collapse

Auteur Topic: Slaapt A.s. Man Elders ?  (gelezen 16832 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #75 Gepost op: 12 april 2009, 05:18:43 »
Wij hebben gewoon samen geslapen. Omdat we in de DR getrouwd maar als we hier waren getrouwd hadden we dat ook gedaan. We slapen regelmatig apart omdat hij dan 's nachts werkt en overdag slaapt. Ik slaap dan niet of heel slecth. In de winter wil ik nog wel eens een nachtje opblijven en dan samen met hem overdag gaan slapen maar met mooi weer ben ik liever buiten :tongue:

mariekemeisje

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #76 Gepost op: 12 april 2009, 13:28:40 »
[quote name=\'Eke\' post=\'152795\' date=\'06 March 2008, 14:11\']Nog niet over nagedacht eigenlijk... denk ook dat mijn ouders het enorm schijnheilig vinden als ik weer opeens thuis kom slapen....

Denk dat we gewoon lekker samen slapen, opstaan, even lekker ontbijten en dan zien we wel![/quote]
Schijnheilig, dat is toch gewoon gezellig ......?

Ik slaap thuis met mijn dochter en een vriendin( getuige) Kunnen we savond lekker tutten met  nagelak en maskertjes ( in de kleur van mijn jurk, dus verboden voor vriend ) en uitgebreid alles doorspreken.
Hij slaapt met onze zoon bij zijn ouders en die gaan er ook een gezellig avond van maken.

We moeten ook al om 8:30 bij de kapper zijn. Dan zou ik hem sochtends vroeg we moeten sturen.....
enneh, na 1 nacht niet samen slapen is het verlangen naar elkaar uiteraard des te groter.

Suus25

  • Gast
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #77 Gepost op: 13 april 2009, 10:18:18 »
Wij gaan de dag voor de bruiloft naar mijn ouders. Eten daar en 's avonds nog even relaxen. Dan gaan we gewoon samen slapen (we wonen al 6 jaar samen) en mijn vriend wil graag samen slapen, anders slaapt hij slecht! De volgende ochtend gaan we allebei ons apart aankleden en zien we elkaar voor het eerst om 9 uur. We gaan daarna foto's maken en om 2 uur trouwen.

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Slaapt A.s. Man Elders ?
« Reactie #78 Gepost op: 13 april 2009, 23:06:07 »
Allebei vanaf ons ouderlijk huis.. om vanaf de grote dag samen te wonen :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards