collapse

Auteur Topic: Mijn Verslag  (gelezen 16359 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

santos_05

  • Gast
Alweer Twee Maanden
« Reactie #25 Gepost op: 15 augustus 2007, 10:37:00 »
Gaat de tijd snel he! Ik weet het ook nog als de dag van gister, maar ben alweer bijna een half jaar getrouwd  :biggrin:

Wij zijn nog wel druk met de trouwfoto's, dus kan elke keer weer kijken  :wink: Heb zelf een trouwalbum samengesteld bij de Kruidvat en kwam binnen met zachte kaft. Ik wilde echt een harde kaft, dus ben weer helemaal overnieuw begonnen. Heb nu ook een site met goedkopere en mooiere boeken gevonden, dus ga alle foto's weer door  :tongue:

Ben je al aan je naam gewend? Betrapte mezelf gister nog dat ik me voorstelde met mn eigen achternaam  :mad:

Gwen

  • Gast
Alweer Twee Maanden
« Reactie #26 Gepost op: 15 augustus 2007, 10:42:06 »
Ja de tijd gaat snel, nog 9 dagen en dan zijn wij al weer 3 maanden getrouwd.
Ik gebruik ook vaak nog mijn eigen naam, terwijl ik toch echt de naam van mijn man heb aangenomen.

Leuk he die foto's. Kijk er ook nog regelmatig naar. Toevallig heb ik van de week het gastenboek af gemaakt. Van iedereen een foto er bij geplakt. Maakt het meteen wat leuker!

mvr

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1036
  • Geslacht: Vrouw
Alweer Twee Maanden
« Reactie #27 Gepost op: 15 augustus 2007, 11:04:02 »
[quote name=\'santos_05\' post=\'129125\' date=\'15 August 2007, 10:37\']Heb nu ook een site met goedkopere en mooiere boeken gevonden, dus ga alle foto's weer door  :tongue:[/quote]

Ben eigenlijk wel benieuwd welke site dat is! Wil je het met ons delen?

santos_05

  • Gast
Alweer Twee Maanden
« Reactie #28 Gepost op: 15 augustus 2007, 11:16:25 »
Tuurlijk wel  :wink: www.fotobuch.de

Nadeel: tekst in het duits, even zoeken naar alle functies en mogelijkheden

Voordeel: veel mogelijkheden, eigen foto omslag, doorlopende foto's op twee pagina's, fotoachtergronden mogelijk

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Alweer Twee Maanden
« Reactie #29 Gepost op: 15 augustus 2007, 11:28:11 »
Ik ben nu redelijk gewend aan het gebruiken van de naam van mijn man maar vaak moeten mensen even nadenken met wie ze aan de telefoon zitten. Is vooral lastig als ik vanuit mijn werk bel. Maar het begint al aardig te wennen.

santos_05

  • Gast
Alweer Twee Maanden
« Reactie #30 Gepost op: 15 augustus 2007, 12:12:21 »
Op mijn werk heb ik mijn eigen naam gehouden, dus dat maakt het nog lastiger om in je vrije tijd je man's naam te gebruiken  :wink:

Bedacht met trouwens wel dat ik nog steeds geen naamswijziging bij bijvoorbeeld de bank door heb gegeven... en de poezen staan bij de dierenarts ook nog op mijn achternaam. Nou ja, straks eens vragen, want moet toch zo naar de DA voor de enting  :tongue:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Alweer Twee Maanden
« Reactie #31 Gepost op: 15 augustus 2007, 12:25:52 »
De tijd gaat idd snel, wist nog wel dat jullie ook druk waren met de voorbereidingen en het ernaar toe leven.
Toen was ik jaloers dat het al zo snel ging voor jullie en nu... nu denk ik soms, kan de tijd niet heel even stil staan??!!!??

rupsje

  • Gast
Alweer Twee Maanden
« Reactie #32 Gepost op: 15 augustus 2007, 13:59:03 »
Dat herken ik inderdaad ook wel van de paar weken voor ons trouwen. Man wat ging dat ineens hard!
Van mij mocht het toen ook maar snel gebeuren, al dat gezenuw...pff  :biggrin:

Het maffe vond ik dat het direct de dag na ons trouwen al weer heel gewoon was, net alsof we nog gewoon 'verkering' hadden.
De enige verandering was die ring om onze vinger. Ik had van te voren geen engeltjes en roze wolken verwacht, maar toch!
Ach, we hebben het nog steeds erg gezellig saampies, dat telt.
En wat die achternaam betreft heb ik het nu wel aardig door, alleen aan de telefoon vergis ik me steeds.
Dus neem ik nu maar op zonder achternaam, gewoon 'marloes.' Werkt prima!
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2007, 13:59:24 door rupsje »

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Alweer Twee Maanden
« Reactie #33 Gepost op: 15 augustus 2007, 14:37:50 »
[quote name=\'Anke\' post=\'129163\' date=\'15 August 2007, 12:25\']De tijd gaat idd snel, wist nog wel dat jullie ook druk waren met de voorbereidingen en het ernaar toe leven.
Toen was ik jaloers dat het al zo snel ging voor jullie en nu... nu denk ik soms, kan de tijd niet heel even stil staan??!!!??[/quote]

Geniet ervan Anke want het is echt zo voorbij en zo'n mooie tijd. Ook de tijd na de trouwerij vond/vind ik nog steeds bijzonder. Al die lieve reacties en bedankkaartjes die we na afloop kregen zorgde vaak weer voor kippenvel.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Alweer Twee Maanden
« Reactie #34 Gepost op: 16 augustus 2007, 10:23:59 »
Ja, dat begin ik steeds meer te beseffen.
Nu ook, hoe druk iedereen om je heen bezig is met kleding enz enz enz.
In het begin lijkt het allemaal nog zo ver weg, ook nog wat vaag.
Maar ik moet zeggen, ik weet dat ik over ietsjes meer dan 3 weken ga trouwen maar echt beseffen doe ik het ook nog niet.
Hadden / hebben jullie dat ook.
Ik denk dat dat achteraf of op de dag zelf wel komt.
Het is nog een beetje moeilijk om het in 1 geheel te zien, haha.

santos_05

  • Gast
Alweer Twee Maanden
« Reactie #35 Gepost op: 16 augustus 2007, 10:32:25 »
Pas met een week kreeg ik de kriebels, helemaal omdat er bij mij natuurlijk ook niets vast lag. Ik wist ongeveer hoe de dag eruit zag, maar niet precies. Denk dat jullie dan de kriebels krijgen of alles niet in het 100 gaat lopen en of alles wel goed geregeld is  :biggrin: Daarvoor werkte ik nog, was alles normaal, dus stond ik er helemaal niet zo bij stil dat je over 3 weken getrouwd zou zijn....

Vind het idd wel heel snel gaat! Heb nu vakantie, dus kwam even kijken, maar er zijn alweer zoveel nieuwe as bruidjes! Gelukkig ben jij er nog Anke  :tongue: Nog 3 weekjes, nu gaat het voor jullie ook hard!

Maar zoals rupsje zegt, het enige wat veranderd is is je ring, maar verder in je relatie niets (gelukkig)  :biggrin: Een week nadat we terug waren had ik ook al niet meer het idee dat we weg waren geweest of zo, dus een week voor en een week na, maar verder is het leven hetzelfde  :laugh:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Alweer Twee Maanden
« Reactie #36 Gepost op: 16 augustus 2007, 10:39:39 »
[quote name=\'santos_05\' post=\'129300\' date=\'16 August 2007, 10:32\']Vind het idd wel heel snel gaat! Heb nu vakantie, dus kwam even kijken, maar er zijn alweer zoveel nieuwe as bruidjes! Gelukkig ben jij er nog Anke  :tongue: Nog 3 weekjes, nu gaat het voor jullie ook hard![/quote]
Jep! Nog steeds enthousiast hier!!! (verslavend)
Ja, gaat heel snel nu.
Over een paar weken staat m'n verslag ook onder dit topic. :ohmy:

Gwen

  • Gast
Alweer Twee Maanden
« Reactie #37 Gepost op: 16 augustus 2007, 11:27:23 »
Ja de tijd gaat nu echt snel Anke.
Ik had pas een beetje het gevoel dat het ging gebeuren, de laatste dag werken. Daarvoor had ik echt zo iets van het duurt nog wel even. Nou niet dus! haha.

Linnie

  • Gast
Alweer Twee Maanden
« Reactie #38 Gepost op: 16 augustus 2007, 14:18:03 »
Voor je het weet zijn die drie weken ook al weer om, Anke...

Ik besefte het ook pas heel laat dat het nu toch echt ging gebeuren.

Pas toen we eerst alle spullen thuis verzameld hadden en afgeleverd hadden bij de feestlocatie, toen moesten we 'afscheid' nemen...dat was echt heel raar!
Je woont al een paar jaar samen, en dan slaap je een nacht apart, en als je elkaar weer ziet sta je dan eindelijk in je jurk en hij in zijn trouwpak!

Toen had ik t pas door...dus je hebt nog even!  :tongue:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Alweer Twee Maanden
« Reactie #39 Gepost op: 16 augustus 2007, 15:38:05 »
Ah, kan ik me dus nog even mentaal voorbereiden!!  :tongue:

7-9-7

  • Gast
Alweer Twee Maanden
« Reactie #40 Gepost op: 18 augustus 2007, 15:24:56 »
[quote name=\'santos_05\' post=\'129132\' date=\'15 August 2007, 11:16\']Tuurlijk wel  :wink: www.fotobuch.de

Nadeel: tekst in het duits, even zoeken naar alle functies en mogelijkheden

Voordeel: veel mogelijkheden, eigen foto omslag, doorlopende foto's op twee pagina's, fotoachtergronden mogelijk[/quote]

Weet je dat je dit ook kan met de hema

santos_05

  • Gast
Alweer Twee Maanden
« Reactie #41 Gepost op: 20 augustus 2007, 16:13:40 »
@Anke, jij bent je toch al heel lang geestelijk aan het voorbereiden  :tongue:

@7-9-7, ja, alleen kan je bij de hema alleen een witte of zwarte achtergrond gebruiken  :wink:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Alweer Twee Maanden
« Reactie #42 Gepost op: 21 augustus 2007, 19:46:20 »
Ehhhh... ja, dat is zo.
Maar dat is wel erg leuk om te doen hoor!

esther-disney

  • Gast
Alweer Twee Maanden
« Reactie #43 Gepost op: 26 augustus 2007, 10:47:00 »
ja, de tijd gaat inderdaad heel hard. na de trouwerij zei ik: ow nog 6 maanden voordat we naar amerika op reis gaan, en nu is dat nog maar 4 maanden en 1 week!!
maar ook de tijd dat je getrouwd bent gaat snel. je zit toch helaas weer snel in je gewone ritme. het enige wat me nog doet denken aan de bruiloft is als ik de foto's aan het inplakken ben. verder denk je er af en toe aan als je de film bekijkt of het er samen met andere mense over hebt die je nog niet had gesproken na de bruiloft.

echt jammer vind ik het dat de tijd zo snel gaat....maaa, jet was zooo mooi allemaal dus dat blijft zeker hangen.
toch ben ik blij dat ik alles heb uitgetypt, en als je het dan leest komt alles weer terug!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Foto's Album
« Reactie #44 Gepost op: 26 augustus 2007, 12:11:57 »
Dag dames,

zoals ik al een tijdje geleden belooft had hierbij eindelijk een paar foto's van ons prachtige album dat de fotograaf gemaakt heeft. Veel kijkplezier :wink:




Gwen

  • Gast
Foto's Album
« Reactie #45 Gepost op: 26 augustus 2007, 12:26:39 »
Leuk hoor. En mooie foto's ook!

Ireen

  • Gast
Foto's Album
« Reactie #46 Gepost op: 26 augustus 2007, 14:35:55 »
Mooie foto's!! Leuk, dat je je album hebt.

Alexia

  • Gast
Foto's Album
« Reactie #47 Gepost op: 26 augustus 2007, 15:43:11 »
erg mooi!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Foto's Album
« Reactie #48 Gepost op: 27 augustus 2007, 12:41:25 »
Mooie foto's!!!
Je bent nu zeker vaak aan het nagenieten met je album op schoot?

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Foto's Album
« Reactie #49 Gepost op: 27 augustus 2007, 16:24:51 »
inderdaad. Vanavond komt er weer een vriendin de foto's kijken. Wat een straf :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards