Alles over trouwen > Vrijgezellenfeesten

Begin Een Vermoeden Te Krijgen...

<< < (2/7) > >>

marianneke:
haha, het is erg vervelend he als je weet dat ze wat aan het plannen zijn, en jij weet niet wat! Maar toch ook wel weer spannend Toch?!

HannaH:
[quote name=\'marianneke\' post=\'122151\' date=\'22 June 2007, 15:24\']haha, het is erg vervelend he als je weet dat ze wat aan het plannen zijn, en jij weet niet wat! Maar toch ook wel weer spannend Toch?![/quote]
Ik leef met je mee!
Mijn vrijgezellenfeest is volgende week zaterdag. De week erna trouwen we namelijk en ik weet dat mijn zussen en vriendinnen er mee bezig zijn. Eigenlijk zouden ze helemaal niets moeten laten weten maar ik denk dat dat er toch bijhoort...

Ireen:
De sauna komende vrijdag of zaterdag gaat toch echt door. Bovendien gaan een vriendin en vriend dat weekend weg en zijn mijn ouders ook weg. Kortom: komend weekend kunnen een aantal mensen niet.

Blijft over: 4 augustus of 11 augustus. De zaterdag erna zijn we al 1 dag getrouwd!

Ik gok nog steeds op 4 augustus...

altootje86:
spannend! dat betekent dus nog maar een krappe 2 weken.... :wink:

de 11e zou denk ik ook niet handig zijn als ze de datum geheim willen houden; wanneer het de 4e niet is weet jij het natuurlijk zeker... (wat er verder dan weer op neer komt dat je het alsnog vrij zeker weet maar goed :wink:)

Annemieke:
Leuk is dat hè, dat je toch wel erg benieuwd bent of je gevoel klopt. Nog steeds geen vermoeden wat ze voor plannen voor je hebben?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie