collapse

Auteur Topic: Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?  (gelezen 18379 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sweeetypie

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Gepost op: 18 mei 2007, 14:48:11 »
Hoi,

Een paar jaar geleden zaten wij in het vliegtuig  :cool: en een aantal stellen kregen een tas met inhoud. Later bedachten we ons dat dat vast pas getrouwde stelletjes waren die op huwelijksreis gingen.

Mijn 'hubbie 2b' en ik zijn nieuwsgierig of ons vermoeden klopt en natuurlijk wat ze gekregen hebben. En ook hopen we natuurlijk zelf leuke dingetjes te krijgen :laugh:  :tongue:  :laugh: dus wordt je 'overladen'met cadeaus door de vliegmaatschappij/reisorganisatie? (Het ging hier btw niet om businessclass-pakketjes)

Ook hebben we in reisgidsen gelezen dat je in sommige hotels een presentje krijgt op vertoon van je trouwboekje? Hebben jullie dat gedaan?? Lijkt me (in mijn chaotische geval) niet verstandig om dit boekje mee te nemen naar verre oorden?

Groetjes....

happygirl

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #1 Gepost op: 18 mei 2007, 15:43:22 »
In het vliegtuig kregen we niets.

Maar toen ze onderweg in het busje naar de boot hoorden van onze huwelijksreis is er naar de boot gebeld en hebben we een luxere kamer met kingsize bed gekregen (er waren maar 4 vand eze kamers de rest waren allemaal met twee losse bedden) en stond er een prachtige fruitmand voor ons klaar.
De rest van de week werd ons berd steeds leuk opgemaakt en zelfs een keer versierd met bloemblaadjes :-)

esther-disney

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2007, 20:17:51 »
wat leuk!
wij gaan een rondreis maken dus als we bij ieder hotel een upgrade krijgen...hahahaha

nee hoor maar lijkt me wel leuk om zoiets te krijgen.
ga het gewoon vaak rondbleren.hahaha

Alexia

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #3 Gepost op: 21 mei 2007, 14:42:28 »
bij sommige vliegtuigmaatschappijen krijg je een glas champagne tijdens de vlucht (je moet het dan wel even aangeven bij het reisbureau hoor, want dan wordt dat doorgegeven dat je op huwelijksreis gaat)
Er andere maatschappijen geven inderdaad een kleine attentie!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #4 Gepost op: 22 mei 2007, 14:01:25 »
In ons vliegtuig werd omgeroepen dat er een aantal net getrouwde stellen zaten. Ik dacht zelfs iets van 5. Te veel voor ze in ieder geval om te doen wat ze anders doen zeiden ze. We kregen wel een glas champagne allemaal en een hartvormig blikje met chocolaatjes. Bleeh het stel voor, en achter ons ook op honeymoon te zijn. Was wel grappig.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #5 Gepost op: 13 juni 2007, 12:12:33 »
bij ons was dat ook zo, ik dacht van he? nee toch? maar inderdaad liepen ze ons voorbij en gingen ze naar 2 andere stellen.... hahaha vond ik wel best zo, hoef die aandacht niet zo in zon vliegtuig.

op onze hotelkamer stond overigens wel een fles champagne...

Marleen2911

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #6 Gepost op: 13 juni 2007, 14:58:59 »
ook wij hebben niks gekregen, terwijl het wel bekend was bij KLM.
Onz ekleding werd hangen vervoerd nl in de business class.

Maar zit er helemaal niet mee, al die aandacht, niks voor ons.

mvr

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1036
  • Geslacht: Vrouw
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #7 Gepost op: 13 juni 2007, 18:52:38 »
Wij hebben helemaal niet doorgegeven dat het een huwelijksreis betreft! Moet ik misschien toch maar even gaan doen!

Gwen

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #8 Gepost op: 13 juni 2007, 22:43:39 »
Wij hebben het ook niet doorgegeven. Maar vind het ook helemaal niet erg. Ben niet echt van in de balangstelling staan! En mijn man vind dat ook niet echt geweldig!

Sigi

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #9 Gepost op: 6 juli 2007, 14:16:58 »
Bij Martinair krijg je volgens mij een glas champagne. Bij het hotel wat we hebben geboekt op Fuerteventura krijg je de eerste ochtend ontbijt op bed, champagne, een schaal fruit en voor beiden een massage. Alleen al voor die massage heb ik doorgegeven dat we op huwelijksreis zijn. Toch wel grappig.

loezje

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #10 Gepost op: 6 juli 2007, 15:24:45 »
Wij gaan met Fox naar Sri Lanka. Ik heb het doorgegeven. Ik ben benieuwd wat ze ermee doen....

Iemand ervaring met Fox + honeymoon?

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #11 Gepost op: 9 juli 2007, 11:52:04 »
Ben ook wel benieuwd, wij hebben het ook doorgegeven met de reservering.
We vliegen ook met FOX naar Maleisie.

Annemieke

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #12 Gepost op: 10 juli 2007, 08:46:27 »
Bij ons had het reisbureau het ook doorgegeven, maar in geen van de hotels of tijdens de vluchten (met Martinair) hebben we iets bijzonders gekregen. Maakt mij niet uit hoor, de reis op zich was al bijzonder genoeg!

Mags

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #13 Gepost op: 10 juli 2007, 19:03:34 »
We zouden champagne krijgen, maar die was op. Dus kregen we twee flessies rode wijn in het vliegtuig.
Van het appartementencomplex kregen we niks. De boodschap was niet goed doorgekomen. We zeiden het zelf pas toen we weer weggingen. Dit vonden de eigenaren erg jammer, anders hadden ze nog wat leuks gegeven, zeiden ze.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #14 Gepost op: 10 juli 2007, 20:04:23 »
Dat is dan wel jammer.
Maar ja...

Ik ga uit van niks, wat Annemieke al zegt, het sowieso al bijzonder genoeg.
Het is anders gewoon een leuke bijkomstigheid.

Daisy

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #15 Gepost op: 16 juli 2007, 18:32:08 »
iemand ervaring wat landal lommerbergen geeft haha

als het goed is kan je op de lange vluchten zelf drinken bestellen ik ben een paar jaar geleden naar Australie geweest en kon alles bestellen wat ik maar wilde. Was volgens mij geen bacardi meer toen ik uit stapte lol dus kan je zelf ook je champagne bestellen. was trouwens met malesie airlines weet wel dat kinderen daar een buideltje met een speelgoedbeestje krijgen maar bruidsparen weet ik niet. Martin air en Transavia naar de canarische eilanden gaven die keren dat ik met hun vloog niks aan bruidsparen maar dat is alweer 4 jaar geleden dat ik daar voor het laatst heen ging.

groetjes Daisy

paula777

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #16 Gepost op: 28 juli 2007, 20:32:12 »
ik heb ook champagne en chocola gekregen bij martinair, had dat van een vriend gehoord dat je iets krijgt,

dus ik zei tegen de perser dat ik net getrouwd was en mijn man champagne aan wilde bieden. hij zei dat hij het kwam brengen en toen kregen we het van martinair met chocolade

op de huwelijksreis niks, dat moest je extra kopen, was ook een erg groot resort

paula

Ireen

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #17 Gepost op: 28 juli 2007, 20:36:02 »
Wij gaan een georganiseerde groepsreis maken. Ik ben van plan het te vertellen tegen de groepsleider. Misschien helpt het.  :biggrin: En anders niet. Ook prima.
't Is natuurlijk wel leuk en attent als er aandacht aan geschonken wordt.

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #18 Gepost op: 30 juli 2007, 09:26:04 »
Bij ons was het ook doorgegeven en we hebben extra goede plaatsen in het vliegtuig gekregen. Verder niks maar dat was prima verder. Bij een hotel hebben we een kamer met een tweepersoonsbed gehad. Er  waren maar een paar kamers met tweepersoonsbedden en de rest waren gescheiden dus dat was ook weer een pluspuntje.

loezje

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #19 Gepost op: 31 juli 2007, 13:02:13 »
@ anke,

Ik heb de papieren van de reis van FOX al binnen, maar nergens staat preferentie "honeymoon" vermeld. Ik ga het toch gewoon zeggen bij het inchecken op het vliegveld en ook in de hotels bij het inchecken. Zeker in die landen vinden ze het GEWELDIG als je op honeymoon bent.
Vorig jaar waren wij in Maleisie en iedereen (bewoners) was benieuwd of we op honeymoon waren. Dat we nog niet getrouwd waren, dat vonden ze maar raar. Dus zeker jou zou ik aanraden om het overal aan de grootste palmboom te hangen dat je op huwelijksreis bent.

Geweldig land en geweldige mensen in Maleisie. Ik neem aan dat je naar een eiland gaat? Wij zaten op Borneo en hebben daar door de jungle getrokken. Mocht je de mogelijkheid hebben.... een aanrader om ook de wildernis in te gaan hoor!!!

Denk je aan een paar flesjes DEET?

Veel plezier, maar het duurt nog even toch?

Marloes

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #20 Gepost op: 31 juli 2007, 14:28:29 »
Nog 40 dagen en dan gaan we naar Maleisie, dus duurt niet heel erg lang meer.
Heb al een flesje DEET in huis maar ga er nog wel een bijhalen.
En onze huwelijksreis kun je hier http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl/site_extra3.php bewonderen.
Ik zou zeggen, take a look!  :biggrin:
Hmm, ik ga er ook eens goed op letten als we onze papieren binnen krijgen.
En anders wordt het bordjes met daarop HONEYMOON meenemen en die idd aan elke palmboom hangen.
Waar zijn jullie allemaal geweest?

Linnie

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #21 Gepost op: 31 juli 2007, 14:39:21 »
Wij zijn ook met FOX gegaan, naar Costa Rica.
Ze hebben het doorgegeven, het is aan de hotels zelf wat ze er uiteindelijk mee doen. Martinair deed er in ieder geval niets mee.

Op Schiphol wordt je opgewacht door medewerkers van FOX, die wisten wel dat wij de honeymooners waren. Erg leuk.

In Costa Rica hebben wij een rondreis gedaan en bij een aantal hotels (lodges) hebben ze er iets mee gedaan. Een keer stond er champagne koud in de koelkast, de andere keer hadden wij een 2-persoonsbed ipv 2 uitelkaar staande bedden.

Kortom, het is afwachten wat je krijgt! Maar des te leuker als ze dan iets doen.

loezje

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #22 Gepost op: 2 augustus 2007, 09:07:14 »
Hai Anke,

Omdat je niet zo lang in de Jungle bent en ook maar 12 dagen weg bent, denk ik dat je aan één flesje deet wel gnoeg hebt.

Wij zijn nogal van de natuur, zeg maar. We hebben alle landen van Midden Amerika bezocht, en vorig jaar Maleisië dan. Ook wel in Egypte geweest en Dominicaanse Rep en half Europa, maar dat tel ik niet mee. We gaan echt voor de avontuurlijke reizen. We hebben ook geen rondreis geboekt bij FOX, maar een couples only reis, dus alleen hotel en vervoer. De rest doen we lekker zelf.

Morgen is het zover, dan gaan we trouwen!!!

We hebben er heel veel zin in, vooral het spetterende feest!!!

Maandag gaan we naar Sri Lanka. Jullie horen nog hoe het daar was!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #23 Gepost op: 2 augustus 2007, 15:12:09 »
Ja, wij zijn ook voor de couples only reis gegaan, wij houden zelf niet zo van dat groepsgebeuren maar lekker wat vrijheid.
En dat 2e flesje DEET, is voor alle zekerheid... stel ik raak em kwijt of laat em perongeluk thuis staan zo'n muts ben ik dan ook nog wel es.

Maar goed, jullie hebben al lekker veel gezien zeg!
Geweldig!

Jullie gaan nu ook een geweldige reis tegemoet (vriendin van me is vorig jaar geweest, prachtige foto's maar een grote pech vakantie)
En morgen wordt ook onvergetelijk.

Hiranthi

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #24 Gepost op: 8 augustus 2007, 00:21:44 »
Er is afgelopen ma. bij de boeking doorgegeven dat we honeymooners zijn, volgens de brochure krijgen we dan champagne en aardbeien met chocolade. Heb alleen al voor de aardbeien gezegd dat ze 't mochten noteren :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards