collapse

Auteur Topic: Trouwring / Vriendschapsring  (gelezen 360034 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OsCarel

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #200 Gepost op: 23 juni 2012, 10:42:12 »
Mooi Kwarkje!

Dit zijn onze ringen:


misseagle

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #201 Gepost op: 23 juni 2012, 11:44:40 »
Onze ringen zijn heel simpel. Gemaakt van gerecycled zilver door een dame in Amerika.

Mocht iemand zich afvragen waarom we hebben gekozen voor gerecycled zilver, klik dan hier.

heeeeel gaaf!!

Jassou

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #202 Gepost op: 23 juni 2012, 13:12:52 »
Onze ringen zijn heel simpel. Gemaakt van gerecycled zilver door een dame in Amerika.

Mocht iemand zich afvragen waarom we hebben gekozen voor gerecycled zilver, klik dan hier.

Wat gaaf! Nooit geweten, dat verhaal... Van diamanten wist ik het wel. Er zijn zoveel zaken waar we de herkomst niet van weten, maar wat eigenlijk wel zou moeten. Ik heb geen idee waar het goud en de briljantjes van mijn ringen vandaan komen :blush: vind eigenlijk dat ik er wel een beetje op had moeten letten.
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2012, 14:46:45 door Jassou »

Veer

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #203 Gepost op: 23 juni 2012, 13:28:07 »
Daar had ik ook nog niet bij stil gestaan. We hebben onze ringen al gekozen anders hadden we er rekening mee gehouden. Er zitten bij ons geen steentjes in.

twijfeltje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #204 Gepost op: 23 juni 2012, 14:40:12 »
Mooie ringen en een mooi verhaal.

(Gelukkig geen gouden ring, maar een van zilver en een van staal)

Ploefje91

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #205 Gepost op: 5 juli 2012, 12:34:13 »
Wij hebben onderstaande ringen gekozen

Die van mijn vriend is alleen nog wat breder gemaakt, zodat het echt lijkt alsof hij een trouwring om heeft.

« Laatst bewerkt op: 5 juli 2012, 12:36:42 door Ploefje91 »

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #206 Gepost op: 5 juli 2012, 14:37:22 »
Wauw kwarkje! Geweldige ringen! Waar haal je zoiets? Wij willen ook zilveren ringen waarschijnlijk met onze vingerafdrukken erin. Maar die van jou zijn ook geweldig!

Jassou

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #207 Gepost op: 5 juli 2012, 14:47:22 »
Die van mijn vriend is alleen nog wat breder gemaakt, zodat het echt lijkt alsof hij een trouwring om heeft.
'alsof'?
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2012, 14:47:48 door Jassou »

Ploefje91

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #208 Gepost op: 5 juli 2012, 16:32:14 »
@Jassou hij heeft hele grote handen, dus de grootte die de ring nu heeft verdwijnt bijna, je ziet niet dat hij een ring om heeft. Daarom wordt hij breder gemaakt =P

jen89

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #209 Gepost op: 15 juli 2012, 10:56:50 »
wij hebben gisteren onze ringen gekocht. ik had op de website van de juwelier alle ringen al bekeken en we hadden al een lijstje gemaakt met ringen die we mooi vonden. maar het zijn totaal andere ringen geworden hihi. we hebben ze zelf samengesteld dus hebben we er nog geen foto van maar over 2 maanden mogen we ze ophalen en dan zal ik hier een foto plaatsen.
de ringen zijn roodgoud met witgoud en hebben een ijsmattering. we hebben wel veel korting gekregen want de ringen waren 2245 euro en we hebben ze nu voor 1200.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #210 Gepost op: 15 juli 2012, 15:57:08 »
wij hebben gisteren onze ringen gekocht. ik had op de website van de juwelier alle ringen al bekeken en we hadden al een lijstje gemaakt met ringen die we mooi vonden. maar het zijn totaal andere ringen geworden hihi. we hebben ze zelf samengesteld dus hebben we er nog geen foto van maar over 2 maanden mogen we ze ophalen en dan zal ik hier een foto plaatsen.
de ringen zijn roodgoud met witgoud en hebben een ijsmattering. we hebben wel veel korting gekregen want de ringen waren 2245 euro en we hebben ze nu voor 1200.

Klinkt mooi, rood/witgoud en ijsmatering sprak mij eerst ook aan. Uiteindelijk hebben wij wel andere gekozen. Net als bij jullie eigenlijk, je kan nog eens van idee veranderen als je ze daadwerkelijk ziet;-)
2 maanden wachten is wel lang zeg!

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #211 Gepost op: 16 juli 2012, 09:42:58 »
Ik vind het helemaal niet lang. Wij hadden onze ringen in februari definitief besteld en konden ze pas vanaf begin juni ophalen. Die ringen moesten ook speciaal voor ons gemaakt worden, maar het wachten werd beloont, ze zijn zo mooi!!

jen89

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #212 Gepost op: 16 juli 2012, 09:47:16 »
ik vind het ook best lang wachten maar misschien komt het ook wel door de vakantietijd. ik ben heel erg benieuwd hoe ze worden :biggrin:

Jassou

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #213 Gepost op: 16 juli 2012, 11:40:27 »
@Jassou hij heeft hele grote handen, dus de grootte die de ring nu heeft verdwijnt bijna, je ziet niet dat hij een ring om heeft. Daarom wordt hij breder gemaakt =P
Maar dan nog klopt 'alsof' niet he? :wink:

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #214 Gepost op: 16 juli 2012, 15:03:48 »
Als het wachten straks beloond wordt, dan is het ook goed ja! Wij konden ze dan ws gewoon supersnel ophalen (waren met een week klaar, maar hoefden ook alleen op maat gemaakt te worden).

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #215 Gepost op: 16 juli 2012, 15:09:14 »
Wij hadden eigenlijk maar 3 weken levertijd op onze ringen, maar het zijn nu 6 weken geworden. Vrijdag gaan we ze eindelijk ophalen!  :)

Sylvia86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 781
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #216 Gepost op: 20 juli 2012, 11:36:05 »
Mooie ringen en een mooi verhaal.

(Gelukkig geen gouden ring, maar een van zilver en een van staal)

Maar eigenlijk maakt welk metaal je hebt niet zoveel uit. Volgens mij worden vrijwel alle metalen uit erts gewonnen en voor winning uit erts zijn die gevaarlijke chemicaliƫn nodig.

De duurzaamheid in dit verhaal zit hem in het feit dat het gerecycled materiaal is. Je zou dezelfde duurzaamheid bereiken als je ringen van oud goud liet maken bij de edelsmit. Ik vind het een mooie gedachte als je daar rekening mee houd.

Lurkertje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #217 Gepost op: 6 augustus 2012, 22:22:29 »
Bij dit topic staat onder andere 'vind hulp die te vinden'.....ik ben bijna 3 jaar getrouwd en vorig jaar mijn ring verloren in Scheveningen :sad:

jk...dit is wel echt gebeurd, maar zou niet weten hoe het ding weer terug te vinden...afgelopen winter is ook het strand opgespoten dus het is echt bye bye...:sad:

Leo1986

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #218 Gepost op: 7 augustus 2012, 15:12:20 »
even het plaatje van onze ringen. Kunnen ze eind september ophalen :)

Mijn link
Het worden de ringen bij nummer 1213 (helemaal onderaan)
« Laatst bewerkt op: 7 augustus 2012, 15:12:52 door Leo1986 »

Gootje87

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #219 Gepost op: 23 augustus 2012, 13:48:01 »
Wij hebben vandaag ook onze ringen besteld! Zijn ongeveer over 3 weken klaar. Ben er superblij mee!

Ook bij een juwelier die een Alliance actie had waarbij de herenring gratis was! Scheelt een hoop geld.
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2012, 13:48:15 door Gootje87 »

jen89

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #220 Gepost op: 27 augustus 2012, 19:59:41 »
wij hebben vandaag onze ringen kunnen ophalen :biggrin: ze zijn echt prachtig geworden. op de foto is het een beetje moeilijk te zien maar de middelste gedeelte is hoogglans roodgoud. de buitenste delen zijn ijsmat rood en witgoud.
en dan heb ik er nog een klein steentje in :biggrin:

2juli2013

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #221 Gepost op: 28 augustus 2012, 11:33:29 »
Wij gingen voor 2 weken terug "voor de lol" eens kijken bij een juwelier.
De ring in de etalage vonden we erg leuk dus laten we die eens bekijken.
Binnen 5 minuten kwam de verkoopster met een andere ring en we waren verkocht.
Simpel maar toch speciaal. We weten dat dit hem wordt en ben op zoek gegaan op het internet.
Nergens kan ik hem vinden.

Iemand bekend met het merk "CAN" Heb net nog in de etalage gekeken en er staat: CAN Swiss
Ik heb namelijk het hele internet (voor mijn gevoel) afgezocht maar kan het merk niet vinden.
Ook wel makkelijk als een merk "can" heet...
Wil hem laten zien maar wordt lastig zo :sad:

Iemand ?

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #222 Gepost op: 28 augustus 2012, 11:48:23 »
Dit merk? Can jewelry. Er staan een heleboel ringen op.

2juli2013

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #223 Gepost op: 28 augustus 2012, 13:53:28 »
Nope... Helaas niet.. ALthans, zoals ik gezien heb.
Het is wel echt een trouwring merk...

Maar thanks :)

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #224 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:18:44 »
wij hebben vandaag onze ringen kunnen ophalen :biggrin: ze zijn echt prachtig geworden. op de foto is het een beetje moeilijk te zien maar de middelste gedeelte is hoogglans roodgoud. de buitenste delen zijn ijsmat rood en witgoud.
en dan heb ik er nog een klein steentje in :biggrin:

Mooie ringen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards