collapse

Auteur Topic: Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen  (gelezen 24097 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bruidje

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #25 Gepost op: 10 maart 2005, 20:41:57 »
hahahahahah dat probleem hebben ze bij ons ook
en ze kunnen niet terug oiets te doen op die dag pmdat we met de hele club met een touringcar gaan (en het is 1,5 uur rijden met de bus) hahahahaha

maar ik denk dat ze ons na de bruiloft nog wel krijgen als we weg zijn grrrrrrrrrrrrr

trolly

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #26 Gepost op: 11 maart 2005, 10:21:10 »
Wij ontvangen iedereen die dag rond 11.00 uur in ons huis. Daar krijgen ze een bakkie en wat broodjes.
Wij slapen die nacht niet thuis, mijn ouders en mijn oma en misschien vrienden ofzo zullen in ons huis slapen (ze moeten bijna 2 uur rijden naar huis nl). Ik verwacht niet dat er gekke dingen gebeuren.  Mijn ouders houden er niet van en ze weten dat wij er ook helemaal niet van houden. Ik verwzcht dus ook helemaal geen problemen als we terug komen, zelf dat het opgeruimder is dan dat we het achter laten................... :biggrin:

Trolly

karel&ingrid

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #27 Gepost op: 11 maart 2005, 10:27:58 »
De  enige  die  dan  op  ons na  de  sleutel  van ons  huis  heeft is  de  cmster  ellen  maar die  weet  heel erg goed wat  we wel en niet  leuk  vinden  en zal  dus  ook  zijn broer en of  collega's  de  sleutel  geven  om wat  te  doen.En als ze  wat willen doen is  ellen er  zeker  bij .

WitchPower

  • Gast
Hmmm Hoe Zal Ik Mijn Huis Aantreffen
« Reactie #28 Gepost op: 11 maart 2005, 10:50:55 »
ppff  wij hebben bij ons dus drie katten lopen, een houten vloer... en ik ben meer bang voor de katten... hoop dat ze niet iets uitstukken wat kwaad kan voor mijn katten.. want dan ga ik door het lint!! mijn katten zijn me heilig...

tuurlijk mogen ze een mandje op bed zetten met champagne, croisantjes enzo.. dat is altijd welkom.. maar de rest van de gein mogen ze bewaren voor een ander!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards