collapse

Auteur Topic: Mijn Aanzoek  (gelezen 8227 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kanonier

  • Gast
Mijn Aanzoek
« Gepost op: 5 juni 2007, 21:54:30 »
Mijn partner en ik kennen elkaar nu 10 jaar. Het aanzoek heeft al jaren terug plaats gehad (de precieze datum weet ik eerlijk gezegd niet uit mijn hoofd :blush:.

Een van mijn grootste hobby's toen was het vliegen met radiobestuurde modelvliegtuigen. En daardoor had ik natuurlijk ook belangstelling voor de grote luchtvaart en mijn droomwens was ooit mijn brevet te kunnen halen. Dat laatste zal trouwens een droomwens blijven.

Maar vriendlief had ineens een verrassing voor mij en zegt: Barb, ik heb een luchtdoop voor je geregeld! Heel leuk natuurlijk, dus wij naar het vliegveld alhier. Maar Leo bleef aan de grond, die ging niet mee, want zo zei hij, het was MIJN vliegles.

Vond het allemaal wel net even te toevallig, maar vooruit. Ik blij dat sportvliegtuigje in en samen met de instructeur het luchtruim in. Heel leuk. Die grote jongens doen precies als een model.

Toen klonk de radio door en het bleek voor mij. Leo had een vraagje. Het aanzoek dus! En heel stiekem had ik het al verwacht, maar dan toch... Je krijgt een brok in je keel, he. Natuurlijk heb ik ja gezegd. Was helemaal iets voor Leo om mijn wensen te combineren met zijn wens. Lief he?

De instructeur vroeg of ik meteen terug wilde of dat we het lesje nog af maakten. Nou, toch nog een kort lesje dan. Ben nou toch in de lucht. Vliegen is een geweldige ervaring, die is nog mooier met de wetenschap dat je ooit gaat trouwen!

Wel een aparte ervaring hoor. Niet direct je partner kunnen omhelzen, kussen na het aanzoek en door vreemden als eerste gefeliciteerd te worden  :biggrin:  :biggrin: . Ja, echt iets voor Leo om het zo te doen haha.

dolphin31

  • Gast
Mijn Aanzoek
« Reactie #1 Gepost op: 5 juni 2007, 22:21:43 »
Wauw wat een bijzonder aanzoek.

Groetjes,

Brenda

Alexia

  • Gast
Mijn Aanzoek
« Reactie #2 Gepost op: 5 juni 2007, 22:32:30 »
ahhh wat ontzettend lief! Wat leuk dat hij het zo gedaan heeft!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Mijn Aanzoek
« Reactie #3 Gepost op: 6 juni 2007, 04:49:46 »
Wat een super bijzonder aanzoek zeg!!!
Iets om nooit te vergeten!

nisanlin

  • Gast
Mijn Aanzoek
« Reactie #4 Gepost op: 6 juni 2007, 10:51:55 »
Da's echt lief en bijzonder!!

Mandy28-09-2007

  • Gast
Mijn Aanzoek
« Reactie #5 Gepost op: 11 juli 2007, 17:21:46 »
Ik vind hem echt heelbijzonder.. zo speciaal....

En ook vind je tegenwoordig weinig mannen die hiermee rekening houden (geloof me , ik ken een aantal aanzoeken van vriendinnen van me... totaal nergens rekening mee houden en niet echt romantisch.. )

Ik vind het echt super dat hij jouw wensen helemaal heeft verwerkt in zijn aanzoek.. echt super!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards