collapse

Auteur Topic: Slaapt A.s. Man Elders ?  (gelezen 16833 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kabouter80

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 395
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #50 Gepost op: 5 april 2009, 16:37:07 »
Ik slaap bij mijn ouders, waar mijn vriend me de volgende ochtend komt halen als ik helemaal aangekleed en opgetut ben.
Hij slaapt of in ons huis of bij z'n ouders, hebben we het eigenlijk nog niet over gehad.

roxanne29-08

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #51 Gepost op: 5 april 2009, 17:14:30 »
wij slapen samen, op de big day ga ik om 7;30 naar de kapper dan terug naar huis de hond en mijn spullen halen en vervolgens naar mijn ouders, de hond wegbrengen me optutten en aankleden en mijn vriend komt me daar om half 1 ophalen..

groetjes rox

LovelyMe

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #52 Gepost op: 5 april 2009, 18:01:35 »
Wij slapen apart, hij bij zijn vader, ik bij mijn ouders. Hij hoeft namelijk niet bij het optut en aankleed werk te zijn :tongue:. En vind dat wel leuk zo. De avond voor we trouwen gezellig nog even met ons 'gezin' (ouders, zusje enzo) samen zijn.

wwwer

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #53 Gepost op: 5 april 2009, 19:21:33 »
wij trouwen 140 kilometer bij ons huis vandaan :)

In de oude woonplaats van de bruid.. Daar wonen haar ouders en opa en oma nog.

Zij blijft dus slapen bij haar ouders..

Ik heb een hotel geboekt daar waar ik dus alleen zal slapen:)
Mijn ouders en broer + vriendin komen ook naar het hotel en blijven er ook slapen.

Heb ik wat extra hulp bij het aankleden.. zit mijn das wel recht.. en dan ga ik dus de bruid zien en halen..

Omdat we 2 fotografen hebben zal er dus zowel bij mij als bij de bruid 1 zijn... lijkt me wel bijzonder :)

fiepje

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #54 Gepost op: 5 april 2009, 20:42:28 »
[quote name=\'wwwer\' post=\'222112\' date=\'05 April 2009, 19:21\']wij trouwen 140 kilometer bij ons huis vandaan :)

In de oude woonplaats van de bruid.. Daar wonen haar ouders en opa en oma nog.

Zij blijft dus slapen bij haar ouders..

Ik heb een hotel geboekt daar waar ik dus alleen zal slapen:)
Mijn ouders en broer + vriendin komen ook naar het hotel en blijven er ook slapen.

Heb ik wat extra hulp bij het aankleden.. zit mijn das wel recht.. en dan ga ik dus de bruid zien en halen..

Omdat we 2 fotografen hebben zal er dus zowel bij mij als bij de bruid 1 zijn... lijkt me wel bijzonder :)[/quote]


Haha, ja dat laatste hebben wij ook ongeveer... Twee filmers die zowel vriend als mij filmen (apart dus), en later komt er ook een fotografe... Zij is door ons 'geregeld', de filmers hebben we cadeau gekregen. Echt gaaf! :)

sammie

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #55 Gepost op: 6 april 2009, 10:17:03 »
Wij slapen ook samen :wink:
's ochtends ga ik mijn nichtje ophalen bij mn schoonmoeder (ze is bruidsmeisje) en dan naar huis de jongens halen (denk ik), bij mn moeder afgooien en dan richting kapper. Moet daar om 9 uur zijn. Bruidsmeisjes half 10.  En dan bij mn ouders aankleden. Manlief blijft dus thuis en haalt me bij mijn ouders op

Joli

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #56 Gepost op: 6 april 2009, 10:53:37 »
mijn as. woont nog bij zijn ouders en slaapt daar dus de nacht ervoor ook.
Ik woon al ruim 10 jaar op mezelf en ga voor dat ene nachtje echt niet terug naar mijn ouders. Ik denk dat dat meer stress dan rust opleverd aangezien mijn moeder zich nu al druk loopt te maken :laugh:.  Laat mij maar in mijn eigen bedje liggen (nou ja, matras op de grond want bed staat dan al in het nieuwe huis..) met mijn eigen spulletjes rond me. Dan kan ik ook ruim van te voren alles wat aan en mee moet die dag klaarleggen/hangen. Misschien vraag ik voor mijn eigen gemoedsrust een vriendin om te blijven slapen.

fiepje

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #57 Gepost op: 6 april 2009, 17:21:10 »
[quote name=\'Joli\' post=\'222192\' date=\'06 April 2009, 10:53\']mijn as. woont nog bij zijn ouders en slaapt daar dus de nacht ervoor ook.
Ik woon al ruim 10 jaar op mezelf en ga voor dat ene nachtje echt niet terug naar mijn ouders. Ik denk dat dat meer stress dan rust opleverd aangezien mijn moeder zich nu al druk loopt te maken :laugh:.  Laat mij maar in mijn eigen bedje liggen (nou ja, matras op de grond want bed staat dan al in het nieuwe huis..) met mijn eigen spulletjes rond me. Dan kan ik ook ruim van te voren alles wat aan en mee moet die dag klaarleggen/hangen. Misschien vraag ik voor mijn eigen gemoedsrust een vriendin om te blijven slapen.[/quote]

Hihihi, ja (schoon)moeders zijn soms (nog) erger dan wij als bruiden :) Een vriendin kan natuurlijk wel heel gezellie zijn, en mocht je zenuwen krijgen dan heb je tenminste iemand om je heen :wink:

timkim81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2543
  • Geslacht: Vrouw
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #58 Gepost op: 6 april 2009, 17:30:15 »
Ik slaap bij mijn ouders. Niet dat ik veel keus had, want dat was bijna het eerste wat mijn moeder zei toen ze hoorde dat we gingen trouwen.
We hebben mijn ouders aardig op zitten stoken dat de trap toch echt wel aan een opknapbeurt toe was. Aangezien de muren geel zijn en de rugleuning groen, hebben wij gezegd dat ik misschien toch beter thuis zou kunnen slapen, omdat de trapfoto's anders uit de jaren '80 zouden lijken....
Vd week hoorden wij van mijn ouders dat ze begonnen zijn om de trap op te knappen!!! Nou dat wil wel zeggen hoe graag ze willen dat ik nog 1 nachtje 'thuis' kom slapen....

De kapper (mijn nicht) en de visagiste komen naar het huis van mijn ouders, zodat ik gelukkig niet vroeg de deur uit hoef.
Mijn vriend slaapt gewoon thuis. Zijn ouders komen vroeg in de ochtend naar hem toe om hem waar nodig te helpen.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #59 Gepost op: 6 april 2009, 21:40:23 »
@timkim81: Wat ontzettend lief van je ouders!! Hihi, echt leuk dat ze je zo graag vanuit hun huisje laten trouwen.

Wij slapen gewoon samen. In mijn eigen bed slaap ik toch het lekkerst... Wij trouwen ook pas om 15.00 u 's middags dus ik ga gewoon in de loop van de ochtend naar mijn ouders huis (wonen in dezelfde stad)

Guppie

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #60 Gepost op: 6 april 2009, 22:57:11 »
Wij gaan allebei in een hotel slapen (aparte kamers dus). Mijn moeder komt bij mij slapen en mijn a.s. slaapt waarschijnlijk alleen (aaaaaaahhhh).

Op de trouwdag komt hij mij dan 'ophalen' en gaan we met paard en wagen door het bos naar ons huis. Ons huis ligt aan het Dwingelderveld en het hotel is aan de andere kant van het bos, dus hebben we een mooie route, onderweg gaan we dan foto's maken.

Herjan

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #61 Gepost op: 7 april 2009, 08:18:01 »
Ik ben met mijn 'best man' in een nabij gelegen hotel gaan overnachten. Mijn vrouw bracht de 'night before' door met haar vriendin (maid of honour). Was ook erg gaaf. We gingen met z'n vieren naar het hotel waar de dames ons achter lieten. Ik heb samen met m'n vriend nog even een 'slaapmutsje' gedronken en dan naar bed. 's Ochtends vroeg wakker worden, lekker ontbijten en klaar maken. Eén voor één kwam de fotograaf, de visagiste, de bloemendame en de limo bij het hotel. Was echt heel tof!

Joli

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #62 Gepost op: 7 april 2009, 09:32:19 »
[quote name=\'timkim81\' post=\'222322\' date=\'06 April 2009, 17:30\']Ik slaap bij mijn ouders. Niet dat ik veel keus had, want dat was bijna het eerste wat mijn moeder zei toen ze hoorde dat we gingen trouwen.
We hebben mijn ouders aardig op zitten stoken dat de trap toch echt wel aan een opknapbeurt toe was. Aangezien de muren geel zijn en de rugleuning groen, hebben wij gezegd dat ik misschien toch beter thuis zou kunnen slapen, omdat de trapfoto's anders uit de jaren '80 zouden lijken....
Vd week hoorden wij van mijn ouders dat ze begonnen zijn om de trap op te knappen!!! Nou dat wil wel zeggen hoe graag ze willen dat ik nog 1 nachtje 'thuis' kom slapen....[/quote]


Nog een reden om niet thuis te slapen...bij mijn ouders staat de ongeverfde tijdelijke trap er nog steeds in van toen het huis werd gebouwd (1972!!!), de stuc komt naar beneden door lekkage veroorzaakt door een scheur in de schoorsteen, kozijnen moeten hoognodig geschilderd worden en over de rest zullen we het maar niet hebben...Bij mij thuis is alles nogal krap dus die befaamde trapfoto's zullen wel niks worden. Misschien toch maar een nachtje eerder in het nieuwe huis gaan slapen? Dan hoef ik ook niet tussen de verhuisdozen op de grond te pitten...

Eva1984

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #63 Gepost op: 7 april 2009, 10:25:51 »
Wij slapen gewoon samen onze laatste nacht als vrijgezel. We zullen al zenuwen genoeg hebben en dan lig ik liever in mijn eigen bed.
En aangezien ons wettelijk huwelijk op vrijdag is en ons kerkelijk huwelijk op zaterdag, zijn we vrijdagavond toch al man en vrouw :rolleyes:
(we zien ons laatste dag eigenlijk vrijdagavond, aangezien voor ons het kerkelijk huwelijk het belangrijkste is)

En timkim81: ik vind het ontzettend lief en aardig van je ouders dat ze zoiets voor jou doen! Dat mag inderdaad vermeld worden!

xbruidjex

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #64 Gepost op: 7 april 2009, 11:43:23 »
Ik slaap thuis en mijn vriend gaat bij zijn moeder slapen.

Hannielle

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #65 Gepost op: 8 april 2009, 08:58:09 »
ik slaap in me oude huis bij me moeder, (bij ons om de hoek) en me aanstaande slaapt met zn moeder, broer en alle kids in ons huis.
zo kan schoonmama s morgens helpen de kids aan te kleden.
Ik denk dat ik me vriend zn zusje (11jaar) vraag om die ochtend naar me moeder te komen als ze klaar is, vind ze nl wel leuk al dat getut.

En dan als het hele gevolg klaar is komt ie me met de limo ophalen :tongue:  :tongue:  pffffffffff kan haast niet wachten maar duurt nog meer als een jaar

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #66 Gepost op: 8 april 2009, 09:23:08 »
Wij slapen niet bij elkaar, omdat het me zo raar lijkt als 's ochtends de wekker gaat. Stoot je elkaar aan van: "hé, opstaan, want we moeten trouwen vandaag". Wij trouwen op 10 min rijden van ons huis. Ik blijf daarom in ons huis slapen en mijn moeder en zusje komen de dag ervoor al en blijven dus slapen. Mijn a.s. wordt een dag vantevoren door zijn ouders opgehaald en blijft bij hun slapen (ca een half uur rijden)

Elliebellie

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #67 Gepost op: 8 april 2009, 09:47:42 »
[color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"]Wij slapen apart: ik bij mijn ouders en hij bij de zijne.
Denk dat ik die nacht die ik dan alleen doorbreng wel heel vreemd ga vinden, maar daar komen we ook wel weer overheen, haha!  :tongue: [/font]
[/color]

Trouwring

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #68 Gepost op: 8 april 2009, 15:33:05 »
Tsja, wij trouwen allebei vanuit huis, dus het probleem lost zichzelf op bij ons :)

Carolina

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #69 Gepost op: 8 april 2009, 15:38:47 »
wij woonden samen en kunnen niet zo goed zonder elkaar. (wat klinkt dat klef) We durfden het niet aan om de nacht voor zo'n spannende dag ineens niet bij elkaar te slapen. Ik zou zeker weten dat ik dan helemaal geen oog dicht had gedaan.
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2010, 09:35:27 door Carolina »

Alex17

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #70 Gepost op: 8 april 2009, 15:58:26 »
mijn ouders willen graag dat ik bij hun slaap, lief maakt het allemaal niet uit, maar ik zit me sterk af te vragen wat beter is..
ik vind het wel leuk om bij mijn ouders te slapen, maar dan slaap ik op een veredeld luchtbedje en dat ligt niet lekker.. ben bang dat ik toch al slecht slaap, dus vraag me af of het handig is om dan ook te gaan slapen op een luchtbed met alle stress..
en ook kunnen wij heel slecht zonder elkaar slapen, komen bijna niet in slaap dan.. en vriendlief is dan net drie maanden weggeweest..
keuzes keuzes keuzes.. traditie en ouders blij, of fijne rustige nacht met gezeur van ouders..?

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #71 Gepost op: 8 april 2009, 16:00:06 »
[quote name=\'Carolina\' post=\'222924\' date=\'08 April 2009, 15:38\']wij woonden samen en kunnen niet zo goed zonder elkaar. (wat klinkt dat klef) We durfden het niet aan om de nacht voor zo'n spannende dag ineens niet bij elkaar te slapen. Ik zou zeker weten dat ik dan helemaal geen oog dicht had gedaan.[/quote]
Op zich slapen mijn vriend en ik vaak genoeg zonder elkaar, maar ik lig gewoon het lekkerst in mijn eigen bed, en ik ga dus ook het liefst voor zo'n spannende dag voor een zo goed mogelijke nacht rust. Bovendien trouwen wij pas om 15.00 u 's middags dus beetje knullig om dan de hele avond/nacht/dag apart te gaan zitten :wink:

Carolina

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #72 Gepost op: 8 april 2009, 16:01:41 »
[quote name=\'Alex17\' post=\'222937\' date=\'08 April 2009, 15:58\']mijn ouders willen graag dat ik bij hun slaap, lief maakt het allemaal niet uit, maar ik zit me sterk af te vragen wat beter is..
ik vind het wel leuk om bij mijn ouders te slapen, maar dan slaap ik op een veredeld luchtbedje en dat ligt niet lekker.. ben bang dat ik toch al slecht slaap, dus vraag me af of het handig is om dan ook te gaan slapen op een luchtbed met alle stress..
en ook kunnen wij heel slecht zonder elkaar slapen, komen bijna niet in slaap dan.. en vriendlief is dan net drie maanden weggeweest..
keuzes keuzes keuzes.. traditie en ouders blij, of fijne rustige nacht met gezeur van ouders..?[/quote]

kun je misschien 's ochtends pas naar het huis van je ouders gaan zodat je vriend je daar dan komt halen? Dan heb je toch een beetje traditie en een fijne dachtrust.

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #73 Gepost op: 8 april 2009, 16:06:10 »
wij woonden allebei nog thuis en zijn dus vanuit allebei onze ouderlijke huizen getrouwd. Was niet zo moeilijk om te kiezen.

lionleonien

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #74 Gepost op: 11 april 2009, 18:32:48 »
Wij slapen inderdaad ook apart.Mijn vriend slaapt in ons huis wat ook meteen zijn ouderlijk huis is en wil graag zijn pa en broer die avond erbij hebben.
Ik zou eerst samen met mijn broer bij mijn moeder slapen helaas gaat dat niet door, doordat ze 2 maand geleden is overleden.
Nu slaap ik bij mijn broer en vriendin zodat mijn vriend alsnog met zijn pa en broer samen de avond kunnen door brengen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards