Alles over trouwen > Vrijgezellenfeesten

Overzicht Aan Mogelijkheden

<< < (2/29) > >>

HannaH:
Je kunt ook een "tupperware-party" voor sextoys houden (als ze daar van houdt tenminste) Volgens mij kost het niets om zo iemand in huis te halen en het levert zeker hilarische momenten op.  :tongue: Zie mijn verslagje...
In eerste instantie had ik wel zoiets van: "Jeetje wat zet ze nu weer allemaal op tafel" maar het wordt heel rustig opgebouwd en je wordt nergens toe verplicht.
Succes met het vinden van iets leuks!

nisanlin:
Ik wil zelf graag iets waarbij we iets "maken" zeg maar. Had bv ergens gezien dat je met z'n allen een sieradendoos voor de bruid maakt en dan voor iedereen ook een klein sieradendingetje ofzo, zoiets vind ik heel erg leuk. Maar het is maar net wat de smaak van de bruid is!

Joma87:
Wat een reacties al! erg bedankt. Het idee is nu om eerst de stad in te gaan met wat rare opdrachten en daarna met zijn allen uit eten bij een pannenkoekenrestaurant. Hier moet ze of voor ons allemaal een pannenkoek bakken, of zelf de hele avond alleen kleine pannenkoekjes eten of ze krijgt een verrassingspannenkoek met de ingredienten die op onze pannenkoeken zitten.
Weet iemand nog leuke opdrachten om uit te voeren, het mag best wel beetje gek, maar niet te , het moet leuk blijven

Anke:
Als je op google zoekt heb je van die leuke shirts voor vrijgezellenfeesten met allerlei opdrachten!
Erg leuk.
Laatst had iemand bedacht om zoveel "bonnetjes" uit boxershorts te verzamelen.

Sigi:
Je kunt ook dingen regelen met de middenstand. Vooral kleine zaakjes willen hier altijd wel aan meewerken. Ze willen vaak ook wel dingen voor je achter de balie leggen zodat ze bv haar volgende opdracht daar krijgt.

Bv iets proeven bij oil en vinegar en raden wat de ingrediƫnten zijn, ijsjes verkopen bij de ijscokar, bij de mac donalds een klant helpen.

Of net als bij Anke een lijstje mee geven met wat er allemaal gekocht moet worden. Je kunt dan leuke dingen bedenken maar ook dingen waar het schaamrood bij iemand op de wangen kan verschijnen.

Voor een groepje mensen hebben we ooit een speurtocht door de stad geregeld via de middenstand. Bij de plaatselijke dropzaak konden ze dropjes halen, bij Hooghoudt kon er een shooter worden geprobeerd. Bij een stadstuin kon men aan de thee. Misschien is zoiets wat.

Veel succes!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie