collapse

Auteur Topic: Bruidslingerie  (gelezen 190765 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #375 Gepost op: 22 mei 2014, 14:15:14 »
Oke :)

Ik vond het eigenlijk heerlijk, draag normaal alles dicht vanwege de grote van mijn voorgevel.
Maar mijn jurk houdt alles op zijn plek en netjes in model.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Bruidslingerie
« Reactie #376 Gepost op: 24 mei 2014, 18:48:46 »
Ik heb hetzelfde als Anouk. Strapples zit echt fijn in mijn jurk en bedekt alles perfect!

de-nachtzuster

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 45
Re: Bruidslingerie
« Reactie #377 Gepost op: 5 augustus 2014, 18:28:38 »
Hai,gisteravond dacht ik,laat ik eens mijn jurk passen met ondergoed ect.,zo kon ik kijken of het gehele plaatje
compleet is,tot mijn schrik zag ik dat mijn bustier,aan de achterkant een stukje uitsteekt  :angry:,voor kijk ik zelf tegen een wit randje als ik naar beneden kijk,andere zien dat niet,daar zou nog mee te leven kunnen zijn  :blush:

Nu mijn vraag heeft er iemand ervaring met een strapless bh met een doorzichtige achterkant ?
Ik moet een stevige bh aan cup D (die niet meer recht vooruit staan) ben geen 18 meer hahaha  :biggrin:

Heb geen zin om weer een bustier te kopen van over de 100 euro pppfff

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #378 Gepost op: 6 augustus 2014, 09:19:57 »
Hai,gisteravond dacht ik,laat ik eens mijn jurk passen met ondergoed ect.,zo kon ik kijken of het gehele plaatje
compleet is,tot mijn schrik zag ik dat mijn bustier,aan de achterkant een stukje uitsteekt  :angry:,voor kijk ik zelf tegen een wit randje als ik naar beneden kijk,andere zien dat niet,daar zou nog mee te leven kunnen zijn  :blush:

Ik had aan de achterkant ook een stukje torselet wat eruit stak. Ik heb het bovenste haakje losgelaten en zo kon ik een stukje torselet omvouwen. Misschien voor jou ook een idee?

de-nachtzuster

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 45
Re: Bruidslingerie
« Reactie #379 Gepost op: 6 augustus 2014, 13:00:11 »
Fay wat een geweldig idee,ga straks kijken of ik niet een stukje kan om naaien,misschien aan de voorkant
drukkertjes aan jurk en bustier zodat ik er zelf niet meer in kan kijken.

Kreeg vanochtend die strapless bh binnen met doorzichtige achterkant,op zich een ideale uitvinding,maar
lijkt wel een B cup ipv D cup,nu gemaild om retour te sturen en om mijn geld terug te krijgen.

Rovanice

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
Re: Bruidslingerie
« Reactie #380 Gepost op: 27 december 2014, 16:21:25 »
Ik wilde eigenlijk een nieuw topic openen maar wellicht dat dit ook wel werkt.

Heb eind november mijn jurk uitgekozen, een strapless jurk met een enorme laagjes rok eronder. In de winkel heb ik de jurk gepast met een torselet en een hoepelrok (ook zonder hoepelrok maar dan kon ik niet lopen en zaten al die laagjes steeds tussen mijn benen). In principe heb ik een torselet niet nodig maar het zat wel erg lekker en dus wil ik het toch (een strapless bh vind ik namelijk nooit fijn zitten). In de winkel koos ik al voor een hoepelrok, deze kreeg ik "gratis" omdat ik een kortingsbon heb van €100,- maar nu zie ik dat hoepelrokken op internet veel goedkoper zijn en daarom wil ik die 100 euro eigenlijk gebruiken voor een torselet (á €129,-). De hoepelrok koop ik dan wel op internet.

Ik heb dus naar de bruidszaak gebeld en gezegd dat ik een hoepelrok van een vriendin kreeg :) toen gaf ze me aan dat er vaak bruiden aankomen met hele slechte kwaliteit hoepelrokken dus dat ik daar wel mee moet opletten. Zucht... dus nu twijfel ik wat ik moet doen. Beide gewoon bij de bruidszaak kopen en zeker weten dat het goed is of de gok nemen en online een hoepelrok kopen die 50 euro goedkoper is?

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #381 Gepost op: 27 december 2014, 18:10:11 »
Ik heb een hoepelrok op marktplaats gevonden die in de winkel was gekocht waar ik de hoepelrok anders had gekocht (exact dezelfde rok dus). Kan me wel voorstellen dat er slechte kwaliteit rokken zijn, maar een beetje goed kijken naar de kwaliteit (en evt passen), kan dat voorkomen.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #382 Gepost op: 29 december 2014, 20:25:45 »
@Rovanice: Ik denk dat het reuze meevalt hoor, die 'slechte kwaliteit' van hoepelrokken. Zoveel kan er niet mis mee gaan. Dus ik zou het inderdaad doen zoals jij het zegt, die bon besteden aan een goed torselet.

Bruidje82

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #383 Gepost op: 23 januari 2015, 10:15:32 »
Ik heb bij het passen een torselet aangehad. Dat zat perfect. Nu alleen nog even kijken hoe ik er zelf aan 1 kom.
Ik ga a.s. zondag naar een trouwbeurs. Misschien dat ze daar ook wel lingerie verkopen tegen een redelijk prijs.

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Bruidslingerie
« Reactie #384 Gepost op: 23 januari 2015, 15:07:11 »
En anders staat op Marktplaats ook genoeg. Vaak maar 1x gedragen en dus als nieuw.

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Bruidslingerie
« Reactie #385 Gepost op: 23 januari 2015, 18:13:42 »
De juiste maat lijkt me dan wel lastig als je op marktplaats komt. Ik had uiteindelijk een super fijne torselet, maar heb er ook aangehad die echt niet mooi zaten. Misschien is passen bij een winkel dan een optie en het model en maat opschrijven. Nadien zoekt marktplaats dan ideaal. Of gewoon online bestellen. Scheelt veel geld.

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Bruidslingerie
« Reactie #386 Gepost op: 26 januari 2015, 14:56:05 »
Ik heb ook een torselet, maar inderdaad ook de vraag die ik iets terug hier las: Hebben er mensen ervaring met het gebruik van de jarretels? Wellicht dat ik dat 's avonds pas bevestig dan, maar wil dat wel echt doen! Ik heb in de bruidszaak kousen aangepast, maar daar zat wel zo'n rubber randje in, en ik lees overal dat dat niet werkt.
Iemand ervaring/advies??

Irisje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 102
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #387 Gepost op: 26 januari 2015, 15:11:25 »
Ik had ook kousen met rubber randje in, en had ze wel vast gekregen met me jarretels, enkel schoten ze wel los in de loop van de dag (2 stuks ofzo)
Heb ze gewoon 's avonds weer even vast gezet zodat het er nog goed uitzag.
Met het rubbere randje blijven ze toch wel zitten.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #388 Gepost op: 26 januari 2015, 17:58:18 »
Ik had ook beide, rubber randje en jarretels. Zat prima! Met het rubberen randje blijft het zitten, en de jarretels gingen niet los.(was lastig toen ik ik m'n eentje naar de wc ging, kreeg ze achter moeilijk los, maar uiteindelijk gelukt, en ook weer vast gekregen  :biggrin:)

Gewoon stevig vast laten klikken, dan blijft het goed zitten! Dat is tenminste mijn ervaring.

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Bruidslingerie
« Reactie #389 Gepost op: 28 januari 2015, 15:58:40 »
To, dankjewel! Vind het toch fijn om ervaringen te lezen van andere dames, voor ik straks begin te stuntelen zonder dat dat nodig was geweest.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Bruidslingerie
« Reactie #390 Gepost op: 28 januari 2015, 16:19:35 »
Dat rubbere randje werkt niet, als je bodylotion gebruikt of een andere creme.  Je kunt het wel gebruiken, maar niet op je bovenbenen.
 Jarretels, zijn prachtig, maar zie je ze niet door je jurk heen? Ik heb dat wel en kan ze dus niet gebruiken.

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Bruidslingerie
« Reactie #391 Gepost op: 29 januari 2015, 11:45:21 »
Nee, ik heb een jurk met een A-lijn en hoepelrok eronder. Dus je ziet er niks doorheen. Ik heb zelf nog nooit jarretels gebruikt, maar vind het er altijd megagaaf uit zien, dus vind mijn bruiloft wel hét moment om ze een keer te hebben!

Goed om te weten dat dat rubber niet houdt op bodylotion, dan heb ik de jarretels dus zelfs nodig :)

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #392 Gepost op: 30 januari 2015, 11:29:32 »
Ik mocht trouwens wel gewoon jarretels met mijn kousen proberen tijdens het passen van de jurk.. Dat was wel handig om me zekerder te voelen over dat het goed zat.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Bruidslingerie
« Reactie #393 Gepost op: 30 januari 2015, 11:38:37 »
Dat scheelt wel dat je een hoepel hebt, ik had ze bij de eersyte pasbeurt er ook onder en je zag ze gewoon zitten.  Mijn jurk heeft geen hoepel eronder. Dus jammer, maar ze hoeven niet te weten wat ik er onder draag.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #394 Gepost op: 30 januari 2015, 13:06:03 »
Nee, dat is niet zo prettig ;).

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Bruidslingerie
« Reactie #395 Gepost op: 30 januari 2015, 13:35:57 »
Maar waarom jarretels? Puur om het mooie of??


Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Bruidslingerie
« Reactie #396 Gepost op: 2 februari 2015, 11:49:19 »
Ja :)

BrendaJ

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 12
Re: Bruidslingerie
« Reactie #397 Gepost op: 13 februari 2015, 17:34:03 »
Heb je voor jarretels speciale kousen nodig??

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidslingerie
« Reactie #398 Gepost op: 28 maart 2015, 21:59:32 »
BrendaJ, volgens mij heb je hold ups nodig, van die kousen tot aan je dijen met een plakrandje.

Ik heb een vraagje: mijn jurk valt sluik en is heel erg tekenend, en heeft een diepe, lage rug. Als ik een string of onderbroek aandoe zie je die randjes te veel. Corrigerend ondergoed is ook niet mogelijk, vanwege mijn blote rug. Nu zit ik te denken aan van die plakstrings die ze in films ook gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee? Enig idee waar ik ze kan vinden?

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Bruidslingerie
« Reactie #399 Gepost op: 30 maart 2015, 15:17:24 »
Is het niet een idee om een kanten hipster te dragen? Die gewoon niet vetplet zoals ik het zelf altijd noem?  ;)

Ik ben bij Topday in Lisse geweest, daar zag ik inderdaad wel van die plakstrings, maar het lijkt mij echt niet lekker zitten!!

Heb je ook een plakbh?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards