collapse

Auteur Topic: Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen  (gelezen 24095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Gepost op: 4 maart 2005, 23:35:09 »
wij gaan zoals jullie weten thuis slapen, maar hebben jullie ook niet zoiets van... hmm hoe zal ik mijn huis aantreffen?? ik vind het wel eng gezien mijn beide zwagers er graag iets hilarisch van maken.... ik verstop welliswaar de sleutel wel van de slaapkamer maar toch ben ik een beetje bang... zometeen gebeurdt er namelijk wat met de kat ofzo... eet die wat giftigs of hebben ze iets anders rottigs gedaan......

ja ik weet dat het er een beetje bij hoort maar van mij hoeft het niet!!! hoe denken jullie hierover?
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2005, 23:35:32 door dromer »

isabel

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #1 Gepost op: 5 maart 2005, 07:01:22 »
daar vrees ik ook voor maar hoop dat het meevalt. Wij hebben hier namelijk veel waardevolle spullen staan in huis en zou niet graag hebben dat er iets kapot gaat

Mij vader heeft een sleutel van het huis dus als ze willen kunnen ze binnen maar dan zal hij ook wel een oogje in het zeil houden denk ik

groetjes Isabel

Yvonne

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #2 Gepost op: 5 maart 2005, 08:30:01 »
Nou Dromer, als ze iets LEUKS doen, okey!! Maar je verteld dat je bang bent dat ze iets met je kat doen????? Dat zal toch zeker niet... Een dier iets aandoen????
Denk niet dat dat onder de noemer leuk zal vallen...

Ik hhoop dat het voor jullie allebei mee zal vallen!! :laugh:

Wij slapen in een hotel en de enige die een huissleutel heeft 'zijn m'n ouders. Die lenen 'm gelukkig echt niet uit!!!!

gittavdh

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #3 Gepost op: 5 maart 2005, 10:46:15 »
Bij ons kunnen ze ons huis niet in hahaha! We hebben achter van die grote veiligheidssloten op de deur zitten. Dus die doen we erop en dan door de voordeur eruit, daar heeft niemand een sleutel van behalve wij.
 :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2005, 11:21:28 »
Bij ons hebben alletwee de ouderparen een sleutel en een vriendin van mij heeft er ook een. Hen vertrouw ik ook allemaal wel, maar Paul zn broers vertrouw ik niet, evenals zijn vrienden. Dus als die aan de sleutel weten te komen wordt het nog wat!

natascha

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #5 Gepost op: 5 maart 2005, 11:33:12 »
Alleen mijn schoonouders hebben een sleutel en die zijn er de hele dag bij....
Als we aangeven dat we niks in ons huis willen zullen ze dat zeker respecteren...
Gelukkig, zo kunnen we rustig gaan slapen.
Onze dochter moet toch ook op bed....
Natascha

Sannievermeer

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #6 Gepost op: 5 maart 2005, 13:31:25 »


ach mijn schoonouders hebben een sleutel en ik weet dat de vrienden ook wat gaan uit halen!! Dus ja ik merk het wel!! Gelukkig zijn we de eerste in de vriendenkring die gaan trouwen dus kan nog vaak genoeg wraak nemen!!!! :wink:  :wink:  :wink:  :wink:

Sannievermeer

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #7 Gepost op: 5 maart 2005, 13:35:16 »
[quote name=\'Sannievermeer\' date=\'05 March 2005, 13:31\']
[color=\"red\"]

ach mijn schoonouders hebben een sleutel en ik weet dat de vrienden ook wat gaan uit halen!! Dus ja ik merk het wel!! Gelukkig zijn we de eerste in de vriendenkring die gaan trouwen dus kan nog vaak genoeg wraak nemen!!!! :wink:  :wink:  :wink:  :wink:[/color]

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #8 Gepost op: 5 maart 2005, 16:22:22 »
hahaha dat is inderdaad zo sannie!!.... hehehehe

mijn zwager is echt heel erg... hij had bij zn vrienden alle grodijnen weggehaald en alle bolletjes uit de lapem gehaald het bed voor in de woonkamer voor het raam gezet..... en het logeerbed uit het huis verwijderd dus dat ze wel voor het raam moesten slapen... of op de grond. Die kwamen midden in de nacht van vakantie terug (huwelijksreis) en troffen het dus zo aan.... nou dat heb ik liever niet

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #9 Gepost op: 5 maart 2005, 20:22:53 »
hahahha wat zullen zij schrikken als er wat is gebeurd!! denken ze ook eens ergens te logeren hahaha  :laugh:

tralala

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 225
    • http://
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #10 Gepost op: 6 maart 2005, 09:26:51 »
Ik ga er van uit dat ze niks ergs met het huis doen. Kijk een kamer vol ballonnen is leuk. Maar ja, als ze het te bont maken mogn ze het fijn zelf opruimen.... Nee, ik zou er niet om kunnen lachen...

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #11 Gepost op: 6 maart 2005, 13:56:05 »
ik kan er om lachen tot op zekere hoogte.... ik bedoel aan het einde van de dag ben je gewoon erg moe en als je dan ook nog eens door die rommel je lekkere bed moet zien te bereiken.

Just be !

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #12 Gepost op: 7 maart 2005, 09:38:17 »
Martin en ik slapen lekker ergens in een hotel en mijn ouders slapen in ons huis met ons zoontje!  :biggrin:
Dus er zal hier weinig uitgevreten worden!

Sannievermeer

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #13 Gepost op: 7 maart 2005, 20:42:57 »
[quote name=\'meikje\' date=\'05 March 2005, 19:25\']haha van mij mogen ze doen wat ze willen wij slapen namelijk in een bruidssuitte die nacht en we hebben niemand vertelt dat mijn schoonzusje en zwager in ons huis slapen dus kom maar op met het geklier
[post=\"7961\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
hahaha dat zou een stunt zijn..................

claudia

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #14 Gepost op: 8 maart 2005, 20:22:51 »
Ik denk dat het bij ons wel mee valt
als ze als iets doen zal het wel iets leuks zijn

claudia

bruidje

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #15 Gepost op: 9 maart 2005, 11:36:34 »
ik ben er ook best bang voor hoe ik ons huis ga aantreffen.
al gaat het moeilijk op die dag omdat we al vroeg vertrekken maar als we weg (op vakantie) zijn ben ik er bang voor.
Ik weet hoe zijjn fam is en dat kan er heftig aan toe gaan. :wink:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #16 Gepost op: 9 maart 2005, 11:40:05 »
wij hebben voor de gein al gezegd dat we daags voor de bruilift alle sloten gaan vervangen....

bruidje

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #17 Gepost op: 9 maart 2005, 11:46:44 »
ja wij ook
maar ze toen kregen we te horen maar jullie hebben wel ramen
nou jaaaaaaaaaaaaaaaa

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #18 Gepost op: 9 maart 2005, 11:48:42 »
hahaha ja mijn buurvrouw zei dat als ik dat zou gaan doen dat zij dan alles met iedereen ging blokkeren zodat we uberhaubt het huis niet in konden en dat ze dan een tent in de achtertuin zou gaan neerzetten waar we dan maar in moesten slapen... nou is dat ook best leuk.. mits het zon minitentje is waar je spontaan cloustrofobie in krijgt....

irenebreebaart

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #19 Gepost op: 9 maart 2005, 11:51:12 »
Wel leuk van je buurvrouw! Zolang ze het maar op een leuke manier doen is alles goed... Wij slapen de eerste nacht waarschijnlijk toch niet thuis, dus dan komen we de dag erna thuis en kunnen we rustig de rommel opruimen (hopelijk geen 100-den bekertjes water!)

isabel

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #20 Gepost op: 9 maart 2005, 11:53:20 »
bij mijn nicht lagen overal isimobolletjes en bekers tassen en glazen waren gevuld met water en een vis

groetjes Isabel

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #21 Gepost op: 9 maart 2005, 11:55:54 »
nou ze weten dat ik beslist geen wat wil!!... maar dat ook omdat we parket en laminaat hebben door het hele huis ik moet er niet aan denken wat voor schade dat zal opleveren...  :blink:  :sad:  ach het moet leuk blijven en dat weten ze hopelijk zelf ook wel

irenebreebaart

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #22 Gepost op: 9 maart 2005, 12:18:35 »
Ja, dat is ook zo... Dat hebben wij ook! Maar ze zullen zich wel gedragen denk ik...

Suzanne

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #23 Gepost op: 10 maart 2005, 19:36:44 »
Ik ben ook wel een beetje bang voor wat ze kunnen doen, wat een voordeel voor ons is dat 50 km verderop trouwen en dat ze dus niet snel even heen en weer kunnen.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #24 Gepost op: 10 maart 2005, 19:42:24 »
hahahaha wijs bekeken suzanne... ik denk ook niet dat ze dat zullen doen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards