collapse

Auteur Topic: Het Schiet Op....  (gelezen 4145 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vonneke

  • Gast
Het Schiet Op....
« Gepost op: 29 juni 2007, 10:08:42 »
pfff krijg nu toch al wel wat last van de zenuwen... de meeste dingen zijn nu geregeld vandaag gaan de kaarten op de bus...vind dat best wel spannend morgen hebben we een verjaardag van mijn moeder dus dan zullen we het al wel horen... heb de jurk nu in huis ben eindelijk geslaagd en het is helemaal mijn ding... vanmiddag nog even mijn sieraden maken heb eindelijk de veter gevonden voor mijn ketting... zelfde kleur als het detail in de jurk... zo gauw ik wat foto's heb zal ik ze wel plaatsen...

nu nog de laatste dingen regelen en dan kan er van mijn part getrouwd worden!

07-09-07 wordt onze dag!!!

samantha

  • Gast
Het Schiet Op....
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2007, 10:11:24 »
spannend hoor meis,het is bijna zover,fijn is dat he dat bijna allemaal geregeld is?,veel plezier met de laatste loodjes :wink:

nisanlin

  • Gast
Het Schiet Op....
« Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2007, 10:36:47 »
lekker hoor, echt aftellen!

Alexia

  • Gast
Het Schiet Op....
« Reactie #3 Gepost op: 29 juni 2007, 10:43:33 »
spannend hoor, de laatste loodjes... maar je hebt je jurk dan wel vroeg in huis als je pas in september gaat trouwen :)

vonneke

  • Gast
Het Schiet Op....
« Reactie #4 Gepost op: 29 juni 2007, 11:08:43 »
[quote name=\'Alexia\' post=\'123015\' date=\'29 June 2007, 10:43\']spannend hoor, de laatste loodjes... maar je hebt je jurk dan wel vroeg in huis als je pas in september gaat trouwen :)[/quote]



ja dat klopt maar ik heb ook geen trouwjurk...geen officiele via een bruidsmode zaak...ik ga ik gothic style trouwen....

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Het Schiet Op....
« Reactie #5 Gepost op: 29 juni 2007, 14:54:52 »
Oh, ben dan wel heel benieuwd naar je jurk.
Zijn jullie helemaal klaar met alles?
We lopen samen op zie ik.
Wij moeten alleen nog taart - bloemen - enveloppendoos en de laatste lading bedankjes afmaken.

En wat al gepland is en bijna zover is:
- jurk afspelden
- proefkapsel en make up

Alexia

  • Gast
Het Schiet Op....
« Reactie #6 Gepost op: 29 juni 2007, 15:20:23 »
ah vandaar.. dan ben ik ook wel erg benieuwd naar je jurk!

nisanlin

  • Gast
Het Schiet Op....
« Reactie #7 Gepost op: 29 juni 2007, 16:14:36 »
Vonneke, laat zien je jurk! Ben echt benieuwd!

Wordt de rest van de bruiloft ook gothic of is het alleen je jurk?

vonneke

  • Gast
Het Schiet Op....
« Reactie #8 Gepost op: 29 juni 2007, 22:52:33 »
[quote name=\'Anke\' post=\'123034\' date=\'29 June 2007, 14:54\']Oh, ben dan wel heel benieuwd naar je jurk.
Zijn jullie helemaal klaar met alles?
We lopen samen op zie ik.
Wij moeten alleen nog taart - bloemen - enveloppendoos en de laatste lading bedankjes afmaken.

En wat al gepland is en bijna zover is:
- jurk afspelden
- proefkapsel en make up[/quote]


bloemen heb ik zo'n beetje geregeld.... en de enveloppen doos heb ik weergeluk mee, heb van de week een gastenboek gekocht maar in precies dezelfde stijl ook een soort van foto album en daar zit een beschermings doos omheen maar die gaan wij dus gebruiken als enveloppendoos... was een handige tip van die verkoopster. ik zal er morgen als ik tijd voor heb even een foto van maken... het gastenboek gaat morgen na mijn tante heen. wou ze wel doen leek haar erg leuk en voelde zich vereerd...

Ireen

  • Gast
Het Schiet Op....
« Reactie #9 Gepost op: 1 juli 2007, 09:14:57 »
Vonneke, Anke, voor jullie gaan trouwen ben ik eerst nog aan de beurt! Jullie zijn al zo ver met alles!! Wij moeten nog achter de bloemen aan (weten al wat we willen), voor een bruidstaart gaan kijken, gesprek met de BABS, ringen passen en ophalen (worden gemaakt door een edelsmid), iets maken om ons gastenboek uit te leggen, bedankjes in elkaar knutelen, cadeautjes kopen voor een aantal mensen, liturgie afmaken. Nou ja, in vergelijking met jullie nog wel een klus!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Het Schiet Op....
« Reactie #10 Gepost op: 2 juli 2007, 10:37:12 »
Haha, en ik dacht dat je zo snel was!
Je bent ook snel, nog een paar dingen en die ga je echt wel redden hoor!!

vonneke

  • Gast
Het Schiet Op....
« Reactie #11 Gepost op: 3 juli 2007, 17:13:31 »
bepaalde dingen laten wij ook achter wege! we willen er niet een supersssss groot feest van maken... gewoon gezellie met familie, vrienden en collega's...

wij zijn met de laatste dingen bezig... het ergste is nog wel hoe als ik mijn haar wil hebben...

Kanonier

  • Gast
Het Schiet Op....
« Reactie #12 Gepost op: 3 juli 2007, 17:16:09 »
Je maakt me zo wel eeerruuug nieuwsgierig, hoor.

Ben heel benieuwd hoe je er uit gaat zien dan. Ach, ligt nog eens een tipje van de (bruids)sluier op.

Ireen

  • Gast
Het Schiet Op....
« Reactie #13 Gepost op: 11 juli 2007, 16:07:42 »
[quote name=\'Anke\' post=\'123299\' date=\'02 July 2007, 10:37\']Haha, en ik dacht dat je zo snel was!
Je bent ook snel, nog een paar dingen en die ga je echt wel redden hoor!![/quote]

Ben nog steeds snel hoor  :biggrin:
- Liturgie ligt inmiddels bij de copyshop.
- Ringen zijn klaar en gaan we vrijdag halen.
- Gisteren zijn we bij de bloemist geweest en hebben een afspraak gemaakt om het door te spreken
- Gastenboek is 100% af
- Bruidstaart is ook geregeld.
- Zaterdag gaan we shoppen voor cadeautjes.
- Gesprek met BABS is ingepland.
- Bedankjes zijn ok al wat meer op weg (ik heb alles in huis om het af te maken, kistje waar het in gaat, heb ik versierd, potjes zijn vrijwel allemaal leeggeschept (jam) en de honing kan er elk moment in, maar ik wacht er nog even mee).

En dan tsja... voglens mij zijn we nu echt bijna klaar hoor!
Ben volledig relaxed en slaap heerlijk.


@Vonneke: Wat is er erg aan hoe je je haar wilt hebben???

Wupje

  • Gast
Het Schiet Op....
« Reactie #14 Gepost op: 11 juli 2007, 22:46:54 »
Hallo!
Ik kan je kriebels goed begrijpen! Ook bij ons wordt 7-9-07 the big day.
Moeten nog wel een aantal dingetjes doen, zaterdag kijken voor het bruidsboeket. Het boekje voor de huwelijksplechtigheid nog in elkaar draaien en de taart bestellen.
Ik ben erg benieuwd, we hebben een leuk programma in elkaar gedraaid - nu maar hopen dat iedereen zich gaat amuseren!

 :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:

Veel succes de laatste paar weken en als we elkaar niet meer spreken een hele mooie romantische dag toegewenst!

mvr

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1036
  • Geslacht: Vrouw
Het Schiet Op....
« Reactie #15 Gepost op: 12 juli 2007, 00:04:59 »
Ben ook erg benieuwd naar de kleding.... Maar volgens mij wil ze er niets over los laten....

vonneke

  • Gast
Het Schiet Op....
« Reactie #16 Gepost op: 24 juli 2007, 22:05:56 »
[quote name=\'mvr\' post=\'124315\' date=\'12 July 2007, 00:04\']Ben ook erg benieuwd naar de kleding.... Maar volgens mij wil ze er niets over los laten....[/quote]




ik wil best wel wat dingen vertellen enzo maar ik heb momenteel zelf geen pc meer zit vol met virussen zal er morgen weer eens achteraan bellen...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards