collapse

Auteur Topic: Collega's....  (gelezen 1958 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

loezje

  • Gast
Collega's....
« Gepost op: 21 april 2007, 14:29:24 »
Hai Meiden,

Ik werk op een basisschool en mijn collega's zijn uitgenodigd voor op de receptie. Nu zijn ze altijd wel in voor een "voordrachtje"...... Volgens mij had ik duidelijk gezegd dat ik dat niet wilde, maar...... via via heb ik gehoord dat er toch wat op poten wordt gezet..... tenminste, men denkt er over na....

Gelukkig is er door een aantal al gereageerd met: "Maar dat wil ze vast helemaal niet" ik hoop dat daar naar geluisterd wordt. ik zal het denk ik toch nog even zachtjes doorfluisteren aan mijn naaste collega's. Het is vooral de directeur die uit de band wil springen.

Wij hebben dat liever niet, een receptie is toch al zo druk en je komt toch al niet aan een kletspraatje met iedereen toe. Als dat de halve receptietijd wordt opgeslokt door "gezellige" collega's..... zucht..... :wink:

Ik moest het eventjes kwijt...

Maaike2902

  • Gast
Collega's....
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2007, 17:28:01 »
Tja blijft altijd lastig..

Wij vinden het niet erg dat er iets gedaan wordt maar wij hebben alleen een feest...

Misschien moet je het gewoon even heel duidelijk maken aan de directeur en ze anders met je ceremoniemeester contact op laten nemen dan kan hij/zij even haarfijn uitleggen dat de receptie er niet voor bedoeld is.

Ik ben alleen bang dat zulke mensen toch niet luisteren en wel wat doen... mocht dat zo zijn laat het maar gewoon over je heenkomen.

Ook neem ik aan dat alle andere gasten op de receptie jullie wens wel respecteren en dan zal de act van jouw collega's de enige zijn op de receptie dat scheelt... :wink:

Sonnig

  • Gast
Collega's....
« Reactie #2 Gepost op: 22 april 2007, 12:37:29 »
MMm lastig. Een receptie vind ik niet echt een gelegenheid om zoiets te doen..  en idd wat maaike zegt, als je een ceremoniemeester hebt kan die er miss voor zorgen dat ze het niet doen. Laat het ze anders desnoods de laatste dag dat je nog werkt voor jullie doen ofzo op je werk.. ik roep maar iets.

Wij vinden het best leuk op onze receptie maar niet te gek, 2 ongeveer.. meer dan genoeg.

Ireen

  • Gast
Collega's....
« Reactie #3 Gepost op: 22 april 2007, 12:44:50 »
Ik zou gaan voor de ceremoniemeester die even belt met degeen die er zo enthousiast over is.
Het is jullie feest, jullie receptie en jullie willen de aandacht geven aan de mensen die komen.
Het is op zijn zachtst gezegd niet netjes als een groep dan zo de aandacht op zichzelf wil richten, tegen jullie wens in.
't Zal wel allemaal goed bedoeld zijn en soms kom je niet onder stukjes uit, maar dat is dan meer iets voor het feest.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Collega's....
« Reactie #4 Gepost op: 22 april 2007, 17:30:09 »
Ik kan me er alleen nog maar bij aansluiten.
Laat de CM even contact opnemen...
Jullie willen het niet, klaar uit.
Het is jullie dag.

loezje

  • Gast
Collega's....
« Reactie #5 Gepost op: 23 april 2007, 07:43:09 »
Ik ga nog even zachtjes informeren bij mijn naaste collega's....

Mocht de directeur toch nog zijn zin willen doordrijven, laat ik de CM wel even bellen.
Ze mogen best de laatste dag voor de vakantie wat doen op school, maar NIET tijdens ONS feest.

De kinderen van de klas betrekken we er niet bij. Ik heb groep 8 en trouw in de zomervakantie. Ze zijn dan niet meer mijn groep, met de aankomende groep heb ik niet zoveel. En..... belangrijk...... ik houd niet zo van die kinderrecepties.... of kinderen met bogen....

Het is mijn WERK, en op de belangrijkste dag van mijn PRIVÉ hoef ik niet zo nodig allemaal kinderen om mij heen..

Ik lijk wel de enige binnen het onderwijs die er zo over denkt...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards