collapse

Auteur Topic: Hoe breng je het grote nieuws?  (gelezen 114133 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steffie_G

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #150 Gepost op: 18 februari 2013, 11:05:23 »
Tgoh, wij gaan het ook gewoon op facebook zetten hoor.
Enkel gaan we wel zo van die 'save the date' kaartjes versturen naar de gasten en voor de ouders en schoonouders & broers gaan we het persoonlijk afgeven.
Die zouden anders serieus in hun gat gebeten zijn als ze het via telefoon zouden te horen krijgen.
Ik ga vandaag de kaartjes bestellen en hopelijk kan ik ze volgende week zaterdag gaan afgeven :)
Maar eerst dus nog goed zoeken achter een kaartje dat bij onze stijl past.

Wij zijn in 2010 verloofd, maar de trouw moest nog wat wachten aangezien er de auto is tussen gekomen.
Nu hebben we begin januari eindelijk de knoop doorgehakt en gezegd dat we volgend jaar gaan trouwen, maar het is inderdaad vrij moeilijk om te blijven zwijgen in alle talen

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #151 Gepost op: 7 maart 2013, 20:00:04 »
Wij waren een weekendje weg. Mijn schoonouders wisten dat mijn as mij ging vragen, die waren mee de ring uit gaan zoeken. Mijn as belde hen al vrij snel op om te zeggen dat ik ja had gezegt. Ook mijn dochter wist ervan, dus ook de oppas moest gebeld worden. Daar zei ze: en ging hij op 1 knie zitten?? Dus toen was ook gelijk de oppas op de hoogte! Daarna hebben we ook mijn ouders en alle opa's en oma's gebeld. En de rest van de familie gaat dan vrij snel ;) Mijn 2 getuige heb ik een foto van mijn ring ge-appt! De 1e getuigen kwam een dag later ook aan in hetzelfde hotel voor een weekend weg, die heb ik ook gelijk als getuige gevraagd. Mijn andere getuige heb ik op oudjaarsavond (ofja, nieuwjaars-ochtend heel vroeg) gevraagd. Zij gaat zelf 2 weken later trouwen, dus wel kunnen lekker kletsen over de voorbereidingen!

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #152 Gepost op: 7 maart 2013, 20:26:57 »
Wij hebben het de wereld op deze manier laten weten, en ik heb heel wat mensen gehoord die het niet droog hielden.. Dit zijn de twee kinderen (5 en 6) van mijn verloofde! Overigens zijn dit printscreens van het filmpje, het hele filmpje duurt 2 minuten alleen dat wil ik niet op het WWW hebben staan.. :P (Hun gezichtjes trouwens ook niet dus vandaar de blur)

http://youtu.be/FvcVRPBH3KY

BlondeBride

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #153 Gepost op: 9 maart 2013, 23:13:16 »
Ik weet even niet waar ik het moet plaatsen.

Maar we gaan het morgen mijn vader vertellen dat we gaan trouwen. Nu wilde ik het eigenlijk op een leuke manier doen, maar ik weet niet hoe en de tijd begint een beetje te dringen.


Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #154 Gepost op: 10 maart 2013, 15:56:30 »
Aaaahh! Wat leuk Stephanie!

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #155 Gepost op: 10 maart 2013, 22:16:50 »
Wij zijn in Las Vegas 'getrouwd' en hebben een foto daarvan op facebook gezet met een link naar onze trouwsite waarop staat dat we niet in het echt zijn getrouwd maar het gebruiken als verloving. Iedereen reageerde heel enthousiast, alleen mijn moeder kon niet doorklikken naar de site en belde meteen geschokt naar ons en was na de uitleg ook erg enthousiast!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #156 Gepost op: 15 maart 2013, 23:48:35 »
En hoe heb je het verteld?

Steffie_G

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #157 Gepost op: 23 maart 2013, 21:26:02 »
Man man man, ik ben zoooo blij!! Dat kan je je nu eens niet voorstellen!

We zijn vandaag naar m'n ouders geweest om te melden dat we gaan trouwen.
En ik was met een bang hartje binnen gegaan omdat ze eigenlijk nooit achter m'n keuzes staan en ik verwachtte ook weer commentaar vandaag.
Maar toen ik de magneetjes af gaf (onze save the dates) is mijn vader me gelijk een knuffel komen geven en is mijn moeder beginnen wenen gelijk zot en heeft me half plat gedrukt.
Ze waren heeeel blij voor ons en ze willen dat we gelukkig zijn.

Ik was heel erg verbaasd door deze reactie. Ik had zowat alles verwacht maar dit nu toch niet.
Ik ga nog van dit heerlijke gevoel genieten deze avond. Eindelijk eens de volledige steun van m'n ouders ...
Ik kan momenteel echt niet gelukkiger zijn!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #158 Gepost op: 23 maart 2013, 21:39:16 »
Wat fijn Steffie! Nu echt gaan genieten van alle voorbereiding.

wedding2013

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #159 Gepost op: 23 maart 2013, 21:49:28 »
Steffie echt prachtig nieuws, ik heb meegekregen hoe zenuwachtig je was...

ik ben zo blij voor je, heel fijn, lekker genieten van dit mooie moment!  :applaus:

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #160 Gepost op: 25 maart 2013, 20:56:11 »
Superfijn voor je Steffie!

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #161 Gepost op: 29 april 2013, 13:25:41 »
--
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2014, 10:11:29 door Tuimel »

Bruidslin

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #162 Gepost op: 17 augustus 2013, 09:27:22 »
Supermooie berichten allemaal!
En Steffie & Stéphanie, van jullie berichten krijg ik ook gewoon tranen, zo mooi!

Steffie_G

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #163 Gepost op: 17 augustus 2013, 18:18:30 »
Hihi, bedankt Bruidslin.
Ik vind het filmpje van Stephanie trouwens echt super!!

Ondertussen weet iedereen het wel, al zijn er buiten de super goede reactie's van beide ouders, ook heel nare reactie's geweest.
M'n tante en oma en opa reageerden niet echt eerst en m'n tante begon daarna oer de huwelijksproblemen van m'n nichten en m'n oma en opa zeiden vlakaf 'En dan scheiden binnen x aantal jaar zeker zoals iedereen nu doet'.
Doet je echt geen goed zulke dingen te horen en ik heb er lang mee gezeten, maar heb het nu van me af kunnen zetten.

Op m'n nieuwe werk waar ik begonnen ben had ik vandaag ook een save the date magneetje op m'n locker gehangen en iedereen was ook super enthousiast  :biggrin:

Bruidslin

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #164 Gepost op: 18 augustus 2013, 12:31:35 »
Hai Steffie,
Wat leuk dat je nieuwe collega's zo enthousiast waren! (hoe was het eigenlijk op je nieuwe plek?) Trek het je niet aan wanneer andere mensen zo negatief reageren: dat zegt meer over hun dan over jou: als ze het je niet gunnen, zijn ze alleen maar jaloers op jullie geluk. Steek je tong uit in gedachten en ga verder met je eigen prachtige leven!

Steffie_G

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #165 Gepost op: 18 augustus 2013, 12:58:37 »
Het gaat heel goed op het werk :)
Echt mijn ding en leuke collega's, dus beter kan niet he.
Ik probeer het me niet te veel aan te trekken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan als het uit de mond van dierbaren komt natuurlijk :)

Bruidslin

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #166 Gepost op: 18 augustus 2013, 13:08:12 »
Helemaal begrijpelijk, Steffie. Soms wou ik dat ik wat ongevoeliger was ;-)
(Fijn van je nieuwe baan! Zo goed dat je op die andere plek weg bent!)

Venloosstellentje

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #167 Gepost op: 9 februari 2014, 11:51:02 »
Na 4 jaar vriendschap hebben wij begin vorig jaar een relatie gekregen.
al vrij snel bleek dit behoorlijk serieus te zijn want op 2e kerst dag is mijn vriend plots door zijn knieën en liet mij een ring zien.
en wilde de vraag stellen wil je met ........:
ik liet hem niet uitspreken en zij meteen vol uit JA...................
We hebben nog geen trouwdatum omdat we nog hard aan het sparen zijn voor deze mooie dag .
We willen beiden dezen dag  speciaal  en mooi hebben.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #168 Gepost op: 9 februari 2014, 11:52:08 »
En hoe hebben jullie het nieuws verteld aan de familie/vrienden?

Venloosstellentje

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #169 Gepost op: 9 februari 2014, 11:57:12 »
ja dat was eigenlijk de dag er voor al.
want mijn broer woont in Amerika en die was met kerst over gevolgen met zijn vriendin en vonden wij als we het dan toch van plan  waren het dan gewoon al te vertellen zo dat mijn broer en zijn vriendin het ook zelf ons zelf hoorden .
Ik zelf had alleen niet verwacht dat mijn aanstaande man de dag er na al meteen door zijn knieën zou gaan.

Kimmie1311

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #170 Gepost op: 18 februari 2014, 09:44:42 »
Ik heb mijn moeder eerst een foto via Whatsapp gestuurd van mijn ring. Waarop ze niet reageerde heb ik haar maar gebelt om te vertellen dat ik nu een ring om mijn vinger heb. het duurde even maar ze snapte em.
Mijn vader is overleden maar heb ook mijn opa verteld om te vertellen dat hij een kleindochter heeft die gaat trouwen. Ook hij had even nodig maar was hartstikke blij.
Wij ging die avond naar mijn schoonouders in het ziekenhuis en daar hebben we het verteld.
Beste vriendin ook gebeld om te vertellen dat we binnenkort een jurk gaan uitzoeken voor haar dochtertje van 2 (bruidsmeisje).
Daarna heb ik het op Facebook gezet. Er waren wat vrienden die zoiest hadden we hadden het liever persoonlijk gehoord maar ga niet iedereen afbellen.

Droopy

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #171 Gepost op: 24 maart 2014, 09:06:20 »
Ik heb echt 10 minuten na het aanzoek hysterisch m'n moeder gebeld met de mededeling dat we op jurkenjacht konden. Waarop mijn moeder spontaan begon te huilen. Mijn vader hebben we het een dag later verteld gewoon, langs gegaan en gezegd. Zijn ouders moeten we het nog vertellen maar daar zien we (vooral ik) een beetje tegenop.

Pooh

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #172 Gepost op: 4 april 2014, 14:01:17 »
Mijn vriend vroeg me op vrijdag toen we een weekend weg gingen en ik moest tot zondag mijn mond houden, vond dat zo moeilijk! Maar tegelijk ook wel fijn, want toen hebben we er samen eventjes goed kunnen genieten van dat we gingen trouwen en al wat dingen kunnen doorspreken.
Toen we zondag terug kwamen van weekendje weg zijn we bij onze ouders geweest, die dachten dat we gewoon kwamen vertellen hoe ons weekendje weg was. Maar onze moeders gingen wel huilen :D

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #173 Gepost op: 28 april 2014, 21:11:06 »
Ik ben tijdens een weekendje weg ten huwelijk gevraagd, de eerste avond al. We wilden het beide niet via de telefoon vertellen aan de ouders, dus hebben nog een weekendje ons mond gehouden. Aangezien mijn aanstaande nog geen ring had gehaald, zouden we die zaterdags gaan kopen. Toen gelijk bij de xenos leuke badeendjes van een bruidspaar gehaald voor de ouders en broers/zussen. Toen we terug kwamen zijn we langs onze ouders geweest met het idee van een souvenir bij hebben. Gelukkig had iedereen de hint gelijk door met het uitpakken :)

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #174 Gepost op: 30 april 2014, 11:17:38 »
Ik ben gevraagd toen AS en ik samen met een paar goede vrienden op vakantie waren in Spanje. Alle vrienden (op 1 na, die nooit zn mond kon houden) wisten al dat vriendlief me zou gaan vragen dus die hoefde ik het later niet meer te vertellen. Omdat we nog een paar dagen in Spanje zouden zitten en daar een feest zouden hebben van geemigreerde vrienden hebben we voor de buitenwereld eerst nog onze mond gehouden en niks gezegd. Heb zelfs mn moeder niet gebeld, omdat ik het persoonlijk wilde vertellen :D
Meteen toen we in Nederland terug waren zijn we naar mijn moeder gegaan en heb ik haar een souvenirtje uit Spanje gegeven (een handwaaiertje, omdat mijn moeder die altijd zo mooi vindt) en gezegd dat als ze de waaier mooi vond ze er ook maar een jurk moest zoeken die er mooi bijpaste, omdat ze binnenkort een nette jurk nodig heeft. Duurde even voor het kwartje viel maar toen was ze ook ontzettend blij voor ons! Ze stond meteen met tranen in de ogen!

Mocht er ooit nog een keer een speciale gelegenheid voordoen weet ik iig dat ik AS nooit het nieuws laat vertellen..  :dry: Toen we het zijn ouders en opa en oma gingen vertellen vertelde AS 'hoe mooi het was in Spanje en dat we zus en zo gedaan hadden en "ohja, we gaan ook trouwen" en toen zijn we zus en zo gaan doen..' Dus opa en oma en schoonouders zaten even vreemd te kijken.. Later wel blij, maar toch:
Moodkiller alom..

Maar goed, toen ouders/schoonouders/opa en oma het eenmaal wisten het maar wereldkundig gemaakt op Facebook :D

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards