collapse

Auteur Topic: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan  (gelezen 53427 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #25 Gepost op: 14 maart 2005, 21:36:19 »
wat mike melig??? nee onmogelijk!.... hij komt zelfs als teletubbie uit zijn werk... :tongue:

irenebreebaart

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #26 Gepost op: 14 maart 2005, 22:50:24 »
ik kan het me ook niet voorstellen! Nee hoor, leuk om ook een keer een mannenreactie te zien (zeker op zo'n vrouwenonderwerp!), kijk even bij de polls... daar heb je vast ook wel een leuke reactie op!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #27 Gepost op: 14 maart 2005, 22:58:15 »
tja, er zouden eigenlijk meer [color=\"blue\"]mannen[/color]  op het forum moeten komen!!!!

 :biggrin:  :biggrin:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:

irenebreebaart

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #28 Gepost op: 14 maart 2005, 23:07:02 »
Nou, ik krijg Peter niet zo ver dat hij antwoord! Maar hij leest wel af en toe mee over mijn schouder. Dan klik ik wel eens verder en dan vraagt hij: wat heb je daar geschreven??? Dus ik doe wel een beetje voorzichtig!

bruidje

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #29 Gepost op: 15 maart 2005, 07:38:21 »
hahahahahaha maar mike is een beetje nieuwschierig hoor.
maar hij is wel lief hoor hihihihihihi

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #30 Gepost op: 15 maart 2005, 10:19:01 »
Chris leest niet mee, alleen als ik zeg, moet je eens lezen dan doet hij dat, hij is gewoon zo bang dat hij iets leest wat hij niet wil weten..... hij wil alles een verassing laten... en dat kan ik ook wel begrijpen....

natascha

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #31 Gepost op: 15 maart 2005, 14:14:18 »
[quote name=\'Mike & belinda\' date=\'14 March 2005, 19:30\'][quote name=\'natascha\' date=\'14 March 2005, 17:20\']Ja, leuk bedacht, dan krijgen we van die "patty brard" situaties.
Kreunen en steunen tijdens het ja-woord.

ja, ik eehhhhh.........kreun.....wil ....steun.

Romantisch :wub:

Natas
[post=\"10006\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


hahahahahaha


Mike is een beetje melig hoor dames, hij leest vaak mee en dit vond hij wel een leuk topic om ff te reageren..........


pak hem straks wel ff :tongue:  :tongue:
[post=\"10025\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


En heb je hem nog te pakken gekregen, leuke avond gehad zeker???????

 :rofl:  :rofl:  :rofl:

Natas

natascha

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #32 Gepost op: 15 maart 2005, 15:05:19 »
:wub:  :wub:  :wub:

hanielle

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #33 Gepost op: 11 maart 2009, 10:41:16 »
even dit oude topic naar boven halen,

tja ik werd vanmorgen wakker en tja ik dacht echt, HOE gaan we dat voor elkaar krijgen op de wc?????
iemand ervaringen/tips!!!!!
laat het ff weten.

groetjes hannielle

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #34 Gepost op: 11 maart 2009, 10:46:17 »
[color=\"#6600CC\"]Het is echt heel simpel, doe je hoepel omhoog, prop (zachtjes) daar alles stof in, hijs hem tot je oksels :wink: en je kan gewoon normaal naar het toilet! Echt onzinnnn dat iemand je moet helpen daarmee. Alleen je bent wat langer bezig :biggrin: *grinnik*  Komt goed hoor, ik ben volgens mij wel 3x ofzo geweest, geeeen probleem![/color]

hanielle

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #35 Gepost op: 11 maart 2009, 10:48:20 »
gelukkig!!!!!!

tis nou ook niet dat ik er wakker van lig, maar dacht gewoon ff o ja DAT moet ook wel eens!!!

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #36 Gepost op: 11 maart 2009, 10:53:18 »
Ha, ik wou dat ik die tip had gehad toen ik trouwde ...
Ik heb voor de kleine boodschappen mijn CM meegesjouwd die de boel vasthield en voor de grote boodschap toch maar even m'n moeder  :happy:
Ik weet sowieso niet of ik die sleep in mijn hoepel had kunnen proppen ....

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #37 Gepost op: 11 maart 2009, 10:56:44 »
Nou, ik had er laatst toevallig met een vriendin over. Zenuwen slaan bij mij al snel dagenlang over op mijn darmen... Heel hard proberen om niet zenuwachtig te worden dus maar. :tongue: Anders word ik daar toch niet blij van op mijn trouwdag.

Ik denk dat ik 's ochtends eerst maar ga proberen alleen te gaan (als ik nog bij mijn ouders ben) en anders mag mams deze 'heerlijke' taak vervullen. :tongue:

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #38 Gepost op: 11 maart 2009, 11:04:48 »
[quote name=\'vangarderen\' post=\'215421\' date=\'11 March 2009, 10:56\']Nou, ik had er laatst toevallig met een vriendin over. Zenuwen slaan bij mij al snel dagenlang over op mijn darmen... Heel hard proberen om niet zenuwachtig te worden dus maar. :tongue: Anders word ik daar toch niet blij van op mijn trouwdag.

Ik denk dat ik 's ochtends eerst maar ga proberen alleen te gaan (als ik nog bij mijn ouders ben) en anders mag mams deze 'heerlijke' taak vervullen. :tongue:[/quote]

[color=\"#6600CC\"]Ja dat herken ik dus wel :blush: serieus 30 seconden voor dat ik de trap afmoest met pap, om getrouwd te worden :wink: kreeg ik echt een aanval (pds is zooo fijn), en toen heeft pap me rustig gepraat, en toen we eenmaal liepen werd ik zo goed afgeleid dat ik pas 4 uur later of naar de wc moest lol!
Gewoon normaal en goed eten van te voren, en diep in en uitademen.[/color]

Ratatosk

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #39 Gepost op: 11 maart 2009, 11:05:55 »
Ik geloof dat ik wat dat betreft MEGApreuts ben vergeleken met jullie.
Maar er gaat toch echt niemand mee met mij naar het toilet, al doe ik er een uur over, ik doe het alleen!

Monique_1983

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #40 Gepost op: 11 maart 2009, 11:09:33 »
Ik heb geen hoepel... dus ik denk toch dat ik hulp nodig zal hebben....

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #41 Gepost op: 11 maart 2009, 11:10:17 »
[quote name=\'iris&sander\' post=\'215427\' date=\'11 March 2009, 11:04\'][quote name=\'vangarderen\' post=\'215421\' date=\'11 March 2009, 10:56\']Nou, ik had er laatst toevallig met een vriendin over. Zenuwen slaan bij mij al snel dagenlang over op mijn darmen... Heel hard proberen om niet zenuwachtig te worden dus maar. :tongue: Anders word ik daar toch niet blij van op mijn trouwdag.

Ik denk dat ik 's ochtends eerst maar ga proberen alleen te gaan (als ik nog bij mijn ouders ben) en anders mag mams deze 'heerlijke' taak vervullen. :tongue:[/quote]

[color=\"#6600CC\"]Ja dat herken ik dus wel :blush: serieus 30 seconden voor dat ik de trap afmoest met pap, om getrouwd te worden :wink: kreeg ik echt een aanval (pds is zooo fijn), en toen heeft pap me rustig gepraat, en toen we eenmaal liepen werd ik zo goed afgeleid dat ik pas 4 uur later of naar de wc moest lol!
Gewoon normaal en goed eten van te voren, en diep in en uitademen.[/color]
[/quote]

Ik ga eraan denken. Goed gezond eten de dagen ervoor, vezels, vel water, veel fruit... Dan maar hopen dat het goed komt en anders... Ach ja, ik zie wel. Geloof inderdaad best dat ik op de belangrijke momenten gewoon téveel afgeleid ga zijn, dus dat is al een geruststellende gedachte! :)

@Ratatosk: Ik houd mijn toiletbezoek natuurlijk ook het liefst voor mezelf. Daarom ga ik het denk ik ook eerst zelf proberen, maar wat niet kan, dat kan niet... :)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #42 Gepost op: 11 maart 2009, 11:15:07 »
Van mijn leven niet dat we met z'n tweeen op het toilet zitten he.
Ik hijs de boel wel op.
Ik las hier wel een keer dat het op het feest wel handig is om 1 toilet apart te houden alléén voor de bruid.
Dan voorkom je modderige schoenen of naast de potpissers waar je met je jurk doorheen sleept.

sammie

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #43 Gepost op: 11 maart 2009, 11:17:39 »
Lekker zo'n 2 delige jurk....Laat ik gewoon naar beneden zakken  :tongue:  maar dan komt het aankleden weer.....dat zal iets lastiger gaan denk

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #44 Gepost op: 11 maart 2009, 12:16:51 »
[color=\"#6600CC\"]Hmm ik had ook een 2 delige jurk......maar bij mij was dat dus echt niet mogelijk!!
Veel sterkte allemaal alvast hoor hihihi[/color]

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #45 Gepost op: 11 maart 2009, 12:19:22 »
Sja, ik denk maar zo, mijn moeder heeft vroeger ook mijn luiers verschoond dus tja .... daar kan ik me dan wel voor 1 dagje overheen zetten :wink:
En gelukkig hoefde het ook echt maar 1 keer.

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #46 Gepost op: 11 maart 2009, 12:20:03 »
Het is vast al voorbij gekomen, maar ik vond het toch echt heel handig om achterstevoren op het toilet te gaan zitten. Zeker als je een sleep hebt en een hoepel is het eenvoudiger om de voorkant van je jurk op te pakken dan de achterkant. Of het trouwens ook werkt voor een grote boodschap weet ik niet, ik hoefde alleen maar vijf keer te plassen op de bruiloft :wink:

Swiffer

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #47 Gepost op: 11 maart 2009, 12:24:18 »
hoi mar,

HAd ik inderdaad ook al gelezen, mijn sleep zal 1,5 meter lang zijn, omdat allemaal weg te proppen gaat echt niet lukken, goeie tip denk ik!

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #48 Gepost op: 11 maart 2009, 13:16:18 »
De tip van Mar1981 is de gouden tip!!!

Gewoon achterstevoren op de wc zitten, dus met je gezicht naar de spoelbak. Dan kun je je sleep gewoon laten voor wat het is, het kreukt dan niet.
Ik had zelf ook wel een grote hoepel + sleep, eerste keer is m'n moeder meegeweest naar de wc. Maar de rest van de dag ben ik gewoon alleen gegaan!!

Succes!!

Liefs Rixt

moi2009

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #49 Gepost op: 11 maart 2009, 13:44:03 »
Handig die tips. Ik heb ook een sleep, dus ik vroeg me al af hoe ik dat voor elkaar moest gaan krijgen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards