collapse

Auteur Topic: Een Oplossing Voor Het Tijd Te Kort  (gelezen 1860 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sonnig

  • Gast
Een Oplossing Voor Het Tijd Te Kort
« Gepost op: 22 mei 2007, 23:29:56 »
Ik heb vandaag de fotograaf gebeld omdat we wat tijd te kort kwamen voor de familiefoto's, dit zouden we na de fotosessie doen 's morgens maar we zouden om half 9 weg gaan voor foto's en om half 11 moeten we al weg met de koets.. dus tijd te kort om de familie foto's te maken.. ik wilde dit graag in de tuin van m'n ouders doen maar dat gaat in dit geval helaas niet lukken... We gaan nu de familiefoto's na de bruidstaart doen.. dat scheelt een hoop tijd en een hoop stress.. ben blij dat ze er een oplossing voor gevonden heeft..

ook heb ik een oplossing voor het ellelange zitten voor de krullers.. we gaan de avond van te voren papilotten indraaien en dan slaap ik ermee, dat scheelt ook een hoop tijd! Vrijdag gaan we het uitproberen..

Gwen

  • Gast
Een Oplossing Voor Het Tijd Te Kort
« Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2007, 06:22:22 »
Zo zie je maar weer dat alles goed komt zo vlak voor het trouwen!

Kan je uit ervaring vertellen dat het slapen met papilotten niet echt geweldig is, maar bij mij werkte het goed!

Laat je ons zaterdag weten hoe het gegaan is?

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Een Oplossing Voor Het Tijd Te Kort
« Reactie #2 Gepost op: 23 mei 2007, 08:42:25 »
Fijn dat er een oplossing is gevonden.

Alexia

  • Gast
Een Oplossing Voor Het Tijd Te Kort
« Reactie #3 Gepost op: 23 mei 2007, 08:48:20 »
blij dat je een oplossing gevonden hebt! Zie je wel dat het allemaal goed komt! Ik sliep vroeger heel vaak met papillotten in, het slaapt idd voor geen meter maar ziet er wel mooi uit als je het eruit haalt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards