collapse

Auteur Topic: Bruidslingerie  (gelezen 190767 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

K en P

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #25 Gepost op: 2 september 2008, 20:45:08 »
Mijne zat ook heerlijk, maar had dan ook een foam torselet wat lekker zacht is.
Ik moest ook niet heel diep inademen toen ik hem net aanhad, maar in de loop van de dag werd ie steeds soepeler.

Je kan idd beter even een afspraak maken om je torselet vantevoren te passen, dan kan er nog iets veranderd worden wanneer deze ook niet goed is.

debby82

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #26 Gepost op: 2 september 2008, 22:02:50 »
ik heb er ook niet veel verstand van, bij mij gingen ze in de winkel vanalles passen. Ik draag normaal 85c en bleek dus beter 75d te kunnen dragen en met push ups zelfs 75dd... Hij zit perfect al moet ik wel rechtop zitten...

Juni

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #27 Gepost op: 3 september 2008, 10:07:47 »
[quote name=\'iris&sander\' post=\'177337\' date=\'02 September 2008, 16:27\'][color=\"#6600CC\"]Nou zit een torselet NOOIT lekker[/color][/quote]
Ik vind dat juist lekker...ben ik nu een weirdo? :blush: Ik draag ook graag een corset, hoe strakker hoe beter, ik heb echt nergens last van. Zo'n torselet zit in mijn beleving heel losjes. Ik ga hem dus ook niet van tevoren dragen, ben veel te bang dat ik hem uitrek.

[quote name=\'debby82\' post=\'177374\' date=\'02 September 2008, 22:02\']Ik draag normaal 85c en bleek dus beter 75d te kunnen dragen en met push ups zelfs 75dd[/quote]
Bij mij was het andersom: ik draag normaal een 80/85E en voor het torselet een 90D.


Volgens mij zit het goed als je je er lekker in voelt en je borsten er niet uitpuilen aan de bovenkant.
Je man vindt het vast niet erg als je er ineens 4 hebt, maar het lijkt niet zo charmant :wink:

Novemberbruid

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #28 Gepost op: 4 september 2008, 15:57:32 »
[quote name=\'Juni\' post=\'177398\' date=\'03 September 2008, 10:07\'][
Volgens mij zit het goed als je je er lekker in voelt en je borsten er niet uitpuilen aan de bovenkant.
Je man vindt het vast niet erg als je er ineens 4 hebt, maar het lijkt niet zo charmant :wink:[/quote]


:) Bij mijn borsten zat het wel goed, maar ik had ze ineens ook aan de achterkant....

Bedankt voor het meedenken! Ik heb de bruidsmodezaak even gebeld en ik kan gewoon 1 november komen passen. Mocht het dan niet goed zijn dan hebben ze binnen 3 dagen een maatje groter voor me klaarliggen. De verkoopster heeft wel 3 keer benadrukt dat ik me er echt niet druk over hoefde te maken en dat het allemaal goed zou komen. Daar hou ik me dan maar braaf aan  :tongue:

Esmé

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #29 Gepost op: 16 juni 2009, 19:35:00 »
Ik ben op zoek naar een torselet en waar kan ik die kopen?
In de bruidswinkels uiteraard, maar iemand een adres waar dat ook kan?
Hunkemoller heeft het niet, de V&D niet, livera niet.... waar wel????

Ratatosk

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #30 Gepost op: 16 juni 2009, 19:54:09 »
Nou ik lees even mee, ik woon in Brabant en kan ze in de lingeriewinkels in de stad ook niet vinden.
Ja één torselet bij de Livera, van Jewa als ik het goed onthouden heb. Die zat super maar het was niet het goede model voor onder mijn jurk.

Mirte 25

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #31 Gepost op: 16 juni 2009, 20:02:15 »
Ik zie dat je zoek in de omgeving Den Haag. Ik woon zelf in Leiden ik weet niet of dit te ver uit de richting is maar ik laat hem maken bij de Lady service op de doezastraat 19 in Leiden. Daarnaast zie je ze vaak bij chotik (ik weet niet hoe je het schrijft(dames in lange zwarte jurken, zwater haren je begrijpt mijn punt)). Succes!

saskia81

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #32 Gepost op: 16 juni 2009, 20:03:24 »
Ik ben een aantal jaren geleden ook op zoektocht gegaan met een vriendin die toen ging trouwen
En ook wij konden niets vinden. Uiteindelijk zijn we toch naar een duurdere lingerie winkel geweest, en daar hadden ze 2 verschillende. Daar hebben we hem dan ook voor haar gekocht. Het was iets goedkoper dan in een bruidszaak, maar als we van te voren hadden geweten, dat het zoveel moeite zou kosten er 1 te vinden had ze hem van begin af aan in de bruidswinkel gekocht.
Je kan ook via internet een torselet bestellen, maar dat is natuurlijk wel een gok wbt de maat. Ik lees hier dat een aantal mensen hem via ebay besteld hebben, scheelt enorm in de kosten
succes

Cybie

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #33 Gepost op: 16 juni 2009, 20:40:03 »
Jeetje, ik zit sinds de laatste paar dagen ook met dit probleem.

Op Victoria's Secret (webshop) hebben ze wel mooie bruidslingerie en nachtjaponnetjes en zo, maar het perfecte torselet voor onder de jurk is redelijk onvindbaar.
Op wehkamp.nl en otto.nl hebben ze ook wel wat, bijv. wat mij werd aangeraden voor onder mijn (halter)jurk was een Wonderbra, er is er eentje die heel laag bij de rug sluit en bandjes die je op allerlei manieren kan vastmaken. Schijnt ideaal te zijn.

Maarja, het mooiste blijft natuurlijk een torselet.....

Waar hebben de andere bruidjes hun torseletten vandaan?

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #34 Gepost op: 16 juni 2009, 20:43:47 »
Van Marktplaats. Ik heb eerst de verkeerde maat gekocht via marktplaats, maar die ga ik ook gewoon weer verkopen op dezelfde manier (als iemand nog interesse heeft in een torselet van Poirier maat 75c, dan hoor ik het wel via PB :wink:). Die gok vind ik dus niet zo groot.

Eer

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #35 Gepost op: 16 juni 2009, 20:44:50 »
Bij de Bijenkorf in het centrum van Den Haag, op de lingerieafdeling hebben ze ze hangen. Ze kosten meen ik rond de 35 euro wat ik heel erg redelijk vindt.
Maar ik moet toegeven niet zo mooi als die ze in de bruidswinkel hebben hangen - je ziet het verschil dus wel.
Maar ze kunnen er zeer zeker mee door hoor, ik wil echt niet te negatief klinken!!

LovelyMe

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #36 Gepost op: 16 juni 2009, 21:14:30 »
Via de Triumph winkel in Maastricht! Super mooie torseletten en helemaal niet zo extreem duur. Wel niet in de buurt waar jullie zoeken, maar mochten jullie daar in de buurt zijn... Daarnaast ligt er nog een winkeltje in Maastricht met echt super veel torseletten van alle merken. Ik weet helaas wel de naam niet meer...
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2009, 21:15:29 door LovelyMe »

jelijn

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #37 Gepost op: 16 juni 2009, 22:39:44 »
Eerst passen in de bruidsmode zaak en daarna speuren op marktplaats. Er is ook een topic over een winkel op ebay, niet duur en werkt volgens de berichten daar goed. (ff zoeken op trefwoord)

Robine82

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #38 Gepost op: 16 juni 2009, 22:53:32 »
Ik zit met dezelfde vraag ook voor omgeving Den Haag. Bij de bruidswinkel hadden ze mijn maat niet .. (hoewel mijn precieze maat nog steeds onduidelijk is overigens) .. dus moet elders slagen! Lees dus mee met dit topic! :-)

lune

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #39 Gepost op: 17 juni 2009, 09:17:48 »
Ik ben bij Zardonni in Delft geslaagd, ze hadden daar een stuk of 7 verschillende hangen van verschillende merken.
De bijenkorf in den haag vond ik iig echt de moeite niet, aardig voor gewoon maar niet afdoende voor onder trouwjurk.

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Re: Bruidslingerie
« Reactie #40 Gepost op: 17 juni 2009, 09:22:23 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]Ik heb mijn bruidslingerie ook bij Zardonni gekocht! Ik had dan weliswaar geen torselet, maar ze hebben daar echt alles!
Super-mooie winkel! Je moet er alleen wel tegenkunnen dat zo'n dametje te pas en te onpas je paskamer binnen dendert... Ook als je niks aan hebt!!! Hahahaha! Was een bijzondere ervaring :tongue: (maar je kunt het natuurlijk ook gewoon aangeven als je dat liever niet hebt)

Ben je bekend in Delft? Ze zitten naast Bakker Jaap...[/color][/font]

Tommie

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #41 Gepost op: 17 juni 2009, 13:24:54 »
Zardonni zit ook in Den Haag op zowel de Prinsestraat (in het centrum) als op de Fahrenheitstraat. Ze hebben er echt mooie torseletten hangen o.a. van Marie Jo. Ik ben er verliefd op geworden, ben alleen een beetje geschrokken van het prijskaartje. Gelukkig kan ik er nog heel wat nachtjes over slapen!

Succes!

Naffie

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #42 Gepost op: 17 juni 2009, 18:15:42 »
Dit had ik al in een ander topic geplaatst, maar nu hier ook even. Misschien heeft er iemand iets aan!

Prima Donna is een heel goed merk en heeft alle maten torseletten (schrijf je dat zo??) en die geven onzettend veel steun en een prachtig lijntje. Het is even slikken als je de prijs ziet, maar zeker dubbel en dwars waard.
Kijk maar eens op www.primadonna.nl en dan doorklikken naar de bruidslingerie.
Bij een lingeriespeciaalzaak moeten en kunnen ze elke maat bestellen en je laten passen.
Hopelijk hebben jullie er iets aan!

Succes dames!

Robine82

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #43 Gepost op: 17 juni 2009, 18:19:08 »
Ik denk dat ik dan binnenkort bij Zardonni ga kijken! (koop liever niet online, omdat ik de maat niet precies weet)
Aan welk bedrag moet ik eigenlijk denken? (het maakt niet zoveel uit .. maar dan schrik ik niet zo .. ;-)

Esmé

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #44 Gepost op: 17 juni 2009, 18:57:41 »
Zardonni dus, dan ga ik daar even kijken.

Via marktplaats had ik al 2 torseletten gekocht maar het zit net niet goed.
Ik wilde graag poirier en dan de 313 in 80d. Maar helaas staat deze er niet zo vaak op..

Vrijdag eens naar zardonni, wat zijn de ongeveer prijzen daar???

Cella

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #45 Gepost op: 17 juni 2009, 19:52:45 »
Of naar Anja's Lingerie in Alphen.
Daar zijn ze ong. 90 euro.
Als je een andres wil moet je even PBen

lindebloesem

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #46 Gepost op: 17 juni 2009, 20:52:17 »
Het is wel uit de richting, maar misschien heb je er toch iets aan mocht je in de buurt zijn:
Ik heb vandaag bij de bruidsoutlet in Eindhoven (http://www.trouwjurken-outlet.nl/) een (lang) torselet gekocht van het merk Carnival.
Ze hadden heel erg veel op voorraad, ook kleine maatjes (wat vaak een probleem is met 70a).
Ik had de keus uit een paar modellen die nog nabesteld konden worden en geprijst waren rond de 80-90 euro,
of 4 verschillende die uit de collectie gaan en die nu maar de helft van het geld waren.

Uiteindelijk heb ik een prachtig torselet in het ivoor gevonden voor maar 44,50 euro.
Ik ben er echt helemaal blij mee  :laugh:

Marrygirl

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #47 Gepost op: 17 juni 2009, 20:59:40 »
In Rijswijk, winkelcentrum De Boogaard, heb je een lingeriezaak zitten. Ik weet even de naam niet meer maar het is als je aan de kant van de Piet kerkhof het overdekte winkelcentrum inloopt. Ze verkopen daar vanalles en ook voor alle maten!!
Anders eerst even googelen en bellen!

Tommie

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #48 Gepost op: 17 juni 2009, 21:14:25 »
De torseletten die ik heb gezien (o.a. van Marie Jo) zijn tussen de 150 en 200 eur..

Bij Zardonni krijg je geloof ik wel 10% korting als je een klantenkaart hebt/neemt. Scheelt toch weer wat op zo'n bedrag!

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Re: Bruidslingerie
« Reactie #49 Gepost op: 17 juni 2009, 21:14:36 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8B0000\"]Zardonni is wel van de prijzige lingerie, dus denk wel 100+ (weet geen feitelijke prijzen, hoor, maar aangezien mijn bh ook al rond de 100 zat....)[/color][/font]

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards