Alles over trouwen > Vrijgezellenfeesten

Kosten Vrijgezellenfeest?

<< < (3/37) > >>

Anke:
Hahaha!!!.....

Nou ja goed, ieder zijn mening denk ik dan maar.
Ik zou persoonlijk ook wel schrikken  :ohmy:  als ik ineens even 100 euro moet gaan neerleggen voor een vrijgezellenfeest, dan zou ik eerst toch wel es willen weten wat we dan gaan doen!??  :blink:
Is het voor een paar uur of is het toch voor de hele dag.
Het ligt er bij mij aan.
Maar toch denk ik wel dat je zoiets goedkoper kan maken.
Ik heb me er nog niet in verdiept, hoef ik ook niet te doen aangezien het voor me wordt geregeld.
Maar wie weet ooit voor mijn schoonzus of een goede vriendin.

cadanawo:
De vrijgezellenfeestjes waar ikbij ben geweest, kwamen volgens mij zo ergens tussen de € 30,- en € 60,- geloof ik...ohw wat erg, ik weet het niet eens meer...en zo lang geleden is het nog niet eens...
Het waren die van Dromer, Prinsesje en Jorieke...

€50,- Vind ik zelf een redelijk bedrag, maar dat is persoonlijk he...als JW en ik met z'n tweetjes uiteten gaan en daarna nog de kroeg in duiken...dan zijn we dat ook kwijt p.p.

mlein:
Voor mijn zus had ik het vrijgezellenfeestje georganiseerd en dat was eigenlijk heel goedkoop en simpel. Er waren toen veel meiden bij die dat gewoon anders echt niet konden betalen.
We hadden van te voren afgesproken zonder haar en toen kreeg iedereen een bordje en een beker van Xenos en die hebben we met porseleinverf beschilderd. Dat was dan meteen ons cadeau aan haar. Toen hebben we haar opgehaald en zijn we naar een natuurgebied gegaan en habben we samen gepicknickt. Iedereen had iets lekkers gemaakt en dat deelden we met elkaar. Toen hebben we met z'n allen bonbons gemaakt in een chocolade fabriek en daarna inderdaad thuis thee gedronken en de bonbons opgegeten :)
Het was erg gezellig en kostte pp ongeveer 20 euro, plus de kosten voor het eten wat je voor de picknick moest maken.

Sonnig:
Ik heb 3 jaar terug voor m'n zus en schoonzus hun vrijgezellefeest geregeld. We gingen eerst naar 't strand (het was juli) daar gingen we "gekke" spelletjes doen, aardappelpoepen, touwtje springen, hoepelen enz enz grote picknick mand mee met broodjes, drinken enz daarna zijn we gaan bowlen en eten, daarna dachten zij dat het af was maar we gingen stiekem naar hun huis, alles aan de kant geschoven, wij snel pyama aan enzo en toen ze thuis kwamen stormde wij met z'n alle naar beneden... was erg grappig.. toen is er een stripper gekomen (ja, heel afgezaagd maar we wilde eigenlijk een mannelijke stripper omdat m'n zus en schoonzus lesbisch zijn maar dat lukte niet..) en daarna hebben we allemaal leuk (voornamelijk drank) spelletjes gedaan.. en we zijn daar dus allemaal blijven slapen en 's morgens heerlijk met z'n alle ontbeten en toen naar huis.. was erg leuk en het enige wat "duur" was was dat bowlen en eten, ik denk dat we idd rond de 40 euro pp zaten ofzo...

LadyXochi:
[quote name=\'Sonnig\' post=\'115692\' date=\'05 April 2007, 20:48\']Ik heb 3 jaar terug voor m'n zus en schoonzus hun vrijgezellefeest geregeld. We gingen eerst naar 't strand (het was juli) daar gingen we "gekke" spelletjes doen, aardappelpoepen, touwtje springen, hoepelen enz enz grote picknick mand mee met broodjes, drinken enz daarna zijn we gaan bowlen en eten, daarna dachten zij dat het af was maar we gingen stiekem naar hun huis, alles aan de kant geschoven, wij snel pyama aan enzo en toen ze thuis kwamen stormde wij met z'n alle naar beneden... was erg grappig.. toen is er een stripper gekomen (ja, heel afgezaagd maar we wilde eigenlijk een mannelijke stripper omdat m'n zus en schoonzus lesbisch zijn maar dat lukte niet..) en daarna hebben we allemaal leuk (voornamelijk drank) spelletjes gedaan.. en we zijn daar dus allemaal blijven slapen en 's morgens heerlijk met z'n alle ontbeten en toen naar huis.. was erg leuk en het enige wat "duur" was was dat bowlen en eten, ik denk dat we idd rond de 40 euro pp zaten ofzo...[/quote]
Mijn vriend en ik hadden laatst ook een vrijgezellenfeest waar ze 100 Euro p.p. voor vroegen. Dat vonden wij eigenlijk ook veel te veel. Maar we hebben het toch betaald, omdat het toch om de a.s. bruid & bruidegom ging. Het was dan trouwens ook een gedeeld feest. Maar goed, het was erg veel geld, helemaal omdat het halverwege december betaald moest worden en wij het op dat moment toch al op 1 salaris deden.

Nu bleek een week vantevoren dat mijn vriend echt niet mee kon, vanwege zijn scriptie, die twee dagen erna af moest zijn. Ze konden dan niet het hele bedrag terugstorten, maar ze zouden kijken hoeveel er over zou blijven. Niets meer van gehoord....  :blink:

Erg slecht...  :mad:

Oja, en we wisten niet vantevoren wat we gingen doen, want dat moest geheim blijven... Voor iedereen behalve de 6(!) mensen die het organiseerden.
Uiteindelijk bleek het geld hieraan uitgegeven te zijn: uit eten bij een steakhouse (3 uur onbeperkt of zo), een optreden van de WC Experience (incl. drank) en het vervoer voor iedereen: een gehuurde bus incl. chauffeur. Was wel leuk, maar echt te duur...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie