Alles over trouwen > Het huwelijk

Trouwring / Vriendschapsring

<< < (2/135) > >>

Marleen2911:
Wij hebben niet op de prijs gelet als ik eerlijk ben, wij hebben gewoon gekeken wat we mooi vonden.

Wij hadden zoiets van: we kunnen wel een budget reserveren, maar dan kom je straks in de ringen terrecht die het eigenlijk net niet zijn.
We hadden wel toen we deze hadden uitgezocht: zoiets van slik. Dat is een hoop centjes.

Maar zo een trouwring is wel voor de rest van je leven, je moet er nog een heleboel jaartjes tegeenaan kijken.

Onze ringen kosten bij elkaar bijna 1500,-.

inger:
Zoals altijd, doen wij het anders dan anderen.
Vorig jaar april hebben wij trouwringen gekocht en omgedaan. Wel een naam erin, geen datum.
Nu voor de bruiloft laten we de datum erbij graveren en hoeven de ringen maar een paar uurtjes af voor de bruiloft.
Ze waren rond de 500 per stuk en helemaal echt onze smaak. (we keken toen nog niet naar prijzen en zijn op dit moment allang genezen van het bedrag toen)

inger

Sandra:
Wij hadden ook een budget, en we hebben een zeer uiteenlopende smaak. We zijn uiteindelijk vrij snel geslaagd bij een vrij kleine juwelier die een actie had waarbij de 2e ring gratis was. Dus nu zijn we voor nog geen 600 euro klaar  :)

Gewoon door blijven zoeken, en evt. toch wat water bij de wijn doen.

sarissa:
Wij willen ook niet teveel uitgeven aan de ringen, maar willen toch echt wel mooie ringen.
En voor mij het liefst met diamantjes.
Vandaag zijn we gaan kijken en we hebben ze gevonden!!!
Voor mij met veel bling bling :wink:  en voor mijn ventje gewoon goud, maar wat breder dan de mijne.
En we hadden geluk want nog tot 31 maart was het min 20% :biggrin:
We hebben ze nu voor 400€ ipv 500  :biggrin:


Heb je al eens gekeken bij atlantis? Daar hebben ze ook mooi ringen en zeker niet te duur.

Anke:
Ik vind het gewoon heel erg belangrijk dat de ringen van goede kwaliteit zijn, en dat merk je al als je em in je hand houdt.
Gewicht, stevigheid enz.
Wij zijn straks ook rond de 1000 euro kwijt voor onze ringen.
Breed goud glanzend die van mij 6mm dik die van Ruben 5 mm, bij mij 3 briljantjes erin.
Hoe dan ook het blijft zo dat je voor kwaliteit betaald.
En aangezien ik niet verwacht dat we uit elkaar gaan, kijk ik toch de rest van mijn leven naar mijn ring.
Dus ja, deze mogen wel wat kosten.
En dan is het de sport om te kijken waar je em goedkoper kan krijgen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie