Alles over trouwen > Kleding

Het grote bruidsschoenen-topic

(1/316) > >>

Maaike2902:
Ik miste deze topic vandaar...  :unsure:

Dit zijn de mijne van spohie sposa (ik wou perse schoenen met sleehak...)

Helaas waren de sleehakjes niet gemaakt voor mijn voeten (deed zeer!) dus ben opzoek naar andere

mvr:
[quote name=\'Maaike2902\' post=\'122338\' date=\'24 June 2007, 12:07\']Ik miste deze topic vandaar...  :unsure:

Dit zijn de mijne van spohie sposa (ik wou perse schoenen met sleehak...)



Sorry de foto kan niet groter...  :sad:[/quote]

Heeel gaaf!!!! Vaak vind ik trouwschoenen tuttig, maar deze vind ik leuk!

Maaike2902:
[quote name=\'mvr\' post=\'122341\' date=\'24 June 2007, 12:19\']Heeel gaaf!!!! Vaak vind ik trouwschoenen tuttig, maar deze vind ik leuk![/quote]

www.sophiesposa.nl

collectie, trendy schoenen daar staan nog meer "stoere" trouwschoenen

mvr:
[quote name=\'Maaike2902\' post=\'122345\' date=\'24 June 2007, 12:28\'][quote name=\'mvr\' post=\'122341\' date=\'24 June 2007, 12:19\']
Heeel gaaf!!!! Vaak vind ik trouwschoenen tuttig, maar deze vind ik leuk![/quote]

www.sophiesposa.nl

collectie, trendy schoenen daar staan nog meer "stoere" trouwschoenen
[/quote]

Dankjewel! Maar ik heb mijn schoenen al! In eerste instantie had ik ook schoenen van Sophie Sposa in optie. Uiteindelijk heb ik mijn schoenen gevonden in Italie. Was met onze hele familie in Italie. Toen heb ik gewinkeld met moeder en schoonzus. We kwamen langs een bruidswinkel met wel hele gave schoenen in de etalage! Die heb ik dan ook gekocht! Was trouwens een erg leuke ervaring. De winkelmevrouw sprak alleen maar italiaans, en toch zijn we eruit gekomen! Het was een heel schattig klein bruidswinkeltje en deed echt Italiaans aan! En dat terwijl we helemaal niet op zoek waren naar bruiloftsspulletjes!

Alexia:
het ziet er erg leuk uit!

@mvr: leuk dat je in Italiƫ je schoenen gevonden hebt!

ik kan er nog niet over meepraten, want heb mijn schoenen nog niet :wink: maar heb de link wel even in mijn favorieten gezet!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie