collapse

Auteur Topic: Bruidslingerie  (gelezen 190413 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Bruidslingerie
« Reactie #250 Gepost op: 13 december 2012, 17:09:49 »
Ik trek niets aan mijn voeten. Ik vind een panty niet handig zitten, omdat het zo glijdt in je schoenen. Als ik normaal een panty aanheb, heb ik ook altijd sokken (met laarsjes) erover aan.
Qua broekje ben ik er nog niet over uit. Geen string in ieder geval. Misschien een hipster. De blijven bij mij gelukkig wel goed zitten. Ik heb nog geen lingerie gekocht. Ga binnenkort eens op onderzoek uit.

marjolein1987

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #251 Gepost op: 13 december 2012, 20:40:33 »
het liefst doe ik sportsokken over m'n panty(charmant)  :blush: scheelt inderdaad heel wat 'glijwerk'  :biggrin:

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #252 Gepost op: 13 december 2012, 23:28:42 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 15:01:48 door Bruidje224 »

Corine86

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #253 Gepost op: 22 januari 2013, 21:19:35 »
Hoi meiden,

Afgelopen zondag heb ik eindelijk mijn droomjurk gevonden en gekocht!
Hierbij heb ik meteen mijn bruidslingerie uitgezocht en besteld, aangezien dit bij het model van mijn jurk (lang smal lijfje) zeker de moeite waard was.
Ik heb een (full figure) torselet, string en holdups met een rand kant besteld van het merk Poirier.
In de winkel adviseerde ze me om voor ivoorkleurig ondergoed te gaan, aangezien mijn jurk ook ivoor is (al is het ivoor van Enzouani witter dan van andere merken).
Nu 2 dagen later, zit ik me af te vragen of wit ondergoed niet mooier is. Nu ik terugdenk vraag ik me namelijk af of het ivoor niet erg gelig over leek te komen.
Mijn vraag aan jullie is nu welke kleur ondergoed jullie hadden en of het ivoor van Poirier inderdaad erg geel is of dat dit mee valt.
Hiernaast zie ik nu op de site van Poirier dat er 2 kleuren kousen zijn, namelijk Gobi en en Cosmetic. Deze keuze is mij in de winkel niet gegeven. Ik ben erg bleek en vraag me nu dus af welke kleur het meest licht is. Kan iemand mij dit vertellen?

Alvast ontzettend bedankt!

grt Corine

Edit: Topics samengevoegd
« Laatst bewerkt op: 23 januari 2013, 20:51:07 door JoyceS »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #254 Gepost op: 22 januari 2013, 22:47:25 »
Ik vond poirier inderdaad wat gelig. Kwam totaal niet overeen met het ivoor van mijn jurk.

Maar ff serieus, geen hond die dat ziet :p. Op je man na dan, savonds ;). En ik vond het niet lelijk op mijn huid staan ( ben ook bleek) . Tenzij jouw man een echte kleurkenner is, lijkt t mij sterk dat hij zal zeggen: " schat, je zag er prachtig uit. Maar dat ondergoed kon echt niet, moest veel meer ivoor en minder crème zijn hoor!"   ;)

Bij mijn jurk scheen het niet door en het kwam er niet bovenuit . Denk juist dat op een bleke huid een iets warmere kleur beter staat, in wit lijk je vrij snel nog bleker.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #255 Gepost op: 22 januari 2013, 23:10:44 »
Mijn torselet van Poirier is volgens mij iets witter dan mn jurk. Ik heb er eigenlijk niet echt op gelet :-).
Als het goed is zie je niks van je ondergoed. Mijn jurk is trouwens ivoor kleurig, en wat JM zegt niemand ziet het alleen je man 's avonds.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Bruidslingerie
« Reactie #256 Gepost op: 23 januari 2013, 00:37:08 »
Ik heb helemaal niet gelet op de kleur van mijn lingerie..
Ik ga ervan uit dat niemand dat ziet..
Panty's daarentegen, kan ik me voorstellen dat die moeten matchen..

Ik ga overigens geen panty's dragen. Veel te warm, en vind ze vervelend

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #257 Gepost op: 23 januari 2013, 08:46:50 »
Mijn lingerie was net als m'n jurk ivoorkleurig.
Ik had wel pantykousen. Maar die waren snel uit, het was nl 34 graden!

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Bruidslingerie
« Reactie #258 Gepost op: 23 januari 2013, 21:45:36 »
Mijn lingerie is ook wat geler, maar dat valt niet op.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #259 Gepost op: 23 januari 2013, 21:50:25 »
Zolang het niet doorschijnt/zichtbaar is zou ik me niet te druk maken of de kleur wel of niet matched :) Dat ziet je man waarschijnlijk toch niet, zeker niet in romantisch licht van de slaapkamer!

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Bruidslingerie
« Reactie #260 Gepost op: 23 januari 2013, 23:11:16 »
Ik heb wit ondergoed, om de doodsimpele reden dat er niks moois was in ivoor wat goed bleef zitten. Uiteindelijk is het een simpele bh van de Hunkemuller geworden en dus in het wit. Terwijl mijn jurk ivoor is, jammer dan. Er is ook niks bijzonders aan dat setje dus voor in de slaapkamer voegt het weinig toe :P Zoek wel iets moois uit voor de huwelijksreis!

Ivoor staat trouwens mooier als je een lichte huid hebt dan wit. Ondanks dat ik een hele bleke huid heb, staat een ivoorkleurige jurk juist heel goed. Heb nog een coffee-kleur aangehad om te zien of dat beter was maar dat maakte juist flets. Wit is dan ook niet mooi!


Corine86

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #261 Gepost op: 24 januari 2013, 20:23:31 »
Bedankt voor alle snelle reacties!
JM, ontzettend leuk verwoord!
Ik snap dat niemand mijn ondergoed krijgt te zien (behalve mijn aanstaande, en die zal écht niet op de kleurtint letten) en wat mij betreft hoeft mijn ondergoed niet met m'n jurk te matchen (doet het normaal ook niet). Maar aangezien het setje niet bepaald goedkoop is, vind ik het wel belangrijk dat ik het écht mooi vind.
Tijdens het passen het ik het torselet al aangezien, waarschijnlijk in ivoor, en de kleur is me toen ook echt niet opgevallen. Maar ze liet me later kort een string zien en toen dacht ik: 'goh die moet hier al lang liggen, die ziet geel'. Pas thuis drong het tot me door dat natuurlijk niet hieraan ligt, maar dat dit de tint ivoor zal zijn.
Om die reden zit ik nu te dubben wat ik moet doen.
Voor de kleur van de panty heb ik een mailtje naar Poirier gedaan, wat nu het kleurverschil is tussen de twee huidskleuren. Dit dus even afwachten.
Misschien dat ik dan toch de winkel bel of het setje nog wit kan worden, ben toch een beetje bang dat het zo gelig gaat ogen als die onderbroek deed....

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Bruidslingerie
« Reactie #262 Gepost op: 8 februari 2013, 16:17:33 »
Ik ben ook geslaagd voor mijn lingerie! Ik heb het besteld bij bruidsvoordeel.nl Net iets goedkoper dan in de winkel.

Torselet:
http://www.bruidsvoordeel.nl/lingerie-1/torselet/poirier-torselet-423.html
Slip:
http://www.bruidsvoordeel.nl/poirier-slip-3133.html

Aafjes77

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #263 Gepost op: 19 februari 2013, 12:56:19 »
Ik heb twee torseletten op het oog. De 426 van Carnival en de 30317 van di Lorenzo. Iemand ervaring? Tips trucs? en waar vind ik ze het goedkoopst? Want wat een geld zeg....

Destino

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #264 Gepost op: 19 februari 2013, 16:24:04 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:21:02 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Bruidslingerie
« Reactie #265 Gepost op: 19 februari 2013, 16:30:55 »
Aafjes, gisteren was ik bij de coupeuse en die vertelde me dat een poirier carnival het beste is. Dat komt omdat de balijnen van die torseletten steviger zijn en die modellen je boezem meer ondersteunen.
Qua prijs weet ik het niet; Welk merk goedkoper is.

btamdewit

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #266 Gepost op: 20 februari 2013, 10:21:57 »
Je hebt sinds kort van Victoria Sectret ook een bruidslingerie-lijn. Daar stond een heel leuk shirtje met I Do, en een heel leuk broekje met Just Married (dacht ik) tussen. Maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan kopen. Ook op de site van Victoria Sectret zelf niet, weet iemand waar je dit kan kopen??

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Bruidslingerie
« Reactie #267 Gepost op: 20 februari 2013, 10:29:53 »
Je hebt sinds kort van Victoria Sectret ook een bruidslingerie-lijn. Daar stond een heel leuk shirtje met I Do, en een heel leuk broekje met Just Married (dacht ik) tussen. Maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan kopen. Ook op de site van Victoria Sectret zelf niet, weet iemand waar je dit kan kopen??

http://search2.victoriassecret.com/?q=bridal

Hier staat het bij

kirsty

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #268 Gepost op: 22 februari 2013, 09:15:36 »
Ik heb in de bruidswinkel een piorier torselet aangehad. Ik vond de cups daarvan heel slap. Gaf weinig stivigheid.
Ik heb nu een torselet van Di Lorenzo gekocht, die is steviger.

Nu ben ik een paar kilo's afgevallen en zijn mijn borsten iets minder vol. Van een volle B naar een mindervolle B. Niets dramatisch maar toch zit ik te denken over van die opvullingen om mijn borsten een beetje omhoog te duwen zegmaar..

Ik heb weleens een vulling geprobeerd van een soort schuim en stof eromheen. Die vond ik te heftig, niet subtiel genoeg. Er zijn ook van die siliconen vullingen, iemand aar ervaringen mee?
Blijft het goed zitten?
Dit bedoel ik:
http://www.unieklingerie.nl/product/dames_accessoires:1_siliconen-bh-vullingen_siliconen-bh-vullingen_silicone-cashew-shape-siliconen-behavullingen_huid/



littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Bruidslingerie
« Reactie #269 Gepost op: 22 februari 2013, 12:50:34 »
Ik lees even mee want ik overweeg om ook iets in die richting te kopen.

btamdewit

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #270 Gepost op: 24 februari 2013, 20:39:09 »
Je hebt sinds kort van Victoria Sectret ook een bruidslingerie-lijn. Daar stond een heel leuk shirtje met I Do, en een heel leuk broekje met Just Married (dacht ik) tussen. Maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan kopen. Ook op de site van Victoria Sectret zelf niet, weet iemand waar je dit kan kopen??

http://search2.victoriassecret.com/?q=bridal

Hier staat het bij

Top! Dank je wel!!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #271 Gepost op: 22 mei 2013, 08:23:34 »
Mijn jurk heeft balijnen in het lijfje, en mijn buik wordt steeds platter (;, nog 4 weken te gaan) dus een torselet is bij mij niet nodig.

Vanuit de bruidsmode zaak raden zij mij een strapless BH aan omdat;
- ik een torselet dus niet nodig heb
- een bh goedkoper is
- je een BH naderhand nog vaker aan doet
- je meer adem ruimte geeft tijdens eten etc, heb je minder snel last van

Ik heb overigens gekeken wat het beste bh mij paste en ik heb een BH met een beetje lift ;)

Ik zou gewoon beide proberen en kijken wat mooier staat en wat lekkerder zit, want wat voor mij geld kan voor een ander heel anders zijn.

misseagle

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #272 Gepost op: 22 mei 2013, 08:28:53 »
Torselet; mijn jurk heeft geen ballijnen en mijn buik is verreweg van plat!

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #273 Gepost op: 22 mei 2013, 08:55:35 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 14:41:15 door Bruidje224 »

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Bruidslingerie
« Reactie #274 Gepost op: 22 mei 2013, 09:12:48 »
Een torselet! Ik vind het een fijner gevoel, geen idee waarom ;)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards