collapse

Auteur Topic: Slaapt A.s. Man Elders ?  (gelezen 16831 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

natascha

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Gepost op: 4 maart 2005, 10:40:57 »
Mijn a.s. man slaapt de nacht voor ons trouwen niet thuis.
We wonen al 7 jaar samen ,maar daar ben ik toch wel weer traditioneel mee.
Johan stribbelde niet eens tegen....
Hoe doen jullie dat?????

Groetjes Natascha. :cool:

isabel

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2005, 10:46:51 »
ik weet het nog niet goed ik denk als ik elders ga slapen dat ik geen oog dichtdoe wij wonen ook al 3 jaar samen en zijn zo aan elkaar gewend ik lig heel tegen kris om te slapen anders ga ik s'morgens vroeg naar mijn ouders

greoetjes Isabel

karel&ingrid

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #2 Gepost op: 4 maart 2005, 11:44:10 »
Eigenlijk  hebben we  het er niet  zo  over gehad .
Maar om Karel nou  bij zijn ouders  of  broertje  te  laten  slapen ondanks  dat  laats genoemde  tot  op heden nog  zijn getuige  is nee dat ziet  hij niet  zo  zitten .
Dus  ik  denk  dat  we  gewoon lekker   bij  elkaar  zijn  die  avond  voor  de  trouwdag.

Pappeline

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #3 Gepost op: 4 maart 2005, 12:14:02 »
Wij gaan ook traditioneel bij onze ouders slapen, vind ik toch wel een leuk idee om vanuit mn ouderlijk huis te trouwen :biggrin:

Gr pappeline

irenebreebaart

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #4 Gepost op: 4 maart 2005, 13:19:00 »
Wij slapen ook allebei bij onze ouders... Het heeft wel wat vind ik!

Sannievermeer

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #5 Gepost op: 4 maart 2005, 14:15:20 »
[color=\"red\"]

Mijn aanstaande slaapt bij zijn ouders, en mijn ouders komen bij mij in huis slapen ja mijn ouders wonen aan de andere kant van nederland dus beide bij de ouders wordt niks dus dan maar zo!! hihi vond het wel een goede oplossing[/color]

Sjakie

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #6 Gepost op: 4 maart 2005, 17:45:33 »
He Irene, heb je Peter eindelijk zover gekregen? Ik dacht dat ie lekker thuis wilde blijven??

Liefs, Annemieke

ikki

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #7 Gepost op: 4 maart 2005, 18:36:58 »
Wij slapen gewoon thuis.
Ik vind het maar onzin om ineens ergens anders te gaan slapen omdat we nu gaan trouwen.
Ieder zijn ding he :laugh:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #8 Gepost op: 4 maart 2005, 19:29:46 »
ja ook wij slapen gewoon lekker samen, we wonen en slapen al 5 jaar naast elkaar en dan zullen we nu voor die ene dag dat niet doen?? neh!!.... ik vind het wel wat hebben dat we savonds samen naar bed gaan en zeggen morgen is het zover!!... sochtends stralend ontbijten en dan.... ieder zijn weg totdat wij elkaar weer zien tegen een uur of 11 a 12

sannie28

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #9 Gepost op: 4 maart 2005, 21:58:58 »
Ja mijn vriend gaat bij zijn ouders slapen en ik blijf thuis,vraag me zus of ze blijft slapen!!!!

sannie28

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #10 Gepost op: 4 maart 2005, 22:00:44 »
Aangezien ik geen ouders meer heb om bij te slapen :unsure:  :sad:  :dry:

ikki

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #11 Gepost op: 4 maart 2005, 22:10:39 »
Hai Sannie,

HE bah dat is wel vervelend en dan zet ik er weer zo fijn op dat ik het onzin vind om bij mijn ouders te gaan slapen.
Sorry :unsure:

liefs

sannie28

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #12 Gepost op: 4 maart 2005, 22:58:29 »
Geeft niet meid kan jij ook niet weten!!!!Ja het is best zwaar hoor trouwen zonder me ouders maar ik ben er van overtuigd dat ze het van boven mee maken!!!Vraag morgen me broer en zus voor getuige en wil graag dat me broer me weg geeft

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #13 Gepost op: 4 maart 2005, 23:14:18 »
das een heel mooi idee sannie..... en ze je ouders zullen vast een akkoordje maken met de weergoden zodat jullie een stralende bruiloft zullen hebben. Ze zijn bij je dat weet ik zeker....

irenebreebaart

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #14 Gepost op: 5 maart 2005, 08:35:06 »
Vervelend sannie! Ik ben heel blij dat wij beide onze ouders nog hebben. Ik vond het gewoon leuk dat ook Peter bij zijn ouders ging slapen en hij zei ineens dat het goed was! Zijn moeder vindt het ook wel heel erg leuk!

Yvonne

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #15 Gepost op: 5 maart 2005, 08:35:33 »
Dit zijn denk ik van die moeilijke dagen waabij je ff wordt geconfronteerd op het missen van je ouders.......... Gelukkig heb je een broer en zus die nu een belangrijke rol gaan spelen...


Ik slaap bij mijn ouders thuis en Marco's ouders slapen bij Marco in ons huis. Zij wonen te ver weg om daar te slapen dus hebben wij het ook op deze manier opgelost!!! MArco haalt me bij m'n ouders op... :rolleyes:

natascha

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #16 Gepost op: 5 maart 2005, 11:14:36 »
Ja, moeilijk hoor zonder ouders.
Mijn ouders leven nog wel , alleen mijn vader zal erbij zijn en heeft een mooie rol toegewezen.
Gelukkig leven mijn op aen oma nog, en die zijn mijn getuigen.
En mijn schoonouders zijn ook een stel ouders voor mij.
Hopelijk heb jij ook schoonouders waar je goed mee over weg kan....
Misschien maakt dat het gemis van jou ouders een beetje over.
Natascha.

claudia

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #17 Gepost op: 6 maart 2005, 12:45:34 »
Mijn vriend gaat bij zijn ouders slapen ik vind  het leuk als ik hem pas zie als we gaan trouwen.
 Mijn vriendin komt bij mij slapen. en mijn ouders komen dan op de dag zelf heel vroeg naar mij toe.

groetjes claudia

trolly

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #18 Gepost op: 7 maart 2005, 12:15:00 »
Wij slapen lekker thuis in ons eigen bedje.................misschien dat onze beste vrienden die nacht bij ons slapen, dan kan zij mij mooi helpen met aankleden en hij gaat misschien met mijn vriend mee naar het crematorium. Mijn schoonvader is dan 2.5 jaar geleden overleden en me vriend wil graag een corsage bij zijn vader neerleggen die ochtend....

Trolly

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #19 Gepost op: 7 maart 2005, 13:58:50 »
das wel heel mooi, alleen zal het wel even moeilijk voor je man worden natuurlijk... zal niet meevallen zon dag zonder zijn vader.

Yvonne

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #20 Gepost op: 7 maart 2005, 14:50:17 »
Mijn zwager heeft ook op z'n trouwdag een bloemstukje bij z'n moeder  op het graf gelegd.....
Mooi Trolly, zal wel moeilijk wezen voor hem. Zo'n belangrijke dag en dan zonder....

trolly

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #21 Gepost op: 7 maart 2005, 16:25:22 »
Ja denk dat het soms best moeilijk wordt die dag, ook voor zijn moeder....
Maar me vriend zal zijn vader wel bij zich hebben die dag, hij neemt foto'tje in zijn binnenzak mee....

Het lastige is dat ik mijn schoonvader nooit gekend heb, ik heb mijn vriend een week of 3 na het overlijden van zijn vader leren kennen.

Trolly

Yvonne

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #22 Gepost op: 7 maart 2005, 18:15:07 »
Begrijp ik uit je woorden dat z'n moeder nog wel leeft??? maar niet komt?????

Jakkes, dat je hem nét daarna heb leren kennen en nou net niet ff daarvoor, dan had je tenminste ook geweten wie de man is achter zijn verhalen....

trolly

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #23 Gepost op: 8 maart 2005, 12:13:05 »
Nee joh, zijn moeder komt gelukkig wel. Dat is ook een van zijn getuigen. Maar het zal zeker ook voor haar heel moeilijk worden.... Bedoel mijn ouders leven nog wel alle twee. Voor haar gevoel is ze die dag helemaal alleen.....

Ja dat is soms best wel lastig hoor, vooral als veel mensen het over zijn vader hebben....voel me dan soms een beetje buitengesloten.....

Trolly

natascha

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #24 Gepost op: 8 maart 2005, 16:16:29 »
Mijn vader is ook alleen ( hij is 6 jaar geleden gescheiden), ik hoop dat hij een keer een vriendin krijgt.
Hij had er laatst al moeite mee dat hij die dag alleen zal zijn.
Maar hij mag me weggeven en is de ceremoniemeester, dus hopelijk heeft hij het te druk om zich hier de dag druk om te maken.
Wie weet zet ik een keer een advertentie voor hem ik ben toch wat objectiever dan als hij zelf een advertentie zet( en zichzelf ophemelt)

Natascha.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards