collapse

Auteur Topic: Achtergrondmuziek  (gelezen 2751 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ireen

  • Gast
Achtergrondmuziek
« Gepost op: 2 april 2007, 09:19:27 »
Wij hebben vanaf 15:45 tot en met 20:30 het volgende op het programma staan:
Toosten met champagne, gevolgd door het aperitief, diner en bruidstaart.

Gedurende deze tijd (of misschien wel alleen tijdens het diner) wordt achtergrondmuziek gedraaid. Ik ben hiervoor al een tijdje bezig te bedenken welke muziek ik dan wil horen. Deels wat in Nederland bekend is en deels wat in Spanje bekend is. Beetje rustige, positieve muziek, nummers die we beiden mooi vinden. Ik brand ze op een CD en deze worden opgezet door de mensen van het Hof van Solms. Hierop komt tot nu toe muziek van: Blöf, Lara Fabian, Shakira, Ilse Delange, La oreja de Van Gogh, Buena Vista Social Club en Norah Jones.

Het is wel de bedoeling dat het op de achtergrond staat, niet te luid dus.

Ik weet niet of je ook dergelijke momenten hebt, waarbij een achtergrondmuziekje past. Maar je zou kunnen vragen of je hier zelf iets voor mag geven, dan hoor je wat jullie het liefste horen.
« Laatst bewerkt op: 2 april 2007, 09:19:38 door Ireen »

inger

  • Gast
Achtergrondmuziek
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2007, 15:44:25 »
Wij hebben ook zelf de muziek uitgezocht. Op een cd staat wat we willen horen in het gemeentehuis (nemen onze gettoblaster mee) en op de locatie hebben we een lijst (voor zowat 3 cd's) doorgegeven wat er gedraaid gaat worden. Zij halen dat van internet en zetten het op onze volgorde in hun geluidsmachine en zo draaien zij wat wij wilen horen.

inger

Moppie

  • Gast
Achtergrondmuziek
« Reactie #2 Gepost op: 3 april 2007, 21:51:23 »
Wij hebben tijdens het borrelen en het aansnijden van de taart ( van 16.00 tot ongeveer 18.00 uur ) een live pianist die voor de achtergrond muziek zorgt, s avonds op het feest hebben we een band.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards