collapse

Auteur Topic: Het grote bruidsschoenen-topic  (gelezen 680738 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jufmel

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #975 Gepost op: 29 april 2012, 16:16:08 »
Heeft er iemand goede tips waar je paarse bruidsschoenen kan vinden? Ik heb al behoorlijk rondgegeken op zalando, brandos, vimodos, wehkamp, heine en in de stad hier.. maar helaas nog niets moois gezien. Ik zoek een hak van 4 á 5cm.
Ik vind de schoenen van Elsa wel erg mooi, maar ook heel erg duur!
Ik heb ook gekeken op amazon.de Maar vanuit duitsland bestellen vind ik wel erg spannend!

Tips zijn welkom!
Alvast bedankt :-)

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #976 Gepost op: 29 april 2012, 16:43:06 »
Je kan veel satijnen trouwschoenen gewoon laten verven he. Dus je ideale schoen passen en die laten verven!

Anneli

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #977 Gepost op: 29 april 2012, 17:55:45 »
Bij Amazon.de kun je rustig bestellen, hoor jufmel. Ze zijn betrouwbaar en heel snel! ik heb er nooit schoenen besteld, maar wel andere dingen.

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #978 Gepost op: 29 april 2012, 17:58:06 »
Ik zou geen trouwschoenen durven bestellen zonder ze te passen, straks knellen ze ofzo!

jufmel

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #979 Gepost op: 29 april 2012, 18:10:40 »
Bedankt @ anneli voor je advies, fijn om te horen dat iemand goede ervaringen heeft. Weet jij of je ook makkelijk dingen kan retourneren? Of was dat bij jou niet nodig?

@ Violet Maar satijnen schoenen zijn vaak onwijs duur. De schoenen van Elsa die ik mooi vind, zijn rond de 130-160 euro en dan moet ik ze nog laten verven!

MaaikeenRaymond

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #980 Gepost op: 29 april 2012, 19:41:04 »
Misschien schoenen vinden op marktplaats, en dan laten verven? De meeste trouwschoenen die erop staan zijn maar 1 dag gedragen  :biggrin:

deniesje

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #981 Gepost op: 29 april 2012, 19:57:51 »
Ik ben gisteren ook naar stylez shoes geweest, maar ik ben heel vriendelijk en leuk geholpen. Kon echt lachen met die verkoper hoor! Hij nam uitgebreid de tijd (ondanks het al een half uur na sluitingstijd was!!!!) en ben geslaagd voor prachtige en goed zittende schoenen. Ze zijn overigens van else

« Laatst bewerkt op: 29 april 2012, 19:58:12 door deniesje »

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #982 Gepost op: 29 april 2012, 20:11:22 »
Wauw...die zijn echt heel mooi! :biggrin:

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #983 Gepost op: 4 mei 2012, 23:08:24 »
hoi.. ik ben nieuw en vroeg me af waarom eigenlijk iedereen hakken aanheeft op haar bruiloft? een vriendin van me had dat ook en ik mocht aan het einde van de dag de bandjes uit haar voeten pulken, ze was bijna aan het huilen zoveel pijn deden die krengen, mijn les: geen hakken voor mij op mijn bruiloft (ik kan daar zowieso niet op lopen) nu vroeg ik me af, weet iemand een plek waar je schoenen kunt kopen die wel echte bruidsschoenen zijn maar waar dus geen hakje onder zit. Ik loop verder altijd op wandelschoenen dus mijn voetjes zijn comfort en ondersteuning gewend.. nou kan ik wel een beetje pijn enzo verdragen, maarja ik wil graag genieten van onze trouwdag en niet constant willen zitten omdat mijn voeten pijn doen... Daarnaast ben ik van plan om halverwege de dag van mijn lange jurk over te stappen op een korter model, dus de schoenen zullen wel te zien zijn.
iemand tips?

deniesje

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #984 Gepost op: 4 mei 2012, 23:24:15 »
bruidsschoenen speciaalzaak, ik ben bij stylez shoes http://www.bruidsschoenen-online.nl/ geweest in r'dam. Je hebt evt ook tsjari in breda.

Ze hebben van else en rainbow veel schoentjes die plat zijn, of met een minimaal hakje van 3 cm.
Sommige van rainbow hebben "bliss" dit is een superzachte voering waardoor het net slofjes zijn! Heb het aangehad en zat heerlijk.
Waarom ik voor hoge hakken ben gegaan? Ik loop normaal ook op hoge hakken, maar net zo lief op platte schoenen zoals uggs.
Aangezien ik er prima op kan lopen, mijn AS en ik maar liefst 40 cm in lengte verschillen én schoenen met hak vrouwelijk en sexy vind kies ik voor hakken. Plat zou niks voor mij zijn, vind dat niet bij mij passen.

twijfeltje

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #985 Gepost op: 4 mei 2012, 23:50:10 »
Niet iedereen loopt op hakken.
Er zijn ook bruidjes met gympen, laarzen, slippers en ga maar door.
Maar meest gebruikelijk is inderdaad (kleine) hakken.
Komt elegant over vind ik.
Ik heb na twee avondjes oefenen ook hakken gedragen.
Ging prima.
Maar zoek wel een paar dat lekker zit inderdaad.

boogschutter

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #986 Gepost op: 7 mei 2012, 16:22:54 »
Ik draag ook hakken. Ik vind het veel eleganter en voel me er vrouwelijker op. Ik heb wel een paar extra platte schoenen mee, voor als ik het savonds niet meer vol houd op hakken!

lauraatjeh

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #987 Gepost op: 7 mei 2012, 17:20:56 »
Ik ga niet op hakken.. Hooguit  3 cm.. Maar liefst dat niet. Ik steek nu al boven mij as uit, laat staan op hakken... Vind ik niet mooi op de foto's en daarbij vindt hij het niet leuk...

Anneli

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #988 Gepost op: 7 mei 2012, 19:27:41 »
Mooie schoenen, deniesje! En grappig dat jij ook lol had met de Stylez-verkopen. ;-)

Ik draag normaal ook vaak hakken en onder mijn trouwjurk vind ik dat ook heel mooi, ik ben namelijk niet zo groot en wel rond, dus ik kan wel wat extra lengte gebruiken. Maar ik neem wel een paar andere schoenen mee voor het geval dat... 's avonds of zo. Maar die moet ik nog kopen. :)

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #989 Gepost op: 7 mei 2012, 21:24:51 »
hoi.. ik ben nieuw en vroeg me af waarom eigenlijk iedereen hakken aanheeft op haar bruiloft? een vriendin van me had dat ook en ik mocht aan het einde van de dag de bandjes uit haar voeten pulken, ze was bijna aan het huilen zoveel pijn deden die krengen, mijn les: geen hakken voor mij op mijn bruiloft (ik kan daar zowieso niet op lopen) nu vroeg ik me af, weet iemand een plek waar je schoenen kunt kopen die wel echte bruidsschoenen zijn maar waar dus geen hakje onder zit. Ik loop verder altijd op wandelschoenen dus mijn voetjes zijn comfort en ondersteuning gewend.. nou kan ik wel een beetje pijn enzo verdragen, maarja ik wil graag genieten van onze trouwdag en niet constant willen zitten omdat mijn voeten pijn doen... Daarnaast ben ik van plan om halverwege de dag van mijn lange jurk over te stappen op een korter model, dus de schoenen zullen wel te zien zijn.
iemand tips?


Ik droeg witte ballerina´s, zomerschoentjes uit een of ander vaag eenmanszaakje met kleding hier in de binnenstad, kostten maar een tientje! haha..
Maar ook ik draag normaal vaak hakken, je loopt eleganter en je houding wil er ook nog wel eens door verbeteren. Maar als jij liever lekker zittende schoenen wil, gewoon niets aantrekken van wat `hoort` ! We hebben in de fotoreportage een hele leuke foto van onze schoenen! Zodra ik die heb post ik em hier wel even :wink:

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #990 Gepost op: 7 mei 2012, 21:27:36 »
Ik heb gekozen voor een simpele pump met een hakhoogte van 6cm. Hoger kan niet anders ben ik groter dan mijn AS en dat vind ik maar niks!

Maar een hakje vind ik wel wat sexy-er staan en bovendien, als je de juiste schoen hebt maakt het voor mij niet uit of ik nou op hakken of op platte schoenen loop.

Ik heb ze nog niet gekocht, maar voor 90% zeker gaan dit ze worden, alleen dan in een kleurtje:




katie g

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #991 Gepost op: 8 mei 2012, 08:26:18 »
Heb ook mijn bruidsschoenen gekocht bij stylez shoes en ben er juist erg fijn geholpen.
Vond alle info met betrekking tot de schoenen juist erg fijn zodat ik wist wat mijn
keuzemogelijkheden waren (er staan ook zoveel schoenen!)en met die pasrok kon ik me beter inbeelden hoe een paar
schoenen onder mijn jurk zouden staan.
Ik ben er vorige week zaterdag geweest en je moet echt wel geduld hebben met ons bruiden want we hebben
allemaal toch zo onze eigen wensen.
Ik vond het in ieder geval een super zaak en kan na mijn huwelijk mijn schoenen voor
€ 7.50 nog zawrt laten kleuren zodat ik er na mijn huwelijk ook nog wat aan heb.

shuhi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 50
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #992 Gepost op: 20 mei 2012, 20:09:31 »
Ook wij zijn in rotterdam geweest echt geweldig! Mijn as was gewoon gezellig mee.
en we hebben met die verkoper in en deuk gelegen.
Zijn advies was super ik had foto van jurk mee en zo wist hij precies wat kon en niet.
Ik wilde geen onwijze hoge hak, maar wel ietje.
Ook die voor pas rok vond ik erg handig want je hebt gelijk een beeld hoe het er uit ziet als je rok aan hebt.
Kortom mocht je nog ergens en twijfel hebben over je schoenen zou ik zeker over wegen om daar langs gegaan.
Wij zijn op door deweekse dag gegaan en dat scheelt wacht tijd.

trouwen2012

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #993 Gepost op: 20 mei 2012, 23:16:21 »
Ehhh. Zijn katie g en shuhi dezelfde personen??
Vaag dat zij Stylez juist goed vinden....

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #994 Gepost op: 21 mei 2012, 09:44:56 »
Ehhh. Zijn katie g en shuhi dezelfde personen??
Vaag dat zij Stylez juist goed vinden....

Achterdochtig hoor :wink: :biggrin:

Ik kan me voorstellen dat mensen vinden dat ze daar leuk geholpen zijn, meneer doet het echt the-american-way, totaal nep in mijn ogen. Ooooo, wat mooooooooooooi meid, schitterend. Houdt je van eerlijkheid ( en ondertussen zo fals als wat, in mijn ogen dan he)

Ik heb de schoenen besteld die ik al eerder poste, bij de Bruidshoek, waar ik ook mijn trouwjurk besteld heb. Kreeg daar ook 15 % korting op de schoenen, dus mooi meegenomen!

Ik wil graag gekleurde schoenen maar moest zelf met een kleurstaaltje komen, dat was best lastig. Maar in Rotterdam bij een stoffenwinkel geweest en daar hadden ze heel veel linten en daar heb ik het perfecte kleurtje gevonden. Vandaag even afgeven in Leiden en dan afwachten hoe de schoenen gaan worden, spannend!!
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2012, 09:45:06 door Esprit »

Julia25

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #995 Gepost op: 22 mei 2012, 10:49:52 »
Ik heb platte ivoren (althans dat hoop ik!) ballerina's gekocht, met een neus die tussen
spits en rond inzit. Ik hoop dat ze mooi staan onder mijn jurk, of nog beter, dat je mijn schoenen
niet eens zal zien. Wil platte schoenen, omdat dat en makkelijker is op onze locatie(tuin) en omdat
mijn partner maar ietsje groter is als ik. En ik wil geen 100 euro uitgeven aan platte bruidsschoenen
die ik nooit meer draag.
Vrijdag is mijn eerste pas en ik hoop echt dat die schoenen kunnen, waren 20 euro:)

shuhi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 50
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #996 Gepost op: 22 mei 2012, 13:46:55 »
Hallo allemaaal even voor de duidelijk ik shuhi, ben niet Katie g. En toevallig hebben wij schijnbaar de zelfde mening.
Mijn jurk komt toevallig bij de bruidshoek vandaan, maar zij konden mij niet helpen aan schoenen.
Het is maar net wat je zoekt en wat een zaak heeft en aan komen.
Wat betreft stylez je moet voor je zelf duidelijk hebben wat je wil niet laten beïnvloeden of in latenpakken  door een verkoper.
Ik zelf had bepaalde wensen omtrent de schoen en moest ook lichamelijk iets zijn wat aan gepast kan worden.
Daar kon de bruidshoek niet zoveel mee geen probleem trouwens!
Bij stylez dacht hij mee zeker met her probleem wat ik heb.
Kortom zo zie je maar zoveel mensen zoveel meningen.

Groetjes allemaal en succes, er jullie voor bereidingen!

katie g

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #997 Gepost op: 24 mei 2012, 08:40:08 »
Inderdaad Shuhi en ik zijn niet dezelfde personen.
En dat wij tevreden zijn, dat mag toch!!

@Esprit  Jammer dat je het anders ervaren hebt en fijn voor je dat je je schoenen elders gevonden hebt!
         
Ik ben er dus blij mee en volgens mij vele anderen ook ga zaterdag trouwen en heb besloten niet
meer op dit topic te reageren omdat het soms wel erg ver gaat.

Eenieder veel plezier nog met alle voorbereidingen

Djalie

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #998 Gepost op: 25 mei 2012, 17:26:43 »
ik ben vandaag geslaagd voor mn schoenen, ik vondt het zonde om dure schoenen te kopen die ik niet meer zou dragen en was even gaan shoppen en liep tegen mijn schoenen aan.

wilde graag laag omdat ik met reuma zit en open zijn ze geworden zag de bui al zitten met blaren op de hakken  :mad:

Judith32

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #999 Gepost op: 31 mei 2012, 22:32:35 »


ook geslaagd voor mijn schoenen joehoe. ze lijken hier wel wat puntiger maar ze zijn aardig rond van voren. 7 cm hak moet lukken toch  :) ze zaten prima maar ga toch maar ff van die gel kussentjes halen voor onder de voet. iemand ervaring met die dingen? welke moet ik dan halen?

Judith
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2012, 22:34:14 door Judith32 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards