Maar ik vind het ook veel leuker om hem ook voor het eerst te zien als we gaan trouwen. Dus het is voor ons allebij een verrassing hoe de ander er uit ziet.:wub:

Moet zeggen dat ik mijn vriend ook met een gerust hart weg kan sturen voor kleding. Hij weet zelf heel goed wat mooi en niet mooi is!  :applaus:

santos_05

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #5 Gepost op: 25 maart 2007, 11:30:17 »
Roel heeft wel gevraagd of ik meeging omdat ik commentaar had op zijn huidige pak  :biggrin: Vond het veel leuker om hem op de trouwdag pas te zien, dus ik heb vertrouwd op het oog van de moeders  :tongue:

K en P

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #6 Gepost op: 25 maart 2007, 12:52:04 »
Ik ben wel meegegaan met het uitzoeken van zijn pak.
Ik had al nachtmerries gehad over dat ie in een oranje met paars geblokt pak aan kwam zetten.
Dat wilde ik dus mooi voorkomen  :tongue:
Ik kan niet tegen onzekerheid/spanning/verassingen enzo, dus dan is dit de beste oplossing.
En al weet ik hoe zn pak eruit ziet, op de dag zelf zie je het toch heel anders!

Sandra

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #7 Gepost op: 25 maart 2007, 13:36:26 »
Ik ben niet meegeweest met uitzoeken, dat heeft hij met z´n getuige gedaan. Toen hij het op ging halen mocht ik wel mee dus ik heb het inmiddels wel gezien.  :wub:

happygirl

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #8 Gepost op: 25 maart 2007, 15:10:30 »
ik vond het veel te leuk als dat voor mij een verassing bleef!
had hem zoiezo nog niet in pak gezien dus was echt gaaf!

En wat was het toch een lekker ding in pak :wub:

Mags

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #9 Gepost op: 25 maart 2007, 19:47:59 »
Ik wilde niet mee. Hij zag mijn jurk niet, dus ik zijn pak niet.
Mijn moeder is met mij gegaan voor mijn jurk, en met hem voor zijn pak. Zo wist ik ook zeker dat zijn pak uitstekend zou passen bij mijn jurk.

Sandra

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #10 Gepost op: 25 maart 2007, 22:21:47 »
Ik hoor wel vaker dat mensen hun lief nog nooit in pak hebben gezien. Maar zijn jullie dan nooit eerder op een bruiloft of iets dergelijks geweest? Dan trek je toch ook een pak aan? Of met kerst ofzo.

Ireen

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #11 Gepost op: 26 maart 2007, 07:40:56 »
Mijn vriend loopt elke dag in een pak voor zijn werk. Het pak dat hij nu heeft uitgezocht is duidelijk van andere kwaliteit en zit echt beter. Daar hangt dan ook wel een prijskaartje aan...

Gwen

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #12 Gepost op: 26 maart 2007, 09:22:49 »
Ik heb mijn vriend ook nog nooit in pak gezien.
En nee we hebben nog nooit een bruiloft gehad. En met kerst trekt hij ook echt geen pak aan. Hij heeft niet eens een pak!

Hij heeft wel een keer een smoking aan gehad, maar toen kende ik hem nog niet. Als ik de foto's zie staat het wel heel mooi!

rupsje

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #13 Gepost op: 26 maart 2007, 09:55:50 »
Mijn vent draagt ook zelden een pak. Des te leuker is het als tie het op de bruiloft dan wel doet!

Mij hoor je absoluut niet protesteren, haha.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #14 Gepost op: 26 maart 2007, 10:48:01 »
Die van mij draagt A nooit een pak en B heeft niet eens een pak.
Toen we ooit gala hadden van school toen had ie een mooie pikzwarte spijkerbroek aan met een giletje erop een witte bloes en vlinderdasje.
Maar toen was het nog zo'n jochie, en er zat nog niet echt figuur in z'n lijf.
Dat is nu wel anders, dus een goed aangemeten pak zal er ook totaal anders uitzien!
Met kerst trekt ie gewoon iets nieuws, leuks en casuals aan.
Dat past ook bij em.
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2007, 10:48:35 door Anke »

Sandra

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #15 Gepost op: 26 maart 2007, 11:12:53 »
Ik kon me gewoon moeilijk voorstellen dat mensen nog nooit een bruiloft, uitvaart of andere gelegenheid hebben meegemaakt waar je een pak naar aantrekt. Dat is niet rot bedoeld hoor, ik vroeg het me gewoon af vandaar dat ik het vroeg.  :)

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #16 Gepost op: 26 maart 2007, 11:22:40 »
We hebben 1 bruiloft meegemaakt, maar toen gingen we ook gewoon netjes casual.
En de uitvaarten heb ik wel een pak aangetrokken en mijn mannetje ging gewoon zoals ie is, maar dan ook netjes en degelijk.
Bij ons in de familie is dat ook niet zo dat er voor dat soort gelegenheden pakken worden gedragen, daar kan het natuurlijk ook aan liggen.
Mijn vader heeft ooit 1x keer in zijn hele leven een pak gedragen en dat was op zijn eigen bruiloft, daarna was het einde pakken verhaal.  :laugh:

calenzia

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #17 Gepost op: 30 maart 2007, 22:38:40 »
Ik had gestemd dat ik mee ging, maar nu ga ik toch niet mee. De ouders van mijn vriend belde vanmorgen naar hem om morgen voor een pak te gaan kijken, aangezien ik dan mijn jurk ga passen, ben ik er toch niet bij. Dus bij deze is mijn ja stem een nee geworden.

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #18 Gepost op: 31 maart 2007, 09:47:08 »
Ik ben wel meegeweest met mijn man om een pak uit te zoeken...ik had al helemaal in mijn hoofd wat het moest worden...en het was maar goed ook dat ik mee was...want anders was ie zo in een spijkerbroek gegaan ofzo...

marcel en anita

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #19 Gepost op: 5 april 2007, 19:24:07 »
Ik ben niet mee geweest ,en Anita ook niet met mij.
Ik ben samen met mijn broer en( Diana) schoonzus weggeweest voor een pak,
Diana was in november al met Anita weggeweest voor haar trouwjurk dus
ze kon mij vertellen wat wel of niet kon :rolleyes:

Jaccla

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #20 Gepost op: 9 april 2007, 23:02:46 »
Ik mag ook niet mee met Jacco zijn pak uitzoeken. Hij gaat samen met de man van mijn moeder. Hij heeft dezelfde mening als de as van Anke (???): Ik mag jouw jurk nog niet zien en dus blijft mijn pak ook een verrassing voor jou. De man van mijn moeder kent mijn jurk van foto's en zal hem dus adviseren in zijn pak. Ben wel heel benieuwd waar ik hem in september in zie.  :laugh:

Ik heb mijn vriend ook nog nooit strak in het pak gezien ( ja in zijn kokspak maar daar is ook alles mee gezegd). Op feesten e.d. draagt hij meestal een nette broek met overhemd en soms een stropdas ( op de erg nette feestjes zoals bruiloften).

Groetjes

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #21 Gepost op: 10 april 2007, 09:46:24 »
Ja, dat was dezelfde mening als van mijn mannetje!!
En lees ik dit nou goed, de man van jouw moeder kent jouw jurk.
Dus je stiefvader... die is meegeweest met jouw jurk passen? (niet dat er iets mis mee is hoor!)

Ben ook heel benieuwd waar die van mij in September mee aan komt zetten.
Heeft ie al gezocht naar een pak / gepast?
Die van mij gaat 5 mei, naar Roka met zijn ouders.

Jaccla

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #22 Gepost op: 11 april 2007, 18:48:48 »
Je hebt het gedeeltelijk goed begrepen Anke. De man van mijn moeder kent mijn jurk dat klopt. Hij kent hem van foto's. Was er zo blij mee toen ik thuis kwam dat ik hem gelijk aan mijn "vader" wilde showen. Toen ik hem kocht, waren mijn moeder en 1 van mijn getuigen mee. En vriendlief heeft nogal een vreemde smaak af en toe, dus ben wel blij dat er iemand meegaat die mijn smaak en jurk kent ( ook al is het 2e dan van foto's) om hem van een miskoop te behoeden.

De gom in wording heeft nog geen pak gepast. Volgens mij moeten ze zelfs nog een afspraak maken en volgens mijn as is het ook nog geen september  :dry:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #23 Gepost op: 11 april 2007, 21:42:44 »
Ok dan snap ik em.
Ben benieuwd wanneer jouw mannetje gaat passen.

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #24 Gepost op: 12 april 2007, 08:48:27 »
Ik ben wel gevraagd of ik mee wilde maar heb nee gezegd. Het is ook wel spannend om niet te weten hoe hij eruit ziet. Hij is met zijn zusje en een tante zijn pak gaan kopen en in 1 dag geslaagd. Ze hadden een foto van mijn jurk meegenomen en een stukje stof. Met mijn schoonzusje erbij heb ik het volste vertrouwen erin dat hij er stralend uitziet. Een pak staat hem super goed dus dat zit wel snor. Hij weet ook niet hoe ik eruit ga zien dus dat is wel spannend allemaal

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards