collapse

Auteur Topic: Bruidslingerie  (gelezen 190694 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #400 Gepost op: 30 maart 2015, 16:14:58 »
Oh die kan ik wel proberen. Maar ik denk dat je het kant er doorheen ziet. Misschien moet ik maar allerlei soorten ondergoed meenemen en hem nog een keer gaan passen in de winkel  :P. Maar Topday in Lisse heeft ze? Een beetje ver weg voor mij, maar het scheelt al dat een bruidswinkel ze heeft, misschien moet ik de bruidswinkels in de buurt af bellen.

Ik heb ooit 1 plakbh geprobeerd, maar door gebrek aan volume aan mijn kant bleef die niet echt zitten, haha! Voordeel van weinig volume is dan weer dat ik niet echt een bh nodig heb. En omdat de jurk daar juist wel plooien heeft, tekenen de tepels niet echt af. Al moet ik voor de zekerheid misschien even kijken naar van die tepelplakkers.


Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #401 Gepost op: 30 maart 2015, 17:05:01 »
Persoonlijk lijken mij plakstrips niet zo prettig zitten, maar als ik jou was zou ik ze in ieder geval eerst een keer uitproberen.
Je ziet tegenwoordig ook veel naadloos ondergoed in allerlei modelletjes, is dat niet een optie?

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Bruidslingerie
« Reactie #402 Gepost op: 31 maart 2015, 15:12:26 »
Ik zou dan inderdaad wel iets op je tepels plakken ofzo, lijkt me wel naakt anders, haha!

Topday is een winkel waar je alles kan kopen voor je bruiloft, behalve jurk en pak, je kan er ook online bestellen...

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #403 Gepost op: 3 april 2015, 12:55:26 »
Ja inderdaad, hihi! Bedankt voor de tips!

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #404 Gepost op: 24 april 2015, 10:11:23 »
Ik heb een heel goede plakbh gevonden! Hij heeft zijstukjes naast de cups die ook plakken, waardoor hij veel beter blijft zitten. De cups vallen wel een beetje groot en hij is prijzig. Hier kun je hem vinden: http://www.ondermodeshoppen.nl/plak-bh-magic-wing-bra.html

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Bruidslingerie
« Reactie #405 Gepost op: 24 april 2015, 14:55:53 »
Ik had van de week een site waar ze bruidslingerie aanboden juist ook voor mensen die hele blote rug hebben etc. Ik moest aan je denken! Als je wilt kan ik zoeken waar het was?!

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #406 Gepost op: 24 april 2015, 15:10:08 »
Oh nee, ik denk dat ik met die plakbh al een heel eind kom, maar bedankt voor het aanbod!  :)

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Bruidslingerie
« Reactie #407 Gepost op: 24 april 2015, 15:14:45 »
Ja, toch fijn dat je dan wel iets aan hebt! Stukje minder bloot gevoel :D

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards