collapse

Auteur Topic: Nagels  (gelezen 26076 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alexia

  • Gast
Nagels
« Reactie #25 Gepost op: 11 augustus 2007, 08:28:33 »
dat is in feite dat je het witte randje van je nagels ook extra wit maakt.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Nagels
« Reactie #26 Gepost op: 11 augustus 2007, 16:38:49 »
En dat gaat ook heel gemakkelijk met een nagelpotloodje.
Een goede scherpe punt en het witte randje inkleuren aan de binnenkant van je nagel!
Dat geeft een iets naturellere look zeg maar.

nisanlin

  • Gast
Nagels
« Reactie #27 Gepost op: 11 augustus 2007, 22:19:12 »


zoiets

Ireen

  • Gast
Nagels
« Reactie #28 Gepost op: 11 augustus 2007, 22:23:42 »
[quote name=\'Anke\' post=\'128586\' date=\'11 August 2007, 16:38\']En dat gaat ook heel gemakkelijk met een nagelpotloodje.
Een goede scherpe punt en het witte randje inkleuren aan de binnenkant van je nagel!
Dat geeft een iets naturellere look zeg maar.[/quote]

Anke, Wat is een nagelpotloodje nu weer? Ik loop echt helemaal achter op nagelgebied! Kun je dat gewoon bij de drogist kopen? Of koop je een potlood dat eigenlijk ergens anders voor bedoeld is? Ik zit erover te denken om dit te proberen. Beetje naturel en toch iets extra's.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Nagels
« Reactie #29 Gepost op: 12 augustus 2007, 10:18:07 »
Je kan em gewoon bij de drogist kopen.
Het is een spierwit potloodje (eigen merk is net zo goed en goedkoop) en er staat op nail whitener.
Net zoals je je nagels schoonmaakt onder je nagelranden, zo gebruik je het potloodje ook.
Heb nu geen fototoestel bij de hand, anders had ik ff een foto gemaakt van mijn resultaat.

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Nagels
« Reactie #30 Gepost op: 12 augustus 2007, 11:07:15 »
Wat is een French Manicure eigenlijk?

Ik heb het grootste deel van de dag gewoon mijn handschoenen aan, dus veel doe ik er niet aan. Ik laat ze wel even bijvijlen, denk ik. Ik heb meestal wel lange nagels van mezelf en ik ga er de komende paar weken ook heel voorzichtig mee zijn, dat ik er geen breek en zo :wink:

nisanlin

  • Gast
Nagels
« Reactie #31 Gepost op: 12 augustus 2007, 11:11:51 »
[quote name=\'LadyXochi\' post=\'128658\' date=\'12 August 2007, 11:07\']Wat is een French Manicure eigenlijk?[/quote]


[quote name=\'nisanlin\' post=\'128628\' date=\'11 August 2007, 22:19\']

zoiets[/quote]

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Nagels
« Reactie #32 Gepost op: 12 augustus 2007, 12:41:37 »
Ja, daar was ik via google ook al achter, maar hoe is dit anders dan gewoon vijlen en lakken?

Ireen

  • Gast
Nagels
« Reactie #33 Gepost op: 12 augustus 2007, 13:27:44 »
't Wit zal iets witter zijn, heb ik begrepen. Alhoewel somige mensen al witte nagels van zichzelf hebben, Het bovenste stukje bedoel ik).

Ik ga morgen zo'n potloodje halen en het eens proberen. Kijken of het wat wordt!

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Nagels
« Reactie #34 Gepost op: 12 augustus 2007, 19:31:31 »
Ah, dus het slaat op het uiteinde van je nagels! Nou, ik heb inderdaad al een mooi wit randje van mezelf, dus alleen vijlen en lakken zou voldoende moeten zijn.

nisanlin

  • Gast
Nagels
« Reactie #35 Gepost op: 12 augustus 2007, 22:31:54 »
Het punt van French Manicure is dat je het roze van je nagel wat meer roze maakt en het witte wat witter, en het witte randje ook wat breder. Staat erg mooi!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Nagels
« Reactie #36 Gepost op: 13 augustus 2007, 10:31:43 »
Ja, heb foto's van hoe m'n nagels nu zijn.
Straks wordt het allemaal wat mooier afgewerkt natuurlijk.
Zit nu nog even in de spaar en verzorg fase  :huh:



nisanlin

  • Gast
Nagels
« Reactie #37 Gepost op: 13 augustus 2007, 22:51:23 »
En de mijne zien er nu ook zo uit....:biggrin:

Heb naar aanleiding van dit topic vandaag een nagelpotloodje gekocht! Ideaal! Bij de Kruidvat, 1,50 (van Essence). Ben er vanavond even voor gaan zitten...oude nagellak eraf, bijvijlen, met nagelpotlood bijtekenen en toen nog met een polijstvijl (ook zeker een aanrader, van Herome)...en mijn nagels stralen!

(mijn aanstaande zag "geen verschil"....mannen :dry: )

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Nagels
« Reactie #38 Gepost op: 14 augustus 2007, 07:02:39 »
Tuurlijk zien die geen verschil.
Ze snappen ook niet waarom we al die "middeltjes" nodig hebben.
Zij gebruiken het toch ook niet??!!??

RainbowR1

  • Gast
Nagels
« Reactie #39 Gepost op: 14 augustus 2007, 08:34:13 »
Het klinkt misschien stom, maar ik heb er nog nooit over nagedacht wat ik met mijn nagels zou doen  :huh:
Misschien dat ik een paar dagen van tevoren naar een manicure ga (nog nooit gedaan, maar een bruiloft is wel een goed excuus  :) ). Waarschijnlijk neem ik dan ook een french manicure, vind ik er namelijk altijd mooi uit zien, maar heb zelf nooit zoveel geduld om het zelf te doen...

Xx

linda72

  • Gast
Nagels
« Reactie #40 Gepost op: 14 augustus 2007, 13:01:46 »
Ik ga voor de french manicure... heb lange nagels van mezelf maar op de een of andere manier is er altijd een vinger bij die afbreekt, dus voor zekerheid nog maar nepnagels erbij

Ireen

  • Gast
Nagels
« Reactie #41 Gepost op: 15 augustus 2007, 07:59:53 »
Nou, french manicure... heb het net ook even gedaan. Randje witter gemaakt, nagelverharder en vervolgens blanke nagellak. Ze zien er prachtig uit! Dames, bedankt voor de tips!!  :applaus:

maikaenroy

  • Gast
Nagels
« Reactie #42 Gepost op: 15 augustus 2007, 09:53:11 »
Voor de dames met mooie (lange) nagels van hunzelf die bang zijn dat ze als nog afbreken kunnen ook bij de angelstyliste een dun laagje gel er op laten zetten dit is steviger dan gewone nagelverharder en je kunt het gewoon uitlaten groeien is dus een eenmalige behandeling .

Ik zelf laat ook gelnagels zetten vind mijn eigen nagels niet mooi genoeg , ik laat dan op de nagel van de vinger waar de ring om komt een kleine R ( van roy) zetten met steentjes , vind ik wel leuk !

Alexia

  • Gast
Nagels
« Reactie #43 Gepost op: 15 augustus 2007, 10:24:15 »
van nagelverhardener (die van herome) worden mijn nagels juist erg broos. op dit moment heeft het toch geen zin voor mij om mijn nagels mooi te houden. Ik werk in de schoonmaak (hoewel ik bijna stop) en 1 dag in de week in een boekhandel en het afhalen van stickers van boeken is killing voor je nagels... dus het worden toch maar neppers dan

Sigi

  • Gast
Nagels
« Reactie #44 Gepost op: 15 augustus 2007, 11:27:56 »
Ik laat ook gelnagels zetten. Heb ze al vaker gehad maar ik heb ze nu in het voorjaar laten verwijderen zodat mijn eigen nagels wat rust krijgen. Ik denk niet dat ik dan al french doe, ik vind een net gezette gelnagel namelijk zonder french ook erg mooi. Ben ik dus nog niet helemaal over uit.  :tongue:

Juni

  • Gast
Nagels
« Reactie #45 Gepost op: 31 augustus 2008, 20:58:16 »
Normaal bijt ik nagel...echt mijn hele leven al, maar voor de gelegenheid ben ik daar even mee gestopt. Het leek me wel zo netjes om op 'de dag' nagels te hebben, want mensen kijken toch naar je ring en van die afgekloven stompjes staan daar niet zo elegant bij. Dus ik ben nu bezig om mijn nagels netjes te verzorgen en dat gaat tot nu toe erg goed. Ik houd ze wel kort want ik kan niet omgaan met lange nagels, dan ga ik mezelf krabben en heel veel typfouten maken enzo :blush: Op de dag zelf doe ik denk ik één laagje heel lichtroze nagellak op van een lakje dat ik al heb. Dat lijkt heel natuurlijk (alsof je alleen glans op hebt) en verzorgd. Mijn jurk is al druk genoeg, gekleurde nagels vind ik dan teveel van het goede. Drie dagen voor mijn bruiloft trakteer ik mezelf trouwens op een manicure. Ik heb nooit nagels gehad, dus ook nooit een manicure. Ben erg benieuwd hoe dat is en beloon mezelf daarmee voor het niet bijten!
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2008, 20:59:19 door Juni »

Margy

  • Gast
Nagels
« Reactie #46 Gepost op: 1 september 2008, 10:11:50 »
ik heb een ivoren glitter en ivoren swarovski, er is ook een foto van, heb de fotograaf gemaakt, dus zodra k die heb zal ik m posten !

Herjan

  • Gast
Nagels
« Reactie #47 Gepost op: 1 september 2008, 10:19:28 »
Ik heb voor de eerste optie gekozen. Ik denk dat French Manicure niet zo mooi bij mij past...  :tongue:

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Nagels
« Reactie #48 Gepost op: 1 september 2008, 10:27:42 »
[color=\"#6600CC\"]

Ik had zelf French Manicure gedaan, dit heb ik meestal wel :)
Maar voor de gelegenheid had ik een motiefje op mijn middelvingers gemaakt met kristalletjes :biggrin:
Simpel en stijlvol, dat vind ik altijd het mooiste![/color]

Juni

  • Gast
Nagels
« Reactie #49 Gepost op: 1 september 2008, 10:45:40 »
[quote name=\'Herjan\' post=\'177139\' date=\'01 September 2008, 10:19\']Ik heb voor de eerste optie gekozen. Ik denk dat French Manicure niet zo mooi bij mij past...  :tongue:[/quote]
Nee ik denk dat van die superlange, felrood gelakte nagels meer wat voor jou zijn :laugh:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards