collapse

Auteur Topic: Bruidslingerie  (gelezen 190785 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Demellie

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #325 Gepost op: 20 september 2013, 10:14:08 »
aandringen Wedding2013? Dat is niet zo netjes. Dat deden ze bij mij gelukkig niet! Alleen hebben ze zo'n rot blik als ze horen dat ik mijn schoenen ergens anders heb gekocht. Je kent de blik vast wel, gatver!
Maar idd probeer gewoon allebei.

Het staat bij mij gelukkig niet ordinair, maar ik heb geen sweetheart ;), ik heb halter. Bedekt al wat meer, ook al is hij voor mij doen erg laag. (SLIK) Ik miste echt even een push (zowel voor als in mijn rug), dus ik ben blij dat ik het toch weer geprobeerd heb. :)

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #326 Gepost op: 20 september 2013, 10:19:59 »
aandringen Wedding2013? Dat is niet zo netjes. Dat deden ze bij mij gelukkig niet! Alleen hebben ze zo'n rot blik als ze horen dat ik mijn schoenen ergens anders heb gekocht. Je kent de blik vast wel, gatver!
Maar idd probeer gewoon allebei.


Om even te nuanceren dat niet iedere bruidswinkel zo doet, mij werd zelfs aangeraden (nadat ik had uitgelegd wat voor soort schoenen ik zocht) om het niet daar te kopen, maar juist in een gewone schoenenzaak omdat de zomercollectie eraan zou komen. Zo kan t dus ook :)
Kreeg ook de tip een hoepelrok te zoeken op marktplaats, scheelde enorm in de kosten  :biggrin: die mevrouw was niet zo goed bezig voor haar eigen zaak, haha. Maar wel een lieverd en heb dan uiteindelijk ook andere assesoires wel gekocht daar!

Demellie

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #327 Gepost op: 20 september 2013, 10:21:39 »
Uiteraard!! Alle winkels zijn anders.

Zo heb ik mijn schoenen bij een winkeltje (echt klein!) in Nijmegen gekocht en ze gaf stofjes aan mijn schoonmoeder en vroeg: u kunt naaien?! Als u dit (beetje uitleg hoe) zo en zo naait, heeft u een stola...



Steffie_G

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #328 Gepost op: 22 september 2013, 16:42:45 »
Bij mij in de bruidswinkel werd ook aangeraden om een hoepelrok te lenen van iemand omdat je het ten slotte maar 1x draagt en het is wat zonde om dat dan aan te kopen.
En ze hadden maar een beperkt aantal schoenen en die vrouw zei ook dat ik best de winter collectie afwachtte en dan gewoon lekker in een schoenenwinkel naar eigen keuze ging kijken.

Dinsdag ga ik eens kijken voor ondergoed voor onder m'n jurk. Die zou nu elk moment klaar kunnen zijn, dus ben wel benieuwd en hopelijk vind ik gepast ondergoed.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Bruidslingerie
« Reactie #329 Gepost op: 7 oktober 2013, 21:09:37 »
Is hier iemand die alleen een bh onder haar jurk heeft gedragen?
Bij bruidswinkel zeggen ze torselet, bij lingeriewinkel zeggen ze dat alleen een bh meer voor je doet onder een jurk.
Maar weet niet of dat zo pretiig is met zweten enzo.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Bruidslingerie
« Reactie #330 Gepost op: 7 oktober 2013, 21:28:04 »
Ik kreeg zaterdag bij het passen een bustier aan met de melding: hij zal weinig voor je doen, maar misschien vindt je het wel fijn (toch een klein compliment). Het zat prima, maar deed idd weinig. Uiteindelijk ervoor gekozen om cups in de jurk te laten zetten. Ik was er helemaal enthousiast over, maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik me afvraag hoe fijn dat nou is. Ik ben als de dood dat ik midden in een heftige danssessie er misschien een iets te heftige danssessie van maak  :jawdrop:
Iemand ervaring mee?

Demellie

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #331 Gepost op: 8 oktober 2013, 07:00:58 »
Ik kreeg zaterdag bij het passen een bustier aan met de melding: hij zal weinig voor je doen, maar misschien vindt je het wel fijn (toch een klein compliment). Het zat prima, maar deed idd weinig. Uiteindelijk ervoor gekozen om cups in de jurk te laten zetten. Ik was er helemaal enthousiast over, maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik me afvraag hoe fijn dat nou is. Ik ben als de dood dat ik midden in een heftige danssessie er misschien een iets te heftige danssessie van maak  :jawdrop:
Iemand ervaring mee?

Dubbelzijdig plakband en je zorgen zijn gesmolten voor de zon ;)

Ik heb wel een bustier, maar ook zeker plakband (kwamen zij mee! LOL). Vind het alleen maar fijner, hoef ik me geen zorgen te maken dat de boel eruit springt. ;) En je hoeft ook niet steeds te controleren, want het zit vast. :)

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #332 Gepost op: 8 oktober 2013, 11:11:54 »
Is hier iemand die alleen een bh onder haar jurk heeft gedragen?
Bij bruidswinkel zeggen ze torselet, bij lingeriewinkel zeggen ze dat alleen een bh meer voor je doet onder een jurk.
Maar weet niet of dat zo pretiig is met zweten enzo.

Ik heb mijn jurk aangepas met eerst een bh en vervolgens een torselet. Zoals de dame van de winkel al voorspelde was een torselet VEEEEL fijner. Aangezien mijn jurk strapless is, hangt hij wel een beetje op mijn heupen, maar ook wel een beetje bovenaan. Met torselet voelde ik niets hangen, maar met BH voelde ik de druk van de jurk wel bovenaan en was bang dat ik veel zou lopen hijsen aan mijn bh (terwijl ik slechts cupmaat 70c heb).

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #333 Gepost op: 8 oktober 2013, 11:34:20 »
Bolien, Ik heb ook beide gepast, en gekozen voor een BH;
- mijn jurk had best een stevig lijfje dus had geen torselet nodig.
- ik had al een spannende grote onderbroek aan die mijn onderkant (lees onder mijn borsten) in het gareel heeft gehouden
- dat dubbel zat gewoon niet lekker
- de BH draag ik nu nog echt heel veel (lees elke week, want er zitten ook bandjes bij)
- qua grootte van je borsten maakt het denk ik niets uit, weant ik heb 75 E/F en een goede strapless BH werkte prima, misschien als je borsten wat meer hangen dat wel verschil maakt.

mijn tip zou zijn lekker met beide passen en kijekn wat je het lekkest zit. k heb in de winkel lekker met mijn jurk aan gesprongen, over de balie gehangen om te kijken wat het lekkerst en best bleef zitten. Dat is denk ik per persoon anders.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Bruidslingerie
« Reactie #334 Gepost op: 21 november 2013, 13:53:04 »
Heeft er iemand ervaring met lingerie van pabo.nl? Ik zoek nog lingerie voor onder mijn jurk, bij de speciaalzaak vroegen ze 139,95 voor alleen de bustier en dat vindt ik flink geld. En nu zag ik deze op internet:

http://www.pabo.nl/kiss-me-jarretel-bustier/p/291620401?index=9&rootNavNode=LINGERIE_1_NavigationNode&selectedNavNode=voordeelsetjes_1.1.8_NavigationNode&firstCall=true&source=categoryPage&page=0&q=:relevancegd&categoryCode=1.1.8&pageSize=40#

Deze prijs is een stuk "vriendelijker"
Ik hoor graag wat jullie denken!
Groeten
Littlelady

Steffie_G

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #335 Gepost op: 21 november 2013, 13:56:42 »
Ik heb al wel eens lingerie uit de pabo besteld en geen klachten over.
Maar of ik er bruidslingerie zou bestellen ...
Heb je in de buurt geen filiaal? Dan kun je eens gaan passen.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Bruidslingerie
« Reactie #336 Gepost op: 21 november 2013, 13:58:57 »
@steffie:Misschien een stomme vraag maar heeft de Pabo winkels dan?Ik dacht dat het enkel postorder was.
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 14:13:58 door littlelady »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #337 Gepost op: 21 november 2013, 14:14:21 »
Je kunt bij de pabo vast ook retourneren? Zou niet weten wrm niet daar bestellen voor bruidslingerie.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Bruidslingerie
« Reactie #338 Gepost op: 21 november 2013, 14:19:06 »
Jof je hebt eigenlijk gewoon gelijk , ik bestel het gewoon is het niet wat ik er van verwacht dan gaat het gewoon terug. Bedankt!

Jorien26

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #339 Gepost op: 21 november 2013, 14:20:33 »
little lady ik zou dan eerder eens op marktplaats kijken. Ik had de mijne van marktplaats voor 25 euro terwijl ie nieuw zo'n 120 heeft gekost. Was 1x gedragen door een bruidje.... en je hebt dan iig wel goede kwaliteit!! (die van je link ziet er niet zo stevig uit vind ik..)

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Bruidslingerie
« Reactie #340 Gepost op: 21 november 2013, 14:41:16 »
@Jorien: ik heb ook wel op marktplaats gekeken maar op een of andere manier houdt iets me tegen op te bestellen. Ik weet niet heb toch dan zo'n idee van is het wel schoon ( slaat nergens op ik weet het je wast het zelf natuurlijk ook.) en als het niet past kan het dan nog teruggestuurd worden.
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 14:43:41 door littlelady »

Steffie_G

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #341 Gepost op: 21 november 2013, 14:52:10 »
@steffie:Misschien een stomme vraag maar heeft de Pabo winkels dan?Ik dacht dat het enkel postorder was.

Hier in Belgiƫ zijn er gewone winkels ja :)

Saganaki

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #342 Gepost op: 29 december 2013, 15:30:31 »
Ik heb een torselet vraagje.

Ivm met mijn budget lukt het mij niet om een nieuwe torselet te kopen in een bruidswinkel. Nu wil ik het liefste een torselet van marktplaats of uit het buitenland halen.
Enig probleem is de maat.

Qua bovenmaat is het geen probleem, daar heb ik 80B/80C. Alleen wijken mijn heupen en taille enorm af van maat. Mijn taille omvang is 96cm en mijn heupomvang 113cm.

Wat voor maat zou ik dan moeten nemen? In de bruidswinkel had ik een passende torselet aan bij het passen, maar men weigerde mij de maat te geven toen ik er om vroeg.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #343 Gepost op: 29 december 2013, 16:58:39 »
Je kunt een goede lingeriezaak binnen gaan en daar torseletten passen voor de maat. Overigens te triest voor woorden dat ze je niet even de maat wilden geven!

Rockergirl

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #344 Gepost op: 30 december 2013, 18:15:23 »
Ja dat vind ik ook wel een beetje raar, want de dame van de bruidswinkel zei ook tegen mij dat ze het zou begrijpen als ik ergens anders een torselet zou gaan kopen.
Ik had overigens 80C van torselet, terwijl ik normaal als bh 90C heb.
Gewoon elders gaan passen en proberen wat het lekkerste zit en dan op marktplaats bestellen joh.

Saganaki

  • Gast
Re: Bruidslingerie
« Reactie #345 Gepost op: 30 december 2013, 19:28:57 »
Het is ook best wel een apart mens van de bruidzaak. Ze wil dat ik alles daar afneem, maar dat wil ik zelf niet. Qua budget lukt het ons niet om alles nieuw te kopen. Haar reactie was ook best wel afschrikwekkend. We moesten dan maar niet gaan trouwen en flink gaan sparen, want we willen toch wel een droomtrouwdag?!  Een droomtrouwdag kan ook best van wat minder geld vinden wij! het is dat ik flinke familiekorting kreeg op de jurk, anders was ik gillend bij haar weg gegaan!


En goede tip van naar de lingeriezaak te gaan. Vanmiddag een torselet gepast, en 80B moet passen!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #346 Gepost op: 30 december 2013, 23:55:21 »
Pfff
Fijn dat je je maat nu wel weet :)

lamatho

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #347 Gepost op: 11 maart 2014, 13:17:18 »
Ik heb erge twijfels over de maat van mijn torselet.
Ik heb normaal bh maat 70i. Deze koop ik altijd bij een speciaalzaak.
Aangezien ik een jurk uit heb gezocht met nogal een lage rug was het torselet uit de speciaalzaak niet geschikt voor onder mijn jurk.
Bij de bruidszaak hebben ze een torselet van poirier besteld met een lage rug. Ze hebben deze in een maat 80F besteld.
Aangezien ik dit nogal een andere maat vond wilde ik hem graag passen zodra hij binnen was. Nu ben ik vanochtend gaan passen. (en zo dom geweest om snel even alleen te gaan).
Ik twijfel echt over de maat. Ik heb het idee dat het torselet afzakt. Misschien omdat de omvang ruimer is en de cup kleiner?? De verkoopster zei dat hij perfect was. Toen ik mijn twijfels aangaf zei ze dat ik niet gewent was om een torselet te dragen en dat het echt zo moest zitten.
En als ik hem straks met mijn jurk aanhad dat het dan nog mooier zou zijn.
Maar mijn twijfel is er nog steeds. Help!!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #348 Gepost op: 11 maart 2014, 13:34:53 »
Als ik jou was zou ik nog een keertje terug gaan en iemand meenemen en dan het torselet nogmaals passen. Je moet je er wel goed in voelen.

lamatho

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #349 Gepost op: 14 maart 2014, 14:38:11 »
Ik had juist het idee dat mijn torselet te ruim zat.
Ik heb normaal 70i. Omdat het torselet niet in die maat te bestellen was hebben ze een 85F voor me besteld.
Ik ben deze gaan passen en de verkoopster zei dat hij perfect zat. Terwijl hij voor mijn gevoel niet echt goed zat.
Dacht dat alles naar beneden ging zakken.
Na de aankoop van mijn jurk heb ik helaas gemerkt dat ze bij de bruidszaak vooral van het verkopen zijn, dus ik vraag me af of ik nu een goed advies heb gehad.
Het is een strapless torselet en ik draag nooit strapless zou het misschien daarom lijken of alles naar beneden zakt?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards