collapse

Auteur Topic: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?  (gelezen 41530 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #25 Gepost op: 12 april 2007, 09:40:45 »
ik ben wel meegeweest om het pak van mijn man uit te zoeken. Dat laat ik echt niet zomaar aan anderen over en zeker niet aan hem en in mijn (schoon)ouders heb ik ook niet echt veel vertrouwen op het gebied van kleding en smaak... :blink:

Hij wilde eigenlijk het liefst in een spijkerbroek met een net jasje erover. Ik had dat op zich niet zo heel vervelend gevonden, maarja, heb ik zo'n onwijze jurk met sleep aan... Dat zou wel een beetje raar staan..
Maar het wordt waarschijnlijk wel zonder stropdas. Hij houdt daar echt niet van en ik wil natuurlijk wel dat hij zich ook op zijn gemak voelt op onze bruiloft :)

sarissa

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #26 Gepost op: 12 april 2007, 11:24:21 »
Ik ben ook meegeweest om mijn vriend zijn pak uit te kiezen.
Hij houdt ook niet van pakken, maar we hebben er iets moois uitgekozen waar hij zich toch goed in voelt.
Helemaal niet stijf en ook zonder stropdas.

Sigi

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #27 Gepost op: 17 april 2007, 14:52:47 »
Ik ga niet mee. Mijn vriend heeft een prima smaak en vind het onzin als er mensen mee moeten. Hij gaat liever zelf omdat hij precies weet wat hij wil. (Ook wel eens irritant hoor  :tongue: )

Marleen2911

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #28 Gepost op: 17 april 2007, 15:00:54 »
Ik ben ook niet mee geweest om zijn kleding uit te zoeken dat heeft hij met zijn vader & moeder gedaan.

Ik en echt onwijs benieuwd, ook ik heb hem nooit in pak gezien, en  eigenlijk verwacht ik ook niet dat hij nu strak in pak gaat.

Als hij voor netjes moet heeft hij wel een aantal zeer nette broeken en overhemden hangen hoor.

Maar van stropdassen moet ie niet veel hebben.

Het zal mij benieuwen wat hij aan heeft, nog 6 weken en 6 dagen geduld en dan weet ik het.

Carina

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #29 Gepost op: 17 april 2007, 18:47:25 »
Ik mag en wil niet mee, hij mag het lekker zelf uitzoeken haha!
Nou weet ik dat hij een goede smaak heeft dus ik maak me niet druk.
Waarschijnlijk neemt hij tegen die tijd wel iemand mee aan wie ik kan vertellen welke kleuren mn jurk heeft zodat we straks bij het ja-woord niet bij elkaar vloeken!

Mags

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #30 Gepost op: 17 april 2007, 19:45:14 »
[quote name=\'Sandra\' post=\'114914\' date=\'25 March 2007, 22:21\']Ik hoor wel vaker dat mensen hun lief nog nooit in pak hebben gezien. Maar zijn jullie dan nooit eerder op een bruiloft of iets dergelijks geweest? Dan trek je toch ook een pak aan? Of met kerst ofzo.[/quote]
Ehhh.... nee... dan kleedt hij zich netjes, maar geen pak.
Toen ik het hem ooit vroeg zei-ie wanneer ik ga trouwen :biggrin:.

En nee, ik mocht niet mee, om idd de eerder beschreven reden. Ik jou jurk niet zien? Dan jij mijn pak niet zien :biggrin:.
« Laatst bewerkt op: 17 april 2007, 19:49:19 door Mags »

Alexia

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #31 Gepost op: 8 juni 2007, 10:30:21 »
dat vertrouw ik zijn moeder en zijn zus helemaal toe :biggrin:

nisanlin

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #32 Gepost op: 8 juni 2007, 10:37:10 »
Ja, ik ben meegeweest. Mijn vriend zal op onze bruiloft zijn verlovingspak dragen en dat hebben we samen met zijn zus en zwager in Turkije gekocht. Was blij dat ik mee was, ze verkopen daar een stel kermispakken met glimmende randjes en versieringen, gatsie. Nu heeft hij een heel mooi zwart pak met een bijna niet te zien streepje.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #33 Gepost op: 12 juni 2007, 12:28:15 »
ik mocht niet mee, waar ik wel van baal.... ik vond namelijk zijn broek helemaal niet mooi zitten bij zn kont (het flubberde helemaal) zijn moeder was mee geweest en die vond het geweldig. Nou ja hij heeft nooit zijn pak (alleen het jasje) meer aangehad. Het is gewoon een noodkijk. Gelukkig dat ik die dag in de wolken was want het had mn hele dag kunnen bederven als ik er op was gaan letten.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #34 Gepost op: 12 juni 2007, 12:49:45 »
Oh wat sonde.
Ja, dan baal je als een stekker dat je niet mee bent gegaan.
Ik was heel erg blij dat zijn vader mee ging, want die heeft echt kijk op het dragen van pakken.
Liep er dagelijks in voor zijn werk en gaat dat nu weer doen.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #35 Gepost op: 12 juni 2007, 12:56:29 »
ja precies kijk dan weet je dat het goed zal gaan komen. Ik had er bij voorbaat mijn twijfels al over of het goed zou komen. mijn schoonvader heeft nooit een pak gedragen dus ook daar had mijn schoonmoeder geen kijk op. en ik koop altijd de kleren voor chris omdat ik kritisch ben maar wel op de goede manier zeg maar....

ach ja ik hield niet minder van hem hoor, ondanks het pak

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #36 Gepost op: 12 juni 2007, 13:03:48 »
Haha, gelukkig niet!
Ach en jullie hebben ja tegen elkaar gezegd en nu nog steeds gelukkig getrouwd.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #37 Gepost op: 12 juni 2007, 13:04:57 »
ja getrouwd zijn we nog maar gelukkig??? .... ook dat!! hahaha

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #38 Gepost op: 12 juni 2007, 15:01:07 »
Oh, ik schrok al!!  :ohmy:  :biggrin:

Genny

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #39 Gepost op: 22 juni 2007, 22:14:28 »
[quote name=\'K en P\' post=\'114889\' date=\'25 March 2007, 12:52\']Ik ben wel meegegaan met het uitzoeken van zijn pak.
Ik had al nachtmerries gehad over dat ie in een oranje met paars geblokt pak aan kwam zetten.
Dat wilde ik dus mooi voorkomen  :tongue:
Ik kan niet tegen onzekerheid/spanning/verassingen enzo, dus dan is dit de beste oplossing.
En al weet ik hoe zn pak eruit ziet, op de dag zelf zie je het toch heel anders![/quote]

Hhahahahaha :laugh:  :laugh:  :lol2:  ja dat ben ik helemaal ten voeten uit. Ik ben nu al lichtelijk overspannen, dus ik heb het maar soort van afgedwongen. En hij geeft eerlijk toe dat hij liever met mij gaat. Ik heb nog ergere nachtmerries hehehehe over frans bauer stropdassen etc hehehehe.......dus ik begrijp wat je bedoelt

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #40 Gepost op: 25 juni 2007, 21:17:17 »
En hij vertrouwt jou blindelings als je je jurk gaat uitzoeken??
Ik vind het wel leuk dat ik niet weet hoe hij eruit ziet, maar heb ook een kleine aanwijzing meegegeven zeg maar van wat ik wel en niet mooi vond.

Genny

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #41 Gepost op: 25 juni 2007, 21:40:33 »
[quote name=\'Anke\' post=\'122533\' date=\'25 June 2007, 21:17\']En hij vertrouwt jou blindelings als je je jurk gaat uitzoeken??
Ik vind het wel leuk dat ik niet weet hoe hij eruit ziet, maar heb ook een kleine aanwijzing meegegeven zeg maar van wat ik wel en niet mooi vond.[/quote]


Hahahahaha :laugh:  :laugh:  Gelukkig vertrouwd hij daar blindelings op. Ik heb een man die kleurenblind is :blink:  wat soms hilarische taferelen opleverd. Bij onze eerste date had hij een, zoals hij het zelf noemt, een "Albert West" trui aan. Hij zegt tot aan de dag van vandaag nog dat hij blij is dat ik daar niets over gezegd heb hihihihihi. Hij zegt ook zelf dat hij geen clue heeft wat betreft kleding........dus dat het wel veilig is als ik meega. Ik ga voor totale veiligheid!!!  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

tessa

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #42 Gepost op: 25 juni 2007, 21:58:27 »
Ik ben ook niet meegeweest en dat vond ik niet erg. Het hoort er wel een beetje bij om verrast te worden op de dag. Hij is op 5 mei naar MISC geweest met mijn schoonmoeder, schoonzusje, moeder en een van mijn getuige. De laatste twee heb ik meegevraagd om te voorkomen dat het pak qua stijl niet bij mijn jurk zou passen. Hij is in een keer geslaagd en volgens mij is het een heel mooi pak geworden als ik de reacties zo hoor. Nu is hij af en toe zijn schoenen al aan het inlopen boven en dan moet ik verplicht beneden blijven. Word dus wel steeds nieuwsgieriger maar aan de andere kant wil ik liever verrast worden op de 20ste!

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #43 Gepost op: 9 juli 2007, 11:14:03 »
Ik wil niet mee met het pak uitzoeken. Ik weet dat we dezelfde smaak hebben en we hebben we samen naar pakken op internet gekeken en we vonden dezelfde pakken mooi. Hij neemt wel iemand mee die mij in mijn jurk heeft gezien, zodat het wel mooi staat.

sweetkaylee

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #44 Gepost op: 19 juli 2007, 13:58:08 »
Nee ik ga niet mee,hij gaat ook niet met mij mee,dat is wle zo leuk en spannend

Backspace

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #45 Gepost op: 19 juli 2007, 14:20:44 »
Ik wil wel graag mee met het uitzoeken van een pak. Weet ik tenminste zeker dat hij er mooi uitziet, ook al heeft hij zelf wel een goede kijk erop.. Wil liever zekerheid :wink:.

Wat gek inderdaad, dat sommige mensen hun vriend nog nooit in een pak hebben gezien!! Gelukkig loopt hij wel af en toe in pak. Vind het ontzettend mooi! Ook loopt hij regelmatig in zijn pak-broek en overhemd :wub:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #46 Gepost op: 20 juli 2007, 00:40:23 »
Vind je het dan niet jammer dat de verassing er al af is!!??

Alexia

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #47 Gepost op: 20 juli 2007, 08:48:22 »
naja, ik begrijp wel dat je mee wilt. Maar aan de andere kant, ikzelf neem ook mijn schoonmoeder mee bij het passen van mijn jurk, dus ik ga ervan uit dat zij ook een beetje op let dat het pak bij de jurk past! En ik vertrouw wel op zijn smaak, dus dat komt goed!

altootje86

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #48 Gepost op: 20 juli 2007, 16:08:55 »
mijn vriend gaat het zelf doen (al moet hij er wel vaart achter gaan zetten :wink:)

zelf draagt ie never nooit pakken, in een vouwtjesbroek zal ik hem ook dan niet zien (dat staat voor geen ene meter. hij heeft hele lange maar dunne benen... en hij houdt niet van de stof waar ze vaak van gemaakt zijn...)

ben wel heel benieuwd waar hij in semptember in op komt dagen!

Alexia

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #49 Gepost op: 20 juli 2007, 18:43:54 »
dat zegt weinig.

Jan heeft ook erg lange en dunne benen, maar als je een goed pak hebt, hoef dat echt geen probleem te zijn! Bij jan staan pakken ook ondanks zijn lengte enz.. heel goed, terwijl hij toch niet de makkelijkste is voor pakken!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards