collapse

Auteur Topic: Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...  (gelezen 24610 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #50 Gepost op: 9 juli 2007, 11:18:28 »
Nou, het is gebeurd hoor!!
Wij hebben ons feestje gehad, het was geweldig.
Hier het verslag:



Zaterdag 07-07-07 was het dan zover…. Ons vrijgezellenfeest.
In de eerste instantie dacht Ruben die op de hoogte was van mijn feestje, dat ik ook alleen de pineut zou zijn…. maar dat was niet zo!!
In ieder geval, de avond daarvoor hadden we afgesproken dat we zaterdag naar de banketbakker zouden gaan om voor een bruidstaart te gaan kijken.
Toen ik ’s avonds thuiskwam zei Ruben dat ie naar de bakker had gebeld, we konden rond 10.30 terecht, want dan zouden ze wat taarten waar ze mee bezig waren afmaken en laten zien als model.
Ook zouden ze wat boekjes klaarleggen, tja, het klonk wel enigszins logisch.
Ik haal niet dagelijks een bruidstaart, en als dat hun manier van werken is, prima.
De volgende ochtend waren we op tijd wakker, nog voor de wekker.
Snel even gedoucht, een kop koffie gepakt en wat eten naar binnen gewerkt.
Toen ik om 10.00 wilde gaan, hield Ruben me tegen, we zouden anders veel te vroeg zijn.
Dus nog maar een kop koffie.
Een minuut of 5 later ging de deurbel, Ruben komt terug “het is voor jou”.
Ik denk, dat is lekker!! Dan kun je toch wel gewoon de deur open maken??
Toen stond er een grote gele doos voor deur, met 2 van vouwblaadjes gevouwen harten…
Ik snapte er helemaal niks van, zag ook niemand wegrennen.
Ruben vraagt ook nog “wat is dat? Heb je iets besteld?”
“Eh… nee” Ik denk, ik heb toch ook geen geheime aanbidder?? Ruben zal wel denken…
Maar toen ik de doos openmaakte zag ik het eerste A4-tje al liggen, “Beste bruid in spe,”
Hahahahaahhaha, mijn vrijgezellenfeest!!! Geweldig!!!!
Ruben moest ook erg lachen!
De inhoud van de doos:

Een A4-tje met de tekst:

Beste bruid in spe,

Het is dan eindelijk zover. Vandaag is je vrijgezellenfeestje. Een dag vol belevenissen die je niet snel zal vergeten.
De dag van vandaag zit vol met opdrachten die jij met hulp van ons zal moeten uitvoeren.
Via deze doos krijg je een aantal aanwijzingen. Maar…
Wij sturen je nu weg, ons kom je vanzelf wel tegen. Hihihi

Jij moet er namelijk voor zorgen dat je om half elf in Middenwaard bent.
Nu zul je denken, he moet ik naar Middenwaard? Ja, jouw vrijgezellenfeestje start daar!

In Middenwaard moet je het volgende regelen in volgorden van het onderstaande lijstje, en denk erom, we houden je in de gaten. Wij zien jou wel, jij ons niet!!!!

1 Een taart bij de Hema. Jij bent vrij in de keuze!
2 Dropjes bij de Dekamarkt. Ook nu ben je weer vrij in de keuze!
3 Bolletjes voor 12 personen(???) bij de Albert Heyn.
4 Een rode lippenstift bij het Kruidvat, hoe roder hoe beter.
5 Een simpel t-shirt bij de Action.
6 Als laatste haal je bij de Zeeman een simpel pakketje met viltstiften.
7 Oja, en dan als allerlaatste ga je naar bibliotheek om daar een stadskrantje op te halen. Zijn deze er niet meer dan vraag je om informatie om lid te worden van de bibliotheek.

Heb je deze opdrachten allemaal uitgevoerd, dan loop je naar de Lidl en bel je het volgende nummer: 06-xxxxxxxx. Deze persoon zal je de volgende opdrachten geven.

Succes en er zit zeker lucht bij!

Groetjes jouw vriendinnen!!

Nog een A4-tje met de tekst:



Anke,

Bekijk en bestudeer de aanwijzingen in de doos aandachtig. Dit zijn aanwijzingen over de dag die jij gaat beleven.
Aan het einde van deze opdracht willen wij weten wat jij denken dat we vandaag gaan doen.

Succes!

PS: in de portomonee zit geld voor de boodschappen.

Verder zat het volgende nog in de doos.
- A4-tje van het maken en decoreren van een schaal, met een aantal plaatjes daarvan.
- A4-tje met het waagplein met de kaasmarkt
- A4-tje met een plaatje van een stripper met een hoop lippenstift lippen om het plaatje heen.
- Een knalrode pruik
- Een mes in folie met “bloed”
- Een doos met chocolade snoepjes

Ik ben dus rond 10.15 naar Middenwaard vertrokken en heb daar keurig mijn lijstje van boven naar beneden afgewerkt!
En als je nog niet psychotisch was, dan was je dat nu wel.
Je hebt constant het idee dat er iemand achter je aanloopt of je vanuit een winkel in de gaten houdt!
Maar het leuke was, de winkels waar ik naar toe moest lagen elke keer, om en om, aan de andere kant van het winkelcentrum! Dus ik heb m’n kilometers wel gemaakt zo! (dat was expres zodat ze thuis meer tijd hadden)
Uiteindelijk stond ik klaar bij de Lidl, en belde het nummer (van m’n schoonzus).
Ze vraagt zie je ons? “nee” zeg ik… “zwaai es” zegt ze…. Dus ik sta daar op het parkeerterrein als een of andere maloot te zwaaien…. ze zag me. (tenmiste dat zei ze, ze bleek dus gewoon met alle meiden in ons huis te zitten)
Mijn volgende opdracht was, ga naar huis, in de koelkast staan salades, smeer daar de broodjes mee en kom dan naar het zwembad.
Oke, dan doen we dat.
Onderweg werd ik alweer gebeld, in de tuin staat een creatieve verassing, bekijk die eerst.
Dan de broodjes smeren, zwemspullen pakken en dan naar het zwembad komen.
Dat vond ik ook allemaal best… ik kan niet anders dan me aanpassen.
Toen ik thuis kwam was de hele tuin versierd met slingers, ik zag dat binnen ook alles vol slingers en ballonnen hing. Super!!!! Dacht ik.
Maar toen ik uitstapte zag ik boven ook een raam heen en weer gaan, en ik wist zeker dat ie dicht was… maar Ruben kon em ook wel opengezet hebben en dan tochtte het nu een beetje.
Ik stapte de huiskamer binnen en zag ineens iemand in de gang achter de deur met een fototoestel zitten, nou je schrikt je echt helemaal dood!!
Dus ik krijste de boel bij elkaar, er werd een charmante foto genomen en toen kwam iedereen naar benenden gerend, de grootste lol hadden ze!
Eerst gingen we een stuk taart eten, wat thee en koffie drinken.
Later de broodjes smeren, ik moest nog steeds m’n zwemspullen pakken… oja, en vertellen wat we gingen doen.
Nou, ik dacht, ik verleid de stripper met chocola en drop als ik mijn pruik op heb, m’n t-shirt aanheb.
Daarna vermoord ik em.
“ En het zakje met lucht dan? En de pottenbakken?” werd er al meteen gevraagd.
Tja, lucht voor als ik ga hyperventileren, en pottenbakken om het zaakje te vergeten.
Nee, ik had werkelijk geen flauw idee.
M’n t-shirt werd beschreven door iedereen, met heel groot achterop:
KNUFFEL MIJ!
BEN NU NOG VRIJ!
BRIDE TO BE.

In ieder geval, om 14.00 gingen we weg, maar niet naar het zwembad, die spullen zou ik later nodig hebben.
We reden naar Limmen, naar het kartcentrum! Ik dacht, gaaf!!!!!! We gaan karten.
Maar er stond ook bij, lasergame en midgetgolf…. Hmmm…. Dat verandert de zaak.
Nee, het zou geen van 3-en zijn zei m’n schoonzus.
Daar moesten we nog even wachten, dus kon ik even de ‘menukaart’ doorlezen met alle activiteiten die daar te doen waren, misschien had ik een idee.
De meest vage dingen stonden erop, zoals kussengevecht, XXL boxen, vanggeld, levend tafelvoetbal en ga zo nog maar even door.
Na een paar minuten werden we gehaald… en liepen we naar een ruimte waar je kon boogschieten, rodeo rijden, levend tafelvoetbal en sumo worstelen.
Iemand maakte me al een klein beetje wijs dat het rodeo rijden werd op zo’n stier.
Maar nee, het werd sumo worstelen, ik kwam niet meer bij!!!!
Je werd in een pak gehesen waar je je amper in kan bewegen, want je krijgt me er een omvang bij!!!
Helm op, allebei in het midden gaan staan en na een slag op de gong mocht je beginnen.
Pfff, dat gaat nog niet zo 1-2-3!! Je kan je amper voortbewegen met dat logge lijf om je heen.
Je moest of je tegenstander op de grond zien te krijgen, of met 2 voeten buiten de ring.
Het probleem was als je op de grond lag, kwam je niet meer overeind! Je kon je jezelf op je buik draaien, maar ook dat hielp niet.
En dat heeft erg leuke foto’s opgeleverd!!!
Volgens mij vond iedereen het wel leuk!
Na dit een uur te hebben gedaan, wat erg vermoeiend was, hebben we wat gedronken en zijn we weer verder gegaan.
Op naar het centrum van Alkmaar, het Waagplein!
Daar moest de pruik op…
We kwamen langs een bloemenstalletje en ik moest een bloem regelen.
Dat was een kwestie van een paar seconden en die man deed het meteen goed, ik kreeg een rode roos!
Ben gek op rozen!!
En toen gingen we richting het terras, wat niet zo druk was als ik had verwacht.
Daar dronken we wat, en ondertussen bedachten zij even wat ik moest gaan doen.
M’n lippenstift moest op (dik!!!) en ik moest op zoek naar 5 vrijgezelle mannen, die een kus geven (die zichtbaar op de foto was, of het bewijs van uitvoering moest op de foto staan).
Ik zei al, mag ik eerst even snel 2 biertjes achterover slaan, nee, dat mocht niet.
Jet, hele goede vriendin, die ging mee met het fototoestel.
Eerst nog een beetje vaag, maar later hadden we er nog lol in ook.
En eerlijk is eerlijk, er zitten nog een paar leuke foto’s bij ook!!
Daarna hadden ze bedacht dat ik chocolaatjes moest gaan uitdelen, maar die doos ging open en was binnen 5 minuten volledig leeg.
We hebben daar alleen maar op het terras gezeten omdat we nog op 3 anderen moesten wachten die moesten overdag nog werken, en we moesten wachten tot het tijd was voor het volgende wat we gingen doen.
Even later was het tijd en liepen de we Henry’s café binnen, ik wist wel dat we daar een hapje zouden gaan eten.
Maar het werd nog leuker!!!!!!
De andere 3 meiden kwamen binnen en toen was de club compleet; 14 meiden!
We gingen het moordspel doen! Ik had er al wel een keer van gehoord en wat gezien op internet, maar hoe het precies moest??
Even later werden we opgehaald door een agent, en moesten we meekomen naar boven.
Boven werd verteld dat we hier met z’n allen bij elkaar waren gekomen omdat er een ceremonie zou plaatsvinden van het 10-jarig huwelijk van Josje en Jan (ik was Josje).
Rik, de vader van Josje was vermoord in de tijd dat het licht 10 seconden was uitgegaan en op de band met muziek was het schot en voetstappen met gehakte schoenen te horen.
Nu de vraag, wie was het?????
We werden allemaal verkleed als de persoon die we moesten spelen, helemaal geweldig!!
Je kreeg een boekje met daarin je stamboom, hoe je moest praten, wat achtergrond informatie over jou en je familie.
En om de zoveel tijd een kaartje met daarop tekst wat je moest zeggen na bijvoorbeeld de opmerking van die en die.
Zelf kon je er dan nog een beetje een verhaal omheen maken.
In het begin nog wat onwennig, niet echt weten hoe het precies moest enzo, maar later ging hard tegen hard!
Zo leuk, en die man zat er ook zichtbaar van te genieten!
Tijdens de zogenaamde lichtelijke ruzies vlogen de scheldwoorden over de tafel!
Eerst speelden we een stuk, toen kwam het voorgerecht, na het voorgerecht zouden we het 2e stuk spelen enz..
Tijdens het dessert moesten we bedenken wie het gedaan zou kunnen hebben.
Ik was de schuldige maar niemand verdacht mij!
De agent arresteerde mij en toen werd er nog een groepsfoto gemaakt! Het was echt super gaaf om te doen!!
Daarna gingen er een paar naar huis, eentje moest naar nog een bruiloft en die nam gelijk nog 2 andere meiden mee die bij haar in de buurt woonden.
2 andere meiden moesten de volgende dag weer vroeg op om te werken dus die dronken nog een drankje mee en gingen daarna ook naar huis.
Omdat mijn schoonzus vreselijke last heeft van haar knie wilde die ook op tijd weg.
Toen belde mijn andere schoonzusje m’n broertje op die met Ruben z’n club mee was, en het was daar nog wel erg gezellig.
Gingen we daar nog wel even naartoe…. Het was toch einde avond, dus het mocht nu wel.
Daarvoor had ze al  een sms gehad “we zitten hier nog wel even, bier zat!!!”
Nou, en dat hebben we geweten!! Ze waren allemaal behalve nuchter, maar wel op een leuke manier….
Om 1.30 zijn we naar huis gegaan.

En nog een klein stukje over Ruben:

Ruben stond nadat ie mij had uitgezwaaid klaar om te gaan fietsen.
Hij was al naar de buurman (die ook in het complot zat) gelopen om te vragen of ie mee ging fietsen, hij had net hard gelopen maar hij zou zich nog wel even omkleden.
Emiel, zijn broertje had ie ook al opgebeld om te vragen of ie mee ging fietsen, dat ging wel, maar hij moest eerst nog even zijn huis opruimen omdat die meiden daar allemaal hadden gezeten.
Een andere vriend moest ook nog even zijn huis opruimen…
Dus even later komt Emiel aanlopen, met Mike (buurman), mijn broertje, nog een andere vriend.
Ruben stond schijnbaar heel verbaasd te kijken!
“Ja, je kan je wel weer omkleden, je gaat nu met ons mee!!”
Ruben: “eh… oh…oh!! Oke!!”
Dus Ruben werd door de groep ontvoerd en ze gingen eerst naar een heel klein “kroegje” toe, daar wat gedronken en broodjes gegeten.
Daarna gingen ze paintballen! Wat toch wel de hele middag duurde.
Als laatste moest Ruben in een hazenpak en mochten alle balletjes die ze nog hadden op em afgeschoten worden.
Van 15 zou er terug worden geteld naar 0…. Nou het werd tot 10 en toen was ie zo de lul!!!
Na het paintballen zijn ze weer teruggegaan naar het kroegje en werd de BBQ aangestoken.
Ook kon je daar kano’s huren, dus dat hebben er ook een aantal gedaan, maar de eerste viel zomaar in het water, en de 2e die werd tijdens het stoeien omgegooid…. Dat werd droge kleding ruil!
Sommige hadden wat reserve kleding meegenomen.
En vanaf dat moment zijn ze aan het bier gegaan, tot wij kwamen en toen ging het ook nog even door!

Al met al hebben we allebei echt een super gave en gezellige, humoristische dag gehad!!
Ik zal em zeker niet (snel) vergeten!!!

Hier alvast wat foto’s, de rest komen zo snel mogelijk bij m’n schoonzus vandaan.






« Laatst bewerkt op: 9 juli 2007, 17:08:53 door Anke »

nisanlin

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #51 Gepost op: 9 juli 2007, 12:57:45 »
Super zeg dat klinkt als een hardstikke leuke dag joh!!

nadkid

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #52 Gepost op: 9 juli 2007, 13:01:34 »
Wat een leuke verslag! Wat een mooi vrijgezellenfeest heb je gahad!
Heb je achteraf niet zoiets van: eigenlijk logisch dat ze het feest op 07-07-07 gingen plannen (aangezien jullie trouwdatum)?

Ben in ieder geval benieuwd naar de andere foto´s.

Trouwens ook leuk dat het nog allemaal goed is gekomen met het feestje van je vriend. Zo te horen heeft hij dus ook een hele gezellige dag gehad (en blauwe plekken als souvenier gekregen)

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #53 Gepost op: 9 juli 2007, 13:17:54 »
Nee, ik had een week later verwacht!
Ruben ook trouwens, al wist ie al waneer ik em had.

Achteraf is het bij Ruben ook allemaal nog goed gekomen.
1 jongen weigerde om te komen (terwijl ie zelf een mega domme fout heeft gemaakt, vandaar ook die ruzie, hij schijnt ook niet meer naar de bruiloft te komen, nou so be it).
Maar Ruben maakt zich daar totaal niet druk om, hij heeft echt genoten met zijn echte vrienden!!

Gwen

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #54 Gepost op: 9 juli 2007, 14:27:38 »
Zo te lezen hebben jullie allebij een geweldige dag gehad.

Heb wel medelijden met ruben, wat ziet hij er uit, zal wel pijn gedaan hebben!

samantha

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #55 Gepost op: 9 juli 2007, 14:30:16 »
mooi verslag van jullie vrijgezellendag hoor anke,fijn om te horen dat het zeer geslaagd was :wink:
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2007, 14:33:28 door samantha »

Ireen

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #56 Gepost op: 9 juli 2007, 15:11:32 »
Anke, wat hebben ze er een werk van gemaakt zeg! Niet te geloven. Fijn te lezen dat jullie er allebei zo van genoten hebben!

Linnie

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #57 Gepost op: 9 juli 2007, 15:16:01 »
Leuk verslag, Anke!
Zit hier helemaal met je mee te leven!
Ze hebben er een hele leuke dag van gemaakt, super hoor!!

En ik heb ook wel een btje medelijden met Ruben...

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #58 Gepost op: 9 juli 2007, 17:05:54 »
Ach, dat is wel goed voor em :tongue:
Hahaha!! Nee hoor, als ik em zie denk ik elke keer, wat een pijn moet dat doen.
We hebben zeker 22 blauwe plekken geteld.... en dat moet dan leuk zijn  :huh:  :unsure:

Oh, dat heb ik er nog maar even bijgezet...
Toen ik stond te zwaaien bleek er dus helemaal niemand in de buurt te zijn.... ze zaten gewoon bij me thuis...
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2007, 17:09:39 door Anke »

Alexia

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #59 Gepost op: 9 juli 2007, 17:21:52 »
o wat een leuke dag moet je gehad hebben! ik kan me helemaal voorstellen dat je af en toe helemaal blauw hebt gelegen van het lachen!

ze hebben er onwijs veel werk van gemaakt zeg.. jeetje he! leuk hoor

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #60 Gepost op: 9 juli 2007, 21:27:36 »

Els1

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #61 Gepost op: 9 juli 2007, 21:56:59 »
Zo te lezen een erug leuke dag geweest en de foto's zijn ook erug leuk !

Renata

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #62 Gepost op: 9 juli 2007, 22:03:21 »
Zo te lezen moet je wel een hele leuke dag gehad hebben.

samantha

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #63 Gepost op: 10 juli 2007, 09:21:52 »
haha leuke foto's zeg,echt een leuke herrinnering  :wink:

Alexia

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #64 Gepost op: 10 juli 2007, 10:15:10 »
erg leuke foto's :biggrin:

Annemieke

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #65 Gepost op: 10 juli 2007, 15:23:25 »
Dat hebben ze erg leuk georganiseerd, zeker omdat jullie het allebei niet verwacht hadden voor zaterdag! Ik kan me voorstellen dat je paranoia werd van dat boodschappen doen en dan te bedenken dat ze gewoon bij jullie thuis zaten, hilarisch! :laugh:

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #66 Gepost op: 10 juli 2007, 16:04:44 »
Hey anke,

Wat een super leuk verhaal. Ik ga er misschien nog wel stiekem ideetjes van jatten voor mijn vriendin!!!
Leuke foto's ook

groetjes

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #67 Gepost op: 10 juli 2007, 20:18:53 »
[quote name=\'Joyce18\' post=\'124168\' date=\'10 July 2007, 16:04\']Hey anke,

Wat een super leuk verhaal. Ik ga er misschien nog wel stiekem ideetjes van jatten voor mijn vriendin!!!
Leuke foto's ook

groetjes[/quote]
Dat mag!!
Als zij dan net zo'n leuke dag als ik kan beleven.... doen!

nisanlin

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #68 Gepost op: 11 juli 2007, 10:50:03 »
Superleuke foto's! :)

Seer

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #69 Gepost op: 11 juli 2007, 18:02:13 »
LEUKKKKKK!!!!
Klinkt echt super!

Maaike2902

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #70 Gepost op: 11 juli 2007, 19:20:33 »
Leuk zeg! en ruben ziet er inderdaad niet uit zo (helemaal blauw)

Ireen

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #71 Gepost op: 11 juli 2007, 21:04:51 »
Wat een vrolijke kleurrijke boel die foto's!

HannaH

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #72 Gepost op: 19 juli 2007, 14:26:05 »
Erg leuk om te lezen en een super dag!
Leuke foto's ook met die mannen...

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #73 Gepost op: 24 juli 2007, 21:21:01 »
Je vrijgezellenfeest is uiteindelijk idd de inspiratie geweest voor het feest van mijn vriendin. Ik laat je horen hoe het is geweest duurt nog wel een maandje, maar dat komt vast goed!!!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #74 Gepost op: 25 juli 2007, 12:38:09 »
Oh wat leuk!!
Wat heb je eruit gepikt??

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards