collapse

Auteur Topic: Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?  (gelezen 18377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alexia

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #25 Gepost op: 10 augustus 2007, 09:42:12 »
hihi altijd leuk toch :wink:

loezje

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #26 Gepost op: 27 augustus 2007, 09:51:22 »
Nou, wij hebben dus NIETS gehad!!!

Het was door FOX niet doorgegeven, en we hadden het bij de boeking toch nog wel zo expliciet vermeld. Ook de mensen in de hotels waren teleurgesteld dat ze het niet van te voren wisten. Echt STOM van FOX!!!!! uiteindelijk heeft onze chauffeur bij de hotels aangegeven dat het zo was, en hebben ze toch nog wat geregeld, maar vanuit FOX dus NIETS!!!

Wat je iig wel kunt doen is bij het inchecken op Schiphol vragen of je bij de nooduitgang kunt zitten. Zit je toch wat rianter. Op de heenweg ging dat niet, maar op de terugweg zaten we 9 uur lang heerlijk met de benen rechtuit bij de nooduitgang. Heeeeeerlijk!!!!

RainbowR1

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #27 Gepost op: 27 augustus 2007, 13:39:29 »
Ik zou me zo ongemakkelijk voelen als ik bij de incheckbalie zou zeggen dat ik op huwelijksreis ben. Ik zou het gevoel hebben dat ik dan "eis" dat ik geupgraded word. Misschien ligt dat gewoon aan mij hoor en is het juist heel normaal om te doen. Het lijkt me overigens best leuk om eersteklas te vliegen!

Xx

loezje

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #28 Gepost op: 27 augustus 2007, 15:53:58 »
Nou, dat vonden wij ook rainbow, ik vind het een zaak van de reisorganisatie om dat door te geven bij het reserveren van de reis. Vragen om een plek bij de nooduitgang, dat kun je altijd. We hebben toen niet gezegd dat we op honeymoon waren, maar gewoon dat we dat graag wilden.

Ook wij zouden ons enorm opgelaten voelen, maar de chauffeur (een Singalees) vond wel dat het bij het hotel vermeld moest worden. Dat vonden wij natuurlijk wel oke.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #29 Gepost op: 27 augustus 2007, 20:00:52 »
Hmmm, wij gaan het zien over 13 dagen.
Ik laat het jullie weten.
Wij vliegen ook met FOX.

loezje

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #30 Gepost op: 1 september 2007, 18:59:35 »
We hebben vandaag een brief gehad van FOX met de grootst mogelijke excuses. Ze hadden gewoon niet goed opgelet. Ze schuiven de fout in de schoenen van de FOX medewerker in Sri Lanka.

We hebben vandaag een bos bloemen gehad om ons te feliciteren met het huwelijk.

Hopelijk 'vergeet' jullie Fox Medewerker in Maleisie jullie niet. Toch even tactisch melden en anders is een brief naar Fox een bloemetje waard.

We vinden het prima zo, een goede manier van je fout oplossen.

Veel plezier!

Marloes

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #31 Gepost op: 2 september 2007, 09:57:25 »
Oh dat vind ik erg netjes!

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #32 Gepost op: 2 september 2007, 10:34:34 »
Gisteren kreeg ik een tip, die ik eigenlijk zelf ook al had bedacht, maar toch de moeite waard om het hier nogmaals te zeggen: Vermeld bij het inchecken dat dit jullie honeymoon is!

loezje

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #33 Gepost op: 2 september 2007, 12:54:06 »
LadyXochi,

Dat zou ik nou nooit durven..... (schijtebroekie ben ik dan.....:wink: )

Vind je dat persoonlijk ook niet opdringerig staan dan?

aprilbruidje

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #34 Gepost op: 2 september 2007, 21:23:07 »
Wij hadden onze huwelijksreis al geboekt voordat het uberhaupt een huwelijksreis was... :biggrin:


Ik twijfel een beetje of we dit nu nog gaan doorgeven, vind dat ook wel een beetje raar, zo achteraf. Maar als het leuke dingen kan opleveren...  :dry:

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #35 Gepost op: 2 september 2007, 21:28:49 »
[quote name=\'loezje\' post=\'131319\' date=\'02 September 2007, 12:54\']LadyXochi,

Dat zou ik nou nooit durven..... (schijtebroekie ben ik dan.....:wink: )

Vind je dat persoonlijk ook niet opdringerig staan dan?[/quote]
Ja, je moet het ook niet zo brengen van: "Dit is onze honeymoon, dus ik verwacht wat", maar als je nog geen 24 uur geleden (in ons geval dan) pas getrouwd bent, dan wil je het toch aan iedereen vertellen? Dan sta je toch helemaal enthousiast daar aan die balie? Krijg jij het voor elkaar om het niet te vertellen? :biggrin:

RainbowR1

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #36 Gepost op: 3 september 2007, 08:28:05 »
[quote name=\'LadyXochi\' post=\'131374\' date=\'02 September 2007, 21:28\'][quote name=\'loezje\' post=\'131319\' date=\'02 September 2007, 12:54\']
LadyXochi,

Dat zou ik nou nooit durven..... (schijtebroekie ben ik dan.....:wink: )

Vind je dat persoonlijk ook niet opdringerig staan dan?[/quote]
Ja, je moet het ook niet zo brengen van: "Dit is onze honeymoon, dus ik verwacht wat", maar als je nog geen 24 uur geleden (in ons geval dan) pas getrouwd bent, dan wil je het toch aan iedereen vertellen? Dan sta je toch helemaal enthousiast daar aan die balie? Krijg jij het voor elkaar om het niet te vertellen? :biggrin:
[/quote]

Ik zou het ook moeilijk vinden hoor om zoiets te zeggen. Ik heb dan het gevoel dat ze denken dat ik "eis" dat ik eersteklas mag vliegen... Ik zou me zo ongemakkelijk voelen. Maar van andere mensen hoor ik dat het "heel gewoon" is om te zeggen dat je op honeymoon bent... (en daardoor dus geupgraded wordt)

Marleen2911

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #37 Gepost op: 3 september 2007, 21:24:17 »
ook al sta je met je trouwjurk bij de KLM balie en ze weten dat je kleding meegaat omdat je gaat trouwen, bij KLM krijg je helemaal niks nada noppes !

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #38 Gepost op: 4 september 2007, 16:13:48 »
[quote name=\'RainbowR1\' post=\'131415\' date=\'03 September 2007, 08:28\']Ik zou het ook moeilijk vinden hoor om zoiets te zeggen. Ik heb dan het gevoel dat ze denken dat ik "eis" dat ik eersteklas mag vliegen... Ik zou me zo ongemakkelijk voelen. Maar van andere mensen hoor ik dat het "heel gewoon" is om te zeggen dat je op honeymoon bent... (en daardoor dus geupgraded wordt)[/quote]
Eerstekas vliegen? Dat zou helemaal mooi zijn! Maar dat verwacht ik niet hoor. Ik verwacht misschien een gratis drankje en even in het zonnetje gezet worden (ben gek op aandacht :biggrin:) Maar meer verwacht ik ook niet, dus dan kan het ook niet tegenvallen, toch? En zelfs al wordt er niets mee gedaan. Who cares? WIJ GAAN OP HONEYMOON  :date:  :w00t: (oftewel: Da's an sich toch al leuk genoeg?)
[quote name=\'Marleen2911\' post=\'131585\' date=\'03 September 2007, 21:24\']ook al sta je met je trouwjurk bij de KLM balie en ze weten dat je kleding meegaat omdat je gaat trouwen, bij KLM krijg je helemaal niks nada noppes ![/quote]KLM... Nederlands... cheapo's :wink:
wij vliegen met Iberia!
« Laatst bewerkt op: 4 september 2007, 16:14:56 door LadyXochi »

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #39 Gepost op: 7 september 2007, 10:44:40 »
Dit doet me denken aan die aflevering van Friends.
Als Chandler en Monica op huwelijksreis gaan.
Dan checken er net voor hen ook twee mensen in die op honeymoon zijn en die krijgen dan allerlei extra's en zij krijgen niets. En dan ook bij het hotel, zelfde verhaal. En Monica gaat over haar toeren... :laugh:

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #40 Gepost op: 7 september 2007, 13:48:20 »
Ja maar dat is ook flauw, als je wat geeft moet je ook consequent zijn.
Voor de zekerheid trouwboekje meenemen?

Noukie

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #41 Gepost op: 7 september 2007, 16:48:47 »
[quote name=\'@nniek\' post=\'132048\' date=\'07 September 2007, 10:44\']Dit doet me denken aan die aflevering van Friends.
Als Chandler en Monica op huwelijksreis gaan.
Dan checken er net voor hen ook twee mensen in die op honeymoon zijn en die krijgen dan allerlei extra's en zij krijgen niets. En dan ook bij het hotel, zelfde verhaal. En Monica gaat over haar toeren... :laugh:[/quote]
haha, heb laatst die aflevering idd weer gezien.. erg leuk!  :biggrin:  maar uiteraard niet leuk als het je echt gebeurt   :wink:

Alexia

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #42 Gepost op: 7 september 2007, 18:43:30 »
ik zou het gewoon doorgeven.

Soms wordt het inderdaad niet goed doorgegeven door het reisbureau, en dan kan de persoon bij de check-in balie het alsnog doorgeven aan het vliegtuig.

GEloof me, heb er gewerkt, ze kijken je helemaal niet raar aan en vinden het vaak hartstikke leuk om te proberen of er nog wat extra's gedaan kan worden.

marjolein

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #43 Gepost op: 9 september 2007, 20:51:04 »
Mijn bazen (erg frequent flyers) hebben mij al gezegd dat ik zeker moet aangeven dat wij op honeymoon zijn bij de incheckbalie, want ze hebben heel vaak mensen upgrades zien krijgen...aangezien wij naar de US willen en een business class ticket niet echt in ons budget zit, wellicht toch wel de moeite waard om even wat schaamte  :unsure:  op zij te zetten.

Mijn lief had trouwens petjes gezien met erop just married die wilde hij graag voor de reis. Niet om op te vallen, maar om de fun...ik weet het nog niet ik voel me altijd snel opgelaten. :blush: DAn hoeven we in ieder geval niets te zeggen dan is het zo al wel duidelijk!

lijntje1981

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #44 Gepost op: 10 september 2007, 15:43:39 »
Hoi Allemaal,

Ik werk zelf bij een reisburo en 1 tip: geef het ALTIJD door dat het een huwelijksreis betreft.!! Voor iedere bestemming is het natuurlijk anders maar ik weet toevallig dat bij populaire huwelijksreisbestemming er vaak speciale "huwelijksaanbiedingen" gelden.
Op Mauritius bijvoorbeeld: vaak krijgt de bruid 50% korting op het hotel en ook nog eens 25% op de vlucht. De moeite waard lijkt me  :wink:

Bij andere bestemmingen wordt weer een diner cadeau gedaan of er staat champagne en een fruitmand op de kamer.
Er wordt in ieder geval vaak iets geregeld om je huwelijksreis net iets specialer te maken dan andere reizen!

Groetjes Marjolein

Alexia

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #45 Gepost op: 11 september 2007, 19:16:44 »
wow super...

@marjolein, weet jij wanneer ongeveer de reisgidsen voor zomer 2008 uitkomen? Wij trouwen nml. in juli en willen daarna ook meteen op huwlijksreis.. wanneer kunnen we ongeveer gaan kijken/boeken?

Ireen

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #46 Gepost op: 12 september 2007, 11:48:32 »
Wij hebben bij KLM niets doorgegeven. We wisten van de site seatguru dat we goede plaatsen hadden. Anders hadden we het nog wel gezegd.

We hebben het onze reisbegeleidster (groepsreis) en de rest natuurlijk, wel verteld. Tijdens de rondreis hadden we zoveel mogelijk een tweepersoonsbed en in één geval kregen we een suite. Ook de groep zelf had nog een leuke verassing voor ons in petto. Dat ging allemaal heel spontaan zo en was erg leuk.

lijntje1981

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #47 Gepost op: 12 september 2007, 13:19:35 »
@Alexia: De zomergidsen komen in december uit. Maar als je in het hoogseizoen wilt gaan is het verstandig om alvast een voorboeking te maken. Je hebt dan voorrang op de rest, als de prijzen bekend zijn worden deze als eerste aan jou doorgegeven en dan heb je meteen een optie.
Dus als je al weet waar je heen zou willen zou ik dat zeker aanraden. Zo kun je voorkomen dat je achter het net vist!

Alexia

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #48 Gepost op: 12 september 2007, 14:20:07 »
dank je!

marjolein

  • Gast
Cadeautjes Voor Honeymooners Van Vliegmaatschappij?
« Reactie #49 Gepost op: 14 september 2007, 13:31:05 »
Ik had ook al contact gehad met het reisbureau en tegen mij zeiden ze dat de gidsen pas in december uitkomen voor april t/m september 2008, maar dat ik al eind oktober 2007 kan boeken, met als voordeel dat je voorrang hebt en dat als ze je vluchten vast reserveren je vliegtickets ook goedkoper zijn.
« Laatst bewerkt op: 14 september 2007, 13:32:09 door marjolein »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards