collapse

Auteur Topic: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan  (gelezen 53412 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #50 Gepost op: 11 maart 2009, 14:29:59 »
Hé gelukje: mijn jurk is van kreukstof, dus ik prop gewoon alles op en in elkaar denk ik.

hanielle

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #51 Gepost op: 12 maart 2009, 14:47:24 »
goei tips joh, zal het onthouden, waar wij vrouwen allemaal niet aan moeten denken!!! :laugh:

Veer

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #52 Gepost op: 12 maart 2009, 16:21:48 »
Daar heb ik ook al over nagedacht. Ik wil ook het liefst alleen naar de wc kunnen gaan. Waar ik echt benauwd voor ben wat als je dan je regels hebt daar moet ik echt niet aan denken. :sad:

Ingedepinge

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #53 Gepost op: 12 maart 2009, 16:39:27 »
Het schijnt als je elke dag probeert op het zelfde tijdstip voor een grote boodschap te gaan dat je dan vanzelf op dat tijdstip gaay
(de meeste mensen hebben echt een vast tijdstip)

Is denk ik wel handig om te proberen een maand van te voren elke ochtend even te proberen.
dat het dan vanzelf komt 's ochtends
dat je dan even gaat voordat je de jurk aandoet.

en de tijd nemen om een grote boodschap te doen, dat je niet nog een keer moet op die dag met jurk aan. (dat je zegmaar goed leeg bent :) )
een plasje plegen met iemand erbij is niet zon drama toch.

Ratatosk

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #54 Gepost op: 13 maart 2009, 08:30:47 »
[quote name=\'Veer\' post=\'215971\' date=\'12 March 2009, 16:21\']Daar heb ik ook al over nagedacht. Ik wil ook het liefst alleen naar de wc kunnen gaan. Waar ik echt benauwd voor ben wat als je dan je regels hebt daar moet ik echt niet aan denken. :sad:[/quote]

Pil doorslikken :wink: (als je aan de pil bent dan).

Veer

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #55 Gepost op: 13 maart 2009, 12:43:11 »
[quote name=\'Ratatosk\' post=\'216157\' date=\'13 March 2009, 08:30\'][quote name=\'Veer\' post=\'215971\' date=\'12 March 2009, 16:21\']Daar heb ik ook al over nagedacht. Ik wil ook het liefst alleen naar de wc kunnen gaan. Waar ik echt benauwd voor ben wat als je dan je regels hebt daar moet ik echt niet aan denken. :sad:[/quote]

Pil doorslikken :wink: (als je aan de pil bent dan).
[/quote]

Ja daar heb ik ook aangedacht. Maar mijn ventje wil zich laten helpen misschien heb ik dan de pil niet meer nodig.

roxanne29-08

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #56 Gepost op: 13 maart 2009, 13:00:29 »
ik ben met mijn beste vriendin meegegaan zoen zij moest.. geloof me je ziet niks!! zo deden wij het..

jurk optillenlangs achter, dan de hoepel en stof vast  pakken, zodat ze zelf in haar jurk zit, (let wel op make-up).
de jurk is dan echt dubbel en hangt helemaal langs voren dus ale het stof hangt voor haar en je ziet dus niets, zorg wel dat ze al wc papier in de handen heeft, en iemand horne plassen is toch geen probleem denk ik.. dat hoor je bij open wc's ook...

nog 1 tip: heb ik zelf gedaan met carnaval.. en dan met name voor de kreukel jurken..

pak je jurk op het stof knoop het vast om de deurklink, dan hoef je alleen nog je eventuele hoepel op te tillen.. en over je heupen te hangen..

en voor je maandelijks probleem: je kunt ook een pil krijgen dat het gewoon uitstelt dus geen echte anticonceptie pil..vraag het na bij je huisarts..



groetjes rox
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2009, 13:01:42 door roxanne29-08 »

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #57 Gepost op: 13 maart 2009, 17:30:00 »
@ Veer, je kúnt natuurlijk toch de pil blijven gebruiken? En je kunt ook bij de huisarts Primolut halen. Daarmee kun je je menstruatie uitstellen. Dat kan tot een paar weken, ik heb het bijvoorbeeld op de trouwdag gebruikt en de hele huwelijksreis. Had geen zin in gehannes met tampons aan het strand.

Veer

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #58 Gepost op: 14 maart 2009, 11:54:24 »
Bedankt voor de tips. Ik zal ze even op slaan op de pc. Dan zal ik er eens achter horen als de bruiloft dichterbij komt.
Mijn aanstaande en ik vinden ons gezin compleet. En er is een grote kans dat hij zich laat helpen. Maar ik wist niet dat er pil bestond dat de menstruatie uitstelt. Dus het afwachten hoe mijn cyclus gaat zijn na de zwangerschap en is het zo dat de kans groot is dat ik het op de grote dag ga hebben. Ga dat zeker met mijn ha overleggen.
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2009, 11:57:55 door Veer »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #59 Gepost op: 14 maart 2009, 12:05:20 »
[quote name=\'roxanne29-08\' post=\'216285\' date=\'13 March 2009, 13:00\']ik ben met mijn beste vriendin meegegaan zoen zij moest.. geloof me je ziet niks!! zo deden wij het..

jurk optillenlangs achter, dan de hoepel en stof vast  pakken, zodat ze zelf in haar jurk zit, (let wel op make-up).
de jurk is dan echt dubbel en hangt helemaal langs voren dus ale het stof hangt voor haar en je ziet dus niets, zorg wel dat ze al wc papier in de handen heeft, en iemand horne plassen is toch geen probleem denk ik.. dat hoor je bij open wc's ook...

nog 1 tip: heb ik zelf gedaan met carnaval.. en dan met name voor de kreukel jurken..

pak je jurk op het stof knoop het vast om de deurklink, dan hoef je alleen nog je eventuele hoepel op te tillen.. en over je heupen te hangen..

en voor je maandelijks probleem: je kunt ook een pil krijgen dat het gewoon uitstelt dus geen echte anticonceptie pil..vraag het na bij je huisarts..



groetjes rox[/quote]

Let op met deze pil kan je alsnog doorbraak bloedingen hebben. Ik zou het er niet op gokken ineens een rode vlek in mijn jurk :unsure: dan maar rond sjouwen met tampons

juf21

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #60 Gepost op: 4 mei 2014, 18:52:52 »
Hoi meiden,

Ik ben benieuwd hoe jullie zijn gaan plassen. Ik heb een jurk met grote hoepel en een stukje sleep. Ik zie het echt niet zitten om mensen mee te nemen naar het toilet, eventueel alleen mijn man (hoe romantisch...)

Hoe ging het bij jullie?

Ik zit er aan  te denken om plastuitjes te kopen. Het lijkt mij dat ik dan met een hand de jurk aan de voorkant kan optillen en met de andere het tuitje kan vasthouden en dan staand plassen.

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #61 Gepost op: 4 mei 2014, 18:56:27 »
Ik snap je dilemma helemaal! Ik zit daar ook mee.
Zat ook te denken om in een emmer te plassen?

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #62 Gepost op: 4 mei 2014, 18:59:01 »
Hier is al een heel topic over (maar kan hem zelf ook even niet vinden :P ). Maar echt het is prima te doen. Je jurk in de hoepel leggen en de hoepel omhoog tillen naar boven dus. Kun je prima alleen naar de wc. Ook kun je iemand vragen om even te helpen met de jurk in de hoepel te doen en het eerste stukje omhoog en dan dat die persoon de toilet weer verlaat en jij rustig de rok verder omhoog kunt tillen.
Zorg alleen wel dat je voordat je gaat zitten al een beetje wc-papier in je handen hebt ;)

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #63 Gepost op: 4 mei 2014, 19:04:15 »
Uhhh....hier heb ik me werkelijk geen seconde vooraf druk over gemaakt....
Gewoon naar het invalide toilet met een vriendin. Ik trok de voorkant van m'n jurk omhoog en zij m'n achterkant met sleep en plassen maar  :biggrin:
We hebben er samen smakelijk om gelachen  :biggrin: ze heeft nu letterlijk naar m'n gezeik geluisterd  :clap:

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #64 Gepost op: 4 mei 2014, 19:54:38 »
Jurk in de hoepel doen inderdaad. Een ruim toilet is wel aan te raden!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #65 Gepost op: 4 mei 2014, 20:41:26 »
Andersom op de wc gaan zitten schijnt de truc te zijn!

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #66 Gepost op: 4 mei 2014, 21:08:24 »
Ik had een jurk met een rits en heb hem gewoon even uitgetrokken in het invalide toilet  :biggrin:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #67 Gepost op: 5 mei 2014, 08:22:40 »
Ik ging op het invalidentoilet en dan andersom op de pot, dus met je gezicht naar de muur. Ik had ook een vrij grote rok met hoepel, maar het ging prima. Ik had wel een vriendin meegevraagd om de voorkant mee omhoog te houden, maar dat was alleen voor de eerste keer dat ik moest. Daarna lukte het zelf.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #68 Gepost op: 5 mei 2014, 08:49:17 »
Ik vond andersom juist erg onpraktische. :P

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #69 Gepost op: 5 mei 2014, 09:41:35 »
Hier is al een heel topic over (maar kan hem zelf ook even niet vinden :P ). Maar echt het is prima te doen. Je jurk in de hoepel leggen en de hoepel omhoog tillen naar boven dus. Kun je prima alleen naar de wc. Ook kun je iemand vragen om even te helpen met de jurk in de hoepel te doen en het eerste stukje omhoog en dan dat die persoon de toilet weer verlaat en jij rustig de rok verder omhoog kunt tillen.
Zorg alleen wel dat je voordat je gaat zitten al een beetje wc-papier in je handen hebt ;)

Dit dus! Ik heb mijn jurk inderdaad in de hoepel gestopt, en hoepel vastgehouden. Vriendin geholpen met jurk/sleepje goed er in te stoppen, en zelf gewoon naar de wc. Ideaal!!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gan
« Reactie #70 Gepost op: 5 mei 2014, 09:44:48 »
Ik merk dat er bij veel dingen wordt gevraagd: hoe doe je dat met je jurk?
En mijn ervaring is dat het juist doordat je er over nadenkt (en bang bent dat er iets met je jurk gebeurd) moeilijk wordt.
Eigen is het een kwestie van gewoon doen.
Mijn jurk was wel wat korter, maar had heeeel veel lagen. Het was gewoon een kwestie van goed graven, zodat ik zeker wist dat ik alle lagen had, en dan kon ik gewoon naar de wc hoor!
Er gebeurd niet zomaar iets met je jurk (gelukkig).
Zodra ik uit het hokje was, streek ik er een keer overheen, zodat het tule weer op zijn plek viel, en ik was weer klaar om verder te gaan ;)

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #71 Gepost op: 5 mei 2014, 12:30:11 »
Ik had een jurk met een hoepel en een ellenlange sleep - no problem. Achterstevoren op het toilet zodat de sleep niet in de weg zit, de voorkant optillen en in je hoepel proppen, tadaaa. Er is echt niks moeilijks aan hoor. Overigens wel mijn moeder en de CM meegesleept - maar goed, ik ben niet zo van de gene hihi
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2014, 12:32:08 door Lyanna »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #72 Gepost op: 5 mei 2014, 12:57:10 »
Ik had een jurk met een hoepel en een ellenlange sleep - no problem. Achterstevoren op het toilet zodat de sleep niet in de weg zit, de voorkant optillen en in je hoepel proppen, tadaaa. Er is echt niks moeilijks aan hoor. Overigens wel mijn moeder en de CM meegesleept - maar goed, ik ben niet zo van de gene hihi

Zo dus! Ik sleepte mee wie er maar in de buurt was! Op t feest is er nog n dronken filmpje gemaakt hiervan, was echt hilarisch! Niks te zien hoor, behalve meters en meters stof  :biggrin:

Acacia

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #73 Gepost op: 14 juni 2014, 20:39:19 »
hoi bruidje
ik had gelukkig een top en rok gescheiden dus ik kon gewoon de rok naar beneden doen.
maar ik heb wel mijn schoonzuster moeten helpen met een hoepel jurk en dat ging best lastig je kan dan niet alleen naar de wc want de jurk moet de gehele tijd omhoog gehouden worden.

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #74 Gepost op: 14 juni 2014, 20:47:51 »
hihi , tja ik heb er nooit eigenlijk bij nagedacht en ben gewoon andersom op de wc gaan zitten,
had een jurk met best een lange sleept dus in de hoepel stoppen alles ging lastig :P achterste voren ging prima , even de jurk in de hoepel optillen en zat dus achterste voren
en ben dus gewoon alleen geweest :P

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards