collapse

Auteur Topic: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.  (gelezen 64933 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

7-9-7

  • Gast
Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Gepost op: 9 augustus 2007, 18:12:28 »
Vandaag heb ik van mijn moeder mijn trouwsieraden gekregen:



« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2007, 18:12:52 door 7-9-7 »

Lautje

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #1 Gepost op: 9 augustus 2007, 18:46:25 »
Wauw mooi hoor! Lekker gevoel he, weer iets van het lijstje  :biggrin:

maikaenroy

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #2 Gepost op: 9 augustus 2007, 19:06:12 »
heeeel mooi hoor !!!

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2007, 19:38:51 »
Mooi zeg! Lief van je moeder dat je ze van haar gekregen hebt!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #4 Gepost op: 9 augustus 2007, 20:04:47 »
Die zullen super bij je jurk staan!!
Erg mooi!

mvr

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1036
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #5 Gepost op: 9 augustus 2007, 20:46:00 »
Wat een mooi setje! Echt heel lief!!!

Alexia

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #6 Gepost op: 10 augustus 2007, 09:30:14 »
mooi

nisanlin

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #7 Gepost op: 10 augustus 2007, 10:36:26 »
Leuk setje!

Cahira

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #8 Gepost op: 25 september 2012, 22:25:14 »
Er is een topic waarin trouwringen geshowd worden. Maar ik ben juist benieuwd naar de overige sieraden die je draagt op de bruiloft.
Ik ben vandaag zelf gaan kijken naar trouwjurken maar zou dus echt niet weten wat er bij te dragen.
Dus wat droeg jij of ga je dragen. Laat zien die bling.
Foto´s van losse oorbellen zijn leuk, maar nog leuker zijn de foto´s van de sieraden met trouwjurk.
Ik ben benieuwd.

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #9 Gepost op: 25 september 2012, 22:33:12 »
Op dit moment heb ik nog geen foto's, maar voor het idee. Ik heb een ivoren jurk met zilveren accenten en witte pareltjes. Dus ik wilde graag een parelketting. AS vond Dat iets te klassiek, dus is het een simpel zilveren kettinkje geworden met 1 parel eraan en bijpassende zilveren hangoorbellen met een parel eraan. Verder heb ik en ti sento parel armbandje van charming en daar hangt dan 1 bedeltje aan. Een zilveren doosje met een ring erin die ik heb gekregen van AS voor mijn afstuderen en als verloving.
Heb jij je sieraden al Cahira?

Cahira

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #10 Gepost op: 25 september 2012, 22:42:50 »
Nee, ik heb nog geen sieraden.
Zoals ik hierboven aangaf ben ik vandaag voor het eerst gaan kijken naar een trouwjurk en heb ik geen idee wat hierbij aan sieraden bij te doen.
Eerst maar eens de jurk.
Ik heb nog parels in huis, maar ik denk dat ik voor een jurk ga zonder pareltjes en andere bling eraan, dus ik vind het lastig om daar iets bij te doen.

Ik zie dat jij een kettinkje gaat dragen. Mag ik vragen wat voor halslijn jouw jurk heeft? Ik wil zelf voor een halter gaan, dus ik ben bang dat een ketting dan sowieso teveel word.

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #11 Gepost op: 25 september 2012, 22:49:19 »
Ik heb een strapless jurk, dus zonder kettinkje vond ik het veel te bloot. Met een halter zal het waarschijnlijk al snel te druk/vol om je nek zijn. Een mooie armband is dan wel leuk. Ik ben van plan om m'n haar op te laten steken, dus vandaar de iets langere oorlellen. Ong 1cm dus niet overdreven lang en helemaal niet groot. Ik heb niet veel bling aan m'n jurk, alleen een paar zilveren steekjes.

Cahira

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #12 Gepost op: 25 september 2012, 22:51:46 »
Bij een strapless jurk staat een ketting natuurlijk prachtig.
Een simpel armbandje is misschien wel een goed idee.

Jassou

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #13 Gepost op: 25 september 2012, 22:55:24 »
Ik had helemaal niets, behalve dan de trouwring. Het was ook nogal druk, ik had een soort halter, een rustigere variant van de top hieronder, los haar en een bridcage vastgezet met bloemen. Daar kon niets meer bij :)

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #14 Gepost op: 25 september 2012, 22:57:44 »
Hoi, ik trouw op 12 oktober en kan dus nog geen foto's laten zien. Ik heb een jurk met een diepe V-hals in een vrij aparte kleur (grijs-groen ofzo, we zijn er niet uit hoe het te beschrijven :biggrin:). Ik heb bij een site die ik hier vond een armbandje en ketting besteld. Ketting heeft 4 pareltjes, daartussen een swarovskisteen en eronder een pareldruppel in het midden. Ik wilde iets heel rustigs en de ketting is van visdraad dus bijna niet zichtbaar. Ben er erg blij mee! je kan haar vinden als je zoekt naar Doriens frutsels. Ze maakt ze zelf en denkt er goed mee met je!

Cahira

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #15 Gepost op: 25 september 2012, 23:08:42 »
Hoi Kaatje, bedankt voor je reactie.
Ik zal zeker nog een keer op die website gaan kijken als ik mijn keuze voor de jurk heb gemaakt, er zitten mooie dingen bij!

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #16 Gepost op: 26 september 2012, 07:49:14 »
Ik had oorbellen en een ketting in dezelfde stijl, deze paste ook goed bij mijn jurk. Helaas wel tijdens het feest 1 oorbel kwijt geraakt, maar naderhand heb ik weer nieuwe van deze oorbellen gekregen van mn moeder.
In mijn haar had ik 4 van die draaiparels.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #17 Gepost op: 26 september 2012, 08:43:48 »
Ik heb van mijn man een verlovingsring gekregen van Ti Sento, van mijn moeder heb ik de bijpassende armband gekregen en met mijn verjaardag heb ik van manlief de bijpassende oorbellen erbij gekregen  :biggrin:! Een compleet plaatje dus....

M'n vriendin heeft de ketting gemaakt, althans het glazen hart! Deze heeft ze gebrand met in het midden een zirkonia...
Vooral het feit dat mn vriendinnetje 'm gemaakt heeft was erg bijzonder, maar hij is/was ook prachtig!!!  :wub:

Cahira

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #18 Gepost op: 26 september 2012, 09:11:58 »
Bedankt voor het delen van de foto´s, Risje en Boukezz.
Jullie sieraden zijn erg mooi gekozen bij jullie jurk.

De reden dat ik zo onzeker ben over de sieraden is omdat een vriendin van mij bij haar trouwjurk naar mijn mening sieraden aanhad die echt teveel aanwezig waren. Vooral de ketting bij haar halter was too much. Het voegde niets toe, sterker nog, ik vond het er juist nog drukker eruit zien bij haar toch al drukke jurk. Vandaar dat ik me bewust ben van het feit dat sieraden heel mooi kunnen zijn maar ook juist een tegenovergesteld effect kunnen bereiken.

Ik ben blij dat ik hier op het forum even met jullie mee kan kijken om een idee te krijgen wat mooi zou zijn.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #19 Gepost op: 26 september 2012, 09:19:34 »
Thanks! En ik snap helemaal wat je bedoelt hoor...m'n jurk was niet super druk (op de rok ansich zat niets), en dat was een bewuste keuze...dus ik wilde ook niet met m'n sieraden overdrijven. In m'n haar had ik trouwens, buiten de sluier, verder niets. Ook niet gemist trouwens.

Het beste kan je de mogelijke sieraden een keer meenemen bij het afpassen van je jurk en dan proberen. Heb ik ook gedaan, en daardoor bijv. niets in mn haar gedaan. Wat ik daarnaast persoonlijk erg mooi vind, is bijpassende sieraden, dus van dezelfde collectie. Dat straalt ook direct rust uit.

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #20 Gepost op: 26 september 2012, 09:31:39 »
ik wilde ook niets schreeuwends, dat wilde ik met niets. Op de parels op de rode band na, was mijn jurk ook verder decoratieloos zeg maar, ik hou erg van simpel en eenvoud en niet van overal tierelantijntjes. Ik heb ook nog gekeken voor de bijpassende armband, maar dat vond ik alweer te druk worden. Mijn moeder vond me een zeikerd, vond dat ik best mocht opvallen op die ene dag, maar ik was dr erg blij mee  :biggrin:

Cahira

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #21 Gepost op: 26 september 2012, 09:39:01 »
Groot gelijk heb je dat je gekozen hebt voor wat je zelf mooi vind, Risje.
Je wilt immers opvallen omdat je mooi bent en het één mooi plaatje is, en niet omdat je sieraden schreeuwen: kijk naar mij!! (dat was zo´n beetje het geval bij mijn vriendin)
De jurken die ik gisteren het mooist vond waren ook simpel. Geen kant, geen kraaltjes, geen roosjes, geen ruches, etc. Op één zit een nogal grote strik, maar die kan een stuk kleiner gemaakt worden, zei ze.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #22 Gepost op: 26 september 2012, 12:44:15 »
Dit waren mijn man en ik bij het taartmoment... kettinkje en diadeem hoorden niet bij elkaar maar vond ik wel bij elkaar passen. De oorbellen zijn niet zo goed te zien, maar waren knopjes in de vorm van een bloemetje :)


LeonieKlomberg

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #23 Gepost op: 26 september 2012, 18:29:27 »
Nog geen foto's want nog niet getrouwd maar ik heb een ivoor kleurige trouwjurk met een soort van halter (geen kraag) en ga daarbij aan een ketiing het gouden kruisje van mijn ene oma en de (gouden) trouwring van mijn andere oma dragen. Beide zijn vorig jaar overleden en wil ik op die manier dicht bij me hebben. Bij het jurken passen heb ik hem omgedaan en stond erg mooi. Voor mij heeft het dus ook vooral een emotionele waarde.

Oorbellen wil ik kleine knopjes met wat glittertjes :). Voor de rest zal er weinig sieraden worden bij mij.

Cahira

  • Gast
Re: Wat voor trouwsieraden draag/droeg je.
« Reactie #24 Gepost op: 26 september 2012, 19:42:13 »
Melia, wat heb je een mooie diadeem. Dat lijkt me ook erg mooi, maar ik heb eigenlijk geen idee of het bij me staat.

En Leo 1986, fijn dat het mooi staat je kettinkje met kruisje en ring. Ik snap dat je daarvoor kiest, dat is toch heel fijn als je iets van je oma´s bij je hebt.
Ik heb een ring gekregen van mijn moeder die van mijn oma is geweest. Het witgoud van deze ring en een aantal steentjes ervan zal in mijn trouwring verwerkt worden :-)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards