collapse

Auteur Topic: Trouwring / Vriendschapsring  (gelezen 358993 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #650 Gepost op: 20 mei 2014, 00:08:42 »
Oh, dat scheelt dan wel heel erg veel op eens.. Gelukkig kunnen jullie op tijd een nieuwe ring nog krijgen. Wij hebben vandaag onze ringen besteld, ik hoop dat die wel gewoon goed passen. Maar inderdaad, anders hebben we een leuk lachmomentje op de bruiloft  :biggrin:

Shayna

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #651 Gepost op: 3 juni 2014, 18:45:51 »
Weet niet of ik ze al gepost had maar hier zijn ze, zo blij mee  :biggrin:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #652 Gepost op: 3 juni 2014, 19:38:17 »
Oh prachtig zeg!

Flipsen

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 23
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #653 Gepost op: 23 juni 2014, 13:32:47 »
Weet iemand of er zoiets bestaat als 'een goede tijd' om trouwringen te gaan kopen? Bijvoorbeeld het najaar. Dan denk ik me zo in dat minder stellen trouwen in de winter en er misschien een nieuwe collectie aankomt enzo. Of werkt dat niet zo bij trouwringen?
Ik vind trouwringen zo duur....,, vriend gaat m ivm werk niet dagelijks dragen, ik wel maar hoef toch echt geen €800,- aan mijn vinger.

Iemand trouwens ervaring met een zilver/palladium legering? Zilver gemengd met Palladium waardoor het krasbestendiger zou zijn en niet zwart wordt.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #654 Gepost op: 23 juni 2014, 17:36:33 »
Jup, wel meerdere hier die zilveren / stalen / palladium ringen hebben, waaronder ikzelf en ik ben er super blij mee. K. draagt zijn ring ook alleen buiten de deur, dus daar hoefde we het niet voor te doen, en mijn sieraden waren allemaal al zilver, dus dan wil ik er geen gouden ring bij.

Geen idee trouwens van het seizoen, ik zou het gewoon aan juwelier gaan vragen, gewoon algemeen een vraag stellen, maar volgens mij moet je het meer hebben van de 2=1 acties en zo

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #655 Gepost op: 23 juni 2014, 21:37:23 »
Wij hebben palladium 950 (dus geen legering). Was uiteindelijk wel duurder dan witgouden ringen, maar we zijn er erg blij mee. Het verkleurd niet. Krasbestendig: nee.... Wij zijn 13 juni getrouwd en heb er nu al wel kleine krasjes op staan.

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #656 Gepost op: 24 juni 2014, 21:09:09 »
Onze trouwringen.

Flipsen

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 23
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #657 Gepost op: 24 juni 2014, 21:19:49 »
Vind je het een groot verschil in kleur ItsAnne? Witgoud of palladium bedoel ik?

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #658 Gepost op: 24 juni 2014, 21:44:18 »
In het begin heeft het geen kleurverschil en zie je geen verschil tussen het materiaal. Witgoud wordt alleen in de loop van de tijd wat geler (bij de een meer dan bij de ander). Ik ben iemand die zich daar ontzettend aan kan irriteren, dus we hebben mede daarom gekozen voor palladium, dat verkleurt niet (als het goed is ;) )

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #659 Gepost op: 8 juli 2014, 18:06:42 »
Wij hebben onze zelfontworpen trouwringen mogen ophalen. Ik was bloedddnerveus! Omdat je iets heel duurs koopt wat je niet in handen hebt gehad.. Maar man wat waren ze mooi! Ben er zo blij mee! Ik zal een foto posten als we getrouwd zijn.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #660 Gepost op: 30 juli 2014, 13:46:30 »
Ik zie hier zo veel mooie ringen voor bij komen, dat ik nog meer hoop dat de juwelier snel belt dat die van ons binnen zijn en we ze kunnen passen.

De ringen vinden was nog al een toer. We houden beide niet van goud en hechten daar ook geen waarde aan. We hadden eerst in ons hoofd zitten dat het moderne strakke ringen moesten worden. Natuurlijk op internet van alles bekeken, maar toch niet echt iets gezien wat het was. Bijna hadden we beide twee heel verschillende ringen van internet besteld. Echter waren we ook niet helemaal zeker van onze ringmaten en waren beide ringen van een heel ander matriaal. En ringen helemaal van de andere kant van de wereld laten komen zonder dat je zeker weet of de maat goed is durfde we toch niet aan.

Bij de juwelier waar we eerst zijn gaan kijken kregen we niet echt een goed gevoel en daarna hebben we nog weer weken getwijfelt wat we moesten doen. Afgelopen zaterdag naar een andere juwelier geweest, want de tijd begon nu echt de dringen (toen nog maar 3 weken). Hier waren ze bijzonder aardig en dachten echt met ons mee. Tot mijn verbazing vond mijn vriend ineens de bolle ringen toch mooier. Omdat hij een grote man is wilde hij graag een brede ring. Een zilver setje vonden we heel mooi en daar was ook een wat smallere versie van. Helaas konden deze niet geleverd worden in zijn maat. Groter maken kon wel, maar omdat het wel 2 maten groter moest zou er dan een stukje tussen komen. Dit geeft een zwakke plek en dat wilde we niet. Toen kwamen ze er achter dat er ook nog een nieuwe catalogus was en daar vonden we de ringen. Ze zijn toch iets minder breed dan mijn vriend wilde, maar zeker niet smal. Ze worden ook nog eens in zijn maat geleverd. Dat is ook maar goed want omdat ze van titanium zijn kunnen ze niet vergroot of verkleint worden. Die van mij heeft geen steentje, dus op de maat na zijn ze precies het zelfde. We hadden zelf al niet meer verwacht dat we DE ringen zouden vinden.

Ik kan dus echt niet wachten tot we ze op kunnen halen. Ik twijfel alleen of we ze moeten laten graveren. Ik weet sowieso niet wat dat nog zou kosten en of daar nog wel tijd voor is.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #661 Gepost op: 30 juli 2014, 16:57:46 »
Wat fijn dat jullie toch nog jullie ringen hebben gevonden. :)
Je kunt ze altijd achteraf nog laten graveren :)

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #662 Gepost op: 18 augustus 2014, 10:43:41 »
Wij hebben een buget voor de ringen vast gesteld.
En ben op internet gaan speuren.

Wij gaan in iedergeval eens kijken bij Klaas Oosterhof in Arnhem.
Daar hebben ze ookal mooie ringen voor 300 a 400 euro.

Ik vind het idd ook zonde om een ring van bijna € 1000 euro om te hebben terwijl ik hem met het werk niet om mag.


Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #663 Gepost op: 30 november 2014, 11:08:10 »
Jahh wij zijn er uit. Het worden titanium ringen, gaan ze 20 de. Uit zoekken

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #664 Gepost op: 3 april 2015, 13:00:34 »
We hebben van een kennis een goede tip gekregen: arto edelsmeden. Daar kun je zelf je eigen (trouw)ringen maken! Kennis vertelde dat het heel leuk was, en je hebt natuurlijk een mooi resultaat. Ik vind het een heel romantisch idee dat je elkaar ringen hebt gemaakt.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #665 Gepost op: 17 mei 2015, 20:56:12 »
Dit zijn onze ringen, ben er nog steeds heel blij mee :biggrin:

Voor de vraag wanneer kan je het beste gaan kijken, wij zijn dag na valentijn opzoek gegaan en toen was de actie 2de ring gratis. Regelmatig zie je dit soort acties en vaak wel rond valentijn (als ik de folders van de juweliers zie)

Herdertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
  • 30-04-2015 was onze dag <3 !!
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #666 Gepost op: 23 juni 2015, 17:32:13 »
Onze ringen! Gekocht bij Lucardi, tweede ring voor 10 euro-actie!


Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #667 Gepost op: 24 juni 2015, 08:09:41 »
Mooier aparte ringen! Lekker zijn die acties ja!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #668 Gepost op: 24 juni 2015, 13:23:56 »
Onze vriendschaps ringen kwamen van de lucardi vandaan maar die waren na 3 jaar niet mooi meer. Wij hebben er voor gekozen om naar een juwelier te gaan die alleen maar trouwringen verkoopt. Wij hebben uit eindelijk voor titanium gekozen

Suuz

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 18
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #669 Gepost op: 14 juli 2015, 13:45:53 »
Onze ringen, palladium en rood goud :-)



Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #670 Gepost op: 9 oktober 2015, 02:16:12 »
Dit zijn onze ringen!
Glad en van geel goud!

Lily5701

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #671 Gepost op: 3 oktober 2016, 16:09:36 »
Ik geloof niet in acties! Ik denk dat ze de ene ring dan plots veel duurder maken, want ze moeten toch uit de kosten geraken, niet? Die van ons komen van https://www.baunat.com/nl/huwelijk, heel mooie ringen aan een schappelijke prijs!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards