collapse

Auteur Topic: Het grote bruidsschoenen-topic  (gelezen 680722 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kwarkje

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1000 Gepost op: 1 juni 2012, 10:05:17 »
Ik had al schoenen gekocht maar ik was toch niet helemaal blij ermee dus nu heb ik andere.

linkje

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1001 Gepost op: 1 juni 2012, 10:25:19 »
Mooie schoenen, Judith en Kwarkje!

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1002 Gepost op: 7 juni 2012, 12:01:08 »
Hallo,

Ik heb ook leuke schoenen gezien omdat ik geen openschoenen kan aan de zijkant en niet hou van open teentjes is het nog wel is lastig zoeken naar een mooi schoentje met een lage hak ( waar ik dus lang op kan lopen ) nu heb ik welke gevonden (zie de link) zou dit iets zijn denken jullie?
Het is leatherlook? dus zal wel geen echt leer zijn....

De schoenen

jassou

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1003 Gepost op: 7 juni 2012, 13:18:57 »
ze zaten prima maar ga toch maar ff van die gel kussentjes halen voor onder de voet. iemand ervaring met die dingen? welke moet ik dan halen?
Wel ervaring, maar kon nooit goed met die dingen overweg. Overigens verschillende merken geprobeerd, gewoon wat ze in schoenenzaken bij de kassa hebben liggen.
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2012, 13:19:13 door jassou »

Anneli

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1004 Gepost op: 7 juni 2012, 15:29:38 »
Ik heb die geldingen geprobeerd in schoenen met hoge hakken (net als mijn bruidschoenen, waar ik ze voor gekocht had. ik werd er gek van. Onmogelijk om ze goed onder je voet te krijgen en je tenen vallen ervan in slaap. Dan maar liever een beetje zere voetjes op de bruiloft. Kan manlief die later lekker masseren, heeft hij tenminste eer van zijn werk.  :laugh:

(Ik kan er helemaal niet tegen als er iemand aan mijn voeten zit, haha).

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1005 Gepost op: 7 juni 2012, 16:49:59 »
Geloof het of niet maar op je trouwdag loop je op liefde! Zodra je 's avonds je schoenen uitdoet is de liefde gelijk over en snap je niet hoe je het niet gevoeld kan hebben maar het is echt zo! :laugh:

Sowieso is het verstandig om je schoenen in te lopen. Mocht je niet willen dat je aanstaande het ziet kun je ze ook gewoon op je werk eventueel inlopen of hele grote sokken erover heen trekken zodat ze niet vies worden.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1006 Gepost op: 7 juni 2012, 23:00:13 »
Zal hier ook nog onze schoenen showen! :)  

Mijn schoentjes heb ik zelf het roze lintje omheengedaan aan de voorkant, was een stukje stof van mijn jurk. Waren zomerschoentjes in de uitverkoop, voor 10 euro xp. Ideaal en geen zere voetjes gehad, niemand die ze heeft gezien! ( en mijn man is iets kleiner dan ik, dus hakken waren geen optie voor mij).


misseagle

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1007 Gepost op: 8 juni 2012, 17:42:57 »
Ik koop misschien wel leuke schoentjes, met een klein hakje maar dan geen echte trouwschoentjes want dat "trouw" gooit de prijs al omhoog terwijl ik ze 1x aandoe... En daarnaast koop ik ook nog platte schoentjes want ookal loop je op liefde die dag, ik wil t risico niet nemen!

Meisjemetderodeharen

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1008 Gepost op: 12 juni 2012, 14:43:57 »
Misschien schoenen vinden op marktplaats, en dan laten verven? De meeste trouwschoenen die erop staan zijn maar 1 dag gedragen  :biggrin:

Je kunt je bruidsschoenen ook zelf verven! Heb je er na je trouwdag nog wat aan...

[media]http://youtu.be/QN8Ny8HWZ2U?hd=1[/media]

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1009 Gepost op: 12 juni 2012, 15:20:36 »
Ik heb mijn trouwschoenen 'ingelopen' door er op te staan strijken als mijn man niet thuis was, werke prima! Ook soppen en taartbakken gaat prima met die schoenen  :laugh:
Wat bij mij ook erg hielp is dat ik de weken voor de bruiloft veel op schoenen met hakken heb gelopen, maar die waren smaller qua pasvorm en hak en hoger dan mijn trouwschoenen. Dus toen ik uiteindelijk mijn trouwschoenen aan deed, zaten deze als pantoffeltjes. Ik heb er ook geen gelkussentjes in gehad, zat niet lekker. Had ze wel voor de zekerheid, maar uiteindelijk niet gebruikt.

blondbruidje

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1010 Gepost op: 13 juni 2012, 08:33:02 »
Handige tips Risje! Ik heb vorige week een huwelijk bijgewoond als daggast op niet ingelopen hoge hakken en dat was behoorlijk pijnlijk! Ik loop normaal gesproken ook veel op hoge hakken maar dat bouw ik (eigenlijk zonder er bij stil te staan) rustig op. Eerst naar het werk (zittende baan), dan eens naar een feestje, avondje kroeg en uiteindelijk ga ik op zulke schoenen ook zo te boodschappen of winkelen. Ik heb me nu wel bedacht al snel te gaan beginnen met inlopen, want een schoen moet zich toch wat 'vormen' naar je voet. Het zou zonde zijn op je eigen huwelijk de hele tijd met pijnlijke voeten rond te lopen.

jufmel

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1011 Gepost op: 17 juni 2012, 16:58:03 »
Heeft er toevallig iemand ervaring met palette shoes in amsterdam? Schijnt heel klein te zijn maar ze hebben wel veel! Ben benieuwd wil er volgende week vrijdag heen :-)

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1012 Gepost op: 18 juni 2012, 09:54:26 »
Geen ervaring met Palette in Amsterdam. Als ik de site bekijk valt het mij op dat ze idd veel hebben, maar ik vind het wel prijzig.

Ik heb een vraagje... ik zit eraan te denken om eenvoudige schoentjes (misschien ballerina's) te kopen en er dan aan de voorkant een shoeclip op te doen. Mijn vraag is: heeft iemand ervaring met hoe dat zit/voelt? Voel je die shoeclip zitten of zit dat echt goed aangesloten op de schoen?

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1013 Gepost op: 18 juni 2012, 10:35:22 »
Heeft er toevallig iemand ervaring met palette shoes in amsterdam? Schijnt heel klein te zijn maar ze hebben wel veel! Ben benieuwd wil er volgende week vrijdag heen :-)

Moet je bij Maxima wezen, die koopt daar altijd haar schoenen. Was een paar maanden terug te zien bij SBS6. :) (Ik heb gewerkt bij het programma 'Maxima's Wereld' dus vandaar dat ik het toevallig weet haha. Wellicht kan je die repo terugkijken? Maar ik neem aan als zij daar koopt, dat de service iig uitstekend is :wink:
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2012, 13:44:11 door MissMip »

Karlijn85

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1014 Gepost op: 18 juni 2012, 13:06:21 »
Weet iemand of er een betrouwbare webshop is waar je bruidsschoenen kunt kopen en die geen bezorgkosten rekenen? Het liefst ook geen retourkosten als je ze wilt ruilen of terugsture, maar die zullen er waarschijnlijk wel niet zijn. Ik vind de schoenen Anika en Amber van de Rainbow collectie erg leuk maar ik weet niet welke maat ik nodig heb en welke het beste zit. Bij mijn in de bruidswinkel hadden ze alleen model Amber maar van de foto lijkt mij model Anika ook erg leuk. Ze bestellen alleen schoenen in de juiste maat als je ze ook koopt. Ze bestellen dus niet model Anika om te proberen.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1015 Gepost op: 18 juni 2012, 13:53:20 »
en een andere bruidszaak binnen lopemn? veel bruidszaken hebben deze vrij 'standaard'  trouwschoenen in de collectie zitten. Of dus even bellen of ze ze hebben?

jufmel

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1016 Gepost op: 18 juni 2012, 22:03:33 »
Palette shoes in amsterdam heeft als het goed is de gehele Elsa collectie, vandaar dat ik daar wil kijken.. Leuk van maxima, als ik tijd heb ga ik zeker even kijken op uitzending gemist!

jufmel

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1017 Gepost op: 22 juni 2012, 15:44:57 »
Hoi meiden,
Dacht laat even weten hoe het was bij palette shoes in Amsterdam! Echt Een lief, klein winkeltje! Leuke vrouw die niet opdringerig was en me rustig liet nadenken..  Er passen niet meer dan 3 mensen in de winkel, maar dat hoefde ook niet. Ze dacht heel leuk mee omdat ik de schoenen paars wil en eigenlijk ook paars terug wil laten komen bij m'n AS.

kwarkje

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1018 Gepost op: 27 juni 2012, 22:14:04 »
Ook mijn ervaring.

Ik ben vandaag geweest met mijn moeder. Omdat we nogal wal strubbelingen hebben over de inhoud van moijn bruiloft was ik erg emotioneel. toen ik aangaf dat ik er misschien niet klaar voor was om schoenen te kopen zei hij: ok, prima... maar dat besteed ik ook geen tijd meer aan je. (Of iets in die trent, precieze woorden weet ik niet meer). Waarop mijn moeder dus pissig werd, omdat ze zo'n eind heeft gereisd.

Toen ik aangaf dat ik wél wat wilde passen zei hij ook nog eens O, maar je was er toch niet klaar voor? Nu opeens wel?? Nja, durf dan maar eens te zeggen na het passen dat je er tóch nog even over na wilt denken...  :sad:

Dan kun je wel een bedrijf zijn, en daarom geen rekening kunnen houden met de gevoelens van de klant, maar ik vind dat je, zeker in de bruidsmode-wereld, toch ook wel een beetje invoelend mag zijn en mensen geen dingen door de strot rammen.

Vandaag ben ik naar Stylez geweest om mijn schoenen op te halen. Toevallig had de verkoper gister van een mede-forummer het bericht gekregen dat er negatieve dingen over zijn winkel waren gezegd en we hebben het er nog even over gehad. Ik ben erg negatief geweest, maar achteraf bleek dit ook door mijn eigen emoties op dat moment te komen. Ik ben nog steeds niet blij met mijn schoenen, maar had zelf veeeel meer mijn eigen grenzen aan moeten geven. Dat ligt niet (alleen) aan de verkoper. Het is gewoon een echte zakenman; hij heeft ook uitgelegd dat er vaak mensen komen om alleen maar te passen en die dan niet eens meer terugkomen om iets te kopen. Hier raakt hij veel tijd en dus geld aan kwijt, want op dat moment kan hij geen andere mensen helpen. Daarom reageerde hij wat zakelijker de vorige keer.

hoe dan ook: ik ben blij dat ik maar 1 keer trouw en dus geen schoenen meer hoef te kopen. Maar het was niet terecht van mij om deze winkel zo zwart te maken.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1019 Gepost op: 28 juni 2012, 00:33:16 »
Aan de andere kant vind ik dat een beetje een kromme redenatie. Als je een trouwjurk koopt, pas je toch ( meestal) ook in meerdere zaken? Die bruidswinkels weten ook dat misschien maar 30 % van de passerende bruiden daar een jurk koopt en besteden toch tijd en moeite aan jou.

Ik snap dat het vervelend is als mensen komen passne om het passen, maar de meeste dames zullen toch vrij serieus op zoek zijn naar schoenen. Of je daar dan je schoenen koopt of niet, zou ik persoonlijk wel goede service verwachten.

Dan ben je in mijn ogen inderdaad een echte zakenman, geen goede verkoper.

blondbruidje

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1020 Gepost op: 28 juni 2012, 08:17:05 »
Ben het wel eens met JM2012: je gaat toch naar een winkel om te kijken of er iets voor je tussen zit. Als je het niet zeker weet, niet kopen/bestellen! Als een verkoper dat een probleem vindt, dan vind ik dat niet best. Dat is toch onderdeel van je werk: mensen helpen, hopen dat ze wat kopen, maar zo niet: dan is dat jammer en ga je door naar de volgende klant. Zou wat zijn zeg, als ik in de eerste bruidszaak meteen m'n jurk had moeten kopen! Dat niet iedereen die in je zaak komt iets koopt, dat hoort gewoon bij je vak!

Karlijn85

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1021 Gepost op: 2 juli 2012, 10:33:42 »
Ook ik ben gisteren bij Stylez Shoes in Rotterdam geweest en in tegenstelling tot sommige reacties op dit forum ben ik prima geholpen. We hebben er speciaal 1,5 uur voor gereden en dit was zeker de moeite waard aangezien ik geslaagd ben voor mijn schoenen. Het zijn niet de schoenen geworden die ik in gedachten had maar hij had een vele betere suggestie die namelijk precies bij mijn jurk pas. Ik was dus erg blij met zijn input. Hij gebruikt ook een pasrok waardoor je een goed beeld krijgt van hoe het onder de jurk staat. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn schoenen.

leentjeb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 30
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1022 Gepost op: 6 juli 2012, 22:01:52 »
Ook mijn schoenen mogen er nu op. Ze zaten heerlijk heb pas tegen het einde van het feest mijn slippers aangedaan.

twijfeltje

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1023 Gepost op: 6 juli 2012, 22:30:25 »
leuk!

Anneli

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1024 Gepost op: 6 juli 2012, 23:18:47 »
Die zijn zeker leuk!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards