collapse

Auteur Topic: Nagels  (gelezen 26078 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herjan

  • Gast
Nagels
« Reactie #50 Gepost op: 1 september 2008, 10:47:19 »
[quote name=\'Juni\' post=\'177145\' date=\'01 September 2008, 10:45\'][quote name=\'Herjan\' post=\'177139\' date=\'01 September 2008, 10:19\']Ik heb voor de eerste optie gekozen. Ik denk dat French Manicure niet zo mooi bij mij past...  :tongue:[/quote]
Nee ik denk dat van die superlange, felrood gelakte nagels meer wat voor jou zijn :laugh:
[/quote]
Alleen in het weekend... :wink:

bruidpatty

  • Gast
Nagels
« Reactie #51 Gepost op: 7 september 2008, 12:52:55 »
Grrrr, ik wil met de dag gewoon mijn eigen nagels een french manicure met een kleine versiering op mijn rechter ringvinger nagel geven dus ben al weken heel zuinig aan het doen met mijn nagels. Nu zijn er afgelopen week 3 nagels gebroken! Baal echt, nog 4 weken om een beetje bij te groeien en dan maar hopen dat ze niet weer breken....

Margy

  • Gast
Nagels
« Reactie #52 Gepost op: 7 september 2008, 16:54:25 »
tip : van het merk pinnacle, heb je een verstevingslakje die echt heel goed werkt!
ik gebruik hem voor mijn manicure klantjes en verkoop hem ook vrij veel !
het is 3 weken lang een kuurtje
eerste week, elke dag een laagje, laatte dag erafhalen
2e week, weer elke dag een laagje, laatste dag weer eraf
3e week volgt hetzelfde !

bruidpatty

  • Gast
Nagels
« Reactie #53 Gepost op: 7 september 2008, 18:39:07 »
[quote name=\'Margy\' post=\'178038\' date=\'07 September 2008, 16:54\']tip : van het merk pinnacle, heb je een verstevingslakje die echt heel goed werkt!
ik gebruik hem voor mijn manicure klantjes en verkoop hem ook vrij veel !
het is 3 weken lang een kuurtje
eerste week, elke dag een laagje, laatte dag erafhalen
2e week, weer elke dag een laagje, laatste dag weer eraf
3e week volgt hetzelfde ![/quote]

Klinkt goed! Waar kun je dit halen??

Margy

  • Gast
Nagels
« Reactie #54 Gepost op: 8 september 2008, 10:10:03 »
pb me maar even ! :)

iris, lieve schat nu wil k niet zeuren
maar je 'witte' randje, is je eigen toch?
hij is vrij onregelmatig... raad volgende bruidjes aan met een striper te lakken voor die witte randjes
krijg je iig een geheel zeg maar
als je ook steentjes aanbrengt op je ringvinger KNALT je trouwring er echt uit als iemand naar de handen kijkt bijv

sorry de ultra perfectionist in me moest even zeuren :tongue:
« Laatst bewerkt op: 8 september 2008, 10:13:21 door Margy »

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Nagels
« Reactie #55 Gepost op: 8 september 2008, 10:27:19 »
[color=\"#6600CC\"]Hahahaha jij perfectionist :tongue:
Ik vond t te druk worden anders met mijn ringvinger :biggrin: en een beetje natuurlijk is niks mis mee :wink:[/color]

Carolina

  • Gast
Nagels
« Reactie #56 Gepost op: 8 september 2008, 11:40:50 »
De bedoeling was french manicure. Een dag van te voren had ik een afspraak maar er kwam uiteindelijk zoveel tussen om nog te regelen dat ik de afspraak heb afgebeld.

Margy

  • Gast
Nagels
« Reactie #57 Gepost op: 8 september 2008, 12:40:48 »
ff een beetje off.. k heb sinds kort me eigen teennagels gefrencht :tongue: erggg mooi al zeg ik t zelf :biggrin:
vind opeens me voeten n stuk mooier en ze lijken bruiner hahahah !

Carolina

  • Gast
Nagels
« Reactie #58 Gepost op: 8 september 2008, 12:51:39 »
[quote name=\'Margy\' post=\'178246\' date=\'08 September 2008, 12:40\']ff een beetje off.. k heb sinds kort me eigen teennagels gefrencht :tongue: erggg mooi al zeg ik t zelf :biggrin:
vind opeens me voeten n stuk mooier en ze lijken bruiner hahahah ![/quote]


Met open schoentjes staat dat ook wel mooier. De neuzen van mijn schoenen waren dicht, vond ik practischer met kousen. :)

Juni

  • Gast
Nagels
« Reactie #59 Gepost op: 8 september 2008, 13:02:57 »
[quote name=\'Margy\' post=\'178191\' date=\'08 September 2008, 10:10\']je 'witte' randje, is je eigen toch?
hij is vrij onregelmatig... raad volgende bruidjes aan met een striper te lakken voor die witte randjes
krijg je iig een geheel zeg maar[/quote]
En als je nagels niet even lang zijn? Dan kan dat toch heel raar lijken?
De nagels van mijn pinken en middelvingers lijken veel sneller te groeien dan mijn wijs- en ringvingers.

12 september grote dag

  • Gast
Nagels
« Reactie #60 Gepost op: 8 september 2008, 22:43:15 »
ik krijg morgen mijn bruidsnagels
Ik laat ze zetten bij de nagelsalon waar ik maanden mijn nagels heb laten doen, maar door langdurige ziektewet kon ik daar niet meer heen
omdat het minimaal een half uur rijden is met de auto.
Maar morgen hebben we er een hele dag voor staan. Lekker friemelen aan me handen en een heleboel thee leuten.
En dan nog 2 dagen extra voorzichtig doen. Deed dat eerder ook niet, maar dit worden extra mooie nagels voor een extra speciale dag.

De foto wordt vrijdag gemaakt (met trouwring haha) en dan zal ik hem plaatsen.

Margy

  • Gast
Nagels
« Reactie #61 Gepost op: 9 september 2008, 11:29:19 »
[quote name=\'Juni\' post=\'178253\' date=\'08 September 2008, 13:02\'][quote name=\'Margy\' post=\'178191\' date=\'08 September 2008, 10:10\']je 'witte' randje, is je eigen toch?
hij is vrij onregelmatig... raad volgende bruidjes aan met een striper te lakken voor die witte randjes
krijg je iig een geheel zeg maar[/quote]
En als je nagels niet even lang zijn? Dan kan dat toch heel raar lijken?
De nagels van mijn pinken en middelvingers lijken veel sneller te groeien dan mijn wijs- en ringvingers.
[/quote]

als het een verschil is van n paar mm... wij als nagelstyliste kijken toch naar een gelijk en dus natuurlijk ogende nagel/hand
de smile line (dat witte randje in de vorm van een smiley ) moet tog op elke nagel gelijk beginnen.
dan zou je ze beter wel korter kunnen vijlen... !

haha had me teennagels niet gefrencht voor de bruiloft t was warm en verveelde me... keek naar me voetjes en d8
nja we gaan me nagels maar ff doen :tongue:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Nagels
« Reactie #62 Gepost op: 16 oktober 2008, 12:37:52 »
misschien gewoon te hillarisch om te vertellen.....

Ik heb (had) altijd van die kort afgekloven nageltjes.... en had daar eigenlijk nog helemaal niets meer gedaan tot aan de trouwdag. Op de dag zelf vond ik het smorgens toch eigenlijk geen kijk en heb mijn zusje er nog op uitgestuurd voor wat nepnagels.... uiteindelijk zat ik daar tussen mijn daggasten nog nagels te plakken en te kleuren (nou ja dat deed mijn zusje). Als ik er aan denk, besef ik me dat ik daar best wel beter over na had mogen denken.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards