collapse

Auteur Topic: 08-08-07  (gelezen 2680 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nadkid

  • Gast
08-08-07
« Gepost op: 8 augustus 2007, 08:44:08 »
Vandaag over precies een jaar is onze grote dag.

Hebben besloten om lekker Japans te gaan eten en het zo een beetje te vieren.

Davoor nog even snel (hoop ik) langs de gemeente voor een nieuwe uittreksel, hoop dat we ons morgen avond dan toch nog kunnen aanmelden voor de ondertrouw. Dan is dat lekker geregeld voor de vakantie want over precies een week is het al weer zo veer. Heb ik echt even nodig (Dennis trouwens ook  :))...

Noukie

  • Gast
08-08-07
« Reactie #1 Gepost op: 8 augustus 2007, 09:02:33 »
zat er vanochtend toevallig aan te denken (toen ik op de wc de kalender zag, hihi) dat er volgend jaar op deze datum heel veel stelletjes gaan trouwen! Nog precies een jaar idd!
Veel plezier met het vieren van je -1ste trouwdag!  :wink:  :biggrin:

nisanlin

  • Gast
08-08-07
« Reactie #2 Gepost op: 8 augustus 2007, 10:39:57 »
Leuk!! Onze -1 trouwdag is voorbij gegaan zonder dat we het wisten, want toen hadden we de datum nog niet bedacht :biggrin:. Veel plezier vandaag!

Noukie

  • Gast
08-08-07
« Reactie #3 Gepost op: 8 augustus 2007, 11:53:26 »
[quote name=\'nisanlin\' post=\'127963\' date=\'08 August 2007, 10:39\']Leuk!! Onze -1 trouwdag is voorbij gegaan zonder dat we het wisten, want toen hadden we de datum nog niet bedacht :biggrin:. Veel plezier vandaag![/quote]
De onze idd ook, haha... maar de -1/2 kunnen we nog wel vieren :wink:

nisanlin

  • Gast
08-08-07
« Reactie #4 Gepost op: 8 augustus 2007, 12:02:46 »
Ja idd....dat is...euuhhhh.....14 november  :w00t:

Alexia

  • Gast
08-08-07
« Reactie #5 Gepost op: 8 augustus 2007, 15:41:52 »
hihi ik zat het vanochtend ook te bedenken dat het volgend jaar druk is met huwelijken :wink:

dan heb ik mijn huwelijk al gehad :sad: :)

sweetkaylee

  • Gast
08-08-07
« Reactie #6 Gepost op: 8 augustus 2007, 21:22:25 »
Wat leuk he en dan de gedachte dat je vandaag over een jaar getrouwd bent hahaha net als ik,ik heb vanmorgen bij het stadhuis de datum geregeld en was ook net op tijd en wij gaan dan morgenmiddag in ondertrouw dan wordt het voor ons echt echie :biggrin: hebben jullie al aardig wat geregeld of valt het nog mee??

nadkid

  • Gast
08-08-07
« Reactie #7 Gepost op: 8 augustus 2007, 22:57:36 »
We hebben al best veel geregeld eigenlijk (vind ik). Zoals fotograaf, videograaf, muziek voor s avonds, de locatie voor trouwen en feest en de Babs etc. Eigenlijk wilden we 10 augustus graag in ondertrouw gaan maar het was moeiljker dan ik dacht om aan al mijn papieren te komen. Proberen morgen voor de tweede keer alle papieren in te leveren en maken dan (hopelijk) meteen een afspraak voor de ondertrouw. Het is niet echt erg dat het niet lukt, hebben naturlijk nog genoeg tijd. Maar we wilden de ondertrouw op vakantie vieren. In plaats daarvan waren we nu eten op onze -1 trouwdag, dat was ook niet verkeerd en heel gezellig en lekker :)

Hoe veer zijn jullie met de voorbereidingen?

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
08-08-07
« Reactie #8 Gepost op: 9 augustus 2007, 03:25:57 »
Leuk om je -1ste trouwdag te vieren.

Hmmm, volgend jaar ben ik alweer bijna een jaar getrouwd. (nog maar even niet aan denken)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards