collapse

Auteur Topic: Slaapt A.s. Man Elders ?  (gelezen 16830 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pief

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #25 Gepost op: 9 maart 2005, 19:46:22 »
Wij slapen samen. Ik denk niet dat ik veel zou slapen als ik in een ander bed lig en ik wil nog wel een beetje proberen te slapen van tevoren.... 's Morgens ga ik naar het huis van mijn ouders om te aan te kleden en te tutten en dan komt Rogier me daar ophalen (kan ik mooi van de trap afdalen- ik zie het voor me!)

Mijn vader leeft niet meer maar ik heb hem nooit gekend. Dat betekend niet dat ik hem niet mis. Ik hoop dat het niet moeilijk wordt voor mijn moeder.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #26 Gepost op: 9 maart 2005, 20:54:59 »
Wat erg dat je je vader nooit hebt gekend Pief! En het zal vast zwaar zijn voor je moeder om zo'n moment "alleen" mee te maken ipv met de vader van haar kind. Nu zal ze vast trots zijn voor twee!

pief

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #27 Gepost op: 10 maart 2005, 19:45:54 »
Ja, mijn moeder is supertrots! :)

Goudmeske

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #28 Gepost op: 5 maart 2008, 23:16:19 »
Jha dit is ook een leuke hoeveel van jullie zijn traditioneel???

Mijn manneke slaapt bij zijn ouders...

Moeilijk moeilijk vind ik dat...
dan doe ik helemaal geen oog dicht!!!!!!!!!  :unsure:

maikaenroy

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #29 Gepost op: 5 maart 2008, 23:39:09 »
Nou dames hier komt er 1 die ik nog niet gehoord heb ,
ik slaap bij mijn ouders thuis en roy slaapt of in ons huis of ja komt ie ..................aan het water  :ohmy:
hij is een mega visser en dus is dat voor hem wel het ultieme maar er is nog een twijfel bij hem omdat ie toch wel erg vroeg dan weer weg moet hij slaapt in ieder geval niet bij zijn ouders hij voelt zich hier of aan het water meer thuis dan bij zijn ouders  :)  maf maar waar hahaha

Goudmeske

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #30 Gepost op: 6 maart 2008, 00:06:38 »
[quote name=\'maikaenroy\' post=\'152730\' date=\'05 March 2008, 23:39\']Nou dames hier komt er 1 die ik nog niet gehoord heb ,
ik slaap bij mijn ouders thuis en roy slaapt of in ons huis of ja komt ie ..................aan het water  :ohmy:
hij is een mega visser en dus is dat voor hem wel het ultieme maar er is nog een twijfel bij hem omdat ie toch wel erg vroeg dan weer weg moet hij slaapt in ieder geval niet bij zijn ouders hij voelt zich hier of aan het water meer thuis dan bij zijn ouders  :)  maf maar waar hahaha[/quote]

hahaha geweldig
lekker aan de rijn offe????
hihi mag die wel een goeie wekker hebben op zn telefoon!!!!

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #31 Gepost op: 6 maart 2008, 07:20:12 »
Wij sliepe gewoon lekker allebei thuis. Samen gedoucht en ontbeten. Daarna haalde mijn moeder me op voor de kapper en visagist. Daarna bij mijn ouders thuis jurk aangedaan (die hing daar) en daar kwam mijn vent mij ophalen.

elly64

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #32 Gepost op: 6 maart 2008, 07:26:51 »
Hij slaapt in ieder geval thuis en dan??? We wonen ver van onze familie en vrienden dus ik denk dat hij gewoon thuis blijft en ik me boven om kleed heb hier nog niet echt over na gedacht haha. We hebben hier wel kenissen maar om hem daar na toe te "sturen"?

RainbowR1

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #33 Gepost op: 6 maart 2008, 08:03:24 »
Tja, mijn ouders en zijn ouders wonen niet echt dichtbij. Dus we hebben besloten dat mijn a.s. bij zijn zusje en haar vriend gaat slapen! Die wonen namelijk praktisch om de hoek. Zijn zusje en mijn zusjes en mijn CM komen dan bij mij slapen om nog een meidenavond te houden! De volgende dag komt hij mij weer ophalen.

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #34 Gepost op: 6 maart 2008, 10:02:55 »
Wij slapen samen thuis. 's Ochtends ga ik naar mijn ouders voor make-up, haar en omkleden :)

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #35 Gepost op: 6 maart 2008, 12:17:21 »
Ik slaap in ons huis (mijn ouders wonen te ver weg) en mijn vriend gaat naar zijn ouders.
Na veel zeuren heb ik dat voor elkaar gekregen haha.
En nu vindt hij het ook wel een leuk idee om me op te komen halen :wink:.

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #36 Gepost op: 6 maart 2008, 12:30:13 »
Wij slapen beiden ook thuis. Kunnen we elkaar zenuwachtig maken voor de dag.

Wel gaat 1 van beiden de volgende dag naar de ouders toe om daar om te kleden. Zoals het nu staat gaat hij naar zijn ouders, maar voor hetzelfde geldt ga ik.

nisanlin

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #37 Gepost op: 6 maart 2008, 12:34:31 »
Wij slapen apart! Mijn vriend slaapt gewoon in ons huisje en ik bij mijn ouders op mijn oude kamertje :). Dat wilde ik zelf heel graag, ik vind het gewoon bijzonder en ik heb 20 jaar in dat huis gewoond en vanuit daar trouwen wilde ook gewoon graag.

Ik vind het wel een beetje zielig dat mijn liefje dan alleen moet slapen etc, maar goed. De avond daarvoor eten we gewoon met zn allen bij mijn ouders en zijn we savonds gezellig daar, en de volgende ochtend gaat mijn vader naar hem toe om hem te helpen met zijn pak (stropdas strikken hahaha) en dan komen ze samen weer terug naar het huis van mijn ouders

Ivy

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #38 Gepost op: 6 maart 2008, 12:38:01 »
Wij slapen gewoon samen..
Volgende ochtend gaan we wel beide naar onze eigen ouders, maar wil wel lekker naast hem wakker worden :)

Eke

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #39 Gepost op: 6 maart 2008, 13:11:11 »
Nog niet over nagedacht eigenlijk... denk ook dat mijn ouders het enorm schijnheilig vinden als ik weer opeens thuis kom slapen....

Denk dat we gewoon lekker samen slapen, opstaan, even lekker ontbijten en dan zien we wel!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #40 Gepost op: 6 maart 2008, 13:15:17 »
Wij slapen nog samen thuis in ons eigen bedje. Dit ook vanwege het "comfort" van je eigen bed. Dan staan we hoogstwaarschijnlijk samen op, ontbijten nog even (als ik wat weg kan krijgen van de zenuwen) en dan gaat mijn a.s. naar zijn broer toe (tot zover het plan, omdat hij CM is). Dan kan ik me eigen aankleden en mijn haar/make-up doen en dan komt mijn a.s. terug om mij, met onze trouwauto en fotograaf, op te halen voor een fotosessie.

Wij slapen dus niet apart!

Sue

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #41 Gepost op: 6 maart 2008, 16:03:29 »
Wij slapen gewoon samen thuis, lekker nog samen ontbijten voordat de gekte losbreekt. Dan ga ik weg voor make-up, komt de kapster daarna thuis en gaan we dus allebei ergens anders zitten, zodat hij me niet ziet voordat ik helemaal 'klaar' ben  :tongue:

Mara

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #42 Gepost op: 6 maart 2008, 16:08:17 »
Hij gaat naar mijn moeder :biggrin:

Noukie

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #43 Gepost op: 6 maart 2008, 16:09:00 »
[quote name=\'Mar1981\' post=\'152762\' date=\'06 March 2008, 10:02\']Wij slapen samen thuis. 's Ochtends ga ik naar mijn ouders voor make-up, haar en omkleden :)[/quote]
idem hier!

Alexia

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #44 Gepost op: 6 maart 2008, 19:37:43 »
hij slaapt gewoon thuis en ik zit bij mijn ouders.. de kapster komt nml. al erg vroeg daar dus ... en ik vind het net als nisanlin wel bijzonder om zo vanuit m'n ouderlijk huis te trouwen

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #45 Gepost op: 7 maart 2008, 10:19:28 »
Ik trouw ook vanuit mijn ouderlijk huis, mijn vriend woont nog thuis dus die trouwt ook daar vandaan. HEt is maar 2 km uit elkaar onze huizen dus dat is ook niet zo heel ver weg

bruidpatty

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #46 Gepost op: 7 maart 2008, 10:50:59 »
Wij slapen allebei lekker thuis en 's ochtends gaat Martijn naar zijn ouders en komt mijn moeder (denk ik) bij mij!

Ik vindt het gewoon erg prettig om mijn eigen spulletjes om me heen te hebben en daarnaast ben ik een zeef en vergeet ik waarschijnlijk allemaal belangrijke spullen mee te nemen naar mijn ouders....

knijn80

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #47 Gepost op: 7 maart 2008, 13:40:24 »
"Wij slapen allebei lekker thuis en 's ochtends gaat Martijn naar zijn ouders en komt mijn moeder (denk ik) bij mij!: "

Bij mij ook!!

fiepje

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #48 Gepost op: 5 april 2009, 16:30:36 »
Wij slapen ook samen - is toch wel heel spannend, en bijzonder om de laatste nacht als vriend & vriendin ook samen door te brengen. Bovendien heb ik dan denk ik wat minder last van zenuwen (die spelen nu al langzaam op, af en toe!). Na het ontbijt mag vriendlief de bloemen e.d. ophalen met zijn vader, en daarna vertrekt hij naar onze buren (werd hij voor uitgenodigd tijdens een verjaardag!) en ik word in ons eigen huisje lekker opgetut :)

ps Is voor ons ook een fijne optie omdat beide ouderparen meer dan 100 km verderop wonen...
« Laatst bewerkt op: 5 april 2009, 20:40:56 door fiepje »

Nynke Jellie

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #49 Gepost op: 5 april 2009, 16:34:46 »
Wij weten het nog niet helemaal,aan de ene kant is het wel traditioneel als mijn vriend elders slaapt, maar aan de andere kant is het zoals fiepje zegt ook wel bijzonder om de laatste nacht als vriend en vriendin samen door te brengen. En op Vlieland is dat ook wat makkelijker te realiseren hihi :wink:

Ach we zullen wel zien, we hebben nog even!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards