collapse

Auteur Topic: Het grote bruidsschoenen-topic  (gelezen 680759 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1075 Gepost op: 6 januari 2013, 12:41:06 »
Ik wil heel graag blauwe trouwschoenen, maar die zijn nergens te vinden lijkt wel.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1076 Gepost op: 6 januari 2013, 13:11:51 »
Ik wil heel graag blauwe trouwschoenen, maar die zijn nergens te vinden lijkt wel.

Hoi Bolien, een groot aantal schoenen kan je best goedkoop laten verfen in elke kleur die je wilt... check maar eens op elegantsteps.co.uk

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1077 Gepost op: 6 januari 2013, 13:15:57 »
Ik wil heel graag blauwe trouwschoenen, maar die zijn nergens te vinden lijkt wel.
Moeten het percee trouwschoenen zijn? Momenteel zijn er veel blauwe schoenen te koop, dus je kunt ook op zalando etc kijken voor blauwe schoenen.
Schoenen kun je vaak ook laten verven idd.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1078 Gepost op: 6 januari 2013, 16:06:14 »
Goede tips, bedankt!

hoera

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1079 Gepost op: 8 januari 2013, 20:54:57 »
Ik heb toch ook schoenen besteld in Engeland. Wat een snelle service. Zaterdagavond besteld en nu heb ik ze aan!  :biggrin: ze zijn alleen iets te groot want ze slippen  een beetje. Dus nog maar op zoek om iets in de hak te plakken ofzo. Iemand daar ook nog tips voor?
Ik heb trouwens de rainbow sandy besteld.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1080 Gepost op: 8 januari 2013, 21:20:12 »
Dat is inderdaad snel Hoera! Misschien kun je iets in de hak plakken? Of de neus opvullen?

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1081 Gepost op: 8 januari 2013, 21:45:30 »
Ik heb toch ook schoenen besteld in Engeland. Wat een snelle service. Zaterdagavond besteld en nu heb ik ze aan!  :biggrin: ze zijn alleen iets te groot want ze slippen  een beetje. Dus nog maar op zoek om iets in de hak te plakken ofzo. Iemand daar ook nog tips voor?
Ik heb trouwens de rainbow sandy besteld.

Heb ze even opgezocht ze zijn prachtig!! Waar heb je ze besteld? Is enorm snel. Ik heb zondag besteld bij elegant steps.. maar volgens mij zijn ze nog niet verzonden. Niet dat er haast bij zit..


JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1082 Gepost op: 9 januari 2013, 09:32:03 »
Ik heb toch ook schoenen besteld in Engeland. Wat een snelle service. Zaterdagavond besteld en nu heb ik ze aan!  :biggrin: ze zijn alleen iets te groot want ze slippen  een beetje. Dus nog maar op zoek om iets in de hak te plakken ofzo. Iemand daar ook nog tips voor?
Ik heb trouwens de rainbow sandy besteld.

Je hebt een soort kussentjes met plakstrip, voor paar euro bij de scapino. Heb er zelf alleen geen goede ervaring mee, ze gaan los, drukken op de verkeerde plek in mijn hak en hiel en schoenen voelen alsnog te groot aan. Je kan er vanuit gaan dat bij het inlopen van satijnen schoenen, ze een beetje meerekken. Dus ze zullen nog ietsje uitrekken. Met zulke snelle levering zou ik, als je nog genoeg tijd hebt, kijken of je niet beter een maatje kleiner kan kopen. Lijkt me niks als je op je trouwdag steeds uit je schoenen sloft en dus je tenen de hele tijd moet krommen om ze aan te houden.

Neus opvullen is hel voor de tenen, niet aan te raden. ;)

hoera

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1083 Gepost op: 9 januari 2013, 16:19:40 »
De punten opvullen heb ik ook bij andere schoenen gedaan (bedenk ik nu), dat hielp inderdaad wel.
Terugsturen vind ik niet echt een optie, in de breedte moet het niet kleiner want dan komt mijn kleine teen in het gedrang. Dus dat wil ik toch niet doen. Ik ga het eerst wel proberen om het anders op te lossen. Kan altijd nog andere schoenen kopen.
Ik heb ze trouwens gekocht bij weddingshoes.co.uk. Ging prima en heel snel.

April2013

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1084 Gepost op: 10 januari 2013, 07:15:42 »
Een zooltje erin leggen??
Word hij ook iets kleiner van

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1085 Gepost op: 11 januari 2013, 07:36:59 »
Ik had mijn schoenen ook heel iets te groot. Ik heb er achterin blarenpleisters van de kruidvat ingeplakt. Het zat heerlijk! en bleef de hele dag goed zitten. Ik heb ze eigenlijk helemaal niet gemerkt!

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1086 Gepost op: 11 januari 2013, 08:26:37 »
Mijn hiel slipte ook een beetje uit mijn trouwschoen, net irritant.

Ik heb eerst een heel goedkope hielbeschermer gekocht maar dat vond ik niets. (net of je een hema-panty aantrekt bij een Louboutin schoen ;) )

Dus ik ben wat gaan zoeken en toen vond ik deze site: http://www.lady-secret.nl/

Daar heb ik de hielbeschermers gekocht, fantastische dingen. Zaten gelijk goed, echt een aanrader, zeker voor je trouwschoenen!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1087 Gepost op: 11 januari 2013, 10:17:14 »
@esprit dat was precies wat ik,zocht, door ongelijke voeten slipt links een klein beetje ( zeker met kousen) en rechts amper tot niet.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1088 Gepost op: 11 januari 2013, 12:57:38 »
@ Esprit. Dank voor je tip! Ik heb twee verschillende maten, waardoor het vaak lastig is om schoenen te kopen. Al helemaal in combincatie met mn steunzolen.
Trouwschoenen heb ik al, en die zitten perfect. Maar voor andere schoenen is dit zeker een tip.
Vaak gaan die dingen snel los, maar als ik het lees bij deze niet.

hoera

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1089 Gepost op: 11 januari 2013, 20:57:42 »
@Esprit, dank je wel voor de tip. De site ziet er leuk uit! Maar ik vind het wel een beetje dubbelzinnig. Ergens zeggen ze inderdaad om het slippen tegen te gaan, maar je schoenen gaan niet krapper zitten?
Maar de hielbeschermers ga ik denk ik maar uitproberen (en misschien ook wel de antislip zool voor mijn eigen gevoel). Want de schoenen zijn gedeeltelijk open aan de zijkant, dus een zooltje zal niet zo mooi staan denk ik.

Veertje2282

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1090 Gepost op: 11 januari 2013, 21:54:03 »
jeeej me schoenen zijn binnen en nu zitten ze wel goed!!!
Sorry moest dit ff melden!!

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1091 Gepost op: 11 januari 2013, 22:32:16 »
@Esprit, dank je wel voor de tip. De site ziet er leuk uit! Maar ik vind het wel een beetje dubbelzinnig. Ergens zeggen ze inderdaad om het slippen tegen te gaan, maar je schoenen gaan niet krapper zitten?
Maar de hielbeschermers ga ik denk ik maar uitproberen (en misschien ook wel de antislip zool voor mijn eigen gevoel). Want de schoenen zijn gedeeltelijk open aan de zijkant, dus een zooltje zal niet zo mooi staan denk ik.

Ik had ook de anti slip zooltjes besteld, mijn schoentjes waren ook open aan de zijkant:



Maar ik heb die uiteindelijk niet gebruikt omdat mijn schoenen al zacht genoeg waren en de achterkantjes al voldoende hielpen voor het niet slippen/glijden uit mijn schoenen.

Wel had ik de anti slip zooltjes wel bij me op onze bruiloftsdag, voor de zekerheid.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1092 Gepost op: 11 januari 2013, 22:48:31 »
Esprit: Die zijn inderdaad top! Mijn schoenen glijden ook iets door mn kousen. Dus ik had de hielbeschermer en het zooltje besteld om alvast te proberen in andere pumps. Het werkt echt, dus ik ga nog een paar bestellen voor mn trouwschoenen  :biggrin:

Naomiiiii

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1093 Gepost op: 20 januari 2013, 17:38:36 »
hallo dames,

ik ben al tijden mee aan het lezen op het forum maar nu ook
zelf de jurk gevonden en dus ook voor schoenen aan het kijken.

nu heb ik erg moeilijke voeten (al aantal keer aan geopereerd ivm grote knobbel bij mijn grote teen)
en zijn hakken voor mij eigenlijk geen optie. nu heb je van de Rainbow club die ballerina's maar of ik die nou mooi vind..

wat is jullie mening over ballerina's onder je trouwjurk?

ik hoor het graag
Groetjes Naomi

Bloem100

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1094 Gepost op: 20 januari 2013, 19:40:08 »
Ik denk dat het erg belangrijk is dat je schoenen aan hebt die je fijn vindt zitten.
Dat kunnen ballerina's of stiletto's zijn.

Wat ik wel heb is dat ik me bij een hakje "anders" voel.

Ik ga overdag voor ene hakje van 6 tot 8 cm. Weet nog niet welke schoen, ben al het hele weekend aan het rondsnuffelen op internet.
Van de week maar eens rondsnuffelen en passen in een winkel en dat waarschijnlijk ook in Engeland bestellen. Ik vind het prijsverschil TE groot.

's Avonds, als alle gasten binnen zijn.. ga ik lekker mijn all stars aan doen! Ik vind dat er wel grappig uitzien en dan kan ik helemaal los gaan.


Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1095 Gepost op: 20 januari 2013, 20:20:58 »
Ik vind dat je vooral aan moet doen waar je je prettig bij voelt. Als je beter loopt op ballerina's, dan vooral aandoen! Waarom zou je jezelf kwellen met een paar schoenen die je toch nauwelijks ziet? 'S Avonds doe ik ook ballerina's aan waarschijnlijk, lekker dansen!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1096 Gepost op: 21 januari 2013, 10:25:57 »
voor de gene die 's avonds van schoen veranderen... hoe zit dat dan met je jurk als je in 1 x op platte(re) schoenen gaat.. is je jurk dan niet te lang?? Mijn jurk is nu nl precies goed qua lengte als ik schoenen met max 5 cm hak aan trek.. ...als ik dan 's avonds bijv ballerina's aan trek, is de jurk natuurlijk te lang...

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1097 Gepost op: 21 januari 2013, 11:00:52 »
@Tol, ik denk dat je 's avonds toch al gauw je jurk omhoog haalt aan zo'n lusje en dan zal het wel veel meevallen denk ik. En de onderkant zal toch wel vies worden, nu iets extra vies. Ik doe op de avond ook gympies aan en overdag enorme hakken, is een keus die je zelf maakt, ik zou in elk geval niet de hele dag op die hakken kunnen lopen.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1098 Gepost op: 21 januari 2013, 11:06:36 »
@Tol, ik denk dat je 's avonds toch al gauw je jurk omhoog haalt aan zo'n lusje en dan zal het wel veel meevallen denk ik. En de onderkant zal toch wel vies worden, nu iets extra vies. Ik doe op de avond ook gympies aan en overdag enorme hakken, is een keus die je zelf maakt, ik zou in elk geval niet de hele dag op die hakken kunnen lopen.

nee dat kan ik nu al met zekerheid zeggen, ik hou het niet de hele dag vol op hoge hakken.... wil savonds nog wel zonder pijnlijke voeten kunnen dansen...
zal nog eens kijken voor schoenen met een iets minder hoge hak dan :biggrin:

April2013

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1099 Gepost op: 21 januari 2013, 18:56:21 »
Ik trek savonds ook andere schoenen aan. Heb 3 paar dus ;)

Jammer dan dat ie iets t lang is. Ik ga mijn jurk niet omhoog doen savonds. Dan valt hij iet nooit

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards