collapse

Auteur Topic: Canada  (gelezen 6924 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Canada
« Gepost op: 29 maart 2007, 12:38:17 »
Ik ga op huwelijkreis naar Canada voor ruim 3 weken. We huren dan een camper en gaan het westen van Canada verkennen op ons gemak. We zijn helemaal geen type voor een romantische droomreis en houden erg van kamperen dus dit is een mooi alternatief. Ik heb er al helemaal zin in en de vlucht, 3 hotelovernachtingen en de camper zijn al besproken en bevestigd en verder zien we het wel.

Ireen

  • Gast
Canada
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2007, 13:07:52 »
Mooie reis, lijkt mij.
Heerlijk samen rondtrekken in zo'n land en veel in de natuur en samen zijn!

*Ruby*

  • Gast
Canada
« Reactie #2 Gepost op: 29 maart 2007, 13:38:15 »
Ohhhhhh Canada is zooooooooooo mooi en leuk en fantastisch!!! Indien mogelijk is een echte aanrader om in één van de natuurparken een paar nachten te gaan kayakken/kamperen. Het heeft iets geweldig avontuurlijks om 's avonds je rugzak op te hangen aan een boom, ivm beren/elanden/raccoons. En zoveel wildlife!

Hmmm misschien moet ik ook binnenkort daar weer een keer heen.

Kostte het trouwens veel om de camper te huren? Ik heb gehoord dat als je twee 'chauffeurs' wil op de verzekering, je best veel extra moet betalen.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Canada
« Reactie #3 Gepost op: 29 maart 2007, 13:41:08 »
Wauw!! Dat klinkt wel heel gaaf!!!

Lala

  • Gast
Canada
« Reactie #4 Gepost op: 29 maart 2007, 13:45:21 »
Dat klinkt echt geweldig!
Canada schijnt schitterend te zijn! Wil ik ook heel graag nog een keer naartoe...
Maar ik heb ook begrepen dat Canada heel prijzig is, klopt dat?

Gwen

  • Gast
Canada
« Reactie #5 Gepost op: 29 maart 2007, 16:15:54 »
Oh dat klinkt goed. Heel veel plezier alvast!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Canada
« Reactie #6 Gepost op: 30 maart 2007, 08:49:57 »
Door vroeg te boeken hebben we een aantal leuke kortingen gehad zoals korting op de dagprijs, het terugbrengen van de camper van vancouver naar calgary is gratis (normaal kost dat 500 euro), gratis inventaris en nog wat meer dingen. Wij betalen voor ruim 3 weken camper € 2.000 maar hier komen natuurlijk de brandstofkosten bij. Ik moet zeggen dat ik dit nog mee vind vallen. Of Canada zelf een duur land is ik heb vernomen van niet. Zeker de plaatsen op de camping vallen 100% mee en een hotel is altijd stukken duurder denk ik. Ik kan jullie dit na onze reis vertellen

Lala

  • Gast
Canada
« Reactie #7 Gepost op: 30 maart 2007, 14:10:27 »
[quote name=\'Fammie\' post=\'115296\' date=\'30 March 2007, 08:49\']Door vroeg te boeken hebben we een aantal leuke kortingen gehad zoals korting op de dagprijs, het terugbrengen van de camper van vancouver naar calgary is gratis (normaal kost dat 500 euro), gratis inventaris en nog wat meer dingen. Wij betalen voor ruim 3 weken camper € 2.000 maar hier komen natuurlijk de brandstofkosten bij. Ik moet zeggen dat ik dit nog mee vind vallen. Of Canada zelf een duur land is ik heb vernomen van niet. Zeker de plaatsen op de camping vallen 100% mee en een hotel is altijd stukken duurder denk ik. Ik kan jullie dit na onze reis vertellen[/quote]

Gaaf hoor!!! Wij gaan naar Mexico op huwelijksreis, maar volgend jaar gaan we met een camper door de Grand Canyon trekken.... Echt super, heb ik ook super veel zin in!!!

En dan wie weet het jaar daarna Canada! :biggrin:

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Canada
« Reactie #8 Gepost op: 14 mei 2007, 08:43:59 »
Hoera gister hebben we het laatste restant van onze reis betaald dus het aftellen kan nu echt beginnen :wink:
Laat de reisbescheiden maar komen

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Canada
« Reactie #9 Gepost op: 14 mei 2007, 10:47:08 »
Wat goed!
Die heb je in de pocket!
En nu nog aftellen tot jullie vertrek dag.

Gwen

  • Gast
Canada
« Reactie #10 Gepost op: 14 mei 2007, 19:33:14 »
Oh lekker zeg. Nu nog even wachten en dan kunnen jullie er lekker naartoe!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Canada
« Reactie #11 Gepost op: 23 mei 2007, 10:19:16 »
en alle papier zijn inmiddels ook binnen dus het aftellen kan na 15 juni beginnen :wink:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Canada
« Reactie #12 Gepost op: 23 mei 2007, 10:29:50 »
Dat is zeker wel prettig!
Hoef je je daar geen zorgen over te maken.
En voor je het weet is het 15 juni.

Alexia

  • Gast
Canada
« Reactie #13 Gepost op: 23 mei 2007, 10:51:00 »
dat is wel fijn, nu is het helemaal echt nietwaar!! Lekker aftellen.. Alvast heel veel plezier maar dat gaat denk ik wel lukken!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Canada
« Reactie #14 Gepost op: 23 juli 2007, 15:28:57 »
Zou we zijn gister terug gekomen van onze huwelijksreis en ben een beetje gaar. Hebben een nacht overgeslagen en slapen in een vliegtig is niet aan mij besteed maar wat hebben we een reis gehad!! We zijn 3 weken met een camper door de rockey mountains en Britsh Columbia (vanvouver Island) getrokken en op 2 dagen regen na hebben we alleen maar zon gehad. Echt zulke mooie wandelingen gemaakt en heel veel wild gezien. We zijn ook een dag naar een spa en wellness centum geweest. Was een cadeautje van mijn lief want tijdens de vakantie was ik ook jarig. We hebben dit gedaan in een super luxe hotel in Banff. Het was echt lekker en toen had ik echt het idee dat ik op huwelijksreis was. In een jucuzzi met uitzicht op de bergen onder een strakblauwe hemel haha. Wat een luxemoment. De camper was ook prima. Hadden met zijn tweeen een 5persoons camper dus ruimte genoeg. Alles wat we wilde doen hebben we ook gedaan zoals walvissen kijken, wandelen, een dagje naar de hotsprings etc. Als je van natuur en wildernis houdt is het echt een aanrader.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Canada
« Reactie #15 Gepost op: 23 juli 2007, 15:47:08 »
Oh klinkt heerlijk!!
En op 2 dagen regen na alleen maar zon, wat heb je dan geboft zeg met het weer!
Dat is ook wel heel belangrijk, zeker als je bijna alleen maar buiten bent.
Lief van je man dat ie je met zo'n wellness dagje heeft verrast, even ontspannen.

Welkom terug in ieder geval!!!

Annemieke

  • Gast
Canada
« Reactie #16 Gepost op: 23 juli 2007, 15:48:07 »
Zo, dat klinkt goed zeg! Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben en sterkte met bijkomen van alle indrukken en natuurlijk de lange reis!

Vogelmeisje

  • Gast
Canada
« Reactie #17 Gepost op: 23 juli 2007, 16:02:09 »
Dat klinkt als een geweldige huwelijksreis! Nagenietse!

Wij zitten zelf te denken om naar Amerika te gaan omdat wij ook zo houden van natuur om daar lekker met de camper rond te touren.

nisanlin

  • Gast
Canada
« Reactie #18 Gepost op: 23 juli 2007, 16:04:32 »
Dat klinkt geweldig!! Welkom thuis!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards