collapse

Auteur Topic: Bruidslingerie  (gelezen 190630 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Steffie_G

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #300 Gepost op: 16 augustus 2013, 13:37:42 »
Bedankt beiden!
Het is wel een beetje lastig om iets te kopen met voorgevormde cups aangezien ik een E van cup heb. En dat is niet zo makkelijk te vinden.
Maar ik ga wel op onderzoek naar beide merken!!

Bruidslin

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #301 Gepost op: 23 augustus 2013, 09:35:49 »
Hi Girls,
Hier zijn ervaren torseletdragers zie ik: ik heb zo'n ding aangehad in een bruidswinkel, en ik vond het niet zo prettig zitten. Volgens de verkoopster werkt het figuurcorrigerend. Omdat je toch altijd met andere ogen naar je eigen lichaam kijkt dan anderen, vroeg ik me af:

Hebben jullie misschien foto's van jezelf (in jurk) met en zonder torselet zodat ik het verschil kan zien? Ik zou het echt heel leuk vinden om te zien!!

Ben benieuwd :-)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #302 Gepost op: 23 augustus 2013, 20:09:50 »
dan zou ik m'n jurk weer eens aan moeten trekken :P

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Bruidslingerie
« Reactie #303 Gepost op: 23 augustus 2013, 21:43:07 »
dan zou ik m'n jurk weer eens aan moeten trekken :P

Ik heb ook alleen foto's van MET torselet, maar ben bang dat ik nu in geen van beide meer in kom ;)

Bruidslin

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #304 Gepost op: 26 augustus 2013, 09:19:38 »
dan zou ik m'n jurk weer eens aan moeten trekken :P

Ik hoop dan dat ik je bij dezen een goede reden geef :P ;)

Demellie

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #305 Gepost op: 26 augustus 2013, 11:55:32 »
Ik heb ook lang gepiekerd, maar ik doe er niets onder. Gedruft!!! Ja, een onderbroek, anders is het wel heel koud. Maar geen BH. Ik heb ook zo'n korset aangehad en ik dacht even dat het lampje uit ging. Kreeg geen lucht meer en mijn jurk zit strak genoeg om alles zelf ehhh te dragen, haha. Ik heb een redelijk lage 'cut' aan de voorkant, dus de BH zou je waarschijnlijk zien en dat gaan we zeker niet doen.

Er zijn bh's in de omloop, die gaan niet helemaal rond. Ik weet begod de naam er niet van. Maar een voorbeeld:
http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/Phoenix-Sun-Creation-/25807965?nlp=&CID=NL_CRM_1_0_0_238&a=1646
(Zag hem toevallig vanmorgen in mijn mail staan LOL)
Er zijn hier miljard versies van met andere namen en maten en kleuren en weet ik veel wat. Maar het lijkt erop dat deze een push geeft en toch niet zo vervelend trekt en hangt en prikt. Lijkt erop he ;)...

Hopelijk hebben jullie er wat aan :D

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Bruidslingerie
« Reactie #306 Gepost op: 26 augustus 2013, 12:02:21 »
Ik heb ook zo'n korset aangehad en ik dacht even dat het lampje uit ging. Kreeg geen lucht meer

Dan was het duidelijk niet de goede maat ;)
Je mag er geen last van hebben. Heb ook ooit een te kleine gehad, en dat is idd een ramp, maar nu zat hij perfect, en was ik er heeeeeeel blij mee!

Demellie

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #307 Gepost op: 26 augustus 2013, 12:06:58 »
Ik heb ook zo'n korset aangehad en ik dacht even dat het lampje uit ging. Kreeg geen lucht meer

Dan was het duidelijk niet de goede maat ;)
Je mag er geen last van hebben. Heb ook ooit een te kleine gehad, en dat is idd een ramp, maar nu zat hij perfect, en was ik er heeeeeeel blij mee!

Dat zou best kunnen, stom ding klom steeds omhoog. 'Niet trekken!' Ja niet trekken? Ding zit in mijn okels mens! Maar ik ben ervan genezen, helemaal nadat de prijs zag dat het lapje (HEEL LELIJK!) stof. Hahahaha. Maar ik heb genoeg van mezelf, dus ik maak me geen zorgen over BH's en korsets ;).

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #308 Gepost op: 26 augustus 2013, 12:09:35 »
hahahaha dat was zeker een te kleine omvang. Ik heb zelf een BH aangehad heel laag uitgesneden, met knoopjes er op gemaakt door de bruidwinkel die ook aan mijn jurk vast zatm dus hoe hard ik 's avonds ook SJIMMIE-de op de dans vloer, mijn jongens bleven perfect op hun plek. Juist als je een flinke cup hebt vind ik het vaak wel mooi als ze goed op hun plek worden gehouden, of dit nu door de jurk wordt gedaan of door een bh, een beetje lift geeft namelijk ook accent voor je taille.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #309 Gepost op: 26 augustus 2013, 12:13:08 »
hahahaha dat was zeker een te kleine omvang. Ik heb zelf een BH aangehad heel laag uitgesneden, met knoopjes er op gemaakt door de bruidwinkel die ook aan mijn jurk vast zatm dus hoe hard ik 's avonds ook SJIMMIE-de op de dans vloer, mijn jongens bleven perfect op hun plek. Juist als je een flinke cup hebt vind ik het vaak wel mooi als ze goed op hun plek worden gehouden, of dit nu door de jurk wordt gedaan of door een bh, een beetje lift geeft namelijk ook accent voor je taille.
:worship: :headbang:

Demellie

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #310 Gepost op: 26 augustus 2013, 12:28:24 »
hahahahahaaaa!! Zie het helemaal voor me: Sjimmie-de. maar dat gaat niet gebeuren bij ons hoor, relaxe receptie.

Ik heb nog minder dan 3 maandjes, soms denk ik: koop gewoon iets, andere kant denk ik: ja ammehoela, na de laatste keer hoef ik dat nooit meer aan.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #311 Gepost op: 26 augustus 2013, 12:55:12 »
hahaha nou ik heb heel hard gesjimmiet en geshaked hoor ;)

Volgens mij ligt het er aaan hoeveel strapless je zelf wel eens draagt, of niet nioet-strapless nawsluitende kleding. Ik heb mijn moooie strapless BH al vaak aangehad, juist omdat hij zo mooi laag is en goed zit. Volgens mij zijn er ook meiden met een torselet die heb nadien vaker hebben aangedaan.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #312 Gepost op: 26 augustus 2013, 12:59:38 »
Jep hier mijn torselet al vaker gedragen, het blijft niet helemaal mijn hobby maar het staat wel mooi. Ik heb een mooi strapless jurkje die daar blij van word ;-)

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #313 Gepost op: 3 september 2013, 10:04:09 »
Weet er iemand of er ook hold up panty's zijn met een open teen, voor peep toe schoenen?
Ik zoek dan een huidskleurige panty met witte rand, hoeft geen 'antisliplaag' op.

Nelroos

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #314 Gepost op: 3 september 2013, 14:44:35 »
Dag dames!

Mijn droomjurk heeft een hele lage uitgesneden rug. Mijn rug is daarbij 'ontbloot' tot ongeveer de hoogte van mijn taille. Natuurlijk wil ik onder mijn jurk wel een lingerieset, iets dat stevigheid biedt en licht corrigeert. Ik wil graag gaan voor een bustier in combinatie met een figuur corrigerend taille broekje. Maar waar kan ik een bustier vinden die zo laag uitgesneden is aan de achterkant??
Heeft iemand daar ervaring mee?

Groetjes!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #315 Gepost op: 3 september 2013, 14:54:41 »

Nelroos

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #316 Gepost op: 3 september 2013, 15:07:00 »
Wauw, dat is inderdaad wel een hele goede. Zo laag ben ik hem nog niet tegengekomen!
 :biggrin:

Nelroos

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #317 Gepost op: 3 september 2013, 15:15:30 »
Maar is die ook als bustier verkrijgbaar, en niet als torselet? Dus korter?

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #318 Gepost op: 3 september 2013, 15:28:50 »
Geen idee, Google is je beste vriend zou ik zeggen. Waarom hb je liever een bustier dan een torselet?

Edit. Het kan zo simpel zijn, ff zelf verder kijken dan je neus lang is!
http://www.poirier.nl/Carnival/Bustier-203__420.html

Googlen op bustier lage rug
« Laatst bewerkt op: 3 september 2013, 15:31:37 door JM2012 »

Nelroos

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #319 Gepost op: 3 september 2013, 15:34:47 »
Dankjewel. Ik heb liever een bustier omdat die tot de taille komt, dat komt mooier uit met mijn jurk.
Uiteraard heb ik zelf eerst Google afgestruind voor ik om hulp vroeg. Heb allerlei zoektermen gebruikt, maar ben deze niet zo tegengekomen. Heb verder gekeken dan mijn neus lang is hoor ;-) Maar bedankt voor je hulp!

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Bruidslingerie
« Reactie #320 Gepost op: 3 september 2013, 15:42:07 »
Laag genoeg?

http://www.poirier.nl/Carnival/Torselet-313__537.html

Die ga ik ook even opslaan in mijn favourieten.. :D Dank u zeer voor deze slimme tip!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Bruidslingerie
« Reactie #321 Gepost op: 3 september 2013, 20:06:13 »
Weet er iemand of er ook hold up panty's zijn met een open teen, voor peep toe schoenen?
Ik zoek dan een huidskleurige panty met witte rand, hoeft geen 'antisliplaag' op.

Huidskleurige hold-up panty's voor peep-toe's zijn er wel, maar met witte rand weet ik niet.
Volgens mij heeft hema ze zelfs...

Steffie_G

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #322 Gepost op: 17 september 2013, 08:50:50 »
Net een mailtje gehad dat er dit weekend in Antwerpen een lingerie outlet is.
Kan daar dus lekker eens gaan kijken voor een body + hopelijk hoepelrok voor onder m'n jurk :)

Demellie

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #323 Gepost op: 20 september 2013, 09:23:57 »
Ok, woensdag was het zover, mijn jurk nog 1 keer passen, dan zouden ze hem vermaken en mocht ik hem meenemen.

Na jullie gesproken te hebben, heb ik nog wel nagedacht over het torselet. Ik heb toch weer geprobeerd, want als ik eenmaal mijn jurk thui zou hebben, wist ik dat ik aan mijn beslissing vast zat, terwijl het me toch niet lekker zat.
En verdomd als het niet waar was, ik had een goede aan en die is ook mee naar huis gegaan, samen met kousen. (gehad van mijn schoonouders, hartstikke lief!) Ik had nu een andere aan, eentje die tot mijn heupen ging en hij zat ook wat 'wijder', nog steeds strak, maar niet 'flauw vallen - geen lucht' strak en dat ik hem steeds naar beneden wil trekken, omdat hij mijn ... love handles ... hangt. (Die heb ik niet (maatje 36), maar het is daar wat dikker door eeuwige rugpijn!) Gewoon mooi. Dus bedankt dames voor jullie advies! Het plaatje is compleet (L).
Dus dames: probeer het, probeer het nog een keer. Het zorgt toch net ff dat je wat rechter staat, de meiden wat hoger zitten en je wat beter afgekleed ben.

I'm a believer! LOL

wedding2013

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #324 Gepost op: 20 september 2013, 10:03:40 »
Ik heb besloten helemaal geen bh of torselet aan te doen...ik kreeg een enorm push up effect en dit maakte de jurk vreselijk ordinair...dus ondanks het aandringen van de verkoopsters heb ik besloten het niet te doen.. afgezien van het feit dat het heerlijk zat zonder torselet was het ook veel luchtiger!

Dus heeft je jurk al een corrigerend lijfje met voorgevormde cups (ik had een sweetheartlijn ) pas dan ook eens zonder torselet...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards