collapse

Auteur Topic: Bruidslingerie  (gelezen 190426 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steffie_G

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #275 Gepost op: 22 mei 2013, 09:14:56 »
In een torselet zitten geen baleinen? Of wel?
Want heb vroeger meer als genoeg corsetten aangehad en ik ben die baleinen zo beu als kou pap  :blink:
Vandaar dat m'n jurk ook geen baleinen heeft.
Ik heb wel een buikje, maar dat zie je niet in de jurk.
Maar dan misschien toch op zoek gaan naar een balein vrij torselet, dan zit het allemaal wat strakker he  :biggrin:

Jorien26

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #276 Gepost op: 22 mei 2013, 09:20:38 »
Hier ook torselet. Is niet nodig voor mn buik want die heb ik niet ;) maar het zit lekker en heb het gevoel dat t beter is voor mn houding, sta meer rechtop dan

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #277 Gepost op: 22 mei 2013, 09:40:14 »
Nut torselet is niet dat het je buik platter maakt het nut ervan is dat het je jurk beter draagt, verdeelt het gewicht. Bh heeft alleen als functie dat het je borsten ondersteunt. Trek lekker aan wat jij fijn vind. Naar mijn weten hebben torseletten ook baleinen, maar wie weet zijn er ook zonder.
Ik weet niet hoe laag de jurk aan de achterkant zit, maar houd hier rekening mee met het uitzoeken van je bh/torselet.

BlondeBride

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #278 Gepost op: 22 mei 2013, 11:15:34 »
bij mij werd niet eens gevraagd wat ik eronder aan zou willen haha.

ze vroeg alleen mijn cupmaat en ging meteen een torselet halen voor het passen van mijn jurken.


Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Bruidslingerie
« Reactie #279 Gepost op: 22 mei 2013, 12:16:42 »
Ik had ook een torselet, vond het heel fijn zitten en geen last van gehad met zitten en/of eten.
Er zaten wel baleinen in en ook in mijn jurk. Ik heb een klein buikje maar met het torselet had ik een prachtige platte buik.

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Re: Bruidslingerie
« Reactie #280 Gepost op: 22 mei 2013, 12:25:39 »
Ik heb wel veel last gehad van de baleinen in mijn jurk met zitten. Heb dan ook niet veel kunnen eten. Maar dat verschilt dus erg per persoon als ik het zo lees :)

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Bruidslingerie
« Reactie #281 Gepost op: 22 mei 2013, 13:01:38 »
Ik ga een torselet dragen, maar heb voor de zekerheid ook een bh erbij gekocht voor als ik er 's avonds echt last van krijg. Ik heb voor het torselet gekozen omdat ik dan mooier recht blijf zitten. Ik zak altijd helemaal in elkaar, normaal geen probleem maar op foto's vind ik dat altijd heel lelijk als ik dat terug zie van mezelf, dat wil ik dus voorkomen.

Mijn buik wordt er ook niet platter door (is al redelijk plat) ik heb een belachelijk smalle taille, maar ik kan me voorstellen dat vrouwen die van zichzelf geen taille hebben deze wel meer krijgen door een torselet.

Jassou

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #282 Gepost op: 22 mei 2013, 13:59:59 »
Ik had een BH gekocht, om dezelfde redenen die Anne-Lyze noemt, maar het zat niet lekker. Strapless Bh's hebben me nooit goede steun gegeven, dus ik had eigenlijk beter moeten weten ;) Uiteindelijk dus toch maar een torselet gekocht, en de baleinen uit de top van mijn jurk laten halen. Die BH heb ik weinig meer aan gehad, het torselet eigenlijk nog best vaak, gewoon bij andere jurkjes of topjes waar anders een strapless bh bij zou moeten. Ideale dingen, wat mij betreft, en hun geld dubbel en dwars waard :)

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Bruidslingerie
« Reactie #283 Gepost op: 22 mei 2013, 21:18:14 »
I Die BH heb ik weinig meer aan gehad, het torselet eigenlijk nog best vaak, gewoon bij andere jurkjes of topjes waar anders een strapless bh bij zou moeten. Ideale dingen, wat mij betreft, en hun geld dubbel en dwars waard :)

Dat zij degene die mij hielp in de bruidswinkel ook. Ik gaf aan dat ik het torselet naderhand waarschijnlijk niet meer zou dragen. Zij zei toen ook: omdat je er geen in huis hebt. Maar nu je er straks een heb liggen zal je merken dat je bij bepaalde kleding dan ineens denkt: oh ik doe het torselet aan want dan staat het net mooier. Ik ben dus benieuwd of ik dit ook echt ga doen ;)

Jassou

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #284 Gepost op: 22 mei 2013, 21:48:59 »
We gaan zaterdag a.s. weer naar een bruiloft en drie keer raden wat ik aan heb onder mijn jurkje ;)

Steffie_G

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #285 Gepost op: 22 mei 2013, 23:35:13 »
wel een leuke gedachte dat je die torselet dan niet koopt voor eenmalig gebruik! :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #286 Gepost op: 23 mei 2013, 00:11:22 »
Wie weet welke strapless bh echt een beetje goed is??? flink steun geeft en een beetje "pusht" mag wat duurder zijn....ik kan echt niets vinden!

Steffie_G

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #287 Gepost op: 23 mei 2013, 10:50:04 »
Ik heb een strapless BH van Triumph, zijn een beetje duurder, maar ze zijn enorm goed!!

April2014

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #288 Gepost op: 13 augustus 2013, 19:45:35 »
het 'probleem' bij mij is dat ik lovehandles heb en dat torseletten daar precies ophouden en dus de hele 'muffintop' accentueren. In de bruidswinkel raadden ze me ook aan om even verder te zoeken. Fijn hoor  :cry: Iemand tips??

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #289 Gepost op: 13 augustus 2013, 19:59:13 »
Ik heb ook lovehandles maar wel een goed torselet gevonden. Ik ga even zoeken hoe het heet.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Bruidslingerie
« Reactie #290 Gepost op: 13 augustus 2013, 20:05:42 »
Misschien niet de meest charmante oplossing, maar wellicht dat een hoog corrigerend broekje waar de torselet overheen valt een oplossing is?

April2014

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #291 Gepost op: 13 augustus 2013, 20:39:59 »
BezigBijtje: zou heel fijn zijn! Ik wacht (on)geduldig af ;)

Happymama79, de bedoeling is ook wel om broekje over torselet heen te dragen (ivm toiletproblemen anders), maar dat heeft niet t gewenste effect (zeker niet als je zo'n € 130 betaalt voor zo'n 'ding').

Maar bedankt voor jullie reacties! :)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #292 Gepost op: 13 augustus 2013, 21:10:54 »
Ik heb geloof ik deze: Kleemeier, Di lorenzo


Naar welke maat ben je op zoek?

April2014

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #293 Gepost op: 13 augustus 2013, 21:30:27 »
Oeh, bedankt! Heel mooi! Ik sla hem op :) Ik zoek 70E. Ga binnenkort met m'n moeder naar een winkel  http://www.bruidslingerie.nl/ in Spijkenisse (kwam ik via Internet tegen). Hoop dat ze hem daar ook hebben!

Kmeijer

  • Junior
  • **
  • Berichten: 62
Re: Bruidslingerie
« Reactie #294 Gepost op: 15 augustus 2013, 08:44:27 »
Ik heb een maximizer van hunkermuller. Gewoon alleen BH en geeft veel puch-up. Ik heb  namelijk maat 70B dus kan nog wel wat hebben.

Kreeg van de winkel complimenten voor de BH, hij kwam heel mooi uit in de jurk. En hij zit ook nog heel fijn, nooit het gevoel dat die afzakt.
Maar ik weet niet hoe die zit als je een erg grote cupmaat hebt.

Bruid130913

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #295 Gepost op: 15 augustus 2013, 08:53:35 »
http://www.trouwlingeriewinkel.nl/files/1754/products/1397314/torseletdilorenzo30354.jpg

Deze heb ik gekozen, ik heb ook lovehandles maar samen met corrigerend broekje eroverheen niks van te zien!! (Maat 80D)

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #296 Gepost op: 15 augustus 2013, 09:38:09 »
dames www.brandinvites.nl heeft lingerie sale van Triumph.
Staan mooie setjes bij! (tot 75% korting....)

Steffie_G

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #297 Gepost op: 16 augustus 2013, 00:21:32 »
Hoe doen jullie dat dan met die bandjes? Kunnen die eraf?
En zakt het geheel dan niet in elkaar of beetje bij beetje af?

Ik ben op zoek naar een strapless bodysuit, maar dat is echt een hel om te vinden!
Zo een broekje met heel hoge taille zou wel de oplossing zijn, maar ik heb tot nu toe nog geen goede strapless BH gevonden die goed zit en ook goed blijft zitten.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #298 Gepost op: 16 augustus 2013, 12:18:44 »
Ik heb een torselet van Di Lorenzo inderdaad maar kan me niet herinneren dat daar überhaupt bandjes bijzaten?

Anni_85

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #299 Gepost op: 16 augustus 2013, 13:28:48 »
@ Steffie: Poirier Penrose heeft strapless body's. Ik kwam toevallig deze tegen toen ik zelf naar lingerie zat te zoeken:

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/trouwkleding-en-trouwaccessoires/m702084327-nieuwe-poirier-penrose-body-maat-90b.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Ik weet niet waar je 'm in een winkel zou kunnen kopen. Ik overweeg zelf namelijk om de lingerie van marktplaats af te halen omdat het toch allemaal al genoeg kost vandaar dat ik dit toevallig tegen kwam. Misschien heb je er wat aan?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards