Alles over trouwen > Vrijgezellenfeesten

Kosten Vrijgezellenfeest?

<< < (36/37) > >>

Jassou:
Dat boek gaat toch over SM en bonding enzo? Zal wel edgy zijn, zo'n workshop ;)

JM2012:
Dat boek gaat inderdaad over sm, en vooral heel veel seks :p ( thanks secret Sinterklaas Wendy! ). Ik zou zo'n workshop geniaal vinden, maar kan me voorstellen dat het voor wat verlegener types niet zo leuk zal zijn.

JoyceS:

--- Citaat van: Vilickylucky op  7 maart 2013, 21:48:55 ---@ joyce, wat hebben jullie voor dat budget allemaal geregeld?

--- Einde van citaat ---

Ik zou hier nog even op terugkomen als de VGF geweest zijn. Vorige week zaterdag is het vrijgezellenfeest van m'n aanstaande zwager geweest. De kosten waren €65,- p.p. Hiervoor zijn de mannen wezen bowlen, lasergamen, wokken (all in) en stappen. Later op de avond is er bijgelapt. Ook kosten van kleding vervoer etc zaten hierbij in.

Gisteren is het VGF van mn zusje geweest. De kosten waren 50€ p.p. Hiervoor hebben we een glutenvrije taarten decoreren-workshop gedaan. Ze heeft wat opdrachten in het centrum moeten doen, waarbij we ook op het terras gezeten hebben. Hierna hadden we een BBQ en zijn we gaan stappen (bij stappen was t 1e drankje bij inbegrepen)

Vilickylucky:
Dat hebben jullie goed benut zeg! Hadden jullie een grote groep? Met een grote groep is het naar mijn idee makkelijker om t laag te houden omdat je dan het gedeelte wat je voor de bruid/ gom vrijhoud over meer gedeeld word.

JoyceS:
Hmm verkeerde knopje.. Overnieuw:
De mannen deelden de kosten met 7 personen.
De vrouwen met 11.

We hebben goed rondgekeken wat er hier in de omgeving zat en de kosten naast elkaar gelegd.
De vrouwen hadden een 'studentenbudget'. De bruid en veel genodigden studeren nog en hadden niet zo veel te besteden. Nu zijn we toch een hele dag weg geweest.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie