Alles over trouwen > Het huwelijk

Trouwring / Vriendschapsring

(1/135) > >>

Femke:
Vandaag weer wezen kijken naar trouwringen.
We mogen wel opschieten aangezien we begin juni al trouwen.

Maar we hebben beide verschillende smaken.

Toch vonden we van de merk Dora mooie ringen, maar de prijs viel ons erg tegen, wat zijn ze duur. Het is niet per paar, maar per ring, pffff....

Wij hebben niet een hele hoge budget voor ringen, want hoe dan ook, als mensen ringen willen kopen van 1000,00 moeten ze dat zelf weten, maar ik vind zoiets gewoon ontzettend veel.

Rem en ik dragen al 3,5 jaar een vriendschapsring, nooit problemen mee gehad. Bevalt ons prima.
Dus ja, even had ik zoiets van, doen we het weer, maar dan iets duurder...

Hoe denken jullie er nou echt over ? Voorkeur gaat natuurlijk uit naar een mooie trouwring, maar ik wil een diamantje bij, van die bling bling  :wink:

En vanwege de werk van Remco draagt hij zijn ring niet altijd, dan vind ik die 1000,00 wel erg hoog.

*Ruby*:
Misschien toch laten ontwerpen? Als jullie allebei weten wat jullie mooi vinden en bepaalde eisen hebben - ik heb mijn verlovingsring laten ontwerpen en de prijs viel me alles mee. Ik had zelf dan al een diamant, maar dat zou je ook kunnen doen: diamant uitzoeken en dan ring naar laten maken. Misschien dat de edelsmid dan jullie kan helpen met iets ontwerpen dat wel bij elkaar past, maar toch jullie eigen smaak is.

Ireen:
Hoe ik erover denk? De ring moet vooral mooi zijn, maar qua euro's is de sky zeker niet de limit. Als je straks je herinneringen hebt en de foto's om nog eens naar te kijken, heb je ook je trouwring. Elke dag. Elke minuut. Daar hoef je geen boek voor uit de kast te halen. Je kijkt weet ik hoe vaak per dag naar je handen en dan zie je…. hopelijk de ring van je dromen.

Zelf vond ik het lastig iets uit te zoeken, maar aan de andere kant ook weer heel eenvoudig. We vonden allebei één paar ringen prachtig, waarvan de de prijs niet kenden. We hebben ook wel in folders gekeken naar ringen, maar die we daar heel mooi vonden, waren veel te duur. Maar goed, ik heb eens geïnformeerd wat dat ene paar kost en het viel mij eerlijk gezegd reuze mee. Ik heb er iets grote diamanten in laten zetten en een slag breder genomen. Het is nog geen duizend euro (per twee) en ik dan hebben we witgoud en heb ik 5 (jawel!) dimanten.

Is het een idee om zelf iets grofweg te ontwerpen en daarmee eens naar een edelsmid te gaan? Of om iets uit te zoeken wat jullie allebei mooi vinden maar je budget te boven gaat, en daarmee naar een paar edelsmederijen te gaan? Wie weet kan de smid het wel namaken voor minder euro's.

Femke:
Jaaa, zal maar eens gaan informeren.

Willen ook eventueel bij Rings for two gaan kijken, maar het is niet dichtbij de deur, dus straks rijden we een hele eind en was het dus 'voor niks geweest'.

We hebben ff gemaild en gevraagd wat hun leveringstijd zijn, sommige hebben veel tijd nodig, sommige niet.

Bedankt !

santos_05:
Je hebt idd ook een middenklasse prijs.....

Wij hebben onze relatieringen (Flamingo) 2 jaar gedragen en ze waren bij allebei minimaal een halve maat groter geworden. Je ziet echt het verschil in kwaliteit tussen relatie en trouwringen, en wat Ireen ook al zegt, je trouwring zie je elke dag, dus achter die keus moet je echt 200% staan  :wink:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie