collapse

Auteur Topic: Bruidslingerie  (gelezen 190423 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

decemberbruid2012

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #225 Gepost op: 1 augustus 2012, 22:16:59 »
Nu we het meeste geregeld hebben is het tijd voor de puntjes op de I
ik had een erg mooi torseletje gekocht voor onder mijn jurk.
vriendlief was vandaag werken dus ik denk ik pas hem aan en effe kijken of het lekker zit.
omdat ik al weken las van mijn maag heb had ik al van de vrouw van de online winkel er extra haakjes bij gekregen.
maar nu pas ik hem aan en de cups staan gewoon een meter vooruit!
ik heb dit probleem ook wel eens met voorgevormde bh's maar hoe moet dat nu?
ik heb een jurk besteld bij anastasia dus dat is wel met een rugveter maar dat word toch nooit een mooi gezicht?
ik begin heel erg op bridezilla te lijken zo.....

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #226 Gepost op: 1 augustus 2012, 22:19:36 »
Ondergoed moet goed zitten.

Probeer het nog eens met iemand die je helpt om het goed aan te trekken.
Ik kreeg een torselet echt niet in mijn eentje aan met al die haakjes aan de achterkant
Een bh lukt wel zelf, maar zo'n ding niet.
Als hij dan nog niet goed zit, zou ik hem terugbrengen en een andere kopen of een strapless bh.
Klinkt alsof je de verkeerde maat hebt.
Die kan best anders zijn dan je gebruikelijk hebt bij ander ondergoed.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #227 Gepost op: 1 augustus 2012, 22:20:47 »
Tja, dan hopen dat je die nog kan ruilen en de volgende keer eerst passen denk ik

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #228 Gepost op: 1 augustus 2012, 22:22:58 »
Eens met Twijfeltje!

Past de rest wel goed? Je zou Anastasia er eens naar kunnen laten kijken, soms is het mogelijk de cups met een paar steekjes goed te laten zitten.

Anders, opzoek naar een nieuwe. Het is een lange dag en verkeerd ondergoed kan heel vervelend worden.

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #229 Gepost op: 1 augustus 2012, 22:40:56 »
Het kan ook zijn dat je hem te hoog draagt, dat werd mij vandaag verteld. Dan gaan de cups wijken en los naar voren staan :)

deniesje

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #230 Gepost op: 1 augustus 2012, 23:52:13 »
en wat ook helpt is om er speciale vullingen in te doen, voor de vorm en wat stevigheid. Je hebt ze van poirier bij de bruidswinkel maar kunnen ook online besteld worden. Ik had eerst van die schuimrubberen push ups maar ben uiteindelijk gegaan voor de kipfilets omdat deze wat fijner voelden op mijn huid.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Bruidslingerie
« Reactie #231 Gepost op: 2 augustus 2012, 09:02:16 »
Hier staan de cups ook naar voren, lijken ze te groot, zodra ik mijn jurk aan heb is dat over.
Mijn torselet wordt met drukknoopjes aan de jurk gemaakt zodat het allemaal goed blijft zitten.
Inderdaad annastasia er even naar laten kijken?

decemberbruid2012

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #232 Gepost op: 3 augustus 2012, 18:23:15 »
iedereen bedankt voor de reactie
ik heb anastasia gebeld en we gaan er samen even naar kijken
het moet inderdaad gewoon goed zijn

zaterdag ga ik naar mn beste vriendin en dan neem ik hem mee
gaan we gewoon samen even passen, kijken wat hier uit komt
en anders toch verder zoeken want ik vind goed zittend ondergoed wel erg belangrijk ja

juliah

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #233 Gepost op: 11 augustus 2012, 21:55:38 »
a.s vrijdag is het zover ! dan is het onze grote dag , heb alleen nog een probleempje met mn lingerie keuze
ben inmiddels in het bezit ven aan naadloze body  , een mooi torselet met eigenlijk iets te grote cups  , los corrigerend ondergoed zoals een slip
en taillevormer

De body is erg handig vanwege de haakjes in het kruis en hij kleed enorm af alleen druk ie mn borsten erg plat
de body daar  heb ik juist weer enorme borsten in omdat de cups iets te groot zijn en goed gewatteerd of wat er dan ook in zit

en dan nog het losse spul

nu heb ik een jurk met een ingebouwde BH en ook baleinen in het bovenlijf dus dat is al een soort corset  heb het 2 keer gepast zonder BH etc  en dat zat eigenlijk prima

maar ik tweifel , zou  de ingebouwde BH en corset voldoende zij?  of moet er perse nog een extra BH onder hoe zit dat nu precies

je lees overal dat je jurk minder tot zijn recht komt zonder torselet enzo maar het zit ook al in die jurk !

graag jullie mening hierover  ik kom er niet uit !!!

Jassou

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #234 Gepost op: 11 augustus 2012, 22:10:51 »
Als je jurk al een ingebouwde bh en baleinen heeft lijkt me extra ondergoed echt niet lekker zitten, en niet echt nodig. (ik had bv een torselet, en daarom waren de baleinen juist uit mijn top gehaald, zoveel spaken om je lijf heb je nou ook weer niet nodig  :wink: )
Ik zou zeggen, neem heel je garderode lekker me naar de laatste keer passen, en kijk welke combi het lekkerst zit. Mijn idee zou zijn alleen een broekje, niets boven.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Bruidslingerie
« Reactie #235 Gepost op: 12 augustus 2012, 09:27:57 »
Ik heb een torselet en bij mij worden er juist nog balijnen in de jurk gemaakt zodat hij niet gaat plooien rondom mijn borsten.
Tis denk ik gewoon eventjes proberen wat handig en mooi is!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Bruidslingerie
« Reactie #236 Gepost op: 12 augustus 2012, 12:09:59 »
Zoals Jassou zegt.. gewoon alles meenemen naar de laatste pas en daar proberen en laten adviseren.
zonder bh zal ik zelf niet gauw doen, veel te bang voor een niple-slip.. Wil je echt niet op je trouwdag:)

Blitzey

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #237 Gepost op: 13 augustus 2012, 18:57:09 »
Ligt ook aan je cupmaat misschien...

Ik heb cupmaat 75E en had geen beha aan onder mijn jurk vanwege blote vetersluiting achter...
Ik heb werkelijk zoveel spijt gehad van deze beslissing (ik had een speciale plakbeha gekocht, maar vanwege "advies" van andere dat niet gebruikt)
Na de fotoshoot begon het al, mijn buste zakte steeds door de baleinen heen. Dat zie je ook op sommige foto's.  Ik bleef maar hijsen zeg maar. Daarnaast heeft het mij veel last/pijn veroorzaakt. We hebben een aantal keer de jurk losgehaald, zakdoekjes ertussen, om het te verzachten. Heb nog week met blauwe plekken gelopen...

Nu heb ik vrij grote, slappe borsten, misschien ligt het ook daaraan. Maar had ik maar naar mijzelf geluisterd.

Misschien een tip. Je kan natuurlijk altijd iets meenemen, mocht het niet gaan dan kan je alsnog iets extra's aantrekken.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #238 Gepost op: 13 augustus 2012, 19:38:14 »
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik sluit me aan bij Marlie en Blitzey: wél een BH of torselet oid aandoen. Het lijkt me verschrikkelijk onzeker als alles los zit...

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #239 Gepost op: 13 augustus 2012, 21:09:01 »
Het lijkt mij ook niet erg prettig zitten, veel wrijving tussen jurk en huid.. Zoieso iets meenemen, zoals Blitzey al voorstelde!

Ingetjuh

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #240 Gepost op: 16 augustus 2012, 12:30:31 »
ik zou het iig meenemen! heb je al getest met en zonder??
Zelf zou ik me denk ik wat naakt voelen en idd zo niple-slip wil je echt niet!
Succes met je keuze :)

Jorien26

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #241 Gepost op: 11 december 2012, 11:15:05 »
nog even een vraagje over de hold-ups: welke maat moet je aanhouden? Ik wil ze online bestellen maar heb geen idee welke maat ik moet nemen... heb schoenmaat 38 en broekmaat 36/38... moet ik dan een M nemen ofzo?

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #242 Gepost op: 11 december 2012, 12:06:24 »
Zelfde maat als dat je normaal panty's koopt. ik denk zo S of M. Zal niet veel uitmaken.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Bruidslingerie
« Reactie #243 Gepost op: 11 december 2012, 14:26:27 »
Ik heb ook last van schurende bovenbenen.
Zelf trek ik een licht corrigerende panty aan in huidskleur.
Daarbij een torselet en een mooi broekje.
De panty corrigeert mijn buikje ook iets, lift de billen en zorgt er dus voor dat mijn bovenbenen niet kunnen schuren.
Heb hem gewoon bij de Hema vandaan. Heb er eentje die iets dikker dan normaal is zodat hij niet laddert en dus extra ondersteunt.
« Laatst bewerkt op: 11 december 2012, 14:28:04 door Herfststorm »

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Bruidslingerie
« Reactie #244 Gepost op: 11 december 2012, 14:27:53 »
Het gaat vooral om de lengte van je benen.

Ik heb schoenmaat 38 en broekmaat 38 maar had Holdups maatje L !

Ik droeg overdag een torselet, hold ups en een wit katoenen hipster ( van de V&D).

Ik heb hiervoor gekozen omdat ik me daarin het lekkerst voel. Ik was nog bang voor schurende benen en had daarom ook een potje vaseline bij me, maar die heb ik helemaal niet gebruikt.

Het zat ook allemaal super en voor 's avonds had ik mijn mooie satijnen hipster bij me, echter totaal vergeten om die uit de auto te halen, hahaha, oeps! Maar dat maakte de huwelijksnacht niet minder bijzonder hoor :D

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Bruidslingerie
« Reactie #245 Gepost op: 11 december 2012, 22:35:49 »
Hier ben ik ook al een tijdje over aan het nadenken! Ik heb een strapless bh en een gewoon broekjes, hipsters zijn prachtig maar die hebben bij mij nog wel eens de neiging tot stringvorming :P En dat wil ik niet, dus een fijn broekje.

Wil wel graag een panty aan omdat ik altijd plakkerige voeten krijg in schoentjes en dat is niks. Heb laatste op een feestje hold ups gedragen en echt, wat een uitkomst! Kan ook nog wel eens last hebben van plakkerige bovenbenen maar nu geen last van. En geen panty die ik de hele tijd op moet hijsen en zien te fatsoeneren onder een jurk, draag er meestal nog een broekje overheen maar dat zit ook niet fijn. Wil alleen nog even als het flink wat warmer is, die hold ups proberen om te zien of ik dan nog steeds geen plakbenen krijg. Neem ook voor de zekerheid een gewone panty mee als reserve en talkpoeder of vaseline.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Bruidslingerie
« Reactie #246 Gepost op: 12 december 2012, 11:23:36 »
Dames die voor de hold-ups gaan; smeer je benen niet in met bodylotion op de grote dag, dan plakt de plakstrip niet meer van je kousen!

marjolein1987

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #247 Gepost op: 13 december 2012, 15:02:04 »
Ik heb ook soms last van schurende bovenbenen en draag nooit pantys/holdups ofzo... Maar op mn trouwdag is dit wel de bedoeling... Ik heb het bij de bruidsmodezaak gekocht (nouja, gratis erbij gekregen) maar moet mijn ondergoed nog kopen (torselet heb ik al)
ik twijfel ook wat ik zou kopen, broekje of hipster. Bij mij heeft een hipster ook neiging om string te worden :-)  maar met de hipsters van de bruidsmodezaak zou je toch denken dat dit niet mag gebeuren!

Tegen mij is trouwens ook gezegd dat je absoluut geen vaseline o.i.d moet gebruiken...alles zakt dan af!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Bruidslingerie
« Reactie #248 Gepost op: 13 december 2012, 15:05:13 »
Ik droeg gewoon mijn eigen onderbroek (die zitten immers het lekkerst) en met blote voeten in mijn schoenen.
Heb aardige bovenbenen maar van schuren geen last gehad!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #249 Gepost op: 13 december 2012, 15:11:04 »
Hier hetzelfde als lies ;) blote benen en voeten, hou niet van nare panty's ..veel te glad, bah! , en ook behoorlijke bovenbenen en niks geschuurd. Zal wel per mens verschillen ;) hold Ups blijven nooit echt lang goed zitten bij mij ( de enige situatie waarin ik ze draag is dat gelukkig ook niet nodig.. :biggrin:) . Gewoon Een fijn katoenen broekje aan, etc.

Trek je toch gewoon snel iets anders aan tijdens de huwelijksnacht ? ;) haha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards