collapse

Auteur Topic: Bruidslingerie  (gelezen 190722 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik:-)

  • Gast
Bruidslingerie
« Gepost op: 3 april 2007, 18:59:25 »
BH-CRISIS!

Een paar maanden geleden dacht ik DE bh te hebben gekocht voor onder m'n trouwjurk. Vorige week even thuis strapless aangehad en dan krijg ik steeds het gevoel dat ie afzakt. Ik gister naar de winkel om een torselet te passen (dat zou niet afzakken). Daar heb ik hetzelfde gevoel mee. Op zich is dit niet het ergste probleem want....

Het andere nadeel is dat ik een bh moet die strapless is. Bij die bh's is nooit push up geloof ik. Heb het gister gevraagd in de winkel en de verkoopster zei dat dit inderdaad zo is. ik vind het BELACHELIJK!! ik wil niet ineens plat (nou ik kan goed overdrijven) zijn omdat ik strapless moet. Ik vind het gewoon mooier met push up.

Kent iemand hier een strapless bh met push up of heeft iemand hier een andere oplossing voor?

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Bruidslingerie
« Reactie #1 Gepost op: 3 april 2007, 21:27:48 »
Toch een torselet met push up effect.
En als je een goed zitten torselet hebt (waar je wel wat geld voor neerlegt) dan moet je niet het gevoel hebben dat ie afzakt, want dan zit ie gewoon niet goed.
Pas er gewoon een paar aan van verschillende merken en laat je goed informeren.
Ik ben idd nog geen strapless bh tegengekomen met push up.

En verder zou ik ook geen oplossing hebben voor je, sorry.
Suc6 met je zoektocht.

rupsje

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #2 Gepost op: 4 april 2007, 09:19:23 »
Bij de wehkamp/otto e.d. hebben ze wel multifunctionele push-up bh's, die je strapless kunt dragen.
In verschillende kleuren te bestellen, met kant. Ik weet niet waar je van houdt, maar ze kosten in ieder geval niet veel

Hier een aantal voorbeelden:

[attachment=6368:attachment][attachment=6369:attachment][attachment=6370:attachm
ent][attachment=6371:attachment]
Succes met zoeken!
« Laatst bewerkt op: 4 april 2007, 13:12:06 door rupsje »

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Bruidslingerie
« Reactie #3 Gepost op: 4 april 2007, 09:30:52 »
Ik ben zelf "rijk" bedeeld met cup A, dus ook ik vind soms push-up wel leuker staan...

nou heb ik bij de hunkemuller van die inlegvullingkjes gekocht. die je gewoon in een gewone bh kunt leggen... ze zijn van siliconen en passen zich aan aan je lichaamstemperatuur...
er zijn 3 maten:
- klein, deze past in je eigen bh-maat
- middel, hiervoor moet je een iets grotere bh-maat nemen (volgens mij een halve maat groter)
- en groot, deze is zeker een maat groter, dus je hebt zeker een grotere bh-maat nodig.

zelf gebruik ik deze vullingen dus overal bij, ook bij een straplass bh of torselet... ik ben erg tevreden met het resultaat....

veel succes ermee..

rupsje

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #4 Gepost op: 4 april 2007, 13:12:44 »
Da's ook handig!

Sonnig

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #5 Gepost op: 5 april 2007, 20:38:49 »
Wat een goeie tip Kity!! ga ik ook eens voor kijken!

Ik vond het in eerste instantie ook niet zitten zo'n strapless ding. maar je moet er gewoon even aan wennen... draag het een paar keer en bekijk het dan. en idd wat Anke zegt, een goed zittende torselet zakt echt niet, en daar heb je 't gevoel ook niet bij (is mijn ervaring!)

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Bruidslingerie
« Reactie #6 Gepost op: 5 april 2007, 22:54:05 »
[quote name=\'Sonnig\' post=\'115691\' date=\'05 April 2007, 20:38\']Wat een goeie tip Kity!! ga ik ook eens voor kijken!

Ik vond het in eerste instantie ook niet zitten zo'n strapless ding. maar je moet er gewoon even aan wennen... draag het een paar keer en bekijk het dan. en idd wat Anke zegt, een goed zittende torselet zakt echt niet, en daar heb je 't gevoel ook niet bij (is mijn ervaring!)[/quote]

Ja inderdaad... als het torselet maar goed zit, dan kan ie niet afzakken, ik had er namelijk 1, die was te groot, gelukkig had ik er nog 1, die zat wel goed, maar er zat ook geen push-up in...
Op de grote dag zelf, heb ik vullingen aan de buitenkant opgespeld voor het vollere effect....  :laugh:
niet erg charmant, maar niemand die het merkt, het idee was om ze 's nachts eerst stiekem los te spelden voor de jurk uit ging, gelukkig zou het prima gaan met mijn jurk... alleen was mijn mannetje al lang en breed aan het slapen tegen de tijd dat ik dus naar bed kon,  :huh: dus die had er ook niks van gemerkt...

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Bruidslingerie
« Reactie #7 Gepost op: 6 april 2007, 05:04:37 »
Haha... dat scheelde weer een hoop werk, en een huwelijksnacht  :tongue:

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Bruidslingerie
« Reactie #8 Gepost op: 6 april 2007, 08:59:28 »
[quote name=\'Anke\' post=\'115712\' date=\'06 April 2007, 05:04\']Haha... dat scheelde weer een hoop werk, en een huwelijksnacht  :tongue:[/quote]

Eerste vond ik in ieder geval niet zo erg...
laatste... hmmmm... tja, wat zal ik daar nou van zeggen... :tongue:

Ik:-)

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #9 Gepost op: 8 april 2007, 19:58:47 »
Bedankt voor jullie reacties.

Ben nog maar een keer op pad geweest en uiteindelijk een torselet gevonden die GEWELDIG zit! Jullie hadden helemaal gelijke: een goed zittend torselet zakt niet en deze zakt inderdaad niet. Ben wel 120 euro armer maar ach...je trouw maar 1x hihi

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Bruidslingerie
« Reactie #10 Gepost op: 9 april 2007, 16:17:19 »
Goed dat je bent geslaagd.
Ja die krengen zijn duur!!  :blink:
Maar straks draag je em misschien nog eens onder een mooie jurk op een feest (een volgende bruiloft) of weet jij veel...

Daisy

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #11 Gepost op: 20 april 2007, 01:38:10 »
ik moet idd ook nog voor een strepless bh kijken wordt weer een dure grap aangezien ik 80 D heb iemand een tip voor deze maat

groetjes Daisy

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Re: Bruidslingerie
« Reactie #12 Gepost op: 20 april 2007, 07:38:32 »
ik zou marktplaats in de gaten houden. En anders kun je nog kijken bij de bruidswinkel of bij bruidsmode-webwinkel of laliesa

Als het alleen om een strapless bh gaat, kun je ook bij wehkamp of otto kijken of bij de lingeriediscount.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Bruidslingerie
« Reactie #13 Gepost op: 20 april 2007, 07:53:02 »
[quote name=\'Daisy\' post=\'116421\' date=\'20 April 2007, 01:38\']ik moet idd ook nog voor een strepless bh kijken wordt weer een dure grap aangezien ik 80 D heb iemand een tip voor deze maat

groetjes Daisy[/quote]

De strapless bh van Chantelle die is aan de duurdere kant maar het comfort ervan is echt super!!!
Ook voor grotere maten!!!

http://www.chantelle.com/phpscripts/linede...36&vsl_id=1

Dat is em!! Ook dezelfde kleur, schijnt namelijk niet door onder wit.

Deze is te koop bij livera.
Zelf heb ik een C cup, en geen een strapless bh zat goed, maar deze zat werkelijk fantastisch.
Hij is ongeveer 60 euro, maar je hebt er het hele jaar plezier van.
Onder hempjes in de zomer enz.
« Laatst bewerkt op: 20 april 2007, 07:53:46 door Anke »

Gwen

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #14 Gepost op: 20 april 2007, 09:36:23 »
Ja dat is wel zo. Een strapless BH voor een wat grotere maat, moet echt wel goed zijn, anders heb je er geen steun aan.
En ja dan zijn ze vaak wel duurder!

Marleen2911

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #15 Gepost op: 21 april 2007, 12:05:32 »
Een strapples bh zit anders dan een normale bh.
Je merkt gewoon het verschil of je iets "goedkoops"aan hebt van Hema of V&D, of de goedkoperer bh bij Livera. Dit zit gewoon niet lekker als je een iets grotere boezem hebt. Normaal draag ik meestal Chantelle, zit heerlijk

Helaas ben ik ook niet plat en heb een aardige voorgevel (80d) en heb nu na veel passen en zoeken een prachtige en goedzittende torselet gekocht. En ik weet zeker deze ga ik vaak dragen. Hij is van het merk Poirier en dan van de serie carnival, dit is speciaal bedoeld voor onder bruidskleding te dragen.

Ik heb echt veel torseletten aangehad, ik werd er gewoon een beetje melig van op den duur, ik geloof dat wel wel 50 min. bezig zijn geweest. De ene D cup was te klein de volgende weer veel te groot  Dan was de cup weer goed maar de maat weer niet enz. enz. Ik ben nu uitgekomen op een 85C.
Maar goed... gelukkig ben ik geslaagd en heb ik voor een torselet gekozen die net onder mijn navel valt, want degene die boven mijn navel vielen daarvan had ik het idee dat hij afzakte.  Hij koste vrij veel centen € 115,- maar ik heb er er voor over en ik weet zeker na de bruiloft ga ik hem nog vaak dragen, zit ook mooi onder een hemdje o.i.d.

De meeste Torseletten die ze verkopen (95%) hebben ze alleen maar met een lichte of heftige push up erin, vond dat idee helemaal niks maar je ziet er niks van.

Maar wat hier al eerder werd gezegd, als je een duurdere torselet / bh zelfs een bikin koopt die zitten gewoon beterder en fijner. Je merkt gewoon het draagcomfort.

Heel veel succes met de zoektocht.
« Laatst bewerkt op: 21 april 2007, 12:14:45 door Marleen2911 »

loezje

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #16 Gepost op: 21 april 2007, 14:24:00 »
Ik heb ook een straplessBH's gepast, maar omdat mijn borsten nogal laag hangen had ik contstant het idee van afzakken. Nu heb ik een mooi torselet. Hier voel ik me veel zekerder in. Duur in de aanschaf, dat neem ik voor lief. Ik kan m altijd nog weer verkopen toch? Ik denk niet dat ik m ooit nog aan ga doen. Mij te veel gedoe met aandoen.... al die haakjes....

Marleen2911

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #17 Gepost op: 21 april 2007, 17:40:32 »
Citaat
Mij te veel gedoe met aandoen.... al die haakjes....

:laugh: dat is waar, ik heb ze getelt nu net even, het zijn er 13
« Laatst bewerkt op: 21 april 2007, 17:41:27 door Marleen2911 »

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Bruidslingerie
« Reactie #18 Gepost op: 22 april 2007, 17:20:21 »
Daar heb je straks je mannetje toch voor....
.... en die vinden het ook nog erg leuk om em weer uit te trekken  :wink:

loezje

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #19 Gepost op: 23 april 2007, 07:34:50 »
Ja, tuurlijk, die mannen die willen wel helpen met uittrekken ja.... :wink:

Toch lastig als je het AAN wilt houden...

Nee hoor, na de trouw gaat ie de deur uit!!! :)

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #20 Gepost op: 23 april 2007, 12:27:40 »
Ik ga ook voor een torselet. Kost inderdaad een hoop geld maar het zit wel prachtig allemaal. Omdat mijn jurk aan de achterkant ook vrij laag is moet het eentje met een lage sluiting zijn. Ik heb hem nog niet gekocht maar op 12 mei ga ik mijn jurk afpassen en dan koop ik meteen een goede torselet in de bruidswinkel. Moet alleen eens kijken wat ze allemaal hebben want ik ben niet zo'n fan van kant. Alles gaat dan zo jeuken maar zag dat ze ook hele mooie effen hebben. Ik ben benieuwd en na de trouwerij draag ik hem gewoon onder hempjes. Werkt meteen de oneffenheden weg :wink:

Succes met je zoektocht maar zoals iedereen al heeft aangegegevn zorg voor een goede al kost het een paar centen. Je moet er vooral prettig in voelen!

Novemberbruid

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #21 Gepost op: 2 september 2008, 16:21:39 »
Hoe hoort een torselet te zitten? Ik heb nl. het idee dat die van mij wel heel erg strak zit. De verkoopster was het met mij eens dus nu wordt ie een maatje groter besteld. Maar nu twijfel ik toch nog of dat niet ook te klein zal zijn. Het te kleine torselet zat zo strak dat ik nauwelijks adem kon halen en na een half uur zelfs last van mijn rug kreeg.
Ik trouw op 17 november en kan op 1 november mijn torselet en jurk ophalen. Ik denk dat ik nog even ga bellen voor een eerdere afspraak om het torselet te passen.

Natuurlijk moet een torselet de boel aansnoeren en zal dat ding even ingedragen (?) moeten worden, maar hoe strak moet het zitten? Waar moet ik vooral op letten?

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Re: Bruidslingerie
« Reactie #22 Gepost op: 2 september 2008, 16:27:09 »
[color=\"#6600CC\"]Dat de huid nog redelijk ontspannend eruit ziet (dus geen rolletjes opeens), en dat je er nog mee kan zitten en eten :)

Nou zit een torselet NOOIT lekker, dus je moet daar ook een beetje doorheen! Ik heb mijn torselet anderhalve dag gedragen voor mijn bruiloft, om te "oefenen". Want eerst denk je dat je niet eens meer kan zitten/eten/ademhalen, maar je moet gewoon wennen aan de baleinen :) die kunnen best een beetje mee bewegen.

Bij mij ging het echt veeel beter na die anderhalve dag, en zat hij ook lekker op mijn huwelijksdag![/color]

Novemberbruid

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #23 Gepost op: 2 september 2008, 16:50:38 »
Dat vermoeden had ik al, dat het niet direct lekker zou zitten. Die rolletjes waren bij mij deze keer megarollen   :sad:  
Ik ben ook zo'n muts op het gebied van lingerie, ben ooit aan mijn borsten geopereerd en heb sindsdien de grootste moeite om lekker zittende bh's te vinden. Op zich viel het torselet me bij mijn borsten wel mee, daar zat het wel redelijk. Maar de rest... voelde me net een ballon die op knappen stond  :blink:

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #24 Gepost op: 2 september 2008, 20:11:02 »
Ik vind mijn bruidstorselet juist HEERLIJK zitten. Het torselet moet aansluitend zitten - niet strák. Je mag voelen dat je het aan hebt, maar dan op een prettige manier. Ik hoop dat je het andere torselet nog eerder kunt passen en dan kunt bekijken of het wel goed is.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards