collapse

Auteur Topic: Getrouwd!  (gelezen 16385 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annemieke

  • Gast
Getrouwd!
« Gepost op: 11 mei 2007, 15:20:13 »
Wat hebben we gisteren een geweldige dag beleefd, het was echt super! We hebben enorm geboft met het weer, dus als het goed is zijn er een hoop mooie foto's gemaakt.
Dit zijn alvast een paar fotootjes van het moment van ophalen 's morgens, de rest volgt ongetwijfeld als we terug zijn van honeymoon!

Hmm, het gaat even niet helemaal zoals ik wil en heb nu geen tijd om uit te zoeken waarom niet. Op onze bruiloftsite staan de foto's ook, dus klik op de link in m'n handtekening om ze te bekijken!
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2007, 17:29:18 door Annemieke »

samantha

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2007, 15:27:39 »
[quote name=\'Annemieke\' post=\'117754\' date=\'11 May 2007, 15:20\']Wat hebben we gisteren een geweldige dag beleefd, het was echt super! We hebben enorm geboft met het weer, dus als het goed is zijn er een hoop mooie foto's gemaakt.
Dit zijn alvast een paar fotootjes van het moment van ophalen 's morgens, de rest volgt ongetwijfeld als we terug zijn van honeymoon![/quote]


hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk,en fijn om te horen dat jullie een geweldige dag hebben beleefd :wink: ,leuke foto hoor,en wat een prachtige jurk :biggrin:

Gwen

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 11 mei 2007, 15:37:41 »
Van harte gefeliciteerd.
Jullie zagen er prachtig uit.
Heel veel plezier op de honymoon!

santos_05

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 11 mei 2007, 15:46:16 »
GEFELICITEERD!

Jullie zagen er prachtig uit  :biggrin:

K en P

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 11 mei 2007, 16:29:47 »
Gefeliciteerd  :biggrin:
Jullie stralen helemaal!
Echt een prachtig paar!!

sarissa

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 11 mei 2007, 21:19:45 »
Gefeliciteerd!!!
Je zag er prachtig uit!!

Luna

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 12 mei 2007, 00:42:40 »
Gefeliciteeerd!!
en wat zien jullie er mooi uit!!

Engeltje

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 12 mei 2007, 09:56:33 »
gefeliciteerd!!!
En het gelukkig ook droog gehouden.

gr engeltje

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 12 mei 2007, 21:30:56 »
Wauw!! Wat waren jullie mooi!!!
En als je zo geboft hebt met het weer dan was het jullie van harte gegunt.
Nogmaals van harte gefeliciteerd.
En nu genieten van jullie honeymoon!!

esther-disney

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 13 mei 2007, 11:20:53 »
supermooie foto's, ik vind het zooooo'n mooie jurk!!

geniet ook van de daagjes erna!

Thora&Neanie

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 13 mei 2007, 12:42:06 »
Gefeliciteerd!!!

Mooie foto's! Jullie zagen er prachtig uit!

Geniet van jullie huwelijksreis en het samenwonen!

Linnie

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 13 mei 2007, 12:58:15 »
Van harte gefeliciteerd!!
Wat zagen jullie er supermooi uit!!
Geniet lekker van jullie honeymoon!!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Getrouwd!
« Reactie #12 Gepost op: 14 mei 2007, 09:07:33 »
Gefeliciteerd en fijn dat jullie zo'n super dag hebben gehad. Jullie zagen er prachtig uit.

Alexia

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #13 Gepost op: 14 mei 2007, 14:38:41 »
wow wat zag je er prachtig uit!

Nienke

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #14 Gepost op: 15 mei 2007, 12:25:33 »
Gefeliciteerd!!! Jullie zagen er prachtig uit zeg! Ik vind je jurk heel mooi!
Geniet nog maar lekker van de huwelijksreis :biggrin:

Annemieke

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #15 Gepost op: 11 juni 2007, 16:03:02 »
Even snel een berichtje vanaf m'n werkplek. Inmiddels zijn we al ruim een week terug en de huwelijksreis was geweldig!

Helaas hebben we in ons nieuwe huis nog geen internetaansluiting en kom ik niet vaak genoeg bij m'n ouders om een verslag te typen van onze dag, dus daar moeten jullie nog even op wachten. Ik heb zelf ook nog weinig foto's gezien, dus ook daarin moet ik jullie helaas teleurstellen. Over een week of 3 hebben we zelf internet en dan hoop ik alles in te halen!

esther-disney

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #16 Gepost op: 11 juni 2007, 17:42:58 »
leuk! ik ben erg benieuwd naar de verhalen over florida, wij gana woensdag waarschijnlijk boeken, nog even wachten op de prijzen...

benieuwd naar de verhalen en de rest van de foto's!

dolphin31

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #17 Gepost op: 11 juni 2007, 17:54:29 »
Gefeliciteerd nog. Je zag er mooi uit. Ik ben benieuwd naar de andere foto's en je verhaal.

Groetjes,

Brenda

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Getrouwd!
« Reactie #18 Gepost op: 11 juni 2007, 21:56:06 »
Welkom terug!!
Ben heel erg benieuwd naar je verhaal, zowel van de bruiloft als van je reis.
En bevalt het weer terug op aarde??

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Getrouwd!
« Reactie #19 Gepost op: 12 juni 2007, 10:38:11 »
ik zat al te wachten op een mooi verslag van de huwelijksreis.... (heb nu nog niet gekeken onder huwelijkreis dus excuses als het daar al staat)

ook al heb je weinig fotos gezien het kan haast niet anders dan dat ze allemaal prachtig zijn, jullie zagen er echt oogverblindend mooi uit!...

Ireen

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #20 Gepost op: 13 juni 2007, 14:08:49 »
Van harte gefeliciteerd! Je zag er prachtig uit. Ben ook benieuwd naar je verhalen, maar dat komt wel.

Gwen

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #21 Gepost op: 13 juni 2007, 14:42:43 »
Welkom terug

Wel jammer dat je geen internet hebt, maar komt vanzelf en wij wachten wel geduldig!

Hoe bevalt het getrouwde leven?

Alexia

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #22 Gepost op: 14 juni 2007, 09:05:09 »
welkom terug!

Annemieke

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #23 Gepost op: 19 juni 2007, 14:30:20 »
Op dit moment is het op m'n werk zo rustig dat ik niets te doen heb, dus heb ik maar een verslag van onze trouwdag geschreven! Het is toch nog een uitgebreid verhaal geworden, hoewel ik vast nog wel wat vergeten ben. Helaas heb ik nog geen foto's om het op te leuken, maar die houden jullie nog tegoed!


De paar dagen voor onze bruiloft waren nog best hectisch: nog een paar dingen doen in ons huis, zorgen dat alles op de juiste plek aanwezig voor de bruiloft, jurk en pak halen, etc.

Maandagavond hadden we een afspraak met de CM, om voor de laatste keer het draaiboek en de aandachtspunten door te nemen. Dat verliep allemaal soepel, dus we hadden het volste vertrouwen dat het donderdag goed zou komen.

Op dinsdag ben ik nog even snel naar het dorp gegaan om wat spullen te kopen voor de huwelijksreis, want daar zouden we vrijdag geen tijd voor hebben. En ook maar twee grote paraplu’s gekocht, want de weersvoorspellingen waren rampzalig. Daarna was het tijd om m’n jurk op te halen, met m’n moeder en zusje. Ik vond dat een hele aparte ervaring: je jurk mag mee naar huis en je weet dat je ‘m over twee dagen de hele dag aan mag! De mensen bij De Bruidshoek waren weer heel aardig en meelevend. Ik vertelde dat ik paraplu’s had gekocht vanwege de verwachte regen en toen vroeg ze of ik geen paraplu van hen had gekregen, dat is namelijk wel de gewoonte. Die had ik dus niet en toen kreeg ik er alsnog een. Ook knipten ze alvast alle etiketjes uit m’n jurk, want dat durfden we niet zelf te doen. Normaal mag dat niet, maar bij de laatste keer passen hadden we dat zo afgesproken. Snel naar huis om de jurk uit te hangen, echt een mooi gezicht met die lange sleep zo boven aan de trap!

Woensdag was voor ons een drukke dag. ’s Morgens om 09.00 uur hadden we een afspraak bij de bank, om nog wat dingen door te nemen. Ik vond dat eigenlijk geen handig tijdstip, maar achteraf was het wel lekker om de naam- en adreswijzigingen e.d. maar meteen geregeld te hebben. Toen reden we langs het huis van mijn ouders, dat van mijn schoonouders, langs de CM en ons eigen (nieuwe) huis om de spullen te verzamelen die naar de feestlocatie gebracht moesten worden. Maar voordat we daar heen gingen, reden we eerst nog naar Keukenhof om alvast wat mooie plekjes uit te kiezen voor de fotoreportage. Dat viel behoorlijk tegen, vrijwel alle bloemen waren al uitgebloeid! Het was wel aan het eind van het seizoen, maar we hadden er toch wat meer van verwacht. Bij de Meerhoeve (feestlocatie) waren we snel klaar en toen was het eigenlijk al tijd om afscheid van elkaar te nemen. Ik moest om 15.00 uur bij de manicure zijn en Corden moest nog naar Haarlem om het jacquet op te halen wat hij in Keukenhof zou dragen en daarna naar de drukker voor de liturgieën. Voor hem liep het allemaal wat anders dan gepland, want het ophalen van het pak duurde langer en de liturgieën waren verkeerd gedrukt (gelukkig controleerde hij ze nog even, anders hadden we het niet eens gezien). Dat was een probleem, want we hadden ze de volgende middag nodig en ze zouden pas donderdagochtend om half tien klaar zijn… Gelukkig was m’n zwager bereid ze op te halen en in de kerk te brengen. De avond heeft Corden thuis doorgebracht, al was iedereen om hem heen nog druk bezig met de voorbereidingen op de volgende dag. Mijn middag en avond verliepen prima. Om 15.30 uur ging ik bij de manicure vandaan met prachtig gelakte nagels, waarvan ik er aan het eind van de straat al twee had stukgemaakt. Gelukkig kon ik het zelf redelijk repareren en was er weinig van te zien. Nog even snel langs de kapper om de Carmensets op te halen, dat ging nog bijna fout omdat ze ze nog moesten gebruiken.
’s Avonds gingen we uit eten met ons gezin (ouders en twee zussen), zoals we dat ook de avond voor Irene’s bruiloft hadden gedaan. Dat was heel erg gezellig, al had ik op een gegeven moment wel een licht hoofdpijn. Waarschijnlijk van alle drukte en toch een beetje van de spanning, hoewel ik niet zenuwachtig was. Ik besefte ook nog niet goed dat de dag erna mijn bruiloft zou zijn. Eenmaal thuis ging ik lekker douchen en rond 23.30 uur naar bed. Irene bleef ook slapen, hoewel ze maar een klein stukje verderop woont.

Ik sliep niet heel goed, maar was toch niet voor de wekker (05.30 uur) wakker. Gelukkig dacht m’n vader eraan de Carmensets vast warm te laten worden, want dat was ik bijna vergeten. Even snel gedoucht en een broodje gegeten en toen was de kapper er al om 06.15. Krulspelden in en even lachen naar de videograaf, die ondertussen ook gearriveerd was. Om 07.00 uur naar m’n tante voor de make up en snel weer terug om het kapsel af te maken. Ik liep gewoon rond in m’n trainingsbroek en vest en was eigenlijk heel relaxed. Buiten waaide het nogal hard, maar het was in ieder geval droog en dat vond ik al heel wat waard! Met een kleine vertraging ging ik naar boven om met m’n moeder en zussen de jurk aan te doen. Natuurlijk werd dat gefilmd en gefotografeerd en toen was het ineens bijna zover. Tot op dat moment dacht ik steeds dat het nog heel lang zou duren, maar het was inmiddels al 08.30 uur geweest… Snel naar beneden, waar de CM en andere aanwezigen me konden bewonderen. Ik wilde graag dat niemand in de kamer was als Corden zou komen, alleen m’n vader mocht de voordeur opendoen. Dus iedereen naar boven en toen stond ik daar in m’n eentje, toen speelden de zenuwen wel op! Er werd geklopt op de deur en daar stond hij! In een prachtig zwart pak met glanzende zwarte streepjes. Anders dan ik verwacht had, maar wat zag hij er prachtig uit, mijn (toen nog) aanstaande man! Gelukkig vond hij dat ook van mij, hij kon bijna niet uit z’n woorden komen. Iedereen weer naar beneden en nog even een paar fotootjes nemen die Irene alvast naar m’n collega’s kon sturen. We liepen iets achter op schema, dus vertrokken al snel met de CM, videograaf en fotograaf (die net op tijd was voor het moment dat Corden mij kwam ophalen, had in de file gestaan). Wij in onze zwarte Bentley en de anderen allemaal in een eigen auto. Ik moet zeggen dat ik niet echt lekker zat in die auto, maar dat lag meer aan het torselet dan aan de auto zelf. Even checken of de ringen mee waren gekomen en we hebben ze alvast omgedaan voor de fotoreportage. Eenmaal in de Keukenhof aangekomen was het nog steeds droog en er scheen zelfs een zonnetje! We waren de paraplu’s overigens vergeten mee te nemen, dus het was maar goed ook. Om de paar meter werden we staande gehouden door mensen die foto’s van ons wilden nemen, erg grappig! We liepen gewoon een beetje rond in het park en hier en daar zag de fotograaf een mooi plekje. Zo heb ik over stenen in het water gelopen, is Corden op de omgang van de molen gaan staan en hebben we samen even in de ligstoelen gelegen. De CM was ondertussen alvast naar het Kasteel gegaan, want ze moest daar nog wat dingetjes regelen. Het foto’s nemen duurde iets langer dan gepland, zodat ze op een gegeven moment moest bellen waar we bleven. De bus met de daggasten was inmiddels al aangekomen, ze hadden er dus veel minder lang over gedaan dan wij vooraf gedacht hadden. Corden kleedde zich snel om en ik maakte nog even gebruik van het toilet. Vervolgens verdwenen wij met de auto weer uit het zicht en konden de daggasten zich opstellen op het bordes en de trap. Toen was het zover: we gingen trouwen! Daar werd ik wel even emotioneel van, naar dat moment had ik zo lang uitgekeken… Ik weet nog dat de ambtenaar het erg leuk deed, al kan ik me van zijn verhaal op dit moment nog weinig herinneren. Na de ceremonie kleedde Corden zich weer om en moesten we even wachten totdat iedereen buiten klaar stond voor onze balkonscène. De lakei die ons begeleidde ging ons weer voor en toen we op het balkon verschenen begon iedereen te klappen en te zingen, echt heel leuk als dat voor jou gedaan wordt! Toen was het tijd voor de groepsfoto’s, waaronder één met de aanwezige kinderen. Dat was nog best een uitdaging, om die allemaal tegelijk dezelfde kant op te laten kijken. Gelukkig deden de ouders erg hun best om zo raar en gek mogelijk te doen! Na de foto’s was het tijd voor de lunch. In het Koetshuis van het kasteel was een buffet met belegde broodjes, fruit en koffie/thee/melk uitgestald, waar we heerlijk van gegeten hebben. Tijdens de lunch kregen we nog een optreden van onze nichtjes en neefje, die een liedje zongen over koken door oom Corden. Allemaal een koksmuts op en aan het eind kregen we een schort met namen en handjes. We hadden nog geen tijd gehad om foto’s te nemen met de auto, dus vertrokken wij iets eerder om dat nog even te doen. Al snel volgden de gasten ons en gingen we op weg naar de kerk.
De kerkdienst was heel mooi en vloog voor ons gevoel voorbij. Er waren veel vrienden en collega’s gekomen en dat geeft toch een extra lading aan de dienst. We spraken zelf onze beloften uit, die de dominee voor de zekerheid extra groot had afgedrukt en voor zich hield, maar na zo vaak oefenen kenden we ze uit ons hoofd. Toen de zegen, dan voel je je wel even klein als je daar geknield zit. Na de dienst gingen wij vast de bus in om te voorkomen dat we door veel mensen gefeliciteerd zouden worden, want daar was geen tijd voor. We zaten daar wel even alleen, maar dat was juist wel rustig. We gingen nu dus met de bus mee en dat is achteraf een goede keuze geweest, zo konden we delen in het feestgevoel van de gasten. Toen we onderweg waren begon het voor het eerst op de hele dag te regenen en het is niet meer gestopt, maar daar hebben we geen last meer van gehad omdat we de rest van de dag binnen hebben doorgebracht.
Het bleek dat de dienst aardig wat langer had geduurd dan gepland, dus voor de bruidstaart was helaas maar weinig tijd. Gelukkig konden we ‘m toch aansnijden en nog een glaasje champagne drinken, voordat de receptiegasten op de stoep stonden. Dat aansnijden was trouwens nog niet makkelijk, omdat de standaard nogal gammel was en de taart er dus bijna afviel! Het ging allemaal net goed en toen was het tijd voor anderhalf uur handjes schudden. Daar zag ik vooraf nogal tegenop, maar uiteindelijk viel het me erg mee en konden we zelfs met een paar mensen nog een praatje maken. Ook nu kwamen er weel veel bekenden en collega’s en vond ik het erg leuk dat zoveel mensen belangstelling toonden.
Na de receptie was het etenstijd. We hadden een tafelschikking gemaakt door namen op wijnglazen te laten graveren. Ook hadden we kleine persoonlijke menukaartjes gemaakt, die het geheel helemaal af maakten. Daar hebben we ook leuke reacties op gekregen, vooral omdat we ook voor de kinderen van de daggasten (die er zelf niet bij waren) glazen hadden laten graveren. Over het eten zelf kan ik weinig zeggen, ik heb niet veel geproefd! Ik had niet veel trek en door de jurk kon ik ook niet veel eten. Tijdens het eten zongen mijn ouders en zussen twee liedjes. Hoewel ze vooraf hadden gezegd dat het geen ‘tranentrekker’ zou worden, stroomden bij mij de tranen over m’n wangen. Ik vond dat een heel bijzonder moment, ook toen m’n moeder ons een trouwkaars overhandigde. Ook m’n zwager, die getuige was voor Corden, hield een toespraak over hoe belangrijk Corden voor hem was en wat we met z’n vieren hebben meegemaakt en beleefd. Hij deed dat uit z’n hoofd, maar kon het heel goed verwoorden. De CM had een prachtig gedicht op internet gevonden en wij bedankten onze ouders. Corden had voor zijn ouders een spiegeltje met daarop een gedicht dat zijn moeder en hij mooi vinden en ik had voor mijn ouders een vaas gekocht en daarop met porseleinverf een hart en een Chinees teken van liefde geverfd. Het was allemaal erg geslaagd.
Er waren al flink wat gasten voor het feest gearriveerd en om 21.00 uur mochten wij ook naar binnen, terwijl er een welkomstlied werd gezongen. Het feliciteren ging gelukkig snel en toen kon het feest losbarsten, af en toe onderbroken door een liedje of toneelstukje. Die vond ik niet allemaal even geslaagd, maar het is wel leuk om te zien hoe mensen toch erg hun best hebben gedaan! Zelf heb ik met mijn zussen voor Corden nog een lied gezongen met de band, het werd ‘I’m so excited’ en hij vond het geweldig! Vervolgens werd hij zelf het podium opgetrokken en werd verwacht dat hij ‘Zij gelooft in mij’ ging zingen. Dat kwam onverwachts en hij wist dus ook de tekst niet, maar dat heeft hij goed kunnen verbergen. We hebben ook nog een paar keer samen gedanst en dan lijkt het net of je met z’n tweeën op de wereld bent… Later vroeg de zanger mij nog een keer op het podium en heb ik nog één of twee liedjes gezongen, waarvan ik eigenlijk de tekst niet kende. De band deed het super en vooral achteraf kregen we ook van heel veel mensen te horen dat het een geweldig feest was geweest. En dat kan ik eigenlijk alleen maar beamen: wat was het een topavond! Op de avond heb ik weinig mensen kunnen spreken, we zijn helaas ook vergeten een foto te maken met de forummeiden. Ik heb bijna de hele avond op de dansvloer gestaan en was zo rond middernacht eigenlijk wel moe en wilde naar huis. We hebben de CM en de vriend die de hele dag foto’s had gemaakt bedankt en toen was het tijd om naar huis te gaan. Door een haag van (vuurwerk)sterretjes en regen liepen we naar de taxi die ons naar ons EIGEN huis bracht. Daar wachtte nog rozenblaadjes op het bed en een fles champagne met twee in elkaar gedraaide glazen, maar we waren zo moe dat we even snel gedoucht hebben en daarna lekker zijn gaan slapen.

Achteraf is het jammer dat onze trouwdag niet meer in het vooruitzicht ligt, maar ik ben erg blij dat het geregeld voorbij is. En natuurlijk dat we nu eindelijk samen in ons eigen huis wonen. Daar moet nog van alles aan gebeuren, maar we hebben het prima naar ons zin. Natuurlijk is het wennen en aanpassen, maar zelfs daar genieten we van. Van de trouwdag hebben we nog weinig foto’s gezien, maar dat komt binnenkort en hopelijk is de film ook snel klaar en komen dan nog veel meer mooie herinneringen terug. Een vriend heeft de hele dag foto’s gemaakt, totaal zo’n 850, die we hopelijk deze of volgende week kunnen bekijken en dan hebben we natuurlijk nog de foto’s van de fotograaf. We kunnen in ieder geval wel zeggen dat we met volle teugen hebben genoten van de hele dag en bijna alles echt bewust hebben meegemaakt. Het was een geweldige dag, die we hebben beleefd met heel veel mensen die ons lief en dierbaar zijn en dat is heel waardevol!

nisanlin

  • Gast
Getrouwd!
« Reactie #24 Gepost op: 19 juni 2007, 15:07:11 »
Ik kan maar 1 ding zeggen: WAUW. Wat een geweldige dag is dat geweest als ik het zo lees! Nogmaals gefeliciteerd!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards