collapse

Auteur Topic: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?  (gelezen 41535 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #50 Gepost op: 20 juli 2007, 19:24:52 »
Mijn mannetje is naar Roka gegaan, hij is ook niet echt een type voor pakken.
Daarom heb ik wel een heel klein beetje lichtelijk aangedronken dat ie daar in ieder geval maar even moest gaan kijken.
Ze hebben daar onwijs veel verstand van pakken, en hij had er ook een super gevoel bij!
En nu is ie geslaagd!

altootje86

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #51 Gepost op: 21 juli 2007, 08:53:45 »
ach ja... we zien het wel! hij moet het tenslotte zelf bepalen (met wat hulp van anderen uiteraard) dus ik bemoei me er verder niet zo mee... ooit zijn we in tilburg bij checkpoint (volgens mij heette het zo) toen heeft ie wel eens zoiets aangehad... en de verkoper zei toen nog dat dat model broek het beste bij zijn figuur paste oid... het zag er niet uit iig!

Backspace

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #52 Gepost op: 23 juli 2007, 15:44:49 »
[quote name=\'Anke\' post=\'125317\' date=\'20 July 2007, 00:40\']Vind je het dan niet jammer dat de verassing er al af is!!??[/quote]

Nee.. dat maakt me eigenlijk niets uit..
Nog even over lange en dunne jongens/mannen in pak: Dat kan heel goed! De WE vind ik echt een aanrader op 't gebied van pakken. We zijn daar erg goed geholpen!  :)


Heeft iemand hier ervaring met de (redelijke nieuwe) winkel "Pakkend"? (www.pakkend.nl)
Hij zit in Amsterdam en heeft maatpakken vanaf €349 tot maximaal €449.
Wij willen daar waarschijnlijk kijken voor zijn pak, dan heb je een mooi maatpak voor niet veel geld.

Rosie

  • Gast
Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #53 Gepost op: 7 augustus 2007, 14:02:05 »
Ik mag ook niet mee om het pak te gaan kiezen, om dezelfde reden als Anke en enkele anderen hier: hij mag m'n jurk niet mee kiezen, dus ik zijn pak ook niet :)

Ik vind het trouwens véél leuker om elkaar op de dag zelf voor het eerst te zien in onze trouwkledij! Er moet toch nog een beetje verrassing aan zijn hè. Dat lijkt me trouwens best een emotioneel moment, als je je voordeur open doet en daar staat-ie dan, stralend in een prachtig pak :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #54 Gepost op: 13 februari 2013, 18:29:18 »
Ik ben mee gaan kijken naar een pak dat AS in de winkel had zien hangen. Ik moest 't mee goed gaan keuren ;)

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #55 Gepost op: 13 februari 2013, 18:31:40 »
Ik mocht absoluut niet mee en mocht het ook niet zien voor de bruiloft :P Hij vertelde wel een beetje hoe de kleur was, maar that's it.

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #56 Gepost op: 13 februari 2013, 18:51:11 »
Ik mocht ook niet mee en hij heeft me helemaal gek gemaakt over de kleuren :biggrin:
Uiteindelijk was het gelukkig toch wat ik me voorgesteld had bij een mooi trouwpak!

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #57 Gepost op: 13 februari 2013, 19:37:12 »
Ik wel... Niet dat ik het nie vertrouwde,maar puur voor mijn nieuwsgierigheid....  :sleep:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #58 Gepost op: 13 februari 2013, 19:56:22 »
Mijn man wilde mijn jurk absoluut niet zien van te voren en ik mocht dus ook zijn pak niet zien. Vond dat erg jammer, maar natuurlijk had hij een prachtig pak, wat super mooi bij mijn jurk staat :)

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #59 Gepost op: 13 februari 2013, 20:43:00 »
Ik ga niet mee als mijn as zijn pak gaat kopen. Vind het zelf ook wel leuk als het een verrassing blijft. Hij mag mijn jurk immers ook niet zien!  :blush:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #60 Gepost op: 13 februari 2013, 20:47:06 »
ik ben ook niet welkom ;)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #61 Gepost op: 13 februari 2013, 20:55:30 »
Ik ga niet mee als mijn as zijn pak gaat kopen. Vind het zelf ook wel leuk als het een verrassing blijft. Hij mag mijn jurk immers ook niet zien!  :blush:

Hier idem

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #62 Gepost op: 13 februari 2013, 20:56:44 »
Ik ben wel mee geweest, maar mijn aanstaande is ook met mij mee geweest bij het uitzoeken van mijn jurk!

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #63 Gepost op: 13 februari 2013, 21:21:15 »
Ik ga ook niet mee. Hij gaat met zijn vader en mijn vader zijn pak uitzoeken. Ik heb wel wat hints (dmv foto's) gegeven van wat ik wel mooi vind..  :blush:

Kip87

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #64 Gepost op: 14 februari 2013, 13:23:56 »
Ik ga niet mee, dat zou ik ook niet willen. Laat hem mij maar verrassen, net als ik hem ga verrassen met mijn jurk. Hij gaat met zijn- en mijn moeder gezellig een dagje op stap, heb er alle vertrouwen in!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #65 Gepost op: 14 februari 2013, 13:47:22 »
Mijn a.s. gaat ook zonder mij z'n trouwpak kopen (inderdaad ook omdat hij mijn jurk ook niet mag zien, en ovendien wil ik op m'n trouwdag net als hij graag verrast worden!)
M'n aanstaande heeft echter he-le-maal geen verstand van pakken en draagt er ook het liefst zelden één, daarom ben ik blij dat hij een goede vriend mee gaat nemen die er wèl kaas van heeft gegeten!  :biggrin:
Bij het kopen van m'n jurk kreeg ik een stukje stof in de juiste kleur mee, dus dat kan hij meenemen bij het zoeken van zijn pak (ivm kleur van z'n overhemd). Daar moet hij het maar mee doen haha!
Ben heel benieuwd of hij voor een lichtgekleurd pak gaat (omdat we in de zomer trouwen) of dat het toch donkerblauw oid wordt...

Niandra

  • Gast
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #66 Gepost op: 7 maart 2013, 13:07:13 »
Ik ben wel meegeweest met het uitzoeken van zijn kleding (gaat geen pak worden), hij mocht niet mee bij het uitzoeken van mijn jurk.
Hij vond het zelf ook fijner als ik meeging, omdat hij soms nog wel eens de plank mis kan slaan wat beteft kleding, dus dan is het fijner dat we iig zeker weten dat we allebei blij zijn met zijn kleding. :)

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #67 Gepost op: 7 maart 2013, 17:13:49 »
Hij is meegeweest met mij en ik met hem (en zoon van 16 die hetzelfde pak aan had)!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #68 Gepost op: 7 maart 2013, 19:25:52 »
Ja ik ben mee geweest. Hij is trouwens ook mee geweest met het uitzoeken van mijn jurk!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #69 Gepost op: 7 maart 2013, 19:57:44 »
Mijn as zit als het goed is nu in de auto op weg naar huis. Hij is net bij Roka geweest voor een pak en heeft er een gevonden! Ik ben héél benieuwd, maar ga niks vragen! Vind de verrassing op onze trouwdag veel te leuk!

Naomiiiii

  • Gast
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #70 Gepost op: 8 maart 2013, 13:52:58 »
Eigenlijk was het de bedoeling dat ik niet mee zou gaan, maar mij as had nog nooit
Een pak aan gehad dus we gingen met zijn ouders wat rond kijken en toen vond hij
uiteindelijk zijn pak! Dus was ik er toch bij..

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #71 Gepost op: 20 maart 2013, 21:28:48 »
Hij weet niet hoe ik eruit zal zien en ik weet niet hoe hij eruit zal zien.
Dus ik ben niet meegegaan op zijn trouwpak uit te zoeken. Dus ik ben heeeeel nieuwsgierig. Weet niet eens de kleur!

Steffie_G

  • Gast
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #72 Gepost op: 21 mei 2013, 07:56:08 »
Mijn moeder is mijn jurk mee gaan uitzoeken ik ga zijn moeder een staal van de kleuren meegeven en dan gaat zij met hem z'n pak uitkiezen.
Gaat dus een grote verrassing worden eens we elkaar zien :)

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #73 Gepost op: 21 mei 2013, 13:21:05 »
Wij willen het ook graag een verrassing houden. Ik vind het alleen wel belangrijk dat je als koppel een beetje machted. Dus ik ga ook een staaltje van mijn jurk meemoffelen zodat we straks wel een beetje bij elkaar passen. En zijn vader (die gaat met hem mee het pak uitzoeken en krijgt het meegemoffelde staaltje mee) vindt het helemaal leuk als hij een beetje mysterieus kan doen dat hij meer weet dan mijn AS... AS zat trouwens nog een beetje te mopperen dat hij zijn pak aan mijn jurk moest aanpassen en niet andersom.. Maar ik vond eigenlijk dat de lady bepaald.. :P

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Ga/ging Je Mee Het Trouwpak Van Je Aanstaande Uitzoeken?
« Reactie #74 Gepost op: 21 mei 2013, 13:41:06 »
Ik ben wel meegeweest met het uitzoeken, maar mijn AS. Heeft een maatpak en de doorpas en finishing touch ga ik niet mee. Dus toch een verassing hoe het totaalplaatje eruit ziet!

Ik vond het wel heel bijzonder dat ze in de bruidswinkel erg er op hameren dat t overhemd matchend moest zijn met je jurk. Maar dat de heren in de pakkenzaak dat onzin vonden dat je als man een gelig overhemd aan moest en dat t mooier was om gewoon een wit overhemd aan te trekken. :)

Dan is er ook geen sprake van afstemmen (bij wit/ivoor) ik had ook een staaltje van de kleur van mijn jurk maar in de 2 winkels waar we geweest zijn, werd er meteen aangegeven dat het niet uitmaakt...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards