Alles over trouwen > Vrijgezellenfeesten

Overzicht Aan Mogelijkheden

<< < (29/29)

Idoann:
In welke omgeving woon je? Ik heb net mijn vriendinnen een videoclip opgenomen in Groningen, het eindresultaat is op de bruiloft getoond: Megahit gegarandeerd ;)

Melia:
Ik heb Wie is de mol gedaan in Utrecht, superleuk!

Jazz:
Wij hebben met het vrijgezellenfeest van een vriendin een lipdub opgenomen in het Vondelpark, was ook super!

junebride:
Ik ben dit topic weer eens ingedoken. Ga voor een vriendin een vrijgezellenavond organiseren. Krijg hier weer genoeg inspiratie.

En over bierfietsen gesproken, dat hebben we op mijn vrijgezellenfeest gedaan. 18 vrouwen op een bierfiets, maar dan met eigen ingekochte drank. Het was hilarisch!  We hebben heel wat files veroorzaakt en ondertussen gingen we langs allemaal plekken uit mijn puberteit en daar gekke foto's maken.

Moniqueb:
Ik had laatst een vrijgezellenfeest van een vriendin, we hadden een Ladiesnight! Zo'n vibrator-tupperware party  :biggrin:
Er zat alleen een voorwaarde aan vast dat er voor minimaal 300,- werd afgenomen maar we waren met zijn 15en inclusief de bruid dus die consulente had goodiebags gemaakt voor iedereen van 20,-. En het was echt een leuke avond met spelletjes en een quiz enzo. Ik had er niet echt een voorstelling bij maar ik vond het echt verrassend leuk! Die consulente maakte er echt een feestje van en de bruid mocht ook nog een kado uitkiezen.
Dus als je een vrijgezellenfeest moet organiseren is dit echt een aanrader en ook niet duur (Je krijgt tenslotte ook spullen voor dat geld  :applaus:)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie